Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w Chorwacji. Moj pasat jest jeszcze na gwarancji.

Po nocy mam problem z temp. Silnika tzn. Jak wyruszam to temp po paru min jest 130 st. Musze wylaczyc silnik zapala sie info o zbyt wysokiej temp. Odczekam parę minut ruszam i znow to samo . Tak z 2 do 3 razy i pozniej jest ok . Czy naprawagwarancyjna tylko w Polsce czy tez w Chorwacji

Ewentualnie auto zastepcze bo za 3 dni jade do polski ale co wtedy z moin autem ?

 

udaj sie do najblizszego VW i niech ci naprawia samochod, gwarancja obejmuje cala Europe, co do usterki, to pewnie jakis problem z termostatem, ktory sie przywiesza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzis dostałem odpowiedz. Ze cos tam w skrzyni po ustawiali naprawili bo nie ma zgody na wymianę z VW Polska.

Skurwy"" jedne ten VW Polska. Osoba która mnie obsługuje w Aso mówi krótko ze skrzynia i tak sie rozsypie i tak tylko to kwestia czasu. Teraz panowie pomóżcie gdzie ta sprawę nagłośnić ? Jaki program? Gazeta ? Przeciesz to sie w głowie nie mieści złodzieje jedne..

 

Kolego a jak daleko mieszkasz od niemieckiej granicy ? Może udaj sie tam do Aso i zrobią z tym porządek lepiej niż w pl ?

 

 

Wysłane za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego a jak daleko mieszkasz od niemieckiej granicy ? Może udaj sie tam do Aso i zrobią z tym porządek lepiej niż w pl ?

 

 

Wysłane za pomocą Tapatalk

 

Ja na miejscu kolegi pojechał do VW Poznań, bo tam mają główną siedzibę. Zagroził, albo wymieniają skrzynię lub jadę do Volkswagena do Niemiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja na miejscu kolegi pojechał do VW Poznań, bo tam mają główną siedzibę. Zagroził, albo wymieniają skrzynię lub jadę do Volkswagena do Niemiec.

 

Trochę off top, ale nie mogę się powstrzymać.

 

W VW Poznań akurat mogą Ci co najwyżej Caddy lub T6 wyprodukować ;)

 

alvaritoo87. Ja osobiście proponuję korespondencję do Importera VGP w celach weryfikacji i ustosunkowania się bezpośrednio do Ciebie w tej sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trochę off top, ale nie mogę się powstrzymać.

 

W VW Poznań akurat mogą Ci co najwyżej Caddy lub T6 wyprodukować ;)

 

alvaritoo87. Ja osobiście proponuję korespondencję do Importera VGP w celach weryfikacji i ustosunkowania się bezpośrednio do Ciebie w tej sprawie.

 

Do Niemiec daleko, ale korespondencję już wysłałem, czekam na ich odpowiedz już 5 dzień. Napisałem im co jest nie tak, także że produkt jest nie zgodny z umową, ale i również że jeśli jest taka potrzeba mogę samochód oddać do niezależnego rzeczoznawcy firmy DEKRA.

Z reguły odpisywali mi na wiadomości w ciągu doby maks 48h a teraz coś długo się zastanawiają nad odpowiedzią (chyba że ten ktoś jest na urlopie :D )

na pewno dam znać jaka będzie ich odpowiedz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie daj znać, bo sam jestem ciekaw co wyjdzie z tej sprawy.

 

Z pewnością temat jest weryfikowany wraz z dealerem, który Cię obsługuje. W gwarancjach mimo urlopów z reguły ktoś jest jak kojarzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez tytułu.jpg

Wiedziałem że zaczną się teraz przepychanki że ASO teraz twierdzi co innego. To było wiadomo że ASO nie potwierdzi tego co mi powiedział.

Teraz pytanie czy napisać im że mam to nagrane co mówili w ASO>? czy póki co nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli konsultowali z ASO.

 

Kwestia jeszcze kompetencji doradcy serwisowego, jednak w to ja już nie wnikam....

 

Co dalej uczynisz, to sam musisz zdecydować. Ścieżkę VW masz wyczerpaną.

 

Jeszcze jest opcja weryfikacji elementu w innym ASO (spotykałem się z sytuacjami, gdzie mówili co do wymiany konkretnych elementów wróżąc z rzucenia okiem na auto, a temat okazywał się mega błachostką...), tylko w Trójmieście i okolicach dużego wyboru nie masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Miałem podobną przypadłość z CC. Niestety nagle pojawiła sie przepychanka i twierdzenie ze ASO sprawdzało i nie wykryło żadnej usterki. Próbowali mi wmówić, że mam zwidy i białe myszki. Postraszenie RPK oraz powołaniem rzeczoznawcy pomogło. Usterka sie znalazła - Poznań długo zwlekał z decyzja o wymianie skrzyni i zawieszenia az wyraził zgodę.

 

 

Wysłane za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jak Mercedes miał problem i ciął koszty np nie dokonując właściwego zabezp antykorozyjnego ,to ludziom gniły s klasy po 0.5mln ,a dziurawe e klasy ,c klasy to już była ( i jest)prawdziwa zmora.

VW ma obecnie problem dużo poważniejszy i myślicie ,że nie tnie kosztów? Proszę Was ,nie bądzcie naiwni ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie można ciąć kosztów kosztem jakości bo to firmie nie pomoże myślisz, że VAG jest zarządzany przez amatorów ?

Po prostu muszą wydać więcej na promocję marki i skupić się na zwiększeniu sprzedaży popularnych modeli, poprawić wizerunek marki kosztem...

no właśnie modeli, które nie przynoszą wiele zysków stąd rezygnacja z wdrażania wielu ciekawych nowych modeli typu następca Beetle'a koniec produkcji Phaeton'a itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sie teraz nie nazywa cięciem kosztów tylko "optymalizacją". ;) tak mówiąc na poważnie, mam znajomego który kooperuje z VW. Jeżeli optymalizuje się cenę u dostawcy poprzez dociskanie go, to wiedz o tym, że mało jest na świecie firm non profit. Dlatego dostawcy VW schodzą z jakości oczywiście za przyzwoleniem koncernu. Jeśli oni mówią ze to ma kosztować 5€ to cześć tworzywa nie będzie ważyć dla przykładu 100g tylko 90g bo to pozwala na na oszczędzenie kilku centów co w skali świata przekłada się na tysiące € i mówimy tylko o jednym elemencie. Dlatego pózniej nie ma sie co dziwić ze coś jest jednorazówka. Chińczycy też za free nie pracują i to tez przekłada sie na jakość, spasowanie, sposób montażu i dokładność.

 

Ps.

Brat kiedyś pracował w Monachium w magazynie BMW z częściami do produkcji samochodów. Powiedział jedno. Ze świecą trzeba szukać części i kartonów z napisem Made in Germany.

 

 

Wysłane za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli optymalizuje się cenę u dostawcy poprzez dociskanie go, to wiedz o tym, że mało jest na świecie firm non profit. Dlatego dostawcy VW schodzą z jakości oczywiście za przyzwoleniem koncernu. Jeśli oni mówią ze to ma kosztować 5€ to cześć tworzywa nie będzie ważyć dla przykładu 100g tylko 90g bo to pozwala na na oszczędzenie kilku centów co w skali świata przekłada się na tysiące € i mówimy tylko o jednym elemencie.

 

To jest po prostu TARGET COSTING i KAIZEN COSTING, który stosuje dziś chyba każdy znany producent samochodów (poza tę branżę nie wychodzę). Systemy wypracowane przez Japończyków, a za pioniera uważa się TOYOTĘ. Tyle, że te systemy zakładają redukcję kosztów (poszukiwanie optymalizacji i eliminacji marnotrawstwa - mudy) przy zachowaniu funkcjonalności produktu i szeroko rozumianej jakości. Myślisz, że TOYOTA inaczej kooperuje z dostawcami? Zamiast TOYOTY można wstawić dowolną markę. Należy także rozróżnić produkt chiński zrobiony w fabryce danego koncernu według jego technologii i systemu zarządzania, a produkt rodzimy chiński. I nie mówię, że nie zdarzają sie dobre, rodzime, chińskie. Dalej nie będę się rozpisywał, bo w tym temacie mógłbym akurat książkę napisać :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w passacie z tego co zauwazylem sa czesci z Polski, Wegier, Rumuni, Niemiec, z chin nie znalazlem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z Czech się dopatrzyłem elektroniki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w passacie z tego co zauwazylem sa czesci z Polski, Wegier, Rumuni, Niemiec, z chin nie znalazlem:)

Coś tam już rozkręcałem w tym aucie i większość części jest pochodzenia jak wyżej. Z Chin też są. Np. cały wyświetlacz AID jest z Czech, ale w jego wnętrzu sam ekran-matryca LCD to "Made in China". Cały panel-ekran radia jest z Czech ale z chińskim ekranem (widziałem też całość z Chin), jednostka główna z czytnikiem kart i CD (w schowku) z Niemiec. Natomiast długa kratka nawiewów na desce rozdzielczej to "Made in Poland", a chrupiące listwy-dekory na desce i drzwiach, to o ile dobrze pamiętam "Made in Germany". Chiński jest też wzmacniacz mocy do Dynaudio, subwoofer z Danii, wzmacniacze antenowe z Polski

Edytowane przez jot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A automatyka i sterowanie foteli z... Irlandii... Ciekawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie iż kraje pochodzenia części was dziwią. Przecież od dawna mamy na świecie globalną gospodarkę, bardzo dobrze że tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej nikogo nie dziwi. A jeżeli już, to że obecnie jest chyba mniej chińszczyzny w postaci gotowych urządzeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie nawet cieszy, że w moim aucie jest coś "Made in Poland" Taka chociaż pociecha po upadku FSO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności