Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne rzeczy dzieją się z kalegów B8.

Golf 7 wygląda przy tym jak ostoja niezawodności. Czasami tylko kolegom jakieś drobiazgi doskwierają. Jak jeździlibyśmy autami zupełnie różnych producentów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zmienić ASO. Możesz też nie odbierać z tego auta, które ciągle według Ciebie jest uszkodzone. Możesz też napisać pismo o niezgodności towaru z umową. Jest sporo opcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też polecam zmianę serwisu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też polecam zmianę serwisu

 

Tyko serwis mówi jasno skrzynia nadaję się do wymiany ale POZNAŃ się na to nie zgadza. Więc inny serwis mi chyba za dużo nie pomoże...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

weź to od nich z serwisu na piśmie i tedy mozna zacząć przy pomocy RPK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyko serwis mówi jasno skrzynia nadaję się do wymiany ale POZNAŃ się na to nie zgadza. Więc inny serwis mi chyba za dużo nie pomoże...

 

Spróbuj na stronie http://www.stopvw.pl, może oni pomogą. Link poniżej

 

http://www.stopvw.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.autocentrum.pl/newsy/z-kraju-i-ze-swiata/akcja-naprawcza-volkswagena-bez-pozadanych-efektow/

 

Zastanowiliście się,jak oni mogą produkować dobre auta ,jak stracili tyle miliardów euro? Przecież tam już weszły tak gigantyczne oszczędności na wszystkim ,na każdej śrubce,że za rok się okaże ,że Dacia ,to ostoja niezawodności przy Passacie ,do tego Passacie za 200tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Należy jeszcze dodać, że akcjnariusze VW żądają wielomiliardowych odszkodowań. Akcje naprawcze + odszkodownia muszą odbić się na jakości tej marki i całego koncernu VAG.

Dla tych co podchodzą do całej tej afery z humorem polecam ten krótki film

 

http://www.stopvw.pl/memy-o-dieselgate/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko co ja mam kupić jak nie Passata? Mazdę z żałosnym przyśpieszeniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym Wam tylko przypomnieć, że ten wątek dotyczy awarii, usterek i napraw reklamacyjnych.

Chcecie hejtować VW i Passata to załóżcie sobie do tego osobny wątek, a nie zaśmiecajcie tego bo człowieka krew zalewa jak wchodzi na forum żeby poczytać coś konkretnego, a trafia tylko na jakieś linki do tabloidowych artykułów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyko serwis mówi jasno skrzynia nadaję się do wymiany ale POZNAŃ się na to nie zgadza. Więc inny serwis mi chyba za dużo nie pomoże...

 

Napisz do VGP o sprawie, wtedy zbadają o co chodzi dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Wymiana wszystkich wtrysków nie rozwiązała problemów. Samochód po postoju 3 - dniowym nadal ciężko odpala i wymiana wtrysków nie rozwiązała tego problemu. Obecnie serwis twierdzi, że na listwie common rail jest zbyt niskie ciśnienie paliwa. Czy ktoś z kolegów spotkał się z takim problemem? Samochód mam od miesiąca w serwisie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://www.autocentrum.pl/newsy/z-kraju-i-ze-swiata/akcja-naprawcza-volkswagena-bez-pozadanych-efektow/

 

Zastanowiliście się,jak oni mogą produkować dobre auta ,jak stracili tyle miliardów euro? Przecież tam już weszły tak gigantyczne oszczędności na wszystkim ,na każdej śrubce,że za rok się okaże ,że Dacia ,to ostoja niezawodności przy Passacie ,do tego Passacie za 200tys

jeżeli kolega nie ma konkretnych dowodów na poparcie tej tezy to proszę nie siać fermentu !! pracuje w VW i widzę na własne oczy, ze normy się nie zmieniły, śruby maja te same atesty i cale sterowanie dokręcania każdego elementu nie uległo zmianie. Wiec ogarnij się kolego.

Co do kar, myslisz ze VW, TOYOTA, OPEL czy inni producenci tego nie przewidzieli ?? Tam siedzą dobre mózgi i maja rezerwy na oplaty kar czy odszkodowań, nikt nie bedzie oszczędzal na śrubkach.

Edytowane przez wezyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obniżenie jakości by nie pomogło, a co najwyżej doprowadziło do upadku marki. Kilka bogatych osób stanie się mniej bogatymi i będą musieli wydać trochę więcej na marketing i na tym się to skończy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powoli się zabieram do wyboru nowego wózka ale po przeglądnięciu kilku stron tego wątku widzę, że jest lekka dramaturgia z awaryjnością i pierdołami, duperelami które wyskakują w tym samochodzie i mocno irytują. Szczerze mówiąc rozważam Mondeo, SuperB, Passat ale gdzie nie zajrzę na forum, z kim nie rozmawiam to miodów nie ma ani 4 liter nie urywa...

W zasadzie stwierdzenie jakie mi się nasuwa jest jedno: wybór samochodu ogranicza się dzisiaj do wyboru mniejszego zła.

Z jednej strony producenci "aspirują" do miana premium i tak często reklamują swoje samochody, za co płaci się ogromne pieniądze mając pewne wyobrażenie i oczekiwania, a z drugiej strony mamy księgowych, stawianie na ilość a nie na jakość które skutecznie sprowadzają nas na ziemie....

 

Wychodzi na to że teraz lepiej kupić Francuza niż Niemca podrabiańca od zakłamanego koncernu z zachodu

 

Kup Talismana 4 Control Initiale Paris EDC 200 i będziesz miał spokój :E na pewno jest lepiej poskładany niż Passat, stwierdzam to po przeczytaniu tego wątku od A do Z :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wychodzi na to że teraz lepiej kupić Francuza niż Niemca podrabiańca od zakłamanego koncernu z zachodu

 

Kup Talismana 4 Control Initiale Paris EDC 200 i będziesz miał spokój :E na pewno jest lepiej poskładany niż Passat, stwierdzam to po przeczytaniu tego wątku od A do Z :E

 

Proponuję odbyć jazdy testowe i zapoznać się najpierw osobiście z oboma samochodami i na tej podstawie wysnuwać wnioski, a nie na podstawie co tam ktoś napisze, zwłaszcza ktoś co na codzień nawet takiego samochodu nie użytkuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Renault na jeździe próbnej. Miałem go na weekend wypożyczonego przez dealera. Niestety wersja w dieslu. Initiale Paris samochód bardzo dobrze wyposażony i swietnie skalkulowany cenowo. Myśle, ze passat z tym wyposażeniem to poziom około 170-180 tysięcy. Czyli o minimum 35 koła drożej. Jest jednak kilka rzeczy które mnie irytowały. Plastiki poniżej linii oczu które są twarde i w dotyku trochę tandetne z tendencją do łatwego rysowania, gong/dźwięk kierunkowskazu, wielki tablet na konsoli centralnej oraz zabawkowe zegary. Wiem tendencja idzie w kierunku wyświetlaczy elektronicznych ale inni robia to lepiej. Reszta plastików jak w konkurencji i bez zastrzeżeń. Diesle z EDC trochę jak ospały jeździł mimo iż w trybie sport. Jako podsumowanie: TALISMAN - tak ale chyba po liftingu !!

PS.

50 litrowy zbiornik paliwa - trochę mały jak na benzynę ...

Wg handlowca od dealera Renault po mieście w 9l sie mieści, na trasie około 7,5 (autostrada), wiec maksymalnie co 500km tankowanie. Jest to trochę irytujące - wiem jak kolega w C klasie w205 ma 40 litrowy zbiorniczek :):):)

 

 

Wysłane za pomocą Tapatalk

Edytowane przez salexy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Chorwacji. Moj pasat jest jeszcze na gwarancji.

Po nocy mam problem z temp. Silnika tzn. Jak wyruszam to temp po paru min jest 130 st. Musze wylaczyc silnik zapala sie info o zbyt wysokiej temp. Odczekam parę minut ruszam i znow to samo . Tak z 2 do 3 razy i pozniej jest ok . Czy naprawagwarancyjna tylko w Polsce czy tez w Chorwacji

Ewentualnie auto zastepcze bo za 3 dni jade do polski ale co wtedy z moin autem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z każdym nowym passatem czy innym dziadem VW było tak samo przez pierwsze 2 lata produkcji były to krety, które zwą "bolączkami" wieku dziecięcego, technologicznie te auta są mocno zaawansowane z generacji na generację coraz bardziej, więc wg. mnie siłą rzeczy, więcej będzie awarii, oczywiście potwierdzam słowa każdego kupującego, że wydając 150-200 na auto trzeszczący plastik nie powinien mieć prawa miejsca, o padającym DSG nie wspominając, są to rażące usterki przy tej kwocie. Ale cofając się w czasie o 10 lat, do początków B6 to sławetne 2.0TDi czy 1.9 TDi i różne historie z pękającymi głowicami i innymi akcjami z pompkami, a cofając się jeszcze dalej, Golf Mk1 w pierwszych latach produkcji miał tragiczną blachę, wszystko z czasem poprawiali i od dawien dawna tak było i wychodzi, że będzie, nawet czytając jakąś prasę motoryzacyjną, przeważnie odradzają przy autach z grupy VW nabywać pojazdy z początku lat produkcji :) (kolejny przykład to Sharan). W Tvn Turbo chyba w Uwaga, był reportaż o nowym B7, w którym plastiki trzeszczały a auto było w 3 ASO, i robione było po łebkach:

http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1850,n/musi-trzeszczec,159604.html

 

Reasumując, sugeruję kupić B8, które będzie już ponad 2 lata na rynku :lol

 

Przydała by się także w tym temacie ankieta, która wykazywała by % zadowolenie, czy też zapytanie czy kupiłbyś ponownie to auto TAK/NIE bo topic, faktycznie mega negatywny i ktoś wchodząc w ten temat może się przerazic bo pozytywnych opinii tutaj praktycznie nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obiecuję poprawę tylko pomóżcie koledze Radkowi który nie może wrócić z Chorwacji. Na poprzedniej stronie pomocy potrzebuje jeszcze kolega Jacek, którego auto stoi w serwisie od miesiąca. Chyba po to jest m.in forum.

 

Witam wszystkich

Zadzwonili dziś do mnie z serwisu, podobno po wymianie szyny common rail samochód wreszcie działa. Serwis stwierdził, iż czujnik ciśnienia umieszczony w szynie wariował. W środę jadę odebrać pasacika. Chyba poznam własne auto, bo po miesiącu powoli zapominam jak wygląda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności