:KiLeR: Zgłoś #881 Napisano 11 Kwietnia 2016 No i mam odpowiedź serwisu "Witam, Na dolnych listwach chromowanych można zaobserwować brunatne plamy, które zgodnie z katalogiem wad powłok chromowych stworzonym przez producenta, którym jesteśmy zobowiązani się posługiwać, są skutkiem negatywnego wpływu soli drogowej i w związku z tym nie podlegają wymianie w ramach gwarancji." Więc Panowie nasze auta mają katalog wad ..... stworzony przez producenta!! Smaruję posta do [email protected] ciekawe czy też mnie oleją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #882 Napisano 11 Kwietnia 2016 W B6 tez tak miałem kolega w VW CC tak samo tak wiec to nic nowego z tymi listwami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #883 Napisano 11 Kwietnia 2016 Więc Panowie nasze auta mają katalog wad ... I tam dobrze, że odpowiedzieli na temat. Ja z info@... dostaję odpowiedzi na pytania, których nie zadawałem plus formułki o tym, że producent dokłada wszelkich starań. Gdy w końcu list poprzedziłem prośbą, by przekazali go komuś, kto przeczyta go zanim odpowiedzi, na odpowiedź czekam do dziś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #884 Napisano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) No i mam odpowiedź serwisu "Witam, Na dolnych listwach chromowanych można zaobserwować brunatne plamy, które zgodnie z katalogiem wad powłok chromowych stworzonym przez producenta, którym jesteśmy zobowiązani się posługiwać, są skutkiem negatywnego wpływu soli drogowej i w związku z tym nie podlegają wymianie w ramach gwarancji." Więc Panowie nasze auta mają katalog wad ..... stworzony przez producenta!! Smaruję posta do [email protected] ciekawe czy też mnie oleją No to chyba logiczne, ze samochod bedzie narazony na dzialanie soli drogowej na...drodze. po drugie, to po co montuja listwy 'chromowane' skoro nie potrafia ich porzadnie wyprodukowac. szkoda, ze jestem teraz za granica bo podeslalbym ci zdjecia jak wygladaja 'chromy' w 5 letnim fiacie 500 ktory przejechal PO TYCH SAMYCH DROGACH co passat juz 5 zim. na razie sie nie przejmuje tym za bardzo bo planuje paska w listopadzie/grudniu sprzedac/oddac i zakonczyc moja pierwsza (i ostatnia) przygode z VW. Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez marcin232 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafii100 Zgłoś #885 Napisano 11 Kwietnia 2016 Listwy tragedia - u mnie to wygląda podobnie. Przy zakupie, nawet nie sądziłem, że coś takiego w dzisiejszych czasach może się dziać. Jadę jutro do serwisu - dam znać. Właśnie dzisiaj wróciłem z serwisu, porobili zdjęcia i stwierdzili że są to uszkodzenia od soli drogowej i nie podlegają gwarancji!!Na pytanie skąd taka szybka odpowiedź powiedział że takie mają info z góry, ale sam zasugerował żeby pisać do centrali z reklamacją Tak wyglądają listwy w 3 miesięcznym samochodzie zaraz po umyciu [ATTACH=CONFIG]143542[/ATTACH] A tak po próbie wyczyszczenia [ATTACH=CONFIG]143543[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]143544[/ATTACH] Teraz ma 4tyś i ogólnie tylko mam problem z tymi listwami ps. Wiecie na jaki adres pisać do importera z reklamacją ?? Poleconym ? Mejlem ? - - - - - aktualizacja - - - - - W momencie zakupu, nikt takiego katalogu mi nie pokazywał. Nawet nie wspomniał, że coś takiego istnieje. No i mam odpowiedź serwisu "Witam, Na dolnych listwach chromowanych można zaobserwować brunatne plamy, które zgodnie z katalogiem wad powłok chromowych stworzonym przez producenta, którym jesteśmy zobowiązani się posługiwać, są skutkiem negatywnego wpływu soli drogowej i w związku z tym nie podlegają wymianie w ramach gwarancji." Więc Panowie nasze auta mają katalog wad ..... stworzony przez producenta!! Smaruję posta do [email protected] ciekawe czy też mnie oleją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #886 Napisano 12 Kwietnia 2016 To jest absurd i jeszcze raz absurd. Tysiące aut z chromami jeździ po naszych ulicach i nie mają takich problemów.. U mnie jak był co prawda inny problem, ale semantyka posiadania mojego stanowiska w dupie przez serwis i Poznań podobna, napisałem, że albo problem rozwiążą i dogadają się między sobą albo sprawę kieruje do centrali do Niemiec i do UOKiKu. Sprawa rozwiązała się natychmiast. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekyowk Zgłoś #887 Napisano 12 Kwietnia 2016 Cześć, Mam pytanie dotyczące wybory profilu jazdy, a konkretniej trybu individual. Mam skonfigurowany ten tryb tak, że napęd i wspomaganie pracuje w trybie sport, reszta jest ustawiona na normal. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu samochodu (trzeba przejść całą "procedurę" czyli zapłon off, otwarcie drzwi) dalej mam ustawiony tryb individual, ale skrzynia pracuje w trybie normal. Między zegarami wyświetlane jest D1,...,D7. Innymi słowy nie zapamiętuję trybu sport dla opcji "napęd". Wspomaganie cały czas chodzi z większym oporem, więc ta opcja jest poprawnie ustawiona. Co ciekawe ustawienie eco pamięta. Możecie sprawdzić czy u Was też to tak niefortunnie działa? Samochód to B8 1.8 TSI DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #888 Napisano 12 Kwietnia 2016 Ktoś już pisał ze tak jest (że nie "trzyma" trybu S silnika). U mnie też tak jest. Mam przy okazji inne pytanie. Czy macie jakąś metodę na sprawdzenie czy działa zmiana trybu układu kierowniczego? Mam wrażenie że u mnie to nie działa... Niby powinien się usztywniać w trybie Sport, ale ja tego nie czuje. Czy można to jakoś sprawdzić, czy jest metoda która da mi pewność ze zmiana trybu faktycznie działa (żeby wykluczyć ' czynnik ludzki ' czyli moje subiektywne odczucia)? Ktoś ma jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #889 Napisano 12 Kwietnia 2016 Ktoś już pisał ze tak jest (że nie "trzyma" trybu S silnika). U mnie też tak jest. Mam przy okazji inne pytanie. Czy macie jakąś metodę na sprawdzenie czy działa zmiana trybu układu kierowniczego? Mam wrażenie że u mnie to nie działa... Niby powinien się usztywniać w trybie Sport, ale ja tego nie czuje. Czy można to jakoś sprawdzić, czy jest metoda która da mi pewność ze zmiana trybu faktycznie działa (żeby wykluczyć ' czynnik ludzki ' czyli moje subiektywne odczucia)? Ktoś ma jakiś pomysł? Między Comfort , a Sport jest ogromna różnica - którą raczej byś wyczuł - oprócz podłączenia do serwisowego kompa chyba nie ma innego sposobu sprawdzenia ;-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekyowk Zgłoś #890 Napisano 12 Kwietnia 2016 Ktoś już pisał ze tak jest (że nie "trzyma" trybu S silnika). U mnie też tak jest. Mam przy okazji inne pytanie. Czy macie jakąś metodę na sprawdzenie czy działa zmiana trybu układu kierowniczego? Mam wrażenie że u mnie to nie działa... Niby powinien się usztywniać w trybie Sport, ale ja tego nie czuje. Czy można to jakoś sprawdzić, czy jest metoda która da mi pewność ze zmiana trybu faktycznie działa (żeby wykluczyć ' czynnik ludzki ' czyli moje subiektywne odczucia)? Ktoś ma jakiś pomysł? Jeśli masz taką kofigurację Passata jak ja (tzn. bez DCC i progresywnego wspomagania) to pewnie chodzi Ci o różnicę między trybem Normal a Sport. Faktycznie różnica nie jest strasznie odczuwalna i też na początku się zastanawiałem czy to w ogóle działa Pojeździj dłuższe odcinki w jednym i drugim trybie, a myślę że zauważysz róźnicę - szczególnie przy wyższych prędkościach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #891 Napisano 12 Kwietnia 2016 Mam DCC i progresywny układ kierowniczy... Różnicy nie czuję pomiędzy normal/comfort/sport... Pytanie do tych co czują wyraźnie różnicę - czy ta różnica jest mocno wyczuwalna na postoju czy tylko podczas jazdy? Czy np stojąc na parkingu, kręcąc kierownicą i bawiąc się trybami można łatwo wyczuć u Was tę różnicę w "oporze" jaki stawia kierownica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #892 Napisano 12 Kwietnia 2016 Mam DCC i progresywny układ kierowniczy... Różnicy nie czuję pomiędzy normal/comfort/sport... Pytanie do tych co czują wyraźnie różnicę - czy ta różnica jest mocno wyczuwalna na postoju czy tylko podczas jazdy? Czy np stojąc na parkingu, kręcąc kierownicą i bawiąc się trybami można łatwo wyczuć u Was tę różnicę w "oporze" jaki stawia kierownica? Różnica jest wyczuwalna najbardziej podczas jazdy, na postoju nie zwróciłem uwagi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #893 Napisano 12 Kwietnia 2016 Możesz proszę sprawdzić na postoju jak to wygląda i napisać? Na pewno mi łatwiej byłoby to zweryfikować na postoju... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #894 Napisano 12 Kwietnia 2016 Możesz proszę sprawdzić na postoju jak to wygląda i napisać? Na pewno mi łatwiej byłoby to zweryfikować na postoju... Jutro sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #895 Napisano 13 Kwietnia 2016 Nie no, oczywiście że jest różnica podczas jazdy. Na postoju nie zauważyłem, ale na sporcie stawia zdecydowanie większy opór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #896 Napisano 13 Kwietnia 2016 Tak wyglądają listwy w 3 miesięcznym samochodzie zaraz po umyciu próbowałeś takiego preparatu? http://showcarshine.pl/4-pielegnacja-wnetrza/2291-autosol-m1-cleaning-polish-for-chrome-plated-plastics-75ml.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemoncjo Zgłoś #897 Napisano 13 Kwietnia 2016 tak jak przypuszczałem świst był powodowany przez jakieś nieszczelności w układzie dolotowym. przepuszczały jakieś uszczelki. fura uziemiona na parę dni, za nim dojdą części . niezbyt miłe początki, ale co zrobić ... pozamykane kratki nawiewu no uśmiałem się, nie powiem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #898 Napisano 14 Kwietnia 2016 Jutro sprawdzę Na postoju nie ma żadnej różnicy, ale to wydaje mi się oczywiste . Bez względu na tryb to jest jednak wspomaganie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #899 Napisano 15 Kwietnia 2016 Jutro jade do aso po raz drugi zglosic trzeszczacy tunel środkowy. Ostatnio popsikali jakims sprayem ale z gory wiedzialem ze to g.... da tzn pomoglo ale w bardzo malym stopniu. Poza tym zglosze zmatowione, zasniedziale listwy "chromowe" od strony pasazera choc pewnie powiedza mi to samo co innym ze to wpływ soli itd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Finiak Zgłoś #900 Napisano 15 Kwietnia 2016 Panowie a może i Panie , Z góry dzięki za Waszą pomoc - może ktoś ma/miał podobny objaw. Samochodzik ma już 2 miesiące i od nowości coś "podzwania" w okolicach prawych tylnych drzwi lub prawej strony bagażnika. To taki niezbyt głośny metaliczny dźwięk, co ciekawe pojawiający się przy okazji wybojów na drodze ale nie zawsze (czytaj o jakiś czas). Nie jest to na 100% problem z zawieszeniem tylko coś z kabiny, jakby od nie domkniętego zamka drzwi lub klapy bagaźnika. Da się z tym żyć, ale wpiekla niemiłosiernie. Pozdrowionka i dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach