Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

No i mam odpowiedź serwisu

 

"Witam,

 

Na dolnych listwach chromowanych można zaobserwować brunatne plamy, które zgodnie z katalogiem wad powłok chromowych stworzonym przez producenta, którym jesteśmy zobowiązani się posługiwać, są skutkiem negatywnego wpływu soli drogowej i w związku z tym nie podlegają wymianie w ramach gwarancji."

 

 

Więc Panowie nasze auta mają katalog wad ..... stworzony przez producenta!!

 

Smaruję posta do [email protected] ciekawe czy też mnie oleją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B6 tez tak miałem kolega w VW CC tak samo tak wiec to nic nowego z tymi listwami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc Panowie nasze auta mają katalog wad ...

 

I tam dobrze, że odpowiedzieli na temat. Ja z info@... dostaję odpowiedzi na pytania, których nie zadawałem plus formułki o tym, że producent dokłada wszelkich starań. Gdy w końcu list poprzedziłem prośbą, by przekazali go komuś, kto przeczyta go zanim odpowiedzi, na odpowiedź czekam do dziś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i mam odpowiedź serwisu

 

"Witam,

 

Na dolnych listwach chromowanych można zaobserwować brunatne plamy, które zgodnie z katalogiem wad powłok chromowych stworzonym przez producenta, którym jesteśmy zobowiązani się posługiwać, są skutkiem negatywnego wpływu soli drogowej i w związku z tym nie podlegają wymianie w ramach gwarancji."

 

 

Więc Panowie nasze auta mają katalog wad ..... stworzony przez producenta!!

 

Smaruję posta do [email protected] ciekawe czy też mnie oleją

 

No to chyba logiczne, ze samochod bedzie narazony na dzialanie soli drogowej na...drodze.

po drugie, to po co montuja listwy 'chromowane' skoro nie potrafia ich porzadnie wyprodukowac.

szkoda, ze jestem teraz za granica bo podeslalbym ci zdjecia jak wygladaja 'chromy' w 5 letnim fiacie 500 ktory przejechal PO TYCH SAMYCH DROGACH co passat juz 5 zim.

na razie sie nie przejmuje tym za bardzo bo planuje paska w listopadzie/grudniu sprzedac/oddac i zakonczyc moja pierwsza (i ostatnia) przygode z VW.

Edytowane przez marcin232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Listwy tragedia - u mnie to wygląda podobnie.

Przy zakupie, nawet nie sądziłem, że coś takiego w dzisiejszych czasach może się dziać.

Jadę jutro do serwisu - dam znać.

 

Właśnie dzisiaj wróciłem z serwisu, porobili zdjęcia i stwierdzili że są to uszkodzenia od soli drogowej i nie podlegają gwarancji!!

Na pytanie skąd taka szybka odpowiedź powiedział że takie mają info z góry, ale sam zasugerował żeby pisać do centrali z reklamacją

 

Tak wyglądają listwy w 3 miesięcznym samochodzie zaraz po umyciu

 

[ATTACH=CONFIG]143542[/ATTACH]

 

 

A tak po próbie wyczyszczenia

 

[ATTACH=CONFIG]143543[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]143544[/ATTACH]

 

Teraz ma 4tyś i ogólnie tylko mam problem z tymi listwami :)

 

ps. Wiecie na jaki adres pisać do importera z reklamacją ?? Poleconym ? Mejlem ?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

W momencie zakupu, nikt takiego katalogu mi nie pokazywał.

Nawet nie wspomniał, że coś takiego istnieje.

 

 

No i mam odpowiedź serwisu

 

"Witam,

 

Na dolnych listwach chromowanych można zaobserwować brunatne plamy, które zgodnie z katalogiem wad powłok chromowych stworzonym przez producenta, którym jesteśmy zobowiązani się posługiwać, są skutkiem negatywnego wpływu soli drogowej i w związku z tym nie podlegają wymianie w ramach gwarancji."

 

 

 

 

Więc Panowie nasze auta mają katalog wad ..... stworzony przez producenta!!

 

Smaruję posta do [email protected] ciekawe czy też mnie oleją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest absurd i jeszcze raz absurd. Tysiące aut z chromami jeździ po naszych ulicach i nie mają takich problemów.. U mnie jak był co prawda inny problem, ale semantyka posiadania mojego stanowiska w dupie przez serwis i Poznań podobna, napisałem, że albo problem rozwiążą i dogadają się między sobą albo sprawę kieruje do centrali do Niemiec i do UOKiKu. Sprawa rozwiązała się natychmiast.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Mam pytanie dotyczące wybory profilu jazdy, a konkretniej trybu individual. Mam skonfigurowany ten tryb tak, że napęd i wspomaganie pracuje w trybie sport, reszta jest ustawiona na normal. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu samochodu (trzeba przejść całą "procedurę" czyli zapłon off, otwarcie drzwi) dalej mam ustawiony tryb individual, ale skrzynia pracuje w trybie normal. Między zegarami wyświetlane jest D1,...,D7. Innymi słowy nie zapamiętuję trybu sport dla opcji "napęd". Wspomaganie cały czas chodzi z większym oporem, więc ta opcja jest poprawnie ustawiona. Co ciekawe ustawienie eco pamięta.

Możecie sprawdzić czy u Was też to tak niefortunnie działa?

Samochód to B8 1.8 TSI DSG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już pisał ze tak jest (że nie "trzyma" trybu S silnika). U mnie też tak jest.

 

Mam przy okazji inne pytanie. Czy macie jakąś metodę na sprawdzenie czy działa zmiana trybu układu kierowniczego? Mam wrażenie że u mnie to nie działa... Niby powinien się usztywniać w trybie Sport, ale ja tego nie czuje. Czy można to jakoś sprawdzić, czy jest metoda która da mi pewność ze zmiana trybu faktycznie działa (żeby wykluczyć ' czynnik ludzki ' czyli moje subiektywne odczucia)? Ktoś ma jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś już pisał ze tak jest (że nie "trzyma" trybu S silnika). U mnie też tak jest.

 

Mam przy okazji inne pytanie. Czy macie jakąś metodę na sprawdzenie czy działa zmiana trybu układu kierowniczego? Mam wrażenie że u mnie to nie działa... Niby powinien się usztywniać w trybie Sport, ale ja tego nie czuje. Czy można to jakoś sprawdzić, czy jest metoda która da mi pewność ze zmiana trybu faktycznie działa (żeby wykluczyć ' czynnik ludzki ' czyli moje subiektywne odczucia)? Ktoś ma jakiś pomysł?

 

Między Comfort , a Sport jest ogromna różnica - którą raczej byś wyczuł - oprócz podłączenia do serwisowego kompa chyba nie ma innego sposobu sprawdzenia ;-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś już pisał ze tak jest (że nie "trzyma" trybu S silnika). U mnie też tak jest.

 

Mam przy okazji inne pytanie. Czy macie jakąś metodę na sprawdzenie czy działa zmiana trybu układu kierowniczego? Mam wrażenie że u mnie to nie działa... Niby powinien się usztywniać w trybie Sport, ale ja tego nie czuje. Czy można to jakoś sprawdzić, czy jest metoda która da mi pewność ze zmiana trybu faktycznie działa (żeby wykluczyć ' czynnik ludzki ' czyli moje subiektywne odczucia)? Ktoś ma jakiś pomysł?

 

Jeśli masz taką kofigurację Passata jak ja (tzn. bez DCC i progresywnego wspomagania) to pewnie chodzi Ci o różnicę między trybem Normal a Sport. Faktycznie różnica nie jest strasznie odczuwalna i też na początku się zastanawiałem czy to w ogóle działa :) Pojeździj dłuższe odcinki w jednym i drugim trybie, a myślę że zauważysz róźnicę - szczególnie przy wyższych prędkościach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam DCC i progresywny układ kierowniczy... Różnicy nie czuję pomiędzy normal/comfort/sport... :(

 

Pytanie do tych co czują wyraźnie różnicę - czy ta różnica jest mocno wyczuwalna na postoju czy tylko podczas jazdy?

Czy np stojąc na parkingu, kręcąc kierownicą i bawiąc się trybami można łatwo wyczuć u Was tę różnicę w "oporze" jaki stawia kierownica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam DCC i progresywny układ kierowniczy... Różnicy nie czuję pomiędzy normal/comfort/sport... :(

 

Pytanie do tych co czują wyraźnie różnicę - czy ta różnica jest mocno wyczuwalna na postoju czy tylko podczas jazdy?

Czy np stojąc na parkingu, kręcąc kierownicą i bawiąc się trybami można łatwo wyczuć u Was tę różnicę w "oporze" jaki stawia kierownica?

 

Różnica jest wyczuwalna najbardziej podczas jazdy, na postoju nie zwróciłem uwagi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz proszę sprawdzić na postoju jak to wygląda i napisać? Na pewno mi łatwiej byłoby to zweryfikować na postoju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możesz proszę sprawdzić na postoju jak to wygląda i napisać? Na pewno mi łatwiej byłoby to zweryfikować na postoju...

 

Jutro sprawdzę ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, oczywiście że jest różnica podczas jazdy. Na postoju nie zauważyłem, ale na sporcie stawia zdecydowanie większy opór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak przypuszczałem świst był powodowany przez jakieś nieszczelności w układzie dolotowym. przepuszczały jakieś uszczelki. fura uziemiona na parę dni, za nim dojdą części ;). niezbyt miłe początki, ale co zrobić ...

 

pozamykane kratki nawiewu

no uśmiałem się, nie powiem ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jutro sprawdzę ;-)

 

Na postoju nie ma żadnej różnicy, ale to wydaje mi się oczywiste . Bez względu na tryb to jest jednak wspomaganie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro jade do aso po raz drugi zglosic trzeszczacy tunel środkowy. Ostatnio popsikali jakims sprayem ale z gory wiedzialem ze to g.... da tzn pomoglo ale w bardzo malym stopniu. Poza tym zglosze zmatowione, zasniedziale listwy "chromowe" od strony pasazera choc pewnie powiedza mi to samo co innym ze to wpływ soli itd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a może i Panie :),

 

Z góry dzięki za Waszą pomoc - może ktoś ma/miał podobny objaw.

 

Samochodzik ma już 2 miesiące i od nowości coś "podzwania" w okolicach prawych tylnych drzwi lub prawej strony bagażnika. To taki niezbyt głośny metaliczny dźwięk, co ciekawe pojawiający się przy okazji wybojów na drodze ale nie zawsze (czytaj o jakiś czas). Nie jest to na 100% problem z zawieszeniem tylko coś z kabiny, jakby od nie domkniętego zamka drzwi lub klapy bagaźnika.

Da się z tym żyć, ale wpiekla niemiłosiernie.

 

Pozdrowionka i dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności