paolokos Zgłoś #501 Napisano 22 Maja 2016 ogolnie takie samo, 235/45/18 na 235/40 19, ale troszeczke wieksze cisnienie powinno byc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #502 Napisano 23 Maja 2016 z tego co pamiętam to ja mam dla 2.0 TSI przy ori 19" Dla małego obciążenia - 2,4 Dla średniego - 2,7 Dla dużego - (nie jestem pewien ale chyba) przód 3,0 tył 2,7 Generalnie mam napompowane 2,5 azotem i na autostradzie mi czasem skacze do 2,7-2,8 a na postoju do 2,4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #503 Napisano 23 Maja 2016 Ja mam 18" 235/45 i nabiłem 2.4atm. i jest dobrze. Fakt, większość jeżdżę sam pustym autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi76 Zgłoś #504 Napisano 13 Czerwca 2016 może ktoś wie jaka jest średnica otworu centrującego w B8 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #505 Napisano 13 Czerwca 2016 może ktoś wie jaka jest średnica otworu centrującego w B8 ? Typowo dla VW czyli 57,1 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #506 Napisano 14 Czerwca 2016 co do cisnien w oponach, zapomnialem napisac wczesniej, samochod na oryginlanych felgach 19" BiTDI 3.0 przod i tyl, mozna dac 2.7 dla lepszego komfortu, ale jak pisza spalanie moze nieznacznie podskoczyc, dla zaladowanego auta 3.0/3.3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amorgos Zgłoś #507 Napisano 21 Czerwca 2016 Pomocy! Prawdopodobnie zalałem klocki hamulcowe w nowym B8 płynem do czyszczenia felg. Mimo usilnego domycia myjką ciśnieniową samochód nadal bardzo słabo hamuje. Niestety płyn ma konsystencję oleju. Mogli przynajmniej Wcześniej przy hamowaniu to prawie zatrzymywał się w miejscu. Mogli przynajmniej ostrzec na opakowaniu. Czy ktoś ma podobne doświadczenia? Czy jest szansa, że samo się wypali? Na razie jest nieciekawie Felgi Dartford 18" Pozdrawiam, Olek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #508 Napisano 21 Czerwca 2016 może spróbuj przejechać się ekspresówką i ciągle delikatnie wciskać hamulec, żeby tarcie było przez dłuższy czas. Druga opcja, spróbuj kupić środek czyszczący do felg z prawdziwego zdarzenia, np. IronX. polej nim felgi/tarcze to powinno ładnie usunąć większość pozostałości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #509 Napisano 21 Czerwca 2016 Możesz jeszcze spróbować środkiem do odtłuszczania tarcz hamulcowych. Np. do tarcz rowerowych.. lub tak jak mówi Szymon.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #510 Napisano 21 Czerwca 2016 Pomocy! Prawdopodobnie zalałem klocki hamulcowe w nowym B8 płynem do czyszczenia felg. Mimo usilnego domycia myjką ciśnieniową samochód nadal bardzo słabo hamuje. Niestety płyn ma konsystencję oleju. Mogli przynajmniej Wcześniej przy hamowaniu to prawie zatrzymywał się w miejscu. Mogli przynajmniej ostrzec na opakowaniu. Czy ktoś ma podobne doświadczenia? Czy jest szansa, że samo się wypali? Na razie jest nieciekawie Felgi Dartford 18" Pozdrawiam, Olek jaki to plyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #511 Napisano 22 Czerwca 2016 to klocki - jedyna opcja "przepalić" gaz hamulec gaz hamulec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #512 Napisano 27 Czerwca 2016 Czy ktoś montował felgi o niższym ET niż standard do Alltracka 2.0TSI? Jest 41 przy 8x18 ale widzę, że na tył spokojnie 10-15mm można wysunąć. Nie wiem ile na przód można max. Dystansów nie chcę. Myślę nad kołem zimowym 18 lub 19. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leinad Zgłoś #513 Napisano 27 Czerwca 2016 Przód powiedziałbym max et35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #514 Napisano 27 Czerwca 2016 Mówisz o 8x18? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leinad Zgłoś #515 Napisano 27 Czerwca 2016 Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #516 Napisano 12 Lipca 2016 Pytanie dla tych, którzy w ostatnim czasie odbierali auto: Jakie opony Wam zakładali fabrycznie ? ( Pirelli czy Continental) i na jakich felgach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pol280 Zgłoś #517 Napisano 12 Lipca 2016 Widziałem dzis po raz pierwszy auto przy podpisywaniu dokumentów. Założone 17" Continental. Z tego co mówili w salonie jest to loteria i nie mozna nic poradzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #518 Napisano 12 Lipca 2016 Kolega dzisiaj obierał passata na 18”. Opony to Pirelli P7. Zobaczymy czy są cichsze od CSC5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #519 Napisano 12 Lipca 2016 (edytowane) Ja też właśnie mam Pirelli na 18" Marseille. Na 17" zakładają czasem Conti Eco, a to niestety całkiem inne możliwości niż na Conti Sport 5 Edytowane 12 Lipca 2016 przez gromchester Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #520 Napisano 13 Lipca 2016 Ja też mam Pirelli na 18",jeśli ufać testom to nie będą cichsze od Conti SC5,odbiegają też innymi parametrami zyskują jedynie trwałością bieżnika, Conti ponoć szybko ubywa... Coś za coś. Na 17" zakładają też niestety Conti Eco, na których auto już tak dobrze się nie prowadzi takie słyszałem opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach