mati Zgłoś #1 Napisano 6 Maja 2015 (edytowane) Proszę o zerkniecie na te logi, passat ma brak mocy, nie jeździ jak powinien i dodatkowo ciężko wkręca się na obroty STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215972.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_215973.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_215974.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215975.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_215976.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215963.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215967.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215966.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_215961.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_215964.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_215965.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215968.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215962.html Edytowane 16 Stycznia 2016 przez mati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #2 Napisano 6 Maja 2015 oprócz tego że masz niepoprawnie wykonane logi to : masz delikatne przeładowanie turbiny ...... dodatkowo strasznie wygląda grupa 023 - praktycznie wszystkie pompki nadają się na złom.... podaj oznaczenie silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #3 Napisano 6 Maja 2015 A nie było tam coś grzebane z komputerem? pompkami? programem? Tak wysokie bipy to albo śmietnik albo coś z programem nie tak. Same parametry pracy poza bipami i lekkim przeładowaniem wyglądają ok. Pojechałbym z tym do kogoś, kto ogarnia temat chipów, wsadów etc, niech to przejrzy zanim zajmiesz się wymianą pompek itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #4 Napisano 7 Maja 2015 oprócz tego że masz niepoprawnie wykonane logi to :masz delikatne przeładowanie turbiny ...... dodatkowo strasznie wygląda grupa 023 - praktycznie wszystkie pompki nadają się na złom.... podaj oznaczenie silnika według oznaczenia na tabliczce AWX a przy odczycie bledow Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl A nie było tam coś grzebane z komputerem? pompkami? programem?Tak wysokie bipy to albo śmietnik albo coś z programem nie tak. Same parametry pracy poza bipami i lekkim przeładowaniem wyglądają ok. Pojechałbym z tym do kogoś, kto ogarnia temat chipów, wsadów etc, niech to przejrzy zanim zajmiesz się wymianą pompek itp nie wiem czy było coś tam grzebane to nie mój samochód tylko wujka takiego już kupił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #5 Napisano 7 Maja 2015 Świeży zakup? Mi to wygląda na pompki nie dopasowane do softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #6 Napisano 7 Maja 2015 (edytowane) Świeży zakup? Mi to wygląda na pompki nie dopasowane do softu. nie taki świeży ma go z 2 miesiące, tą 130 mogę porównać do mojego seryjnego AHH. A mozna jakoś sprawdzić dopisanie tych pompek do softu? dodatkowo wywala jeszcze błędy od pompek i wtedy zapala się ABS i ESP 17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) P1267 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent 17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) P1261 - 35-00 - Regulation Range Exceeded Spalanie na jalowym wg vaga 1.4l/h Edytowane 7 Maja 2015 przez mati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #7 Napisano 7 Maja 2015 Czyli świeży zakup. Od samego początku ma takie objawy jak opisałeś? Dla pewności spójrz pod pokrywę zaworów i odczytaj jakie masz włożone wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #8 Napisano 7 Maja 2015 Świeży zakup? Mi to wygląda na pompki nie dopasowane do softu. O to to, też o tym właśnie myślę. Może ktoś kombinował, włożył, nie ogarniał o co chodzi i sprzedał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #9 Napisano 8 Maja 2015 Czyli świeży zakup. Od samego początku ma takie objawy jak opisałeś? Dla pewności spójrz pod pokrywę zaworów i odczytaj jakie masz włożone wtryski. Tak od samego początku jak kupił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #10 Napisano 8 Maja 2015 Tak od samego początku jak kupił No więc ktoś pewnie namieszał i sprzedał, bo nie ogarniał... Raczej to kwestia ogarnięcia softu, więc nic wielkiego ani drogiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid1069 Zgłoś #11 Napisano 16 Grudnia 2015 Witam wszystkich. Podepnę się pod temat może trochę z innej beczki ale może ktoś coś doradzi. Mianowicie mam taki problem z B5 FL 130KM avf jak postoi trochę ( zimny silnik ) na starcie nie chce ciągnąć jedzie do 2000 obrotów z ledwością na każdym biegu ( 1,2,3) a od 2tyś ciągnie normalnie. przejadę z 3 Km i wszystko wraca do normy przyspiesza od zera i wszysto gra . dzieję się tak tylko na zimnym. vag com w silniku pokazał tylko 18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring P1855 - 35-00 - -. nie wiem o co biega dodam że zmieniałem aku bo stary był już słaby. jak ktoś by coś podpowiedział był bym wdzięczny. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #12 Napisano 13 Stycznia 2016 (edytowane) pany miałem okazje i zerknąłem na wtryski siedzą w nim BA czasami wpada w tryb awaryjny ale nie zawsze i wywala taki błąd 17965 - charge pressure control positive deviation n75 szwankuje??? Geometria pracuje http://vaglog.pl/log_246607.html Edytowane 14 Stycznia 2016 przez mati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #13 Napisano 20 Stycznia 2016 pany miałem okazje i zerknąłem na wtryski siedzą w nim BAczasami wpada w tryb awaryjny ale nie zawsze i wywala taki błąd 17965 - charge pressure control positive deviation n75 szwankuje??? Geometria pracuje http://vaglog.pl/log_246607.html To, ze pracuje nie znaczy ze sie nie przycina. 011 Bs nic nie pokaze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #14 Napisano 21 Stycznia 2016 pany miałem okazje i zerknąłem na wtryski siedzą w nim BAczasami wpada w tryb awaryjny ale nie zawsze i wywala taki błąd 17965 - charge pressure control positive deviation n75 szwankuje??? Geometria pracuje http://vaglog.pl/log_246607.html Zrób logi dynamiczne grupy 011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach