Skocz do zawartości
WojtasTDI

Passat B5 AFN ciagłe problemy z silnikiem

Rekomendowane odpowiedzi

Vacum pompa sprawdzona , do wymiany wężyk który idzie z serwa i przechodzi w tej "gumie" w grodzi.

 

Turbo również sprawdzone i tu jest masakra... luzy w każdą stronę , przód tył i na boki... :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vacum pompa sprawdzona , do wymiany wężyk który idzie z serwa i przechodzi w tej "gumie" w grodzi.

 

Turbo również sprawdzone i tu jest masakra... luzy w każdą stronę , przód tył i na boki... :wmorde

 

Tak myślałem że to turbo więc sam wiesz jakie to wydatki. Przykra sprawa. Znajdź kogoś super polecanego. Ja ze swoja jeździłem dwa razy do reklamacji aż w końcu kupiłem inną turbo (AWX)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możliwe , nikt wszechwiedzący się nie urodził ale widać Ty tak :brawo

 

P.S podpis pełna profeska :gwizdze

 

 

 

Jutro właśnie jadę to zrobić.

Po drugie dowiedziałem się że uszczelniacze były robione .

 

Sorry, skoro nie potrafisz przyjąć żadnej krytyki na swój temat to nie mamy o czym pisać ... Chciałem tylko pomóc, no ale najlepiej wymienić pol auta a problem nadal pozostaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałem tylko pomóc,

 

Pomóc ? W jaki sposób pomogłeś ?

Pisząc :

Układ podciśnienia w tym aucie jest banalnie prosty, i albo nieszczelność albo padnięta pompa vacuum, nic innego...

 

No to widać jak nic innego...

 

 

Tak myślałem że to turbo więc sam wiesz jakie to wydatki. Przykra sprawa. Znajdź kogoś super polecanego. Ja ze swoja jeździłem dwa razy do reklamacji aż w końcu kupiłem inną turbo (AWX)

 

Taką też planuje zakupić po regeneracji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam AWX, u mnie po zmianie turbo na taką właśnie całkiem inne auto:ok ale koszty niestety nie małe :/ zresztą wiesz jakie bo ci pisałem ;) także znam twój ból aż za dobrze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Polecam AWX, u mnie po zmianie turbo na taką właśnie całkiem inne auto ale koszty niestety nie małe :/ zresztą wiesz jakie bo ci pisałem także znam twój ból aż za dobrze

Wszystko pasuje P&P ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie tak, potrzebna jest redukcja na wąż intercoolera bo w awx jest większa średnica a w ATJ wąż mniejszy. U mnie to nie było potrzebne bo gość od którego brałem turbo tak ją przygotował że było 100% p&p :) jak chcesz więcej info to pisz na PW żeby tutaj na forum nie zaśmiecać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok :)

Kolega chcę montować jak coś napiszę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś numer tego węża zaznaczonego na zdjęciu ?

 

86634719320587268679.jpg

 

Ewentualnie jak go szukać na allegro?

 

Teraz jest zrobiona prowizorka bo był on ukruszony i poklejony , po zgaszeniu auta było takie specyficzne syczenie , teraz tego juz nie ma ale przydało by się zmienić ten przewód na nowy albo na jakąś dobrą używkę.

Edytowane przez WojtasTDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy turbina z AJM 115koni pasuje P&P do AFN-a ??

I czy ktoś może podesłać mi link z potrzebną przejściówką do zamontowania turbo od AWX , nie mogę nic znaleźć ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj redukcja http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i5300314870.html ;)

 

Wydaje mi się że tak, jak szukałem do siebie to wszędzie mi mówili że AFN i AJM/ATJ są takie same, a AWX ma tylko inne wejście na IC i tyle. Nawet kupując rwdukcje gość mówił że do AFN też pasuje, ale tutaj ręki sobie uciąć nie dam bo mogłem źle zrozumieć :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za linka ;)

 

Wkładając AWX do siebie nie musiałeś zmieniać kolektora itp ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dalej powracamy z tym nieszczęsnym sedanem...

 

Orientuje się ktoś jakie koszta wychodzą za kompletny remont silnika ? Góra była już robiona , ale niestety dół nie domaga , auto strasznie łyka olej na 2tyś km łyka około 1l :(

Opłaca się to w ogóle robić ? Szukałem drugiego silnika ale nie chce kupować silnika który jest już poza autem i nie mogę go odpalić i posłuchać jak chodzi...

 

Jeśli ktoś orientuje się mniej więcej w kosztach remontu takiego silnika to prosił bym o info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej zrobić remont. Przynajmniej ja bym tak zrobił. Podejrzewam że zakup TDI do B5 w dobrym stanie graniczy z cudem.

Kupisz drugi silnik i może się okazać po paru tys. km że ma takie same dolegliwości jak Twój stary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz kupić silnik używany szukaj gości co ściągają angole na części. Tam przebiegi raczej są rzeczywiste. Koszt remontu silnika uzależniony jest od stanu podzespołów. A tego się dowiesz po rozbiórce na części. Jeśli góry jesteś pewien, to dół może wyjść 1000 a może wyjść 2500zł a nawet i duzo więcej zależy ile w stanie jesteś sam zrobić. Jeśli chcesz dłużej autem jeździć to remont po mimo kosztów. Jeśli myślisz nad zmianą za nie długi czas to używka słupek do 1000zł spokojnie kupisz, przezbroić i do boju. Takie moje zdanie.

Edytowane przez rekinek7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dzisiaj silnik , właśnie z angola w mojej okolicy ;)

Silnik wydaje się być w dobrej kondycji , przelot 300tyś km .

Ładnie odpalił i cicho równo pracował a jak będzie się w codziennym użytku sprawował to się okaże ...

 

Jak włożę to będę informował co i jak :ok:

Edytowane przez WojtasTDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
górę zostawiasz ze swojego?

 

Nie wiem , jeszcze się nad tym nie zastanawiałem ;)

Jak przyjdzie czas na przekładkę to wtedy się pomyśli :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie nie ruszaj narazie góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie , drugi silnik kupiony i włożony , zagadał za pierwszym strzałem , normalnie pracował itp.

Kilka razy był odpalany i nie było żadnego problemu , zawsze odpalił aż do wczoraj . Już miałem go odbierać , zostało zmienić przewody paliwowe te gumowe pod maską , zostały zmienione , auto normalnie kilka razy odpalało , tak jak powinno a za 4tym razem odpalił i zgasł . Teraz już w ogóle nie chce odpalić , rozrusznik kręci ale auto nie odpali. Wszystko jest popodpinane tak jak powinno być , auto normalnie odpalało aż do wczoraj ;/ Ktoś ma jakieś pomysły co mogło się stać ? Na co zwrócić uwagę ? Filtr paliwa też był wymieniony na nowy , od razu po włożeniu silnika , i normalnie samochód palił . Podobno też paliwo nie wraca do filtra , wypompuje wsio z niego do baku i nie wraca. Chyba nie powinno tak być ? Ma ktoś jakieś pomysły ? Układ kilka razy był odpowietrzony , na plaka też była próba i nic . Kręci a nie odpali .

 

Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić , komputera nie podpinałem bo nie mam nikogo kto by podpiął .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności