souler Zgłoś #141 Napisano 18 Kwietnia 2007 łee nie mial szans Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #142 Napisano 18 Kwietnia 2007 A on myslal, ze to ja nie mam szans... na tym polega magia mojego passata... kazdy uwaza, ze nie mam szans... Sporo daje mi tez antena od CB na bagazniku, dzieki temu wszyscy mysla, ze to auto handlowca a to taki cichociemny spojler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #143 Napisano 19 Kwietnia 2007 zniszczyles go okropnie:) licze ze sie jakos ustawimy w niedalekiej przyszlosci:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #144 Napisano 19 Kwietnia 2007 spoko jutro zdejme zderzak i zrobie foto. no ori SMIC zostal, gorne polaczenie od smic idzie do silnika a dolne do FMIC, a z FMIC do turbiny. Ogolnie dzieki temu duzo mniejsza rzezba z orurowaniem. Bo od turbiny i do silnika zostaly oryginalne rury. Zreszta jutro porobie bardziej szczegolowe zdjecia bo za duzo by pisac. I jak tam z tymi zdjęciami bo jestem zapewne jednym z wielu zainteresowanych takim rozwiązaniem. Od czego ten FMIC i kto montował i dorabiał orurowanie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #145 Napisano 19 Kwietnia 2007 zniszczyles go okropnie:) licze ze sie jakos ustawimy w niedalekiej przyszlosci:) Nie wiem czy mam szanse ale stanac zawsze mozemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #146 Napisano 19 Kwietnia 2007 the_undertaker sorki ale nastapil maly brak czasu. Jutro postaram sie zrobic w koncu foty. Intercooler uniwersalny z ebay.de. Orurowanie samemu w garazu robilismy. 1 metr kwasowki, 4 kolanka 90 stopni srednica 57 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #147 Napisano 19 Kwietnia 2007 Pakarod, jeszcze tylko dlubne wydech i jazda:) i dodatkowe 10 km wpadnie:) wotheerse zapodaj linka do tego IC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #148 Napisano 24 Kwietnia 2007 Auto w niedziele bylo na zawodach w skarbimierzu. Wrazenia? Po za organizacja bylo zajefajnie Piekna pogoda, duzo znajomych, duza konkurencja i wspaniala atmosfera. Passat pojechal na w miare lajtowym setupie czyli 180KM bez wybebeszania specjalnego - wyciagnelem w zasadzie wszystkie menele z bagaznika, kolo zapasowe i tylnie siedzenie - oparcie zostalo. Sam start do bardzo udanych nie zaliczam chociaz zle nie bylo. Na 10 aut mialem 7 miejsce ER+RT i 6 miejsce ET. Co do RT to bardzo slabo bo w granicach 0,9XX sek ale niestety maszyna startowa byla zjeb$#@$ i niektorzy startujac przed zielonym lapali sie na RT w granicach 0,0X s Ja gdybym wiedzial, ze jest taki myk zajalbym spokojnie 5 miejsce ;] No ale co tam. ET mialem 6 z czasem 15,576 co uwazam, ze jest niezlym wynikiem tymbardziej ze auto niewybebeszone. Poleglem z takimi maszynkami jak: wydmuszka RS (komentator mowi ze ponad 300KM ale czasy krecila slabe bardzo wiec podejrzewam lekko ponad 200KM i kiepski kierowca) wydmuszka golf 4 combi 130+ program i big turbo (jakies 200KM) fiat stilo firmy 44tuning.pl ponoc 190KM Mercedes C270 Mercedes E (ET mial znacznie gorszy ale skubaniec wiedzial, ze maszyna startowa ma wady) Seat Ibiza 90KM ( plus wtryski od ASVa, plus turbo od 130, plus program ponad 150KM) plus wybebeszona Roznica tych aut nie byla tak naprawde duza. Jak pocwicze starty, zrobie porzadek z turbo i zaloze porzadne slicki a nie pseudo slicki czyli opony letnie z 1mm bieznikiem to mysle, ze powalcze o pudlo. Kilka zdjec: Fotki: Filmiki: pakarod passat vs ibiza http://www.akron.net.pl/~pawel/skarbek_zawody/MVI_3345.avi pakarod passat vs ibiza http://www.akron.net.pl/~pawel/skarbek_zawody/MVI_3346.avi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #149 Napisano 25 Kwietnia 2007 bardzo przyzwoity czas. BRAWO. naprawde super powiem szczerze. i widze ze Sluger (RSem) był 330km shamowane ja wczoraj zabilem betke 525 na vanosie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość artu Zgłoś #150 Napisano 25 Kwietnia 2007 Przeczytalem pomyslalem i widze ze nikt nie probowal wstawic coolera od ARL-a. Mam mozliwosc zakupu takiego coolerka i zastanawiam sie czy wejdzie? Moze uzyskam jakas podpowiedz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #151 Napisano 25 Kwietnia 2007 bardzo przyzwoity czas. BRAWO. naprawde super powiem szczerze.i widze ze Sluger (RSem) był 330km shamowane ja wczoraj zabilem betke 525 na vanosie:) Mysle, ze bedzie jeszcze lepszy jak zaloze markgumy i poprawie turbo Sluger myslalem, ze lepiej poleci ale ma jakies problemy z autem... Ja zrobilem w sedanie 528 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #152 Napisano 25 Kwietnia 2007 spox czyli mocowo nie duza roznica pomiedzy 525 vano i 528. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #153 Napisano 7 Maja 2007 zna ktos firme TTC z krakowa ? Powiedzmy, ze jestem zainteresowany by wsadzili mi big turbo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #154 Napisano 7 Maja 2007 troszku slyszalem o TTC. w miare ok opinie. Jakis mega Fuckupów nie mieli IMHO. Jesli kraków to zadzwon do Project XS i sie na luzie dogadasz. tyko nie wiem jak dizle... a jak z aligatorem? zniecheciles sie? nadal chcesz dlubac furacza....miło miło ale imo znasz moje zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #155 Napisano 9 Maja 2007 Chce zejsc ponizej 15.X a do tego potrzebuje lekko ponad 200KM. Nie zniechecilem sie tylko dal cene zaporowa a wiem, ze mozna zrobic taniej. I nie dlubie auta tylko wymieniam turbawke... przeciez wiele osob z tego forum wymienia turbawki... taka naturalna rzecz... zmieniam i ja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #156 Napisano 7 Lipca 2007 Sluchajcie ostatnio chodzi mi po glowie haldex w passacie. Chcialbym miec naped na 4 kola ale nie stale tylko dolaczane w razie zgubienia trakcji. Ktos cos moglby mi powiedziec na ten temat? Jak wyglada zakladnie czegos takiego, jakie sa koszta i kto by sie tego podjal ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #157 Napisano 8 Lipca 2007 podejżewam że 10000zł to napewno pójdzie,zapytaj może u Mastersa bo on coś kiedyś pisał o tym i miał w Lupo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DigiTech Zgłoś #158 Napisano 8 Lipca 2007 Raczej kosztowna impreza, poza skrzynią i tylnym zawieszeniem buda w tyle też jest inna. Było poruszane na innym forum ZOBACZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #159 Napisano 8 Lipca 2007 Hm przetrzepalem pare forumow i powiem, ze po opisie modyfikacji u mastersa apetyt jeszcze bardziej wzrosl. DigiTech ty wykonujesz takie przerobki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DigiTech Zgłoś #160 Napisano 8 Lipca 2007 Nie, mam Haldex w oryginale i widze jakie są różnice w konstrukcji auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach