Skocz do zawartości
pakarod

Passat AJM 115PS - stage1 , stage2 str 5, 190KM

Rekomendowane odpowiedzi

łee nie mial szans

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A on myslal, ze to ja nie mam szans... na tym polega magia mojego passata... kazdy uwaza, ze nie mam szans... Sporo daje mi tez antena od CB na bagazniku, dzieki temu wszyscy mysla, ze to auto handlowca a to taki cichociemny spojler :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zniszczyles go okropnie:) licze ze sie jakos ustawimy w niedalekiej przyszlosci:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spoko jutro zdejme zderzak i zrobie foto.

 

no ori SMIC zostal, gorne polaczenie od smic idzie do silnika a dolne do FMIC, a z FMIC do turbiny. Ogolnie dzieki temu duzo mniejsza rzezba z orurowaniem. Bo od turbiny i do silnika zostaly oryginalne rury. Zreszta jutro porobie bardziej szczegolowe zdjecia bo za duzo by pisac.

 

I jak tam z tymi zdjęciami bo jestem zapewne jednym z wielu zainteresowanych takim rozwiązaniem. Od czego ten FMIC i kto montował i dorabiał orurowanie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zniszczyles go okropnie:) licze ze sie jakos ustawimy w niedalekiej przyszlosci:)

 

Nie wiem czy mam szanse ale stanac zawsze mozemy... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

the_undertaker sorki ale nastapil maly brak czasu. Jutro postaram sie zrobic w koncu foty.

 

Intercooler uniwersalny z ebay.de. Orurowanie samemu w garazu robilismy. 1 metr kwasowki, 4 kolanka 90 stopni srednica 57 mm :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pakarod, jeszcze tylko dlubne wydech i jazda:) i dodatkowe 10 km wpadnie:)

 

 

 

wotheerse zapodaj linka do tego IC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto w niedziele bylo na zawodach w skarbimierzu. Wrazenia? Po za organizacja bylo zajefajnie :) Piekna pogoda, duzo znajomych, duza konkurencja i wspaniala atmosfera. Passat pojechal na w miare lajtowym setupie czyli 180KM bez wybebeszania specjalnego -

wyciagnelem w zasadzie wszystkie menele z bagaznika, kolo zapasowe i tylnie siedzenie - oparcie zostalo. Sam start do bardzo udanych nie zaliczam chociaz zle nie bylo. Na 10 aut mialem 7 miejsce ER+RT i 6 miejsce ET. Co do RT to bardzo slabo bo w granicach 0,9XX sek ale niestety maszyna startowa byla zjeb$#@$ i niektorzy startujac przed zielonym lapali sie na RT w granicach 0,0X s :/ Ja gdybym wiedzial, ze jest taki myk zajalbym spokojnie 5 miejsce ;] No ale co tam. ET mialem 6 z czasem 15,576 co uwazam, ze jest niezlym wynikiem tymbardziej ze auto niewybebeszone. Poleglem z takimi maszynkami jak:

 

wydmuszka RS (komentator mowi ze ponad 300KM ale czasy krecila slabe bardzo wiec podejrzewam lekko ponad 200KM i kiepski kierowca)

 

wydmuszka golf 4 combi 130+ program i big turbo (jakies 200KM)

 

fiat stilo firmy 44tuning.pl ponoc 190KM

 

Mercedes C270

 

Mercedes E (ET mial znacznie gorszy ale skubaniec wiedzial, ze maszyna startowa ma wady)

 

Seat Ibiza 90KM ( plus wtryski od ASVa, plus turbo od 130, plus program ponad 150KM) plus wybebeszona

 

Roznica tych aut nie byla tak naprawde duza. Jak pocwicze starty, zrobie porzadek z turbo i zaloze porzadne slicki a nie pseudo slicki czyli opony letnie z 1mm bieznikiem to mysle, ze powalcze o pudlo.

 

Kilka zdjec:

 

Fotki:

 

IMG_3301.jpg

IMG_3302.jpg

IMG_3303.jpg

IMG_3304.jpg

IMG_3305.jpg

IMG_3306.jpg

IMG_3309.jpg

IMG_3315.jpg

IMG_3317.jpg

IMG_3318.jpg

IMG_3327.jpg

IMG_3328.jpg

IMG_3329.jpg

IMG_3330.jpg

IMG_3331.jpg

IMG_3332.jpg

IMG_3333.jpg

IMG_3334.jpg

IMG_3336.jpg

IMG_3337.jpg

IMG_3338.jpg

IMG_3339.jpg

IMG_3340.jpg

IMG_3341.jpg

IMG_3342.jpg

IMG_3356.jpg

IMG_3357.jpg

IMG_3358.jpg

MVI_3345.jpg

 

 

 

Filmiki:

pakarod passat vs ibiza

http://www.akron.net.pl/~pawel/skarbek_zawody/MVI_3345.avi

 

pakarod passat vs ibiza

http://www.akron.net.pl/~pawel/skarbek_zawody/MVI_3346.avi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo przyzwoity czas. BRAWO. naprawde super powiem szczerze.

i widze ze Sluger (RSem) był:) 330km shamowane :)

 

 

ja wczoraj zabilem betke 525 na vanosie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość artu

Przeczytalem pomyslalem i widze ze nikt nie probowal wstawic coolera od ARL-a. Mam mozliwosc zakupu takiego coolerka i zastanawiam sie czy wejdzie? Moze uzyskam jakas podpowiedz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bardzo przyzwoity czas. BRAWO. naprawde super powiem szczerze.

i widze ze Sluger (RSem) był:) 330km shamowane :)

 

 

ja wczoraj zabilem betke 525 na vanosie:)

 

Mysle, ze bedzie jeszcze lepszy jak zaloze markgumy i poprawie turbo ;)

Sluger myslalem, ze lepiej poleci ale ma jakies problemy z autem...

 

Ja zrobilem w sedanie 528 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spox czyli mocowo nie duza roznica pomiedzy 525 vano i 528.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zna ktos firme TTC z krakowa ? Powiedzmy, ze jestem zainteresowany by wsadzili mi big turbo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troszku slyszalem o TTC. w miare ok opinie. Jakis mega Fuckupów nie mieli IMHO.

 

Jesli kraków to zadzwon do Project XS i sie na luzie dogadasz. tyko nie wiem jak dizle... a jak z aligatorem? zniecheciles sie?

 

 

nadal chcesz dlubac furacza....miło miło ale imo znasz moje zdanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce zejsc ponizej 15.X a do tego potrzebuje lekko ponad 200KM. Nie zniechecilem sie tylko dal cene zaporowa a wiem, ze mozna zrobic taniej. I nie dlubie auta tylko wymieniam turbawke... przeciez wiele osob z tego forum wymienia turbawki... taka naturalna rzecz... zmieniam i ja :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie ostatnio chodzi mi po glowie haldex w passacie. Chcialbym miec naped na 4 kola ale nie stale tylko dolaczane w razie zgubienia trakcji. Ktos cos moglby mi powiedziec na ten temat? Jak wyglada zakladnie czegos takiego, jakie sa koszta i kto by sie tego podjal ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejżewam że 10000zł to napewno pójdzie,zapytaj może u Mastersa bo on coś kiedyś pisał o tym i miał w Lupo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość DigiTech

Raczej kosztowna impreza, poza skrzynią i tylnym zawieszeniem buda w tyle też jest inna.

Było poruszane na innym forum ZOBACZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm przetrzepalem pare forumow i powiem, ze po opisie modyfikacji u mastersa apetyt jeszcze bardziej wzrosl. DigiTech ty wykonujesz takie przerobki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość DigiTech

Nie, mam Haldex w oryginale i widze jakie są różnice w konstrukcji auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności