Skocz do zawartości
pakarod

Passat AJM 115PS - stage1 , stage2 str 5, 190KM

Rekomendowane odpowiedzi

to do mnie to pytanie? bo przypadkiem mam na imie jarek :) o jaka hamownie chodzi? to temat pakaroda i hamowal sie chyba u masters'a w katowicach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

souler, dopoki passat nie bedzie jadl oleju i robil dziwnych rzeczy dol zostaje seria. Dlaczego? Bo mam w glowie nowy projekt a ponad 5tys za rzezbe z turbawka w tej sytuacji nie dam(a w tej chwili bardziej blokuje mnie turbo niz dol). Chociaz juz w tej chwili mozna powiedziec, ze jestem pionierem w wytrzymalosci AJMa to mysle, ze 200KM wytrzyma. A jest jeszcze co zrobic do 200KM. Na ta chwile nudze sie juz na ulicach :evil::evil:

 

Hamownia jest pod gliwicami dokladnie. Jak jestes bardzo zainteresowany to napisz dowiem sie o dokladny adres. Stacja full profi i cholernie tania ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz na pw napisac adres stacji w gliwicach i ile biora za pomiar? bym prosil, bo zawsze info sie przyda. zagladam na forum sr, ale nie widzialem, ani nie slyszalem o takim ajm'emie mocnym. w sumie przy tej mocy, jaka masz, to nie dziwie sie, ze nie masz co na miescie robic.

 

mam pomysl :] zasponsoruj mi mody silnika :P potrzebuje tylko gt17, fmic i pompe 10/11mm :evil: aha sprzeglo nowe. za to bedziesz ojcem najmocniejszego aaz w polsce :hurra:

 

nowy projekt dotyczyl bedzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest golf 4 w AJM, ktory ma prawie 180KM ale sie wysralo (turbo). To jest jakies takie zadupie pod gliwicami adres zdobede to napisze. Biora chyba 150zl za godzine pomiarow a w ciagu godziny mozna ich troszke zrobic ;)

 

Co do sponsoringu, moge pomoc w miare tanio zalatwic ;) I doradzic czego sie wystrzegac. Z ta roznia - pamietaj, ze rzezbisz w gownie. A z gowna bata nie wykrecisz. Ja to juz zrozumialem ;)

 

Co nastepne? Heh dopoki nie kupie budy i silniku to jest to tajemnica ;) Powiem tylko tyle, ze zamierzam zwojowac sss w klasie street i nie wydac na to majatku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klasa street czyli male, lekkie i mocne? sie nie znam. sr czytam dla wiedzy, bo jest jej tam troche.

 

kurcze gdybym mial kase to bym dlubal, ale jako studenciak dzienny jej nie mam i tak sobie cos tam stworzylem, ale jak niebiosa pozwola to bedzie dzik - bicz bozy na wolnossace benzyny do 2.0 pojemnosci. i wiem, ze moge osiagnac jeszcze 10-15 konikow, bo potem korby mogly by powiedziec papa, jesli uszczelka by wczesniej nie puscila.

 

no ryzyko - no fun :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, w miare male, lekkie i cholernie mocne. Ale dopiero za miesiac, dwa pojawi sie buda. Calosc chce zamknac do wrzesnia.

 

Jesli NA to tylko amerykanskie miesnie ;)

 

 

I to prawda, bardzo sie z Toba zgadzam - no risk, no fun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pakarod jesli mozesz dac adres na forum, mysle ze przyda sie nie jednej osobie i bedzie to lepsze rozwiazanie niz PW. Sledze twoj watek od jakigos czasu i musze powiedziec ze masz cierpliwosc chlopie :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzisz Paweł ze doszedles do wniosku o ktorym Ci mowiłem. :) srednio zdlubane auto na codzien i od swieta mały dzik.

 

 

daj na priva co masz zamiar kupic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto wreszcie jakos zebrane do kupy bo ciagle cos sie sralo.... Z planowanej mocy wyszly delikatnie mowiac nici bo turbawka okazala sie nie taka jak powinna... Auto na hamowni ma srednio 180KM z ta roznica, ze temp okolo 70-80stopni (na drodze ponizej 40) wiec mozna na drodze dorzucic pare konikow. Plany dalsze sa takie, ze wymieniam na wieksza turbawke i robie wydech konczac zabawe na 200KM. Byc moze pozniej jeszcze walki.

 

Auto po korektach i zalatanej dziurze w FMICu zapierdziela niemilosiernie. Ciagle na drodze psuje komus krew :D

 

IMG_3300.jpg

 

 

Ares hamowni to:

RocaR s.c.

Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów SRB/0

44-430 Czerwionka-Dębieńsko, ul. Furgoła 155

tel. (032) 427-31-50

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass

A ile PLN wyszła ta cała zabawa

Ps. W paru innych postach i to nie tylko na tym forum wszyscy krytykowali chipy z max momentem na dole , a patrząc na twój wykres widzę prawie 380NM przy 2000obr - a sam pisałeś że to zabije sprzęgło.

Swoją drogą myślę że w dieslu po prostu się inaczej nie da - taka jego natura - duży moment na dole i to jest :ok: Przesuwanie momentu wyżej zwyczajnie mija się z celem - chcesz moment wysoko - kup benzynę :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ile PLN wyszła ta cała zabawa

W pewnym momencie stracilem rachube... zreszta dzentelmeni nie rozmawiaja o pieniadzach ;)

Ps. W paru innych postach i to nie tylko na tym forum wszyscy krytykowali chipy z max momentem na dole , a patrząc na twój wykres widzę prawie 380NM przy 2000obr - a sam pisałeś że to zabije sprzęgło.

Swoją drogą myślę że w dieslu po prostu się inaczej nie da - taka jego natura - duży moment na dole i to jest :ok: Przesuwanie momentu wyżej zwyczajnie mija się z celem - chcesz moment wysoko - kup benzynę :cwaniak:

 

Mysle, ze czesciowo masz racje ale niedokonca. Mysle, ze ponizej 2tys max moment to zabojstwo dla sprzegla i ja niestety tak mialem. Od 2tys jest juz w miare sporo, po za tym ja sam wybralem taka charakterystyke bo wiem, ze nie scigam sie na codzien wiec tak naprawde moc wykorzystuje dosc zadko. A moje sprzeglo narazie bardzo dzielnie znosi wszystkie niedogodnosci ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale moment w zakresie 2-3k obr masz prawie gladko. fajnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bedzie jeszcze lepiej jak wymienie turbo. To generalnie cuda robi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass

Przeniesienie tak wysokiego momentu w okolice 1600/obr faktycznie byłoby zabójcze , ale wymagałoby zastosowania małej turbiny z małą bezwładnością - żeby szybko się rozpędzało - co skutkowałoby nagłym pikowaniem w dół momentu na wyższych obrotach , ale i zarazem niższą mocą maksymalną. Myślę że taki moment przy 2000 obr jest jak najbardziej :ok: i sprzęgło nie powinno się wysrać ( fajnie jakbyś miał skrzynkę 6 - wtedy tarcza ma większą średnicę= możliwość przeniesienia więcej NM)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem juz taki program z "allegro" gdzie mialem wlasnie taki moment, generalnie wesolo. Auto mialo niemilosiernego kopa w plecy ale pozniej tez niemilosiernie wszystko zdychalo. Sprzeglo po dluzszym czasie jazdy przezylo dlatego, mowie, ze jest dzielne.

 

Do do skrzyni to juz myslalem o tym temacie, nawet znalazlem skrzynie ale okazalo sie, ze

nikt nie jest w stanie mi zrobic swapa skrzyni za sensowne pieniadze. A dla vmaxa i lepszej elastycznosci nie bede dawal takiej kasy ;]

 

img_2019_148.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass
Auto mialo niemilosiernego kopa w plecy ale pozniej tez niemilosiernie wszystko zdychalo.

Myślę że to nie tylko wina softu , ale też charakterystyka małego turba w PD 115 - nie wiem czy pamiętasz jeszcze serię , ale to autko zaczyna już jechać od 1400 obr - całkiem fajnie się tym pomyka bo nie trzeba wachlować lewarem - tak jak np. w 130 tam turbo ma dużą bezwładność i trzeba czekać na reakcję gdzieś do 1900 obr(trochę było postów na forum gdzie ludzie narzekali na tą turbodziurę) Kiedyś nawet jechałem razem z kumplem który ma 130 i jak skręcaliśmy na skrzyżowaniu to tocząc się na 2 biegu ja po skręcie wcisnąłem i odjechałem a on czekał na reakcję - ale na V-max dostałem baty :padam: . W sumie do spokojnej jazdy bardzo fajna charakterystyka i oszczędność paliwa bo nie trzeba butować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stefan78

pakarod, powiedz mi co ty masz w tej chwili za turbinkę, bo jakoś sie nie doczytałem, chyba ze coś przeoczyłem... no i jak możesz to napisz jakie teraz turbo zamierzasz wsadzić?

a że sprzęgło tak to dzielnie znosi to tylko się cieszyć.

no i gratuluje tak dobrych wyników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stefan78, w tej chwili mam hybryde 130/150 a teraz mam zamiar wsadzic big turbo. Jakie? A to tajemnica ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stefan78, w tej chwili mam hybryde 130/150 a teraz mam zamiar wsadzic big turbo. Jakie? A to tajemnica ;)

 

czyżbyś planował coś w kierunku GT20 albo GT22 ?? ostro rzeźbisz kolego ... moment obrotowy ma bardzo ładną charakterystykę ... prawie jak przy skrzyni DSG :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa

pakarod wsadzaj większą :ok:

Będzie ciut gorszy dół, ale góra będzie niesamowita :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności