lukasz Zgłoś #41 Napisano 3 Marca 2007 pakarod, jestem ciekaw jakie masz teraz spalanie? I na jakim paliwie jezdzisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm Zgłoś #42 Napisano 3 Marca 2007 Gratki,na brak przyspieszenia nie powinnes narzekac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #43 Napisano 4 Marca 2007 pakarod, jestem ciekaw jakie masz teraz spalanie? I na jakim paliwie jezdzisz? Takie samo jak seria moze nawet ciut mniejsze Oczywiscie wiele zalezy od stylu jazdy. Maksymalny but to bierze ponad 10 ale ile to nie wiem bo nie mam nawet komputera a przy spokojnej jezdzie w miescie 7 moze 7,5 w trasie przy predkosci 90km/h mniej niz 5 przy 140 jakas 6l. Jezdze na bp ultimate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #44 Napisano 4 Marca 2007 Moje gratulacje. Ja niestety nie mogę przesadzać ze względu na skrzynie. Na razie mam ok. 130-140KM według ALIEGO , teraz czeka mnie wymiana turbiny.Maksymalnie mogę podnieść moc do ok.150-160KM. Ach gdyby to był manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #45 Napisano 4 Marca 2007 znam kogos kto przerabial automaty na manuale w passacie i robil jeszcze inne cuda. Jak jestes zainteresowany to odezwij sie na priva ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #46 Napisano 4 Marca 2007 Niestety ja muszę mieć automat, ale może da się zrobić jakiś tunigng skrzyni, żeby wytrzymywała duże obciążenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #47 Napisano 4 Marca 2007 najlepiej zrobic obok druga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #48 Napisano 4 Marca 2007 TO jest myśl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #49 Napisano 5 Marca 2007 imo tiptronica mozna przeprogramowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #50 Napisano 5 Marca 2007 automat jest lepszy do tuningu niz manual bo nie bedzie efeltu slizgajacego sie sprzegla przy duzym wzroscie KM i Nm. jedyne o co trzeba zadbac w ASB to intensywne chlodznie oleju. warto dolozyc chlodnice i pompe wymuszajaca obieg. z takim zestawem mozna celowac w wartosci KM i Nm 2 x wyzsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #51 Napisano 5 Marca 2007 ale nie sama skrzynia Cie ogranicza ;] A wymiana sprzegla na cos mocniejszego, zeby sie nie slizgalo nie jest az tak potwornie drogie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #52 Napisano 5 Marca 2007 automat jest lepszy do tuningu niz manual bo nie bedzie efeltu slizgajacego sie sprzegla przy duzym wzroscie KM i Nm. . z całym szacunkiem, ale ładnego BABOLA walnąłeś.... jak automat lepszy do tuningu? chyba zeby Ci się skrzynia posypała. Pokaż mi jakieś mocne auto, wzmacniane poza fabryką 100% mocniejsze ktore lata na automacie... pomijam automaty dragowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #53 Napisano 6 Marca 2007 Pokaż mi jakieś mocne auto, wzmacniane poza fabryką 100% mocniejsze ktore lata na automacie... 95% aut w stanach. posledz troche fora w USA i sam zobaczysz ze chlopaki przy wzrostach mocy do 2 krotniewyzszych wartosci nie robia nic ze skrzyniami poza dodatkowych chlodzeniem automat nie przenosi obciazenia "bezpośredniio" tylko zawsze z USTALONYM zapasem poslizgu wiec caly uklad przekladni jest obciazany stopniowo a nie jak w przypadku manuala gwaltownie! jak szybiej np: zciac klin na przekladni. przykladajac 100Nm w ciagu 0.1s czy w ciagu 1s ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #54 Napisano 6 Marca 2007 95% aut w stanach jezdzi na seryjnej skrzyni? tak? dokladając 100% mocy.... nie no fakt. Muszeeeee duuuzo doczytac. Chlopie chyba ze mowisz np o silniku 2,8 V6 120 km w serii i zrobionym na 200km. Wynik rewelacja. a tak co by nie byc goloslownym pokaz mi takie auto no moze kilka, bo faktycznie bedzie to dla mnie nowa rzecz, a chetnie poznaję nowosci. jak szybciej przyspieszac? manualem czy automatem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #55 Napisano 7 Marca 2007 a tak co by nie byc goloslownym pokaz mi takie auto no moze kilka, bo faktycznie bedzie to dla mnie nowa rzecz, a chetnie poznaję nowosci. the.wolf, nie mam zamiary przekonywac i uedowadniac tobie nic na sile. jak chcesz czego sie doweidziec to sam poszperaj po forach. przekazalem info, a czy sie z nim zgadzasz czy nie to juz nie moja bajka. ja nie mam czasu na serfowanie po sieci tylko dlatego zeby cos udowonic. tak na szybko to rozpocznij surfowanie od tego topiku http://streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=13250&start=0 jak szybciej przyspieszac? manualem czy automatem? DSG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #56 Napisano 7 Marca 2007 nie chodzi o udowadanianie ale cos stwierdziles i chcialbym zebys to czyms popartl. Bo ja o tym nie wiedzialem i nie slyszalem. DSG to automat czy manual? zapodaj do Golfa GTI 300km i polataj troche nim na DSG. A to tylko 50% wiecej.... dzieki za topic, zapoznalem się, a Ty? Widzisz tam gdzies seryjny cywilny automat i podnoszenie mocy? hmmm ja nie widze. a chcialbym to jakos wyjasnic bo tak jak napisalem lubie sie uczyc a poza tym ktos kto ma np Tiptronica, po uslyszeniu ze automat jest lepszy, podjedzie do tunera i zazyczy sobie taki sam program jak na maualu... i potem bedzie placz. jesli chodzi o skrzynie dragowe to oczywiscie sa duzo lepsze nic mauale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #57 Napisano 7 Marca 2007 jesli chodzi o skrzynie dragowe to oczywiscie sa duzo lepsze nic mauale. Jazda manualem - bezcenna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #58 Napisano 8 Marca 2007 dzieki za topic, zapoznalem się, a Ty? Widzisz tam gdzies seryjny cywilny automat i podnoszenie mocy? hmmm ja nie widze. a fragment o corvetach? a BMW ??? wczytaj calosc a nie fragmenty. poza tym doczytaj czemu samochod z automatem ma gorsze przyspieszenie. jaka automat daje przewage na starcie (auta z TURBO), jak wplywa na zywotnosc silnika. badz obiektywny a nie powtarzasz NIEPRAWDZIWE stwierdzenie: "manual lepszy do tuningu". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #59 Napisano 8 Marca 2007 Ja nie nażekam na swojego TIPTRONICA ... nie kupie już auta z manualem nigdy, następne auto będzie ze skrzynią DSG (zautomatyzowana) ... Często się ściagam na trasie ze swoim kumplem który ma passata takiego jak ja tylko w manualu (6 biegów) i wirusem na 180KM i 385Nm. Cieżko mu przychodzi pojąć że szybciej potrafie zrobić manewr wyprzedzania niż on mimo że on ma więcej mocy i momentu. Przy wyprzedzaniu odstawiam go mimo że wyprzedzamy razem (on jadąc za mną) Poprostu w automacie szybciej trwa redukcja, naciskam gaz i wciska mnie w siedzenie, skrzynia robi wszystko za mnie. Tak samo sytuacja wygląda jak ustawimy się na kresce od 0, na początku zazwyczaj jestem 1,5 długości auta do przodu dopiero na wyższym biegu powoli mnie zaczyna dochodzić (zapewne jak mu sprzegło przestaje się ślizgać) ... czasem jak mu start nie wyjdzie, albo bieg wolniej zmieni to odstawiam go na 4 długości ... W AUTOMACIE START ZAWSZE WYCHODZI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #60 Napisano 8 Marca 2007 a fragment o corvetach? a BMW ??? wczytaj calosc a nie fragmenty. poza tym doczytaj czemu samochod z automatem ma gorsze przyspieszenie. jaka automat daje przewage na starcie (auta z TURBO), jak wplywa na zywotnosc silnika. badz obiektywny a nie powtarzasz NIEPRAWDZIWE stwierdzenie: "manual lepszy do tuningu". przeciez tam jest o fabrycznym skrzyniach do fabrycznie wzmocnionych samochodow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach