kriss555 Zgłoś #1121 Napisano 11 Marca 2015 No to macie odwrotny problem niż ja, bo ja miałem termin odbioru na czerwiec i w zeszłym tygodniu zadzwonilem zeby zmienić coś w konfiguracji i już sie nie dało bo termin produkcji jest na ten tydzien. Czyli odbiór początek kwietnia. Moze ktoś zrezygnował i wskoczylem na jego miejsce. Ja po 3tyg od zamowienia nie mam jeszcze nawet daty wstepnej produkcji... A orientuje sie ktos co nowego doszlo z opcji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buzz Zgłoś #1122 Napisano 11 Marca 2015 a jaka zmiana miała być? Inne felgi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #1123 Napisano 11 Marca 2015 Inne felgi. Mozesz cos wiecej nspisac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #1124 Napisano 11 Marca 2015 matteo84Szadółki A to Wy tam nie macie dwóch salonów? Benepol i Plichta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #1125 Napisano 12 Marca 2015 Jezdzilem dwa dni temu Mazda 6 FL, benzyna 2l 165hp i jednym słowem powiem ze to teraz chyba najgroźniejszy rywal B8. Wyglądem zew i wew zabija B8 na wstępie. Jest totalnym zaprzeczeniem passata. Jeździ zgrabnie, jak po szynach pokonuje wszelkie zakręty. Wersja skypassion jest dużo bogatsza niż hl w b8 i jest w zasadzie kompletna łącznie z pełną skóra, head-up, grzana tylna kanapa, bose, kola 19",pełną elektryka foteli itd. Brakuje tylko szklanego dachu i elektrycznej tylnej klapy. Cenowo wychodzi identycznie jak b8 1.8 TSI manual hl z aid, discover pro. Jakieś wady? Niewygodny cofnięty podlokietnik - łokieć opiera się o żaluzje zamykająca schowki, troszkę mniej miejsca zwłaszcza z tyłu, silnik trzeba kręcić wysoko żeby to w miarę jechało bo tak to nie czuć tych 165hp a auto jest lżejsze o ponad 100kg od b8. No i jest troszkę głośne - słychać silnik i szumy powietrza. Ale wyposażenie i wygląd w pełni to wynagradzaja...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #1126 Napisano 12 Marca 2015 (edytowane) woln ilnik trzeba kręcić wysoko żeby to w miarę jechało bo tak to nie czuć tych 165hp mazda ma takie mułowate silniki benzynowe, odwdzięczają się za to małą awaryjnością i dużo wyższymi przebiegami niż doładowane auta grupy VW.. cos za cos Edytowane 12 Marca 2015 przez bastek-83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jojpeg Zgłoś #1127 Napisano 12 Marca 2015 A to Wy tam nie macie dwóch salonów? Benepol i Plichta? Mamy. Ale Plichta póki co obiecuje mi auto w kwietniu :dance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #1128 Napisano 12 Marca 2015 Jezdzilem dwa dni temu Mazda 6 FL, benzyna 2l 165hp i jednym słowem powiem ze to teraz chyba najgroźniejszy rywal B8. Wyglądem zew i wew zabija B8 na wstępie. Jest totalnym zaprzeczeniem passata. Jeździ zgrabnie, jak po szynach pokonuje wszelkie zakręty. Wersja skypassion jest dużo bogatsza niż hl w b8 i jest w zasadzie kompletna łącznie z pełną skóra, head-up, grzana tylna kanapa, bose, kola 19",pełną elektryka foteli itd. Brakuje tylko szklanego dachu i elektrycznej tylnej klapy. Cenowo wychodzi identycznie jak b8 1.8 TSI manual hl z aid, discover pro. Jakieś wady? Niewygodny cofnięty podlokietnik - łokieć opiera się o żaluzje zamykająca schowki, troszkę mniej miejsca zwłaszcza z tyłu, silnik trzeba kręcić wysoko żeby to w miarę jechało bo tak to nie czuć tych 165hp a auto jest lżejsze o ponad 100kg od b8. No i jest troszkę głośne - słychać silnik i szumy powietrza. Ale wyposażenie i wygląd w pełni to wynagradzaja...) W Citroenie czy Peugeot też dają bogate wyposażenie za grosze albo cenie. Żaden Japoniec czy Francuz nie będzie nigdy taki jak Niemieckie auto. Coś za coś jest niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #1129 Napisano 12 Marca 2015 Żaden Japoniec czy Francuz nie będzie nigdy taki jak Niemieckie auto Paweł, tak to można było mówić 10 lat temu.. teraz japońskie robione są w europie, niemieckie w Polsce a podzespoły wszystkich są z Chin.. wygląd kwestią gustu i tu się nie dyskutuje ale zobacz ranking niezawodności auto +10 lat.. same japończyki.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buzz Zgłoś #1130 Napisano 12 Marca 2015 Mozesz cos wiecej nspisac? Co mozna wiecej napisać? Chciałem zmienić wzór felgi - nie pamietam nazw i już nawet tego nie dało sie zrobić. Powiedzieli ze jak produkcja jest zaplanowana to system nie przyjmie już żadnych zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #1131 Napisano 12 Marca 2015 Co mozna wiecej napisać? Chciałem zmienić wzór felgi - nie pamietam nazw i już nawet tego nie dało sie zrobić. Powiedzieli ze jak produkcja jest zaplanowana to system nie przyjmie już żadnych zmian. A nie wiecie czy w przypadku gdy mam nadal planowany 15 tydzień produkcji i chciałbym teraz jeszcze dokonać jakąś zmianę - to czy ona może wpłynąć na przesunięcie terminu produkcji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1132 Napisano 12 Marca 2015 W końcu jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #1133 Napisano 12 Marca 2015 No ładne cacko Wielkie gratki :) Jak troszkę przejedziesz, opisz wrażenia z jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #1134 Napisano 12 Marca 2015 W Citroenie czy Peugeot też dają bogate wyposażenie za grosze albo cenie. Żaden Japoniec czy Francuz nie będzie nigdy taki jak Niemieckie auto. Coś za coś jest niestety. ja mam bezpośrednie porównanie, mam jeszcze C5 (3.0V6 z 2002, aktualnie 180kkm) i B6 (jak w opisie, aktualnie 45kkm..), oba kupione jako używane. C5 ponad 5 lat starsza, fakt bywały problemy ale nie takie żeby zaraz kończyło się lawetą (nigdy). Drobna elektronika i cewki na świece (co ciekawe oryginalne niemieckie wymienione na francuskie i od tamtej pory zero problemów, nie mówiąc o cenie w ASO 480, zamienniki 120...), opisywane problemy ze skrzynią biegów to legendda, fakt tylko w dwóch warsztatach w okolicy W-wy wiedzieli jaki powinien być lany, pozostałe nawet niby firmowe, chciały lać jakiś podobno dobry do tej skrzyni, który właśnie wg. ZF powoduje większośc problemów właścicieli C5 ze skrzynią ZF, no problem wydech, do tego silnika brak zamienników Walkera czy Boksala, oryginał cały wydech prawie 26 tys., sam końcowy 4,5tys zł. Musiałem w znajomym warsztacie rzeźbić/dopasować/itp z dostępnych do innych marek, wyszło 730zł. jedna awaria układu zawieszenia, cieknący lub bardziej mokry przewód hydrauliczny (jakieś 20zł). 7 gruszek robiących dla laika m.w. za amortyzatory w układzie zawieszenia, wszystkie oryginalne, jakby co to ori 120zł/szt. Samopoziomujące zawieszenie o 3 stopniach utwardzenia i możliwości regulacji góra-dół rzędu +-20cm, bajka, Można to podsumować tak, że jak się dba to się ma (no i zna historię poprzedniego właściciela....). po stronie C5 komfort, zawieszenie (Hydroactive 3+), silnik, skrzynia automat, ksenony, fotochromy, wyposażenie i wiele innych. Passat to przy nim golas, C5 nawet jak na samochód z 2002, własciwie poza brakiem nawigacji to nic nie brakuje w stosunku do wielu B6 HI. Acha, 13 lat i ZERO korozji karoserii gdziekolwiek, ZERO, w B6 wiadomo..... B6 jedyna zaleta to ekonomia, fakt pali sporo mniej (no trwałość tłumika też, w C5 w obecnym wieku passka już byłem po wymianie/rzeźbie..). Znaczy, jak mam ochotę mieć frajde z jazdy to biorę C5, jak liczę wydatki to B6, i to tyle podsumowania... A chciałem sprzedać C5 ale dawali śmieszne pieniądze to postawiłem na podwórku, stoi pod chmurką i daje rade.. - - - - - aktualizacja - - - - - W końcu jest :hmm patrząc po fotce czy to znaczy, że kupiłeś w Kauflandzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #1135 Napisano 12 Marca 2015 Iqm1 możemy się umówić w stalowej albo okolicy żeby na żywo zobaczyć twoje auto? Mam takie samo kombi na oku tylko chciałem zobaczyć kolor na żywo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #1136 Napisano 12 Marca 2015 ja mam bezpośrednie porównanie, mam jeszcze C5 (3.0V6 z 2002, aktualnie 180kkm) i B6 (jak w opisie, aktualnie 45kkm..), oba kupione jako używane.C5 ponad 5 lat starsza, fakt bywały problemy ale nie takie żeby zaraz kończyło się lawetą (nigdy). Drobna elektronika i cewki na świece (co ciekawe oryginalne niemieckie wymienione na francuskie i od tamtej pory zero problemów, nie mówiąc o cenie w ASO 480, zamienniki 120...), opisywane problemy ze skrzynią biegów to legendda, fakt tylko w dwóch warsztatach w okolicy W-wy wiedzieli jaki powinien być lany, pozostałe nawet niby firmowe, chciały lać jakiś podobno dobry do tej skrzyni, który właśnie wg. ZF powoduje większośc problemów właścicieli C5 ze skrzynią ZF, no problem wydech, do tego silnika brak zamienników Walkera czy Boksala, oryginał cały wydech prawie 26 tys., sam końcowy 4,5tys zł. Musiałem w znajomym warsztacie rzeźbić/dopasować/itp z dostępnych do innych marek, wyszło 730zł. jedna awaria układu zawieszenia, cieknący lub bardziej mokry przewód hydrauliczny (jakieś 20zł). 7 gruszek robiących dla laika m.w. za amortyzatory w układzie zawieszenia, wszystkie oryginalne, jakby co to ori 120zł/szt. Samopoziomujące zawieszenie o 3 stopniach utwardzenia i możliwości regulacji góra-dół rzędu +-20cm, bajka, Można to podsumować tak, że jak się dba to się ma (no i zna historię poprzedniego właściciela....). po stronie C5 komfort, zawieszenie (Hydroactive 3+), silnik, skrzynia automat, ksenony, fotochromy, wyposażenie i wiele innych. Passat to przy nim golas, C5 nawet jak na samochód z 2002, własciwie poza brakiem nawigacji to nic nie brakuje w stosunku do wielu B6 HI. Acha, 13 lat i ZERO korozji karoserii gdziekolwiek, ZERO, w B6 wiadomo..... B6 jedyna zaleta to ekonomia, fakt pali sporo mniej (no trwałość tłumika też, w C5 w obecnym wieku passka już byłem po wymianie/rzeźbie..). Znaczy, jak mam ochotę mieć frajde z jazdy to biorę C5, jak liczę wydatki to B6, i to tyle podsumowania... A chciałem sprzedać C5 ale dawali śmieszne pieniądze to postawiłem na podwórku, stoi pod chmurką i daje rade.. - - - - - aktualizacja - - - - - :hmm patrząc po fotce czy to znaczy, że kupiłeś w Kauflandzie? ladny tylko inne felgi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1137 Napisano 12 Marca 2015 Felgi jakie dali w Kauflandzie, takie wziąłem - dziura napisałem na priva Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #1138 Napisano 12 Marca 2015 a zimowki jakie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubuss11 Zgłoś #1139 Napisano 12 Marca 2015 Paweł, tak to można było mówić 10 lat temu.. teraz japońskie robione są w europie, niemieckie w Polsce a podzespoły wszystkich są z Chin.. wygląd kwestią gustu i tu się nie dyskutuje ale zobacz ranking niezawodności auto +10 lat.. same japończyki.. ... z podłogą przeżartą rdzą na wylot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #1140 Napisano 12 Marca 2015 W końcu jest Piękny Jak pierwsze wrażenia silnikowe? ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach