Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

No to macie odwrotny problem niż ja, bo ja miałem termin odbioru na czerwiec i w zeszłym tygodniu zadzwonilem zeby zmienić coś w konfiguracji i już sie nie dało bo termin produkcji jest na ten tydzien. Czyli odbiór początek kwietnia. Moze ktoś zrezygnował i wskoczylem na jego miejsce.

Ja po 3tyg od zamowienia nie mam jeszcze nawet daty wstepnej produkcji...

A orientuje sie ktos co nowego doszlo z opcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jaka zmiana miała być?

 

Inne felgi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inne felgi.

Mozesz cos wiecej nspisac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
matteo84

Szadółki

A to Wy tam nie macie dwóch salonów? Benepol i Plichta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem dwa dni temu Mazda 6 FL, benzyna 2l 165hp i jednym słowem powiem ze to teraz chyba najgroźniejszy rywal B8. Wyglądem zew i wew zabija B8 na wstępie. Jest totalnym zaprzeczeniem passata. Jeździ zgrabnie, jak po szynach pokonuje wszelkie zakręty. Wersja skypassion jest dużo bogatsza niż hl w b8 i jest w zasadzie kompletna łącznie z pełną skóra, head-up, grzana tylna kanapa, bose, kola 19",pełną elektryka foteli itd. Brakuje tylko szklanego dachu i elektrycznej tylnej klapy. Cenowo wychodzi identycznie jak b8 1.8 TSI manual hl z aid, discover pro. Jakieś wady? Niewygodny cofnięty podlokietnik - łokieć opiera się o żaluzje zamykająca schowki, troszkę mniej miejsca zwłaszcza z tyłu, silnik trzeba kręcić wysoko żeby to w miarę jechało bo tak to nie czuć tych 165hp a auto jest lżejsze o ponad 100kg od b8. No i jest troszkę głośne - słychać silnik i szumy powietrza. Ale wyposażenie i wygląd w pełni to wynagradzaja...:):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

woln

ilnik trzeba kręcić wysoko żeby to w miarę jechało bo tak to nie czuć tych 165hp

 

mazda ma takie mułowate silniki benzynowe, odwdzięczają się za to małą awaryjnością i dużo wyższymi przebiegami niż doładowane auta grupy VW.. cos za cos :)

Edytowane przez bastek-83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to Wy tam nie macie dwóch salonów? Benepol i Plichta?

 

Mamy. Ale Plichta póki co obiecuje mi auto w kwietniu :dance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jezdzilem dwa dni temu Mazda 6 FL, benzyna 2l 165hp i jednym słowem powiem ze to teraz chyba najgroźniejszy rywal B8. Wyglądem zew i wew zabija B8 na wstępie. Jest totalnym zaprzeczeniem passata. Jeździ zgrabnie, jak po szynach pokonuje wszelkie zakręty. Wersja skypassion jest dużo bogatsza niż hl w b8 i jest w zasadzie kompletna łącznie z pełną skóra, head-up, grzana tylna kanapa, bose, kola 19",pełną elektryka foteli itd. Brakuje tylko szklanego dachu i elektrycznej tylnej klapy. Cenowo wychodzi identycznie jak b8 1.8 TSI manual hl z aid, discover pro. Jakieś wady? Niewygodny cofnięty podlokietnik - łokieć opiera się o żaluzje zamykająca schowki, troszkę mniej miejsca zwłaszcza z tyłu, silnik trzeba kręcić wysoko żeby to w miarę jechało bo tak to nie czuć tych 165hp a auto jest lżejsze o ponad 100kg od b8. No i jest troszkę głośne - słychać silnik i szumy powietrza. Ale wyposażenie i wygląd w pełni to wynagradzaja...)

 

 

W Citroenie czy Peugeot też dają bogate wyposażenie za grosze albo cenie. Żaden Japoniec czy Francuz nie będzie nigdy taki jak Niemieckie auto. Coś za coś jest niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żaden Japoniec czy Francuz nie będzie nigdy taki jak Niemieckie auto

 

Paweł, tak to można było mówić 10 lat temu.. teraz japońskie robione są w europie, niemieckie w Polsce a podzespoły wszystkich są z Chin.. wygląd kwestią gustu i tu się nie dyskutuje ale zobacz ranking niezawodności auto +10 lat.. same japończyki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mozesz cos wiecej nspisac?

 

Co mozna wiecej napisać? Chciałem zmienić wzór felgi - nie pamietam nazw i już nawet tego nie dało sie zrobić. Powiedzieli ze jak produkcja jest zaplanowana to system nie przyjmie już żadnych zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co mozna wiecej napisać? Chciałem zmienić wzór felgi - nie pamietam nazw i już nawet tego nie dało sie zrobić. Powiedzieli ze jak produkcja jest zaplanowana to system nie przyjmie już żadnych zmian.

 

 

 

A nie wiecie czy w przypadku gdy mam nadal planowany 15 tydzień produkcji i chciałbym teraz jeszcze dokonać jakąś zmianę - to czy ona może wpłynąć na przesunięcie terminu produkcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

883b25427cd613e461e381246e0acde5.jpg

 

06e3c2f30c8c1e118f3bc71c47e1f140.jpg

 

W końcu jest ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ładne cacko :) Wielkie gratki :) :)

 

Jak troszkę przejedziesz, opisz wrażenia z jazdy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Citroenie czy Peugeot też dają bogate wyposażenie za grosze albo cenie. Żaden Japoniec czy Francuz nie będzie nigdy taki jak Niemieckie auto. Coś za coś jest niestety.

 

ja mam bezpośrednie porównanie, mam jeszcze C5 (3.0V6 z 2002, aktualnie 180kkm) i B6 (jak w opisie, aktualnie 45kkm..), oba kupione jako używane.

C5 ponad 5 lat starsza, fakt bywały problemy ale nie takie żeby zaraz kończyło się lawetą (nigdy). Drobna elektronika i cewki na świece (co ciekawe oryginalne niemieckie wymienione na francuskie i od tamtej pory zero problemów, nie mówiąc o cenie w ASO 480, zamienniki 120...), opisywane problemy ze skrzynią biegów to legendda, fakt tylko w dwóch warsztatach w okolicy W-wy wiedzieli jaki powinien być lany, pozostałe nawet niby firmowe, chciały lać jakiś podobno dobry do tej skrzyni, który właśnie wg. ZF powoduje większośc problemów właścicieli C5 ze skrzynią ZF, no problem wydech, do tego silnika brak zamienników Walkera czy Boksala, oryginał cały wydech prawie 26 tys., sam końcowy 4,5tys zł. Musiałem w znajomym warsztacie rzeźbić/dopasować/itp z dostępnych do innych marek, wyszło 730zł.

jedna awaria układu zawieszenia, cieknący lub bardziej mokry przewód hydrauliczny (jakieś 20zł). 7 gruszek robiących dla laika m.w. za amortyzatory w układzie zawieszenia, wszystkie oryginalne, jakby co to ori 120zł/szt. Samopoziomujące zawieszenie o 3 stopniach utwardzenia i możliwości regulacji góra-dół rzędu +-20cm, bajka,

Można to podsumować tak, że jak się dba to się ma (no i zna historię poprzedniego właściciela....).

po stronie C5 komfort, zawieszenie (Hydroactive 3+), silnik, skrzynia automat, ksenony, fotochromy, wyposażenie i wiele innych. Passat to przy nim golas, C5 nawet jak na samochód z 2002, własciwie poza brakiem nawigacji to nic nie brakuje w stosunku do wielu B6 HI. Acha, 13 lat i ZERO korozji karoserii gdziekolwiek, ZERO, w B6 wiadomo.....

B6 jedyna zaleta to ekonomia, fakt pali sporo mniej (no trwałość tłumika też, w C5 w obecnym wieku passka już byłem po wymianie/rzeźbie..).

Znaczy, jak mam ochotę mieć frajde z jazdy to biorę C5, jak liczę wydatki to B6, i to tyle podsumowania...

 

A chciałem sprzedać C5 ale dawali śmieszne pieniądze to postawiłem na podwórku, stoi pod chmurką i daje rade.. :D

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

883b25427cd613e461e381246e0acde5.jpg

 

06e3c2f30c8c1e118f3bc71c47e1f140.jpg

 

W końcu jest ;-)

 

:hmm patrząc po fotce czy to znaczy, że kupiłeś w Kauflandzie? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Iqm1 możemy się umówić w stalowej albo okolicy żeby na żywo zobaczyć twoje auto? Mam takie samo kombi na oku tylko chciałem zobaczyć kolor na żywo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam bezpośrednie porównanie, mam jeszcze C5 (3.0V6 z 2002, aktualnie 180kkm) i B6 (jak w opisie, aktualnie 45kkm..), oba kupione jako używane.

C5 ponad 5 lat starsza, fakt bywały problemy ale nie takie żeby zaraz kończyło się lawetą (nigdy). Drobna elektronika i cewki na świece (co ciekawe oryginalne niemieckie wymienione na francuskie i od tamtej pory zero problemów, nie mówiąc o cenie w ASO 480, zamienniki 120...), opisywane problemy ze skrzynią biegów to legendda, fakt tylko w dwóch warsztatach w okolicy W-wy wiedzieli jaki powinien być lany, pozostałe nawet niby firmowe, chciały lać jakiś podobno dobry do tej skrzyni, który właśnie wg. ZF powoduje większośc problemów właścicieli C5 ze skrzynią ZF, no problem wydech, do tego silnika brak zamienników Walkera czy Boksala, oryginał cały wydech prawie 26 tys., sam końcowy 4,5tys zł. Musiałem w znajomym warsztacie rzeźbić/dopasować/itp z dostępnych do innych marek, wyszło 730zł.

jedna awaria układu zawieszenia, cieknący lub bardziej mokry przewód hydrauliczny (jakieś 20zł). 7 gruszek robiących dla laika m.w. za amortyzatory w układzie zawieszenia, wszystkie oryginalne, jakby co to ori 120zł/szt. Samopoziomujące zawieszenie o 3 stopniach utwardzenia i możliwości regulacji góra-dół rzędu +-20cm, bajka,

Można to podsumować tak, że jak się dba to się ma (no i zna historię poprzedniego właściciela....).

po stronie C5 komfort, zawieszenie (Hydroactive 3+), silnik, skrzynia automat, ksenony, fotochromy, wyposażenie i wiele innych. Passat to przy nim golas, C5 nawet jak na samochód z 2002, własciwie poza brakiem nawigacji to nic nie brakuje w stosunku do wielu B6 HI. Acha, 13 lat i ZERO korozji karoserii gdziekolwiek, ZERO, w B6 wiadomo.....

B6 jedyna zaleta to ekonomia, fakt pali sporo mniej (no trwałość tłumika też, w C5 w obecnym wieku passka już byłem po wymianie/rzeźbie..).

Znaczy, jak mam ochotę mieć frajde z jazdy to biorę C5, jak liczę wydatki to B6, i to tyle podsumowania...

 

A chciałem sprzedać C5 ale dawali śmieszne pieniądze to postawiłem na podwórku, stoi pod chmurką i daje rade.. :D

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

:hmm patrząc po fotce czy to znaczy, że kupiłeś w Kauflandzie? ;)

 

ladny tylko inne felgi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Felgi jakie dali w Kauflandzie, takie wziąłem - dziura napisałem na priva ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paweł, tak to można było mówić 10 lat temu.. teraz japońskie robione są w europie, niemieckie w Polsce a podzespoły wszystkich są z Chin.. wygląd kwestią gustu i tu się nie dyskutuje ale zobacz ranking niezawodności auto +10 lat.. same japończyki..

 

... z podłogą przeżartą rdzą na wylot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
883b25427cd613e461e381246e0acde5.jpg

 

06e3c2f30c8c1e118f3bc71c47e1f140.jpg

 

W końcu jest ;-)

Piękny :D

Jak pierwsze wrażenia silnikowe? ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności