Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

a testach te napędy 4X4 vw znacząco odbiegają od BMW w testach:-)

czyli raczej pasek - zobaczę jaki znajdę silnik - może będzie jakieś demo tanie -dam znać.

co musi być koniecznie dla Was w aucie. chcę dodatkowo

1. alarm

2. siedzenia ergokomfort

3. dostęp bezkluczykowy

4. rolety boczne

5. podsufitka czarna.

zastanawiam się

1. okno dachowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a testach te napędy 4X4 vw znacząco odbiegają od BMW w testach:-)

czyli raczej pasek - zobaczę jaki znajdę silnik - może będzie jakieś demo tanie -dam znać.

co musi być koniecznie dla Was w aucie. chcę dodatkowo

1. alarm

2. siedzenia ergokomfort

3. dostęp bezkluczykowy

4. rolety boczne

5. podsufitka czarna.

zastanawiam się

1. okno dachowe

 

 

czarna podsufitka to pakiet RLine. wyklucza EasyOpen, trzeba osobno wykupić Keyless access

 

rolety boczne(nie chroniace przed owadami) za 500 zł - zamiast szczelnej siatki wkładanej w ramki za 300 z aledrogo? słaby pomysł.

.................................................................................

 

jeśli bierzerz Highlina (a musisz bo inne wersje nie mają pakietu R) - bez sensu nie brać Pakietu Business.

wątpie czy znajdziesz "tanie demo" z R-Line

Edytowane przez okiemserca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie Szymon jest plus litr, srednio mam 11,4 ale jazda glownie podmiejska i miejska

 

Nigdy nie liczyłem dokładnie, ale u mnie raczej 3/4 przebiegu to trasy, choć większość Autostrad i Ekspresówek

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

te napędy 4X4 vw znacząco odbiegają od BMW w testach:-)

Przejedź się i porównaj :) w codziennej eksploatacji na mokrej/zaśnieżonej nawierzchni nie zobaczysz większej różnicy. 4x4 dołączany czy nie, jest najlepszym asystentem jazdy i bezpieczeństwa czynnego, jak masz do tego 350Nm i 220KM które mają jak optymalnie przenieść się na koła - nic więcej nie potrzeba przeciętnemu fanowi dynamicznej jazdy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:noniebardzo:noniebardzo

 

rolety boczne(nie chroniace przed owadami) za 500 zł - zamiast szczelnej siatki wkładanej w ramki za 300 z aledrogo? słaby pomysł.

.................................................................................

 

 

Do nowego Passat zasłonki z alle ? bo 200 zł taniej ? czy dlatego że są w szczelnej ramce ?

Te z alle chyba nie chowają się.

Słaby pomysł :noniebardzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo są uzyteczne (1. pełne zamkniecie otworu po opuszczeniu szyb, wiec mozesz wietrzyć auto bez obaw o insekty 2. masz dodatkowe przyciemnienie szyb bocznych, tylnej bocznej w variancie i tylnej) i bo sa tańsze. Po co płacić 500 zł za coś czego nie potrzebuje (nikogo nie wożę z tyłu w 99% sytuacji, ale lubie ciemniejsze orzyciemnienie i nie znosze much w aucie)

 

słabe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wożenia dzieci za to wbudowane roletki są lepsze. Okien nie otwieram aby ich nie przeziębić, więc szczelność nie ma znaczenia. Zazwyczaj lepiej jeździć bez rolet i wtedy nie trzeba ich gdzieś przechowywać, a jak mocno swieci słońce to wtedy zawsze są na miejscu. Roleta szyby tylnej przydatna jak dzieci są w fotelikach tyłem do kierunku jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli rolety biorę:P

a zasłona tylnej szyby? przydaje się?

 

rozumiem, że 4X4 bierze literka wiec takie 220 km 2.0 będzie bralo w mieście z 12 litrów conajmniej?

 

pakiet buisness - zgadza sie biorę

i discovery PRO - jakoś większy ekran przemawia mocno za mną. jakieś zmiany się szykują na 2017 - ktoś coś wie. lifting? zmiana konfiguracji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam DP, AreaView, Easy Open, progresywny układ kierowniczy, rolety (o ile ktoś jeździ z tylu, przy dzieciach to 'must have').

DSG to juz wszyscy polecali i sam wiesz ze warto :)

Okna dachowego ani AID nie mam (bo uważam osobiście za zbędne) wiec się nie wypowiem czy warto ;)

 

Przy okazji - u mnie średnie spalanie to 8,5 do 9,5 litra w zależności ile w danym okresie robię w trasie, wiec w sumie niewiele mniej od 2.0 220.

 

O zmianach na 2017 chyba jeszcze cisza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo są uzyteczne (1. pełne zamkniecie otworu po opuszczeniu szyb, wiec mozesz wietrzyć auto bez obaw o insekty 2. masz dodatkowe przyciemnienie szyb bocznych, tylnej bocznej w variancie i tylnej) i bo sa tańsze. Po co płacić 500 zł za coś czego nie potrzebuje (nikogo nie wożę z tyłu w 99% sytuacji, ale lubie ciemniejsze orzyciemnienie i nie znosze much w aucie)

 

słabe?

 

Fabryczne zasłony służą ochronie przed słońcem i nie służą ochrony przed insektami.

Fabryczne zasłony przyciemniają wnętrze i z zewnątrz.

Fabryczne zasłony są składane (chowane w obudowie drzwi

a przede wszystkim są dopasowane wizualnie do wnętrza i są ładne.

Może te z alle też są ładne.

Mam takie fabryczne zasłony i wietrzę wnętrze przy uchylonych oknach ale insekty (muchy) nie wpadają do wnętrza.

Może w mojej okolicy nie ma tylu much.

Różnica 200 PLN przy nowym samochodzie jest żadna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ilu kupujących - tyle potrzeb. dlatego warto docenić bogactwo konfiguracyjne w VAGu:-). Dla wyglądu biorę - przyciemniane fabrycznie szyby a zeby zwiekszyc efekt wkładki siatkowe. Estetyczne ideanie dopasowane, były posty i zdjecia na forum.

Ja kupuje zawsze kombiaki choć jeżdżę głównie sam - roletki mi szyb nie przyciemnią bo nie ma ich na tylnej bocznej ani na klapie bagażnika. Za to wkładane zasłonki mogę tam włożyć :-), dodatkowo wietrzenie na parkingu przed pracą jest bezstresowe.

 

Skoczek ale o jakie zmiany pytasz? od połowy 2016 do połowy 2017 masz rok modelowy 2017, zmiany mogą być w promocjach albo pakietach (wprowadzają coś co kwartał aby był ruch w interesie i kusić nowych kupujących).

Zastanów sie dobrze nad asystentami zwłaszcza takimi jakich nie można dodać potem ( pakiet drogowy plus). Rozważ czy wolisz fotel z wysuwanym podparciem pod uda czy bez ( zależnie od wzrostu). Wytestuj AreaView - dla mnie nie było uzyteczne za to z kamery korzystam stale i musze mieć w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca to jest prawda ze od polowy 2016 do 2017 nie bedzie zmian, tego do konca nigdy nie wiadomo. W tamtym roku np jakos w polowie jesieni zmienili lusterko wewnetrzne na bezramkowe a roczniki byly takie same MY 2016 a lusterka rozne...nikt za nimi nie nadazy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o roku modelowym 2017. Nie wiedziałem ze juz jest. Szkoda ze jak teraz zamówię to dostanę listopad ...lepiej zamówić za miesiąc i dostać produkcje 2017 :)

Jeśli chodzi o ergokomfort to to daje wrysowanie podparcie pod uda? Czy bralibyscie ergokomfort czy normalne siedzenia? A rasy open do sedana - warto?

Pakiet drogowy tez musi być fakt - zawiera on asystenta jazdy w korku...zaraz cena dojedżie do 200 k;););

 

ps lusterka całkiem ładne bezramkowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie

- w przypadku DSG jest do zaznaczenia taka opcja

"Kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą, podgrzewana, z funkcją Tiptronic"

czy bez jej zaznaczenia kierownica tez jest multifunkcyjna z Tiptronikiem, tylko nie jest podgrzewana czy taz traci sie jeszcze jakas funkcjonalnosc ?

Nie potrzebuje podgrzewanej kiery i nie wiem czy moge z tego bez problemu zreygnowac ?

 

Mini

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W HL masz multifunkcje z lopatkamibdo dsg w serii od MY 2017, ogrzewanie to dodatkowa opcja. Mnie tez sie wydawalo bezsensem ale zamowilem i w zimie po odsniezaniu samochodu nieraz juz ja docenilem. Fajna sprawa a koszty niewysokie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to ze pasek z pasek z dsg pali więcej niż manual a 2.0 tsi kosztuje az12k więcej. Bądź tu mądry. Chyba nigdy nic nie wybiorę ;)

Co myślicie o tym:

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-2-0-tdi-highline-190km-dsg-kamera-gwarancja-2019-ID6yy9Nr.html#c620f64a99

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo w tych 12 tys różnicy za 2.0 tsi masz już DCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pasku 2.0 TSI ma też w standardzie DCC i mocniejszą skrzynię biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wychodzi na to ze pasek z pasek z dsg pali więcej niż manual a 2.0 tsi kosztuje az12k więcej. Bądź tu mądry. Chyba nigdy nic nie wybiorę ;)

Co myślicie o tym:

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-2-0-tdi-highline-190km-dsg-kamera-gwarancja-2019-ID6yy9Nr.html#c620f64a99

całkiem fajny, ma kamerę cofania i Pakiet stylistyczny R-Line Exterieur (3.990 zł) ale chyba nie ma pakietu Easy Open

nowy w wersji podstawowej kosztuje 147.490 zł, a podstawa to ile ten egzemplarz kosztuje katalogowo ?

teraz jest promo 5.000 zł + jakiś rabat - może ~9% to ile by kosztował nowy na zamówienie ?

Chyba że chcesz szybko kupić :)

 

Kupujesz prywatnie czy leasing ? Jak leasing to dla używanego są grosze warunki finansowe.

Edytowane przez d7d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
całkiem fajny, ma kamerę cofania i Pakiet stylistyczny R-Line Exterieur (3.990 zł) ale chyba nie ma pakietu Easy Open

nowy w wersji podstawowej kosztuje 147.490 zł, a podstawa to ile ten egzemplarz kosztuje katalogowo ?

teraz jest promo 5.000 zł + jakiś rabat - może ~9% to ile by kosztował nowy na zamówienie ?

Chyba że chcesz szybko kupić :)

 

 

Kupujesz prywatnie czy leasing ? Jak leasing to dla używanego są grosze warunki finansowe.

 

nowy chciałbym z gwarancją na 5 lat - to wtedy nie bać się skrzyni dsg jeśli bym wział tsi. za mało chyba jeżdzę żeby dopłacać 17k. chciałem na auto wydać 120 wychodzi ze 150k. ale już auto na 5-8 lat to szkoda czegoś nie dokupić i tak cena rośnie. ten easy open do sedana chyba nie aż tak istotny dla mnie ale pakiet drogowy już byłoby fajnie....

zaraz wyjdzie lift -

http://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/VW-Passat-tak-moze-wygladac-Passat-po-face-liftingu,22881,1

a ja będę brał to faktycznie chyba nówka bo chcę w połowie leasing...chyba mało się opłaca używkę demo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Easy Open chyba zawiera bezkluczykowy dostęp do samochodu Keyless Access - godne polecenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności