paolokos Zgłoś #10521 Napisano 13 Czerwca 2019 2 godziny temu, _PiTi_ napisał: Przede wszystkim zwróć uwagę na przebieg. 4 letni diesel z przebiegiem 100 tys? Krajowy czy import? A to diesel nie może mieć małego przebiegu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioteres Zgłoś #10522 Napisano 13 Czerwca 2019 2 godziny temu, _PiTi_ napisał: Przede wszystkim zwróć uwagę na przebieg. 4 letni diesel z przebiegiem 100 tys? Krajowy czy import? A co w tym dziwnego? mój ma 3 lata i 50 tyś. za rok pewnie będzie miał ze 60, góra 70... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanT1982 Zgłoś #10523 Napisano 13 Czerwca 2019 @piotres mało jeździsz nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekV Zgłoś #10524 Napisano 13 Czerwca 2019 Przebieg wydaje się realny tym bardziej ze auto krajowe , pełna książka i jest sprzedawane w programie das welt auto przez vw. Ktos podpowie na co zwrócić uwagę przy zakupie i wogole jak sprawują się te silniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadam1988 Zgłoś #10525 Napisano 13 Czerwca 2019 ja mam taki silnik z manualem, raczej bezproblemowy, jedynie na gwarancji wymienili rolkę przy rozrządzie bo piszczała, słychać tylko na zimnym silniku. Co warto też sprawdzić do tylne tarcze i klocki, bo były z nimi problemy, rdzewiały, huczały i szybko się zużywały. Przebieg jeżeli potwierdzony to jak najbardziej realny, ja mam podobny. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_PiTi_ Zgłoś #10526 Napisano 13 Czerwca 2019 Chodziło mi o to że jaki jest sens kupowania ropniaka jeżeli jeździ się wkoło komina? Co do zasady diesle kupuje się jako samochody robocze i przebiegi rzędu 20 tys/rok są raczej niewielkie zwłaszcza na zachodzie dlatego dopytałem czy krajowy czy import. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #10527 Napisano 13 Czerwca 2019 Kto ci takich głupot nawciskal? Może ludzie kupują diesla bo się im nim fajnie jeździ? Ty lubisz taki silnik z taką charakterystyką , inny lubi inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #10528 Napisano 13 Czerwca 2019 Ale czyż nie ma racji? Jaki sens kupować ropniaka jak się jeździ w koło komina albo po 5 km do roboty? W zimę mega wykorzystasz jego charakterystykę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekV Zgłoś #10529 Napisano 13 Czerwca 2019 Ja robię swoim b7 +\- 30k rocznie, większość tego przebiegu to trasy ale nie uniknę też turlania się po mieście wiec myśle Diesel w moim przypadku będzie pierwszym wyborem a inna sprawa jest to co napisał @paolokos podoba mi się charakterystyka jazdy ropniakiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #10530 Napisano 13 Czerwca 2019 (edytowane) 17 minut temu, Dreyfus napisał: Ale czyż nie ma racji? Jaki sens kupować ropniaka jak się jeździ w koło komina albo po 5 km do roboty? W zimę mega wykorzystasz jego charakterystykę... Taki sam sens jak kupienie 2 litrów ej benzyny na 5 km do pracy. A co ma do tego zima? Edytowane 13 Czerwca 2019 przez paolokos 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #10531 Napisano 13 Czerwca 2019 Jasne rowerem też można jeździć, jak dla ciebie nie ma różnicy jazda w zimę na takich odcinkach ropniakiem a benzyną to chyba nie ma sensu się zagłębiać w temat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #10532 Napisano 13 Czerwca 2019 Gdybym miał 5 km do pracy diesel nie miałby sensu.Owszem kupujący nówki z salonu nie będą mieć prędko kłopotów choć z wypalaniem dpf musi być ciekawie?.Zresztą najważniejsze żeby właścicielowi odpowiadało i był z auta zadowolony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #10533 Napisano 13 Czerwca 2019 1 minutę temu, 1285 napisał: Zresztą najważniejsze żeby właścicielowi odpowiadało i był z auta zadowolony? Otóż to ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #10534 Napisano 13 Czerwca 2019 Godzinę temu, Dreyfus napisał: Jasne rowerem też można jeździć, jak dla ciebie nie ma różnicy jazda w zimę na takich odcinkach ropniakiem a benzyną to chyba nie ma sensu się zagłębiać w temat... No 2 litry tsi nie ma, tak samo zapycha sie wszystko, jeździj swoim tsi po 5 km, a potem zajrzyj do środka, lekko się zdziwisz, masz rację nie ma sensu dyskutować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #10535 Napisano 13 Czerwca 2019 tak samo zapycha sie wszystko, jeździj swoim tsi po 5 km 3 minuty temu, paolokos napisał: No 2 litry tsi nie ma, tak samo zapycha sie wszystko, jeździj swoim tsi po 5 km, a potem zajrzyj do środka, lekko się zdziwisz, masz rację nie ma sensu dyskutować. Rozumiem że twoje tudzież inne 2.0 jest stworzone do takiej jazdy o czym Ty gadasz się zastanowiłeś? Tak wolę swoim tsi jeździć mimo że cię to boli i jakimś cudem się nic nie zapycha, dziwne nie? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #10536 Napisano 13 Czerwca 2019 Proszę nie pisz nic więcej. Jeśli twierdzisz, że ci się w tsi nic nie zapycha, to lekko nie wiesz o czym piszesz, więcej wiedzy o budowie silników z bezpośredni wtryskiem i sposobem ich działania, a mniej pitolenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #10537 Napisano 13 Czerwca 2019 Wzajemnie polecasz komuś ropniaka na trasę gdzie odradzasz tsi szacuneczek, twoje rozumienie motoryzacji koło pitolenia nawet nie leżało, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #10538 Napisano 13 Czerwca 2019 Znam przypadki gdzie remont tsi kosztował ładnych kilka tyś zł a przebiegu miały niewiele bo daleko im było do 100 tyś.Wiem wiem zaraz ktoś powie że to poprawiono itp ale jednak było a ten cały hejt na diesle jest chory i tyle.Pod testami hybryd wszyscy piszą żegnajcie diesle ok jest to super rzecz ale bez jaj ropniakiem też jeździ się super i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #10539 Napisano 13 Czerwca 2019 Czy ja komuś coś polecam czy odradzam, czy jak czytasz to też starasz się rozumieć co czytasz? Ja tylko napisałem że takim samym sensem jest 2 litry benzyna na 5 km, nic więcej. Jak i jedno jak i drugie się nie nagrzeje, tyle. Tak samo diesel będzie zapychal się sadzom jak i tsi nagarem, także jednego jak i drugiego trzeba pogonic po autostradzie bo po ilus tam tysiącach km będzie lipa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #10540 Napisano 13 Czerwca 2019 5 minut temu, 1285 napisał: Znam przypadki gdzie remont tsi kosztował ładnych kilka tyś zł a przebiegu miały niewiele bo daleko im było do 100 tyś. Znam przypadki gdzie remont tdi kosztował ładnych kilka tyś zł a przebiegu miały niewiele bo daleko im było do 100 tyś. 6 minut temu, 1285 napisał: a ten cały hejt na diesle jest chory i tyle Żebyśmy się zrozumieli dobrze nie wyrażam żadnego hejtu na ropniaki, sam użytkowałem ajm przed tsi przez 7 lat, poprostu teraz inaczej użytkuję samochód i wszystkie zalety benzyny bardziej mi odpowiadają niż ich wady. 8 minut temu, paolokos napisał: Jak i jedno jak i drugie się nie nagrzeje, tyle Będziesz gdzieś w pobliżu jak będzie -10 na placu podjedź proszę nakrecimy filmik jaką mamy temperaturę po tych 5 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach