Skocz do zawartości

_PiTi_

  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. _PiTi_

    Passat B8 vs Audi A4 B9

    Ja przy takim dylemacie brałbym passata. Audi są super pod warunkiem ze maja wyposażenie odpowiadające temu jak VW pozycjonuje tą markę.
  2. _PiTi_

    Passat B8 FL w 2019

    Zapewne dopiero w drugiej polowie roku wyjadą na ulice. Nie zapominajmy ze duzo zleceń jest ciągle w produkcji. Muszą zakonczyc co jest pozamawiane, przestawic linie produkcyjną itp
  3. _PiTi_

    Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    Masz absolutną rację. W skodzie środek wieje poprzednią dekadą. Nie wiem jak w superbie ale np w octavii w desce rozdzielczej są cały czas zwykłe żarówki jako podświetlenie :D. Do tego brak świateł LED, kierunkowskazów ledowych itp. Ale na forum skody potrafią porównywać Superba do A6 bo Passat to jak Octavia jest
  4. _PiTi_

    1.8 TSI a 2.0 BiTdi

    U mnie podobnie to wychodzi. Przy 160 km/h wręcz identycznie. Najniższe spalanie jakie miałem, to 6,2l Tak to wygląda i u mnie. Najniższe spalanie jakie udało mi się osiągnąć na trasie 60km przy prędkości 90 km/h to 5.9. W mieście ostatni zbiornik wyszedł ponad 10 litrów na setkę - pierwszy raz od kiedy mam to auto. Testowałem 2.0 BiTDi przez kilka dni w Alltracku - stosunek osiągów do spalania rewelacja. Niemniej jednak spodziewałem się lepszej kultury pracy. Silnik pracuje metalicznie, oczywiście czuć wyraźne wibracje czego w TSI nie uświadczymy. Jeżeli ktoś robi duże przebiegi poza miastem myślę ze jest to super wybór. Dla wszystkich innych nie ma sensu ładować się w klekota.
  5. _PiTi_

    Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    Tiguan to samochód niższej klasy niż Passat. Nie jest w nim ani ciszej, ani stabilniej (z racji wyżej położonego środka ciężkości i oporów powietrza), środek również dużo gorzej wykonany. Niemniej jednak to modne, udane auto w sam raz do miasta i wypadów poza nie.
  6. _PiTi_

    Line Assist odblokowanie

    Wychodzi na to że kodowałeś też Emergency Assist? No bo w samym tutorialu Eldar'a to zwykłe kodowanie lane assist.
  7. _PiTi_

    Line Assist odblokowanie

    Mowisz o tej instrukcji do passata 2015?
  8. _PiTi_

    Line Assist odblokowanie

    Zakodowałem lane assist już jakiś czas temu, wszystko działa poprawnie (zero błędów w sterownikach itp) lecz system wyłącza się po pierwszym ostrzeżeniu, podczas gdy w fabrycznym pakiecie drogowym po pierwszym ostrzezeniu auto jedzie dalej, rozlega się głosniejsze ostrzezenie tak jak w front assist, samochod nadal prowadzi się sam, trzecie ostrzezenie to przyhamowanie i dopiero wowczas po kilku kolejnych sekundach lane assist wyłącza się. Czy u Was lane assist dokodowany przez obd11/vcds również tak szybko się dezaktywuje?
  9. _PiTi_

    1,8 TSI zakup nowy

    1.8 TSI = manual 2.0 TSI = DSG
  10. _PiTi_

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Przebieg 7000km zgłoszone: - hałas z tylnych hamulców przy hamowaniu z wyższych prędkości - wymiana listwy ozdobnej na dole drzwi - łuszczy się lakier - skrzypienie uszczelki drzwi kierowcy podczas jazdy (tylko tych jednych drzwi) - smarowanie magiczny smarem VW pomaga na tydzień. Dwie ostatnie rzeczy to pierdoły ale z hamulcami to dość zaskakujące w nowym aucie.
  11. _PiTi_

    Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    A ja doradzę nieco inaczej. Jezeli 1.8 to tylko manual. Dopłacanie 9k do auta z wykastrowanym motorem i skrzynią z 1.4 to lekko mowiąc naciąganie klientow. Jezeli benzyniak i dsg to wybor moze byc jeden - 2.0 TDI bezsprzecznie z automatyczną skrzynią w przeciwnym razie zamachasz sie na śmierć. A2.0 190km z Arteona o kropelce tez nie jezdzi ale skrzynia dsg mokra taka, jaką powinno miec 1.8 w passacie.
  12. _PiTi_

    Wybór profilu jazdy

    Tak, na trybie sport kierownica kręci sie wyraznie ciezej
  13. Dodatkowo AID - w tej klasie cenowej podstawa, nawet w skodzie powoli wprowadzaja pakiet drogowy - za 5k niewarto. Lane assist zakodujesz za pare groszy, side assist przynajmniej dla mnie nie jest konieczny tylna kanapa podgrzewana - w sumie za 1k tez warto sie zastanowic,
  14. Witaj, W zasadzie poza napędem i kolorem rozwazasz identyczną konfigurację jaką odbierałem w lutym. Rline wew i zewn to podstawa - zdecydowanie mniej nudne auto na zewnatrz a w srodku to juz nie ma czego porownywac, czarne wnetrze do jasnego lakieru robi robote, plus kierownica taka jak powinna byc a nie jak standardowa od dostawczaka discover pro- zmienialem chyba 3 razy zamowienie, ostatecznie zostało pro. Lepsza rozdzielczosc, prezentuje sie bardzo nowoczesnie, funkcjonalnie chyba niewiele roznicy wzgledem malej navi. Na plus jest sterowanie glosowe, gestami i twardy dysk. Od biedy mozesz zostawic małą i dorzucić za tą cenę to co zaproponowałem na koncu wpisu szyby - jak konfigurowalem to koszt byl 3 tys, zaluje ze nie wzialem bo slychac przejezdzajace auta przez cienkie standarxowe szyby, za 1.5k bierz bez zastanowienia. kamera - dorzucilem rzutem na tasme i przy pierwszym parkowaniu w ciasnej uliczce wiedzialem ze to dobra decyzja dynaudio - jak ktos pisze ze nie ma roznicy to proponuje posluchac raz jeszcze. Wiadomo ze jak lubisz dobra jakosc dzwieku to z radia sluchac nie bedziesz bardzo mocny zestaw - minus ze nie ma zadnego dodatkowego wytlumienia. Uwazam ze powinna byc to integralna czesc systemu dynaudio. dorzuc sobie koniecznie tak jak przedmowcy pisali ambient plus za 1.1 tys i ewentualnie elektryczna klape - 2tys to sporo ale przydaje sie. z takim wyposazeniem i napedem bedziesz mial rewelacyjne auto pozdrawiam
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności