snow_b Zgłoś #9241 Napisano 5 Marca 2017 Witam, właśnie zamawiam B8 i zostało mi kilka kwestii do rozstrzygnięcia, może ktoś będzie mógł pomóc. Kupuję Varianta TSi 1.8 - czy panoramiczny dach nie hałasuje przy większych prędkościach? mam w B6 szklany szyberdach i powyżej 120 jest znacznie głośnie jeżeli nie jest zamknięta roleta - rozważałem też wersję 2.0 tsi 220KM. jest ze DSG6, słyszałem, że to gorsza i staszego typu skrzynia względem DSG7 z modelu 1.8, czy to prawda? - czy chromowane trapezy na wydechu w wersji 2.0 to tylko atrapy czy są na wylot? dzięi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wehyr84 Zgłoś #9242 Napisano 5 Marca 2017 Witam, właśnie zamawiam B8 i zostało mi kilka kwestii do rozstrzygnięcia, może ktoś będzie mógł pomóc. Kupuję Varianta TSi 1.8 - czy panoramiczny dach nie hałasuje przy większych prędkościach? mam w B6 szklany szyberdach i powyżej 120 jest znacznie głośnie jeżeli nie jest zamknięta roleta - rozważałem też wersję 2.0 tsi 220KM. jest ze DSG6, słyszałem, że to gorsza i staszego typu skrzynia względem DSG7 z modelu 1.8, czy to prawda? - czy chromowane trapezy na wydechu w wersji 2.0 to tylko atrapy czy są na wylot? dzięi Trapezy jako wydechy tylko w Tsi 280 ps. Dsg6 przenosi wyższy moment... Jedna to sucha druga mokra skrzynia. Dsg7 max 250nm więc 70nm mniej niż manual.... Pozdrawiam Bierz 220ps, 180ps trochę mało dla bezpiecznej jazdy z zapasem mocy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snow_b Zgłoś #9243 Napisano 5 Marca 2017 Trapezy jako wydechy tylko w Tsi 280 ps.Dsg6 przenosi wyższy moment... Jedna to sucha druga mokra skrzynia. Dsg7 max 250nm więc 70nm mniej niż manual.... Pozdrawiam Bierz 220ps, 180ps trochę mało dla bezpiecznej jazdy z zapasem mocy.... Dzięki. Konfigurator pokazuje też dla wersji 220, czy to może być błąd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9244 Napisano 5 Marca 2017 napisal "jako wydechy" w tsi 280 czyli w 220 i BiTDI jako atrapy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wehyr84 Zgłoś #9245 Napisano 5 Marca 2017 Dzięki. Konfigurator pokazuje też dla wersji 220, czy to może być błąd? W 220ps masz trapezy i sam się nabralem.... Na parkingu patrzę a tam dwie rury w dół po obu stronach a trapezy to atrapa... Trochę wstyd. Bliski byłem wzięcia 280ps tylko 6 biegów trochę za mało jak na nowoczesne auto.... Jak oczekujesz spokojnej jazdy weź 1,8 jeżeli lubisz czasem przycisnac i mieć spokój bierz 220ps... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #9246 Napisano 5 Marca 2017 - rozważałem też wersję 2.0 tsi 220KM. jest ze DSG6, słyszałem, że to gorsza i staszego typu skrzynia względem DSG7 z modelu 1.8, czy to prawda? Hej. Z ciekawości, od kogo słyszałeś takie informacje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #9247 Napisano 5 Marca 2017 Masz brudny szyberdach?Od ptaków czy normalny brud? To drugie mało prawdopodobne chyba że myjesz samochód 2 razy w ciągu roku. Dach mało brudzi się (chyba najmniej z całej karoserii samochodu). Dach od samego brudu mało się brudzi chyba ze jak wspomniałeś ktoś myje auto najwyżej dwa razy do roku:doh - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, właśnie zamawiam B8 i zostało mi kilka kwestii do rozstrzygnięcia, może ktoś będzie mógł pomóc. Kupuję Varianta TSi 1.8 - czy panoramiczny dach nie hałasuje przy większych prędkościach? mam w B6 szklany szyberdach i powyżej 120 jest znacznie głośnie jeżeli nie jest zamknięta roleta - rozważałem też wersję 2.0 tsi 220KM. jest ze DSG6, słyszałem, że to gorsza i staszego typu skrzynia względem DSG7 z modelu 1.8, czy to prawda? - czy chromowane trapezy na wydechu w wersji 2.0 to tylko atrapy czy są na wylot? dzięi Ad1. Dach nie hałasuje, dla mnie B8 jest dobrze wyciszony, wcześniej miałem B6 i było głośniej Ad.2 zastanawiałem się nad 2.0tsi ale z rozsądku wziąłem 1.8 w manualu. Świadoma decyzja.. Ad.3 tylko 280 ma przeloty, nawet r-line ma atrapy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9248 Napisano 5 Marca 2017 Potwierdzam- R line to atrapa. Mnie to pasuje- łatwiej utrzymać w czystości. A passat nie jest autem sportowym i nie widzepotrzrby aby trapezsmi leciały spaliny. W większości aut z takim pseudo wydechem w zderzaku to jest to tylko atrapa. Łączenie z MB S-classe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snow_b Zgłoś #9249 Napisano 6 Marca 2017 Dzięki za odpowiedzi. Chyba zostanę przy 1.8 Tsi, względem mojego obecnego 2.0 Tdi CR 103kw, poprawa dynamiki i tak powinna być odczuwalna. Hej. Z ciekawości, od kogo słyszałeś takie informacje? Przymierzając się do zakupu przeczytałem już tyle informacji w necie, że nie potrafię wskazać źródła.Dlatego zresztą dopytuję, bo nie wiem czy to wiarygodne info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9250 Napisano 6 Marca 2017 DSG6 jest bardziej trwała i ludzie na tym forum piszą, że pracuje bardziej płynnie wydając przy tym mniej odgłosów. Szybkość działania porównywalna. DSG7 (sucha) za to ma mniejsze opory i więcej biegów, więc te auta mniej palą. Jak ktoś kupował praktycznie jakiegokolwiek VW wyprodukowanego pod koniec 2016 i nadal jeździ na fabrycznych kołach to niech sprawdzi czy są dobrze dokręcone i opony są w dobrym kierunku: http://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/main/?event=main.notification&search_term=A12/0256/17&exclude_search_term=0&search_year=2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #9251 Napisano 6 Marca 2017 W 1.8 TSI jest montowana starsza DSG7, ta sucha (DQ200) i stąd silnik ma sztucznie obniżony moment (względem skrzyni manualnej), bo sucha DSG nie pociągnie większego momentu. Wszystkie nowsze DSG 7 stopniowe są mokre, ale to nie są te w TSI 1.8. Chyba w BiTdi (240KM) jest mokra 7 stopniowa, DQ500 jeśli dobrze pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #9252 Napisano 6 Marca 2017 A jaka skrzynia jest w 1.4 tsi 150 ? Oczywiście 7 biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deadswine Zgłoś #9253 Napisano 6 Marca 2017 Ta sama co w 1.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #9254 Napisano 6 Marca 2017 Jeśli wierzyć nowemu cennikowi http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2017_RP2017/passat_limousine.pdf?intcmp=cms-cenniki-cennikpassatlimousine2017 to teraz nawet TSI 280KM ma atrapy wydechów: Zdobienie na tylnym zderzaku (po prawej i lewej stronie) w kształcie trapezu - dla 2.0 TSI 220 KM i 2.0TDI 240 KM i 2.0 TSI 280 KM i GTE Modele z przelotowym wydechem będą niczym perełki na rynku Czuć piniondz. Ktoś jeszcze dostrzega jakieś zmiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9255 Napisano 6 Marca 2017 To w cenniku zmienili jak poszła skarga ode mnie przy odbiorze ale za to kasy mi nie oddali. Nie sądzę żeby przy produkcji coś się zmienilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #9256 Napisano 6 Marca 2017 Przymierzając się do zakupu przeczytałem już tyle informacji w necie, że nie potrafię wskazać źródła.Dlatego zresztą dopytuję, bo nie wiem czy to wiarygodne info. ok, myślałem że w którymś z salonów opowiadają takie brednie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #9257 Napisano 7 Marca 2017 Dziś w Genewie VW oficjalnie zaprezentował Arteona. Wg. mnie samochód wygląda świetnie z zewnątrz, szkoda tylko, że w środku jest to totalna kalka Passata B8...W koncepcie wnętrze wyglądało niesamowicie a w ostatecznym produkcie: https://www.autocentrum.pl/newsy/newsy/volkswagen-arteon-w-pelnej-krasie/22564/ Nie bardzo widzę, co w tym aucie jest "wyżej pozycjonowanego" niż w przypadku Passata. Przy okazji - ciekawe czy VW kiedyś wprowadzi prawdziwy head-up display. Dla mnie wysuwana szybka to jakieś nieporozumienie, jak porównamy z rozwiązaniami Audi, BMW czy Volvo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9258 Napisano 7 Marca 2017 BMW też stosuje szybkę np. w serii 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9259 Napisano 7 Marca 2017 O gustach się nie dyskutuje wiadomo ale przyznam,że spodziewałem się więcej po następcy CC, środek żywcem wzięty z passata (wierna kopia w każdym szczególe, no może infotainment troszkę inny), na zewnątrz słabiej niż słabo, wg mnie nowa Insignia już lepiej się prezentuje... ciekawe jak daleko otwiera się tylna szyba w drzwiach bo ze stylistyki wynika, że nie za nisko, a ten język spływający z maski na gril i logo a ble... Szczerze nic specjalnego i widać, że powstawał bardzo szybko, styliści się nie przyłożyli, cieszę się, że kupiłem paska i teraz widzę, że nic nie straciłem . Ciekawy jestem opinii innych ale wg mnie mogłoby być dużo lepiej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #9260 Napisano 7 Marca 2017 Ja mam sentyment do CC, bo miałem oryginalnego i to było jedno z najładniejszych aut, jakie posiadałem. Tylko te okna bez ramek strasznie upierdliwe...Ciekaw jestem jak wyciszony jest Arteon, czy dołożyli cokolwiek materiałów wygłuszających, bo teraz taka moda, że gołe blachy wszędzie. Audi A4 B9 nie ma np. nic w drzwiach wygłuszenia, a jeszcze Golf 7 coś tam miał...Passat też chyba zupełnie goły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach