Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

W superbie nie ma jeszcze np. HUD, car-net (np. street view), elektrycznej rolety, ledów, masażu w fotelach, podgrzewanej kierownicy, szyb dźwiękoszczelnych. Jest też gorszy w niektórych detalach jak np. przy kessy czujniki są tylko w przednich klamkach. Jednakowo wyposażona wersja Superba jest ok. 10k tańsza, sprawdzałem to dokładnie :-)

 

Co do prestiżu i jakości... No cóż, Pasat ni należy do aut do szpanowania, a mi na tym zależało. Słyszałem kiedyś historię o księdzu, który zawsze kupował nowego Passata żeby ludzie myśleli, że ciągle jeździ tym samym autem. Ja też nie chciałem wzbudzać zazdrości ale mieć fajne auto.

 

Co do komfortu, wyciszenia i wnętrza to trochę kwestia gustu. Jeździłem i serią 3 i 5, Audi A4, Lexusami IS, GS i nową klasą E. Wyciszenie w Lexusach było ekstra, komfort ekstra w klasie E, wnętrze najlepsze w A4. Ale ogólnie różnice nie były takie drastyczne, a ceny owszem. Zdecydowanie większa różnica w odbiorze auta jest pomiędzy autem gołym i wypasionym niż pomiędzy segmentem D i E. Poza tym segment E to już nie są praktyczne auta tylko "prestiżowe" bo BMW 5 jest np. mniejsze w środku niż Passat, a zaparkować nim trudniej. Ale gdzieś musi zostać miejsce na silnik z M5 ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie nasze opinie są subiektywne. Każdy ma swoje widzi-misie na temat wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą, jak i na temat ile co jest warte i jakie dla niego wyposażenie lub jakość jest wystarczająca. Ja nie jeździłem wieloma autami, a Passat jest moim 3 autem. Jednak siedząc w Audi, BMW, Mercu czy Lexusie czułem, że to jakość premium i wyposażenie nie miało tu nic do tego. W Passacie za żadne pieniądze tego się nie kupi. Inną kwestia to taka, że nawet jakby mnie było stać, nie wydałbym na auto więcej niż 150 tys. Po prostu szkoda by mi było kasy. Jak to ktoś zauważył, jeszcze 5-10 lat temu, to co za te pieniądze można było kupić, wystarczało, a daleko to było od tego co jest teraz. To tak jak z komputerami. Dla 80-90% wystarczy konfiguracja za 2-3 tys. i nawet jak ktoś z nich kupi "wypasionego" za 5-6 tys. albo więcej to w codziennym użytkowaniu nie odczuje żadnej różnicy. Podsumowując, każdy kupuje to co uważa że mu potrzebne lub to na co go stać. Ważne aby on sam był z tego zadowolony, a co myślą inni to już ich problem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągle to samo powtarzane jak mantra... zrozumcie w końcu Passat nie był, nie jest i nie będzie premium (VW to po prostu Das Auto), a Wy ciągle tylko o porównaniach do Audi, Bmw itd

Narzekacie i narzekacie na ceny dobrze wyposażonego Passka ale jest dokładnie tak jak pisze kolega Tobol dlatego te auto tak świetnie się sprzedaje w całej Europie.Na tym polega strategia VW, żeby Passat i Golf byli liderami sprzedaży w swoim segmencie i zysk ze sprzedaży tych aut jest VW potrzebny jak powietrze, dodatkowo Skoda świetnie uzupełnia tą ofertę VW.

Wiem, że w Polsce cena 200 tyś. za nowy samochód jeży włos na głowie to zrozumiałe ale już taka cena dla przeciętnego obywatela np Niemiec oczekującego funkcjonalnego, dobrze wyposażonego w najnowsze systemy z zakresu bezpieczeństwa, z pojemnym wnętrzem samochodu to prawdziwa okazja. Poza tym przewaga VW to właśnie ta legendarna już poprawność, śledząc testy i opinie od lat można stwierdzić, że sukces VW to właśnie ta poprawność we wszystkich ocenianych dziedzinach, wręcz dla niektórych już nudna ale dzięki temu takie wyniki sprzedaży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto porównuje ten porównuje. Ja nie porównuję bo to niemożliwe. Tak jak napisałem każdy ma swoje subiektywne odczucia jakości, potrzebnego mu wyposażenia i ilości kasy jaką jest w stanie za to wydać. Nie ma uniwersalnego, obiektywnego odczucia bo każdy ma je inne :) Każdy ma prawo do swojego zdania i to forum ma służyć ich wymianie a nie poszukiwaniu złotego środka czy jednej słusznej racji. To już każdy musi znaleść sam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kto porównuje ten porównuje. Ja nie porównuję bo to niemożliwe. Tak jak napisałem każdy ma swoje subiektywne odczucia jakości, potrzebnego mu wyposażenia i ilości kasy jaką jest w stanie za to wydać. Nie ma uniwersalnego, obiektywnego odczucia bo każdy ma je inne :) Każdy ma prawo do swojego zdania i to forum ma służyć ich wymianie a nie poszukiwaniu złotego środka czy jednej słusznej racji. To już każdy musi znaleść sam :)

 

 

Jednak widzę nie 95% passeratti owners jest zadufanych w sobie tylko jakieś 80%

Dobrze że jeszcze kilka osób potrafi napisać szczerze to samo co ja ze passat to das auto i tyle ...

Nie każe każdemu kupować bmw 3 czy a4 i nie zamierzam nikogo więcej przekonywać że 330i to lepsze auto.

Coś co dla mnie jest lepsze dla innej osoby będzie zbędne....

Pasek fajny tylko nie dla mnie ;)

Życzę każdemu szerokości na drodze!! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inną kwestia to taka, że nawet jakby mnie było stać, nie wydałbym na auto więcej niż 150 tys. Po prostu szkoda by mi było kasy.

 

Szkoda to jak świnia wejdzie w kartofle. Jeździłbyś autem za 150k gdyby było Cię stać na auto za milion np.? Musisz być strasznym sknerą, skoro nie przeznaczyłbyś tej kasy na własną przyjemność jaką jest np. posiadanie 911 czy AMG GT.

Ja bym to sobie zafundował gdyby było mnie oczywiście na to stać bo życie mam jedno, a jazda fajnym autem sprawia mi frajdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla każdego jest ważnego co innego. Dla mnie temat aut takich jak 911, czy AMG GT nie powoduje gęsiej skórki. Jakbym chciał już to wynająłbym sobie takie auto na tor i wtedy można mowić, że efektywnie wykorzystałbym możliwości auta. Jeżdżenie takim autem po polskich drogach to szkoda i auta i kasy. Życzę Tobie aby Cię było stać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz na szybko zrobiłem konfig audi a4 praktycznie na full z silnikiem 2.0 tfsi 252 konie i napęd quattro, wyszło 340 tys czyli 100 tys wiecej od max passata, audi tylko wykończenie ma super bo wielkosc tragedia co do kolegi od a6 co wpomnial moj konfig to koszt 460 tys 3.0 BiTDI na full, golasami nie jeżdzę aby pokazać ze mam audi. Nie mam B8 i nie mam zamiaru kupic wiec nie jestem zadufany w sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowalem B5 w 2003 roku mam od nowego za 103 tys i mnie ryje jak czytam, ze ktos daj za B8 200 tys to jest posrany. Dziekuje dowidzenia

 

Tak wgl B8 jest brzydkie gdzie te ogralosci z B5 ? Zywcem zdjete BMW E39

Edytowane przez wojtekk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nikomu nic nie zarzucam, ani narzucam. Wasza kasa, Wasze wymagania to i Wasze zdanie. Dajcie innym myśleć po swojemu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupowalem B5 w 2003 roku mam od nowego za 103 tys i mnie ryje jak czytam, ze ktos daj za B8 200 tys to jest posrany. Dziekuje dowidzenia

 

Tak wgl B8 jest brzydkie gdzie te ogralosci z B5 ? Zywcem zdjete BMW E39

Przepraszam, ale nie sądzę żebym był jak to ująłeś .... posrany

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj znac jak wytrzyma 13-lat ok ?

Moj jest ostro posrany ma 250km i kazde B8 wezmie :-)

Edytowane przez wojtekk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daj znac jak wytrzyma 13-lat ok ?

Moj jest ostro posrany ma 250km i kazde B8 wezmie :-)

Przykro mi, ale ślubu z autem nie biorę. 13 lat...skąd mam wiedzieć, czy wytrzyma u 5 lub 6 właściciela.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przykro mi, ale ślubu z autem nie biorę. 13 lat...skąd mam wiedzieć, czy wytrzyma u 5 lub 6 właściciela.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Ja jestem 1 wlascicielem, no ale skoro w 2003 roku miales nubire to.nie moj problem ,,:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasnowidz. Przeczytaj jeszcze raz, ale ze zrozumieniem co napisałem wcześniej. Nie biorę ślubu z autem...13 lat....dlatego nie interesuje mnie, czy za ileś tam lat piąty, czy szósty właściciel będzie miał z tym autem jakieś problemy. Swoją drogą gratuluję zabytkowego auta i jego wspaniałych osiągów...nie rozumiem też Twojej agresywności? Leczysz tym jakieś kompleksy?

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wala mnie opinie mam parcha od nowego 2003 gdzie wiekszosc z was mogla by mazyc

o takim aucie, teraz mam forda shelby GT500 i koniec dyskusji. Passat fajne auto ale nie b8, bo to china szajs i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
240 tys. serio? Ja za taką kasę wolałbym Audi A6 Avant. Zaraz padnie tekst o wyposażeniu i serwisie. Za tą kasę mam wyposażenie spełniające moje minima i to nie jest golas. A jak kogoś stać na wydanie tyle kasy za auto to zastanawianie się nad kosztami serwisu trąci hipokryzją :)

 

Jeszcze tydzień temu myślałem tak samo ale spędziłem kilka ostatnich dni jeżdżąc po Wrocławiu i usiłując parkowac w centrum - i zmieniam zdanie :) W tej chwili jeżdżę autem o 10 cm dłuższym od Passata ale i 10cm krótszym od Audi A6 (mniej więcej). I jak sobie pomyślę, że wszędzie tam, gdzie się do tej pory mieściłem na wcisk - Audi już nie zaparkuję... to na oko jest 70% potencjalnych miejsc parkingowych mniej :)

A zaraz potem sobie przypomniałem ile razy w przeszłości, np. odiwedzając znajomych, musiałem zostawiac auto w różnych miastach, na róznych osiedlach... i czy zostawiłbym tam A6-stkę...? Albo w Sopocie na ulicy? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Nie warto kupować czegoś co stresuje, że zaraz ukradną. Tyle w dzisiejszym świecie powodów do stresu. Mi tych 10 cm nie brakuje w Passacie, bo to głównie z tyłu czuć różnice a tam dwu metrowców nie wożę tylko dwójkę dzieci. W manewrowaniu to jednak robi różnicę przy parkowaniu. Ubezpieczeniem się nie przejmuje bo auto leasingowe [emoji12]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojteeeek jeszcze 2 lata i tablice dla zabytkowego pojazdu załatwisz, 13 lat tym samym pomykasz -- jakaś masakra ( pod remizą jeszcze przez 10 kolejnych lat będziesz miał branie na tego tdi-ka )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wojteeeek jeszcze 2 lata i tablice dla zabytkowego pojazdu załatwisz, 13 lat tym samym pomykasz -- jakaś masakra ( pod remizą jeszcze przez 10 kolejnych lat będziesz miał branie na tego tdi-ka )

 

Człowiek wyjdzie ze wsi, ale wieś z człowieka nigdy....

Niech chłopak jeździe nim i 30 lat!!! Twoja kasa? Twoje auto?? Lepiej trzeba było dokupić jeszcze za kolejne 40 k elektroniki do b8 ;) sto asystentów itd....

Jak się jest kaleką driverem to i asystenci i nowe auto nie pomoże lol....

Passat b8 rules!!! Lol..

Jednak 95% użytkowników b8. To snoby i ludzie niedowartosciowani którzy sądzą że b8 to bmw lub audi lol...

Passat ponad wszystko...

Sekta istna jakaś lol...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności