Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Plastiki plastikami, ale gama silników jakoś przyjemniejsza. Przykładowo 2.0 tsi 180km 320nm 4motion dsg vs 1.8 tsi 180km 250nm dsg w passacie.

 

Ale muszę zobaczyć o ile ciaśniej niż w passacie i jak wypada zawieszenie.

 

Zachar wrzucił prezentację, zobaczymy jak Tiguan wygląda jego okiem.

 

I ceny opcji normalniejsze np Dynaudio ponad 2 , a nie prawie 4 za jakość Grundiga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I ceny opcji normalniejsze np Dynaudio ponad 2 , a nie prawie 4 za jakość Grundiga

 

Bo to podstawowa wersja Dynaudio czyli Excite ,(to samo co w Golfie, czyli 400W ) w Passacie jest Confidence 680 W

Poza tym ceny opcji wcale normalniejsze nie są, proponuję bardziej szczegółowo zapoznać się z cennikiem i konfiguratorem u dealera najlepiej, wtedy się okaże że np pakiet drogowy dla Passata i dla Tiguana łączy tylko nazwa i stąd różnice w cenie opcji teoretycznie tych samych

Edytowane przez gromchester

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żona chciała Tiguana. Przejechała się B8 i zamówiłem drugiego Paska. Życie ... :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka

Czy Discovery pro standard audio ma wyjście na wzmacniacz po niskiej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał problemy z kamerą cofania w B8.

Po włączeniu wstecznego biegu w moim egzemplarzu w 70% przypadków (Discovery Pro) pojawiaj się widok z kamery, w 20% same czujniki parkowania a w 10% nic się nie dzieje (ostatni widok po wyłączeniu silnika np. Radio).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś miał problemy z kamerą cofania w B8.

Po włączeniu wstecznego biegu w moim egzemplarzu w 70% przypadków (Discovery Pro) pojawiaj się widok z kamery, w 20% same czujniki parkowania a w 10% nic się nie dzieje (ostatni widok po wyłączeniu silnika np. Radio).

 

z którego MY masz Paska? Robiłeś aktualizację Infotainment w serwisie? Chyba w ciągu ostatniego półrocza wyszedł jakiś update.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie takia sytuacja ze jest widok czujnikow zamiast kamery zdarzyla sie dwa moze trzy razy od kupna samochodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobnie, choć wtedy wyłączenie i włączenie kamer przyciskiem załatwia sprawę. Czasem zdarzyło się też przy szybkim włączeniu kamer zaraz po starcie auta kiedy jeszcze Infotainment nie zdążył się uruchomić całkowicie, ale chyba od czasu tej aktualizacji nie zdarzyło mi się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.....ż w Poznaniu widziałem jak dotąd ze 20 b8 i wszystkie CL żadnego HL

 

Jak na szybko rozpoznać z zewnątrz czy B8 jest w wersji HL czy CL ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W surowej wersji to brak listew chromowanych i inne światła. Dodatkowo nie ma w opcjach większych niż 17" felg aluminiowych. Natomiast patrze teraz, że zamawiając pakiet Rline, dodatkowo TOP LEDy i przyciemniane tylne klosze lamp, nie ma różnicy między Highline a Comfortline. Oczywiście jest to nieopłacalne. Więcej różnic jest w środku - tunel środkowy srebrny i brak skórzanego obicia foteli.

Edytowane przez sirocco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę nowego tematu zakładać na taką pierdołę, przydałby się temat "szybkie pytanie-szybka odpowiedź"

Koledzy da się wyłączyć automatyczne światła długie bez błyśnięcia długimi na full?

Jechałem w nocy oślepiałem auto z bocznej drogi no i wyłączenie polega na włączeniu długich na stałe, a potem dopiero przy drugim pchnięciu dźwigienki wyłączyło całkiem

Trochę mało komfortowe rozwiązanie, że komuś błyskam długimi np po lusterkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz wyłączyć w komputerze DLA na stałe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że nie chce bo to fajna funkcja - chce móc awaryjnie szybko wyłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mususz pchnac od siebie przełącznik

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jarod, co oznacza wyłączenie na stałe a co wyłączenie całkiem?

 

Przy automatycznie włączonych długich można je wyłączyć jak pisze john315, czyli wtedy jak swieci się kontrolka długich.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak:

Pierwsze pchnięcie - automatyczne długie

Drugie pchnięcie - zwykłe klasyczne długie jak w każdym aucie

Trzecie pchnięcie wyłączenie długich.

 

Jadę na automatycznych za jakimś autem (to auto wycięte), ale poboczem idą np piesi(ich automat nie widzi). No i teraz chciałbym wyłączyć długie tak, żeby temu gościowi z przodu nie błysnąć po lusterkach długimi światłami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalnie możesz wyłączyć. Chyba ze kontrolka długich nie swieci to wtedy nie możesz ich wyłączyć.

 

Mi to sie nie bardzo podoba.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem jeszcze ze gdy przełącznik włączania świateł przestawisz z auto na mijania to dźwignia włączania długich działa jak klasyczna, a DLA jest nie dostepny

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak bylo zawsze w grupie VAG z asystentem swiatel, w B7 tez tylko w auto dziala, na innej pozycji masz tylko dlugie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomstujecie na mnie ,więc dziś przejechałem się jeszcze innym Passat (już trzecim).I powiem Wam ,że....TO JEST DRAMAT ten zawias na dziurach.DRAMAT.Tłucze na dziurach tak,jakby to był 20letni złom.Tryb Comfort? Po co to jest ,tłucze tak samo,z tą różnicą,że jak nie ma dziur,to buja ,jak kutrem rybackim w sztorm.

Jechałem też Tiguanem,bez DCC ,lepiej ,ale też nie tak jak powinno być.

Kolejna rzecz (bo ja chce alltracka) - alltrack w środku z tym sreberkiem itp wygląda jak Dacia Sandero.Dosłownie.Jedynie highline na jasnym wnętrzu jest fajne.I z plastikowym drewienkiem.Wtedy jest cacuśnie.W Niemczech( i nie tylko ) można w Alltracku dać drewno i piano black chociaż,wtedy jest trochę lepiej ,ale standard w Polsce w Alltracku,to jest tragedia w aucie za 2 stówy

I co tu kupić?Mercedes Glc jest bajka,ale za tą cenę po moim rabacie będzie diesel 170KM i 8.3 do paki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności