mjweronik Zgłoś #5741 Napisano 6 Listopada 2015 Panowie, Dzisiaj wreszcie odebrałem. Jeszcze nie depczę- wiadomo dlaczego:), a radocha z silnika 2.0 TSI po przebiegu 90 km już jest:) Trochę szumi pow. 130 to fakt:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #5742 Napisano 6 Listopada 2015 - - - - - aktualizacja - - - - - Ile kosztował komplet felgi+ opony? Czy to są Goodyear Ultragrip 8? I czy opony to rozmiar 215/55 R17 98 V? Nie pamietam juz dokladnie bo kupowalem pod koniec lipca, ale felgi ok 2400 a opony ok 2200zl i tak to sa Goodyeary UG8 Performance 215/55 r 17 98v. Tak jak pisalem wczesniej mimo ze to zimowki sa cichsze od fabrycznych letnich 18 Continentala, natomiast co do konfortu jazdy to uwazam ze jest podobny, to zawieszenie naprawde daje rade spokojnie na 18ach i tak jak pisza inni koledzy na 19ch tez. Nie jest to jakas decha na ktorej czuc kazda dziure i koleine i trzeba je omijac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #5743 Napisano 7 Listopada 2015 Kto ma FB niech wejdzie w dynosoft zrobili passata 2.0 BiTDI na 300 km samym programem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #5744 Napisano 7 Listopada 2015 Robi wrażenie ... ciekawe ile z 1.8tsi można bezpiecznie wyciągnąć ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #5745 Napisano 7 Listopada 2015 Robi wrażenie ... ciekawe ile z 1.8tsi można bezpiecznie wyciągnąć ... Miło ze trzyma serie i nawet nm troche wiecej jak deklaruje producent chciciaz czasami niektóre firmy dają gift wiecej km niż katalogowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzys1505733009 Zgłoś #5746 Napisano 7 Listopada 2015 wreszcie odebrałem. jest super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjacek Zgłoś #5747 Napisano 7 Listopada 2015 Witam, Tak się składa, że to mój egzemplarz. Pan Wojtek z Dynosoft włożył w to sporo pracy ale efekt jest super. Płaski moment obrotowy od 2000 rpm. Auto chodzi rewelacyjnie. Seria była już niczego sobie ale teraz to już banan nie schodzi z twarzy :-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #5748 Napisano 7 Listopada 2015 Można wiedzieć ile kosztuje taka radość? przyznam szczerze, że już widzę moje 1.8 w tym miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agbar Zgłoś #5749 Napisano 7 Listopada 2015 Witam, Tak się składa, że to mój egzemplarz. Pan Wojtek z Dynosoft włożył w to sporo pracy ale efekt jest super. Płaski moment obrotowy od 2000 rpm. Auto chodzi rewelacyjnie. Seria była już niczego sobie ale teraz to już banan nie schodzi z twarzy :-). Czy po takim zabiegu nie tracisz gwarancji na auto i czy DSG to wytrzyma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #5750 Napisano 7 Listopada 2015 Mi się jeszcze udało skontaktować z ASO w UK i podali mi numer części prawego lusterka fotochromatycznego, które nie wiem czemu jest niedostępne w wersjach kontynentalnych. 3G0 857 522B. Powiedzieli też ze polski dealer powinien móc zamówić takie. Tylko czy będzie pasować, u nas prawe lusterko ma wszystko pod innym kątem niż lewe, w uk będzie pewnie odwrotnie i nie wyregulujesz go. Pasażer będzie widział prawą stronę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjacek Zgłoś #5751 Napisano 7 Listopada 2015 Czy po takim zabiegu nie tracisz gwarancji na auto i czy DSG to wytrzyma? Jeżeli chodzi o gwarancję to w razie potrzeby można wrócić do softu fabrycznego. W poprzednim aucie serwis nigdy nie zauważył, że był zmieniony soft. Poza tym skoro VW dostarcza "lewe" oprogramowanie, to czemu ja się mam przejmować małym "patchem" . Jeżeli chodzi o skrzynię to ona w.g. producenta wytrzymuje 600 Nm http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2010/01/dsg_the_new_dq500.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galileo84 Zgłoś #5752 Napisano 8 Listopada 2015 Jak passat B8 1.8 się sprawuje ? Czy nadal zmienił być na Superba 1.8 tsi ? Ile pali po mieście 1.8 czy silnik to EA 888 gen 3 b ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5753 Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) Ile pali po mieście 1.8 Tydzień temu miałem okazję przejechać się z moim kolegą krótką trasę po mieście 1.8 TSI 180 KM. Odcinek 2 km, bez korków, zimny silnik, jazda emerycka, DSG - spalanie 13.5 litra. A zatem na krótkich trasach dość paliwożerny. Trochę dłuższe odcinki w mieście - spalanie wynosi około 10-11 litrów. Korki, wyłączony start-stop - 12-13 litrów. Albo jak w testach Zachara- pierwsze 3 km od startu. 1 km- 15.8 litra 2 Km- 13.5 litra 3 km -11.5 litra Przy czym mówimy o jeździe płynnej, ale też bez mocnego wciskania gazu. Edytowane 8 Listopada 2015 przez anton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #5754 Napisano 9 Listopada 2015 .....i dlatego właśnie wybrałem TDI 190KM. Wczorajsza niedzielna jazda przy średnim natężeniu ruchu - 6.5 l/100 km po mieście. Średnie spalanie od tankowania, jazda tylko po mieście 6.9 l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #5755 Napisano 9 Listopada 2015 Jarku ale podejmowanie decyzji diesel czy benzyna w oparciu tylko o spalanie (nie biorąc charakterystyki silników etc pod uwagę) i nie uwzględniając rocznych przebiegów mija się z celem. Dla osób, które robią rocznie np. 10 max 15 tysięcy kilometrów kupno dużo droższego diesla jest ekonomicznie nieuzasadnione. To był główny czynnik w moim przypadku dla którego nie brałem 2.0 190 TDI .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #5756 Napisano 9 Listopada 2015 Witam, Tak się składa, że to mój egzemplarz. Pan Wojtek z Dynosoft włożył w to sporo pracy ale efekt jest super. Płaski moment obrotowy od 2000 rpm. Auto chodzi rewelacyjnie. Seria była już niczego sobie ale teraz to już banan nie schodzi z twarzy :-). Zadam jeszcze parę pytań bo też chętnie bym coś takiego zrobił 1) Długo trwało dłubanie w sofcie? 2) Ile to kosztowało, jak można zapytać ? 3) Jakie są twoje odczucia co do poprawy przyśpieszenia, dynamiki itp. 4) Możesz wrzucić np. na youtuba sprint do 100 ? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjacek Zgłoś #5757 Napisano 9 Listopada 2015 Zadam jeszcze parę pytań bo też chętnie bym coś takiego zrobił 1) Długo trwało dłubanie w sofcie? 2) Ile to kosztowało, jak można zapytać ? 3) Jakie są twoje odczucia co do poprawy przyśpieszenia, dynamiki itp. 4) Możesz wrzucić np. na youtuba sprint do 100 ? Dzięki. Witam, Ad. 1. U mnie 12 h ale to był pierwszy taki mod więc kolejne pewnie krócej. Poza tym Pan Wojtek to perfekcjonista. Szuka optymalnych ustawień tak aby moment był płaski i zachowane były odpowiednia marginesy bezpieczeństwa. W moim przypadku przetestowane było chyba z 10 wersji programu. Ad. 2. Skontaktuj się bezpośrednio z Dynosoft, nie chciałbym upubliczniać ich cennika bez ich zgody Ad. 3. Zmiana jest odczuwalna. Do tego stopnia, że przy zmianie biegu 1->2 zrywa przyczepność kół na suchym asfalcie. Poza tym dynamika powyżej 120 km/h na którą narzekało już kilka osób znacząco się poprawiła. Auto ciągnie równo do 200 km/h. Ad. 4. Niestety nie mam sprzętu, którym mógłbym nakręcić taki filmik. Jak znajdę to postaram się wrzucić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #5758 Napisano 9 Listopada 2015 A jak ze spalaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #5759 Napisano 9 Listopada 2015 Tylko czy będzie pasować, u nas prawe lusterko ma wszystko pod innym kątem niż lewe, w uk będzie pewnie odwrotnie i nie wyregulujesz go. Pasażer będzie widział prawą stronę Co do samego lusterka to sprawdziłem i jest wklęsłe (convex) więc wkład by nie przeszkadzał (ew. dawałby szersze pole widzenia), ale w naszym ASO skutecznie mnie zniechęcili twierdząc, że samo przełożenie wkładu nie wystarczy żeby działało przyciemnianie i trzeba by rozbebeszać i ciągnąć instalację na prawą stronę. W związku z tym chyba się powstrzymam i na razie skupię się na modzie związanym z szybami dźwiękochłonnymi tak jak kolega z Kielc. Zmierzyłem już sobie dla porównania poziom hałasu przy 130kmh na konkretnym odcinku obwodnicy S2 i mi wyszło 67dB, porównam po wymianie na tym samym odcinku. Zacharowi BiTDI z szybami dźwiękoszczelnymi pokazało 62,5dB przy 130kmh i badaniu profesjonalnym sprzętem. Co ciekawe dla porównania VW CC miał dokładnie taki wynik jaki ja zmierzyłem. http://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/glosnosc/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #5760 Napisano 9 Listopada 2015 Witam, Ad. 1. U mnie 12 h ale to był pierwszy taki mod więc kolejne pewnie krócej. Poza tym Pan Wojtek to perfekcjonista. Szuka optymalnych ustawień tak aby moment był płaski i zachowane były odpowiednia marginesy bezpieczeństwa. W moim przypadku przetestowane było chyba z 10 wersji programu. Ad. 2. Skontaktuj się bezpośrednio z Dynosoft, nie chciałbym upubliczniać ich cennika bez ich zgody Ad. 3. Zmiana jest odczuwalna. Do tego stopnia, że przy zmianie biegu 1->2 zrywa przyczepność kół na suchym asfalcie. Poza tym dynamika powyżej 120 km/h na którą narzekało już kilka osób znacząco się poprawiła. Auto ciągnie równo do 200 km/h. Ad. 4. Niestety nie mam sprzętu, którym mógłbym nakręcić taki filmik. Jak znajdę to postaram się wrzucić. A widziałem na FB, że dla TDI 190 KM też już robili mod. Moc seryjna: 190KM 400Nm, zmierzona 194KM 409Nm Modyfikacja DYNOSOFT: 225KM 467NM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach