Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

Dzisiaj wreszcie odebrałem. Jeszcze nie depczę- wiadomo dlaczego:), a radocha z silnika 2.0 TSI po przebiegu 90 km już jest:) Trochę szumi pow. 130 to fakt:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

Ile kosztował komplet felgi+ opony? Czy to są Goodyear Ultragrip 8? I czy opony to rozmiar 215/55 R17 98 V?

Nie pamietam juz dokladnie bo kupowalem pod koniec lipca, ale felgi ok 2400 a opony ok 2200zl i tak to sa Goodyeary UG8 Performance 215/55 r 17 98v.

Tak jak pisalem wczesniej mimo ze to zimowki sa cichsze od fabrycznych letnich 18 Continentala, natomiast co do konfortu jazdy to uwazam ze jest podobny, to zawieszenie naprawde daje rade spokojnie na 18ach i tak jak pisza inni koledzy na 19ch tez. Nie jest to jakas decha na ktorej czuc kazda dziure i koleine i trzeba je omijac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto ma FB niech wejdzie w dynosoft zrobili passata 2.0 BiTDI na 300 km samym programem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robi wrażenie ... ciekawe ile z 1.8tsi można bezpiecznie wyciągnąć ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robi wrażenie ... ciekawe ile z 1.8tsi można bezpiecznie wyciągnąć ...

 

Miło ze trzyma serie i nawet nm troche wiecej jak deklaruje producent chciciaz czasami niektóre firmy dają gift wiecej km niż katalogowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Tak się składa, że to mój egzemplarz. Pan Wojtek z Dynosoft włożył w to sporo pracy ale efekt jest super. Płaski moment obrotowy od 2000 rpm. Auto chodzi rewelacyjnie. Seria była już niczego sobie ale teraz to już banan nie schodzi z twarzy :-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można wiedzieć ile kosztuje taka radość? :) przyznam szczerze, że już widzę moje 1.8 w tym miejscu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Tak się składa, że to mój egzemplarz. Pan Wojtek z Dynosoft włożył w to sporo pracy ale efekt jest super. Płaski moment obrotowy od 2000 rpm. Auto chodzi rewelacyjnie. Seria była już niczego sobie ale teraz to już banan nie schodzi z twarzy :-).

 

Czy po takim zabiegu nie tracisz gwarancji na auto i

czy DSG to wytrzyma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi się jeszcze udało skontaktować z ASO w UK i podali mi numer części prawego lusterka fotochromatycznego, które nie wiem czemu jest niedostępne w wersjach kontynentalnych. 3G0 857 522B. Powiedzieli też ze polski dealer powinien móc zamówić takie.

 

Tylko czy będzie pasować, u nas prawe lusterko ma wszystko pod innym kątem niż lewe, w uk będzie pewnie odwrotnie i nie wyregulujesz go. Pasażer będzie widział prawą stronę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy po takim zabiegu nie tracisz gwarancji na auto i

czy DSG to wytrzyma?

 

Jeżeli chodzi o gwarancję to w razie potrzeby można wrócić do softu fabrycznego. W poprzednim aucie serwis nigdy nie zauważył, że był zmieniony soft. Poza tym skoro VW dostarcza "lewe" oprogramowanie, to czemu ja się mam przejmować małym "patchem" ;-).

 

Jeżeli chodzi o skrzynię to ona w.g. producenta wytrzymuje 600 Nm

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2010/01/dsg_the_new_dq500.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak passat B8 1.8 się sprawuje ?

Czy nadal zmienił być na Superba 1.8 tsi ?

Ile pali po mieście 1.8

czy silnik to EA 888 gen 3 b ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile pali po mieście 1.8

Tydzień temu miałem okazję przejechać się z moim kolegą krótką trasę po mieście 1.8 TSI 180 KM. Odcinek 2 km, bez korków, zimny silnik, jazda emerycka, DSG - spalanie 13.5 litra. A zatem na krótkich trasach dość paliwożerny. Trochę dłuższe odcinki w mieście - spalanie wynosi około 10-11 litrów. Korki, wyłączony start-stop - 12-13 litrów.

Albo jak w testach Zachara- pierwsze 3 km od startu.

1 km- 15.8 litra

2 Km- 13.5 litra

3 km -11.5 litra

Przy czym mówimy o jeździe płynnej, ale też bez mocnego wciskania gazu.

Edytowane przez anton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.....i dlatego właśnie wybrałem TDI 190KM. Wczorajsza niedzielna jazda przy średnim natężeniu ruchu - 6.5 l/100 km po mieście. Średnie spalanie od tankowania, jazda tylko po mieście 6.9 l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jarku ale podejmowanie decyzji diesel czy benzyna w oparciu tylko o spalanie (nie biorąc charakterystyki silników etc pod uwagę) i nie uwzględniając rocznych przebiegów mija się z celem. Dla osób, które robią rocznie np. 10 max 15 tysięcy kilometrów kupno dużo droższego diesla jest ekonomicznie nieuzasadnione. To był główny czynnik w moim przypadku dla którego nie brałem 2.0 190 TDI ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Tak się składa, że to mój egzemplarz. Pan Wojtek z Dynosoft włożył w to sporo pracy ale efekt jest super. Płaski moment obrotowy od 2000 rpm. Auto chodzi rewelacyjnie. Seria była już niczego sobie ale teraz to już banan nie schodzi z twarzy :-).

 

Zadam jeszcze parę pytań bo też chętnie bym coś takiego zrobił ;)

1) Długo trwało dłubanie w sofcie?

2) Ile to kosztowało, jak można zapytać ;) ?

3) Jakie są twoje odczucia co do poprawy przyśpieszenia, dynamiki itp.

4) Możesz wrzucić np. na youtuba sprint do 100 ?

 

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zadam jeszcze parę pytań bo też chętnie bym coś takiego zrobił ;)

1) Długo trwało dłubanie w sofcie?

2) Ile to kosztowało, jak można zapytać ;) ?

3) Jakie są twoje odczucia co do poprawy przyśpieszenia, dynamiki itp.

4) Możesz wrzucić np. na youtuba sprint do 100 ?

 

Dzięki.

 

Witam,

 

Ad. 1. U mnie 12 h ale to był pierwszy taki mod więc kolejne pewnie krócej. Poza tym Pan Wojtek to perfekcjonista. Szuka optymalnych ustawień tak aby moment był płaski i zachowane były odpowiednia marginesy bezpieczeństwa. W moim przypadku przetestowane było chyba z 10 wersji programu.

Ad. 2. Skontaktuj się bezpośrednio z Dynosoft, nie chciałbym upubliczniać ich cennika bez ich zgody

Ad. 3. Zmiana jest odczuwalna. Do tego stopnia, że przy zmianie biegu 1->2 zrywa przyczepność kół na suchym asfalcie. Poza tym dynamika powyżej 120 km/h na którą narzekało już kilka osób znacząco się poprawiła. Auto ciągnie równo do 200 km/h.

Ad. 4. Niestety nie mam sprzętu, którym mógłbym nakręcić taki filmik. Jak znajdę to postaram się wrzucić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak ze spalaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko czy będzie pasować, u nas prawe lusterko ma wszystko pod innym kątem niż lewe, w uk będzie pewnie odwrotnie i nie wyregulujesz go. Pasażer będzie widział prawą stronę ;)

 

Co do samego lusterka to sprawdziłem i jest wklęsłe (convex) więc wkład by nie przeszkadzał (ew. dawałby szersze pole widzenia), ale w naszym ASO skutecznie mnie zniechęcili twierdząc, że samo przełożenie wkładu nie wystarczy żeby działało przyciemnianie i trzeba by rozbebeszać i ciągnąć instalację na prawą stronę. W związku z tym chyba się powstrzymam i na razie skupię się na modzie związanym z szybami dźwiękochłonnymi tak jak kolega z Kielc. Zmierzyłem już sobie dla porównania poziom hałasu przy 130kmh na konkretnym odcinku obwodnicy S2 i mi wyszło 67dB, porównam po wymianie na tym samym odcinku. Zacharowi BiTDI z szybami dźwiękoszczelnymi pokazało 62,5dB przy 130kmh i badaniu profesjonalnym sprzętem. Co ciekawe dla porównania VW CC miał dokładnie taki wynik jaki ja zmierzyłem.

http://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/glosnosc/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Ad. 1. U mnie 12 h ale to był pierwszy taki mod więc kolejne pewnie krócej. Poza tym Pan Wojtek to perfekcjonista. Szuka optymalnych ustawień tak aby moment był płaski i zachowane były odpowiednia marginesy bezpieczeństwa. W moim przypadku przetestowane było chyba z 10 wersji programu.

Ad. 2. Skontaktuj się bezpośrednio z Dynosoft, nie chciałbym upubliczniać ich cennika bez ich zgody

Ad. 3. Zmiana jest odczuwalna. Do tego stopnia, że przy zmianie biegu 1->2 zrywa przyczepność kół na suchym asfalcie. Poza tym dynamika powyżej 120 km/h na którą narzekało już kilka osób znacząco się poprawiła. Auto ciągnie równo do 200 km/h.

Ad. 4. Niestety nie mam sprzętu, którym mógłbym nakręcić taki filmik. Jak znajdę to postaram się wrzucić.

 

A widziałem na FB, że dla TDI 190 KM też już robili mod. Moc seryjna: 190KM 400Nm, zmierzona 194KM 409Nm

Modyfikacja DYNOSOFT: 225KM 467NM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności