Slabb Zgłoś #4401 Napisano 7 Września 2015 Na N nie ma smarowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #4402 Napisano 7 Września 2015 czyli na wolnych "P" może być . nic nie powinno się stać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #4403 Napisano 7 Września 2015 Odnosnie loga stacji radiowych jezdzilem dzisiaj chwile nowym golfem 7 (my 2016) z discovery media i loga sa w pamieci urzadzenia wgrane, samochod na pewno nie mial DAB. Zobaczymy jak jest w discovery pro bo moj passat podobno powoli juz jedzie do dilera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #4404 Napisano 7 Września 2015 Ma ktos moze pojecie jak wyglafa sorawa z siatkami do zabezoieczenia bagazy w bagazniku ? Czyvw Variancie B8 mozna uzyc tylko jednej siatki podlogiwej czy jest opcja uzycia tez siatek bocznych jak w autach z kura na masce ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #4405 Napisano 8 Września 2015 (edytowane) Po zrobieniu ponad 11 tys km napiszę o swoich odczuciach odnośnie spalania silnika 1.8 TSI 180 KM. A więc odczucia mam bardzo, ale to bardzo ambiwalentne. Raz zachwycam się niskim spalanie tego silnika, innym razem z kolei jestem w szoku jak dużo pali i aż zastanawiam się, czy na pewno wszystko jest ok z moim silnikiem.... Codziennie pokonuję 20 km w jedną stronę do firmy, z tego 10 km obwodnicą i 10 km miejską dwupasmówką. Jadąc rano do firmy jestem w stanie osiągnąć spalanie nawet w okolicach 6-7l/100 km - jest to efektem tego, że są mniejsze korki oraz mam delikatnie "z górki". Z kolei wracając - początkowo średnie spalanie wynosi nawet 15 l/100 km. Spowodowane jest początkowo jednostajną jazdą pod delikatną górkę i do tego w korku. Najgorsze dla tego silnika jest ciągłe rozpędzanie auta do 50 km/h. Przy ciągłym ruszaniu i zatrzymywaniu się - pali na prawdę sporo. Ostatecznie dojeżdżając do domu zamykam się w spalaniu w drodze powrotnej ok 9,5l/100km - 10l/100km - ale jest to w ogromnej mierze zasługą tego, że na obwodnicy poprawiam sobie wynik... Uśredniając wynik z jazdy w jedną i drugą stronę wychodzi więc średnio ok 8 - 8,5 l, więc w miarę OK. W tej chwili długodystansowe średnie spalanie wynosi u mnie 8,3l. Podsumowując - auto potrafi zejść do na prawdę niskiego spalania gdy jedziemy w miarę jednostajnie, nawet w ruchu miejskim ale pod warunkiem, że nie ma korków. Ostatnio przejeżdżając bardzo długi odcinek przez miasto udało mi się mieć spalanie poniżej 7 litrów, po drodze z 12 świateł, jednak ruch był płynny. Z drugiej strony jazda w dużych korkach, tym bardziej przez pierwsze kilometry po uruchomieniu, potrafi z kolei wywindować średnie spalanie do dobrych kilkunastu litrów/100km. Edytowane 8 Września 2015 przez matteo84 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #4406 Napisano 8 Września 2015 Ja uważam ostatecznie - (też miałem podobne radości/rozczarowania) że każdy wynik średni z odcinaka mieszanego poniżej 9,0 to świetny wynik... i tego się trzymam. Raz jest 6,9 raz 7,2 a czasem 9,5.... wszystko poniżej 9 jest super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #4407 Napisano 8 Września 2015 Dokładnie. Ja po 3 tys. kilometrów z jazdą pól/pół trasa miasto mam około 8 litrów ... W reanault scenic 1.6 benzyna znajomej, spalanie jest na poziomie 8.4l.. w ranault megane 1.6 105km drugiej znajomej, spalanie oscyluje wokół 10litrów.. wiec nie jest źle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #4408 Napisano 8 Września 2015 Ja przyzwyczaiłem się jednak do spalania jakie ma moja żona w golfie 7 1.4 tsi 122 KM. 30% trasa 70% miasto - wynik ok 6 - 6,5l /100 km... Ten silnik 1.4 TSI 122 KM jest na prawdę ekonomiczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciuś Zgłoś #4409 Napisano 8 Września 2015 Ja przyzwyczaiłem się jednak do spalania jakie ma moja żona w golfie 7 1.4 tsi 122 KM. 30% trasa 70% miasto - wynik ok 6 - 6,5l /100 km...Ten silnik 1.4 TSI 122 KM jest na prawdę ekonomiczny.[/QUOT Potwierdzam, że silnik 1.4 tsi 125 km nawet w passacie B8 jest bardzo ekonomiczny. Po przejechaniu 13 000 km w passacie 1.4 tsi 125 km stwierdzam, że silnik ten średnio pali 6 - 6,5 litra na 100 km. I wbrew pozorom daje radę w codziennej eksploatacji. Pozdrawiam wszystkich użytkowników obecnych i przyszłych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #4410 Napisano 8 Września 2015 Ja przez 1,5 roku używałem Octavii III 1,4 140 km i też mocno zastanawiałem się nad silnikiem 1,4 150km do B8 ale ostatecznie wybrałem 1,8... Pierwsze tygodnie też próbowałem się zmieścić w okolicy 7-7,5 ale uznałem, że to nie jest po prostu realne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurpasik Zgłoś #4411 Napisano 8 Września 2015 pytanie trochę z innej beczki.. Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat siatki do mocowania bagażu w bagażniku (cena 410 zł) - dla wersji sedan. Czy jest to zwykła siatka (rozciągliwa) rozłożona na podłodze bagażnika czy jest to coś innego (bardziej skomplikowanego)? Czy warto? Pytanko również czy warto brać matę ochronną do bagażnika? Jest to zwykłą prawie plastikowa mata jak w toyocie gdzie cokolwiek się na niej znalazło na najmniejszych zakrętach się ślizgało od prawego do lewego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #4412 Napisano 8 Września 2015 Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat siatki do mocowania bagażu w bagażniku (cena 410 zł) - dla wersji sedan Ja dostałem cenę 255 brutto - tyle, że do kombi, ale to akurat nie powinno mieć znaczenia (?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebastian Zgłoś #4413 Napisano 8 Września 2015 Tak jak napisałem wcześniej spalanie w silnikach 1.8T i 2.0T można podsumować w ten sposób : "mały(mało) kiedy trzeba, wielki(wielkie) kiedy chce" potrafi spalić mało jak trzeba ale jak chcemy poczuć moc na kołach potrafi palić jak szalony ale czy to nie piękne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioter2009 Zgłoś #4414 Napisano 8 Września 2015 Tak jak napisałem wcześniej spalanie w silnikach 1.8T i 2.0T można podsumować w ten sposób : "mały(mało) kiedy trzeba, wielki(wielkie) kiedy chce" potrafi spalić mało jak trzeba ale jak chcemy poczuć moc na kołach potrafi palić jak szalony ale czy to nie piękne Kupując 1.8 tsi 180 koni trzeba się liczyć z większym spalaniem i tyle. Nikt nigdy nie mówił, że to oszczędny silnik. A to co można wyprawiać z tym silnikiem na autostradzie, hmmm...poezja. Ktoś kto liczył na małe spalanie mógł kupić np nissana note 1.2. Kupując vw B8 1.8 tsi i licząc na małe spalanie, to albo ktoś kupił w ciemno i ma teraz dylemat i w sumie współczuję, albo kupił (tak jak np. JA) w pełni świadomie, aby czerpać przyjemność z tych koników...:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #4415 Napisano 8 Września 2015 pytanie trochę z innej beczki.. Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat siatki do mocowania bagażu w bagażniku (cena 410 zł) - dla wersji sedan. Czy jest to zwykła siatka (rozciągliwa) rozłożona na podłodze bagażnika czy jest to coś innego (bardziej skomplikowanego)? Czy warto? Pytanko również czy warto brać matę ochronną do bagażnika? Jest to zwykłą prawie plastikowa mata jak w toyocie gdzie cokolwiek się na niej znalazło na najmniejszych zakrętach się ślizgało od prawego do lewego? Ja sobie zamowilem siatke od superba II kombi oryginalna za 67zl bo po co przeplacac skoro roznice zerowe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #4416 Napisano 8 Września 2015 (edytowane) Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat siatki do mocowania bagażu w bagażniku (cena 410 zł) - dla wersji sedan. Czy jest to zwykła siatka (rozciągliwa) rozłożona na podłodze bagażnika czy jest to coś innego (bardziej skomplikowanego)? Czy warto? Pytanko również czy warto brać matę ochronną do bagażnika? Jest to zwykłą prawie plastikowa mata jak w toyocie gdzie cokolwiek się na niej znalazło na najmniejszych zakrętach się ślizgało od prawego do lewego? Skąd ty masz tą cenę ?! Ostatnio pytałem w ASO o siatkę do mocowania bagaży do sedana - nie mieli akurat na stanie ale do zamówienia - cena 230 zł ... W nawiązaniu do kolegi ptaku: http://czesci.plichta.com.pl/oryg-siatka-podlogi-bagaznika-skoda-superb-ii-p-274.html i taka chyba zamówię .. po co przepłacać Edytowane 8 Września 2015 przez sirocco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #4417 Napisano 8 Września 2015 (edytowane) Ie Kupując 1.8 tsi 180 koni trzeba się liczyć z większym spalaniem i tyle. Nikt nigdy nie mówił, że to oszczędny silnik. A to co można wyprawiać z tym silnikiem na autostradzie, hmmm...poezja.Ktoś kto liczył na małe spalanie mógł kupić np nissana note 1.2. Kupując vw B8 1.8 tsi i licząc na małe spalanie, to albo ktoś kupił w ciemno i ma teraz dylemat i w sumie współczuję, albo kupił (tak jak np. JA) w pełni świadomie, aby czerpać przyjemność z tych koników...:fajny "Jakich koników " obecnie mam a4 z benzyna 230 km i 4x4 i uważam ze jezdzi ok ale pije jak smok przy wykorzystaniu osiągów a miałem styczność 1.8 180 km trakcja tragedia a i wyje nie jedzie, chcesz moc osiągi i oszczędność to diesel koniec kropka. Taka każda benzyna przy 160 km/h bedzie paliła ponad 10 litrów a diesel 7-8 litra i te 180 km to samochod którym sie bezpiecznie jezdzi a nie podnieca.... oczwiscie mowa o diesleu minium 190 km lub 200 + Edytowane 8 Września 2015 przez Slabb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szybki Zgłoś #4418 Napisano 8 Września 2015 Rozumiem, że taka kierownica u nas nie jest jeszcze dostępna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brt01 Zgłoś #4419 Napisano 8 Września 2015 Ie "Jakich koników " obecnie mam a4 z benzyna 230 km i 4x4 i uważam ze jezdzi ok ale pije jak smok przy wykorzystaniu osiągów a miałem styczność 1.8 180 km trakcja tragedia a i wyje nie jedzie, chcesz moc osiągi i oszczędność to diesel koniec kropka. Taka każda benzyna przy 160 km/h bedzie paliła ponad 10 litrów a diesel 7-8 litra i te 180 km to samochod którym sie bezpiecznie jezdzi a nie podnieca.... oczwiscie mowa o diesleu minium 190 km lub 200 + no ale nie możesz wszystkich mierzyć swoją miarą... dla kogoś kto jeździł wcześniej silnikiem 1.6 100KM czy też 1.6d 90KM lub coś w tym stylu to przesiadka na 180KM jak najbardziej daje mega frajdę. Czy ma się dużo koników czy mało to indywidualna totalnie preferencja, dla jednego osiągi w granicach 8s do setki to super frajda, a dla innego szybkie samochody zaczynają się od 5s< po co gasić czyjś entuzjazm pokazując, że są mocniejsze samochody... i te mocniejsze dopiero dają jakąś mega frajdę "z posiadania koników"... nie dajmy się zwariować, bo mierząc tą miarą to są tylko dwa modele B8 godne uwagi - BiTdi i 2.0 TSI 280KM... a wszyscy wiemy , że tak nie jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
balduram Zgłoś #4420 Napisano 8 Września 2015 (edytowane) W sobotę żona odebrała w moim towarzystwie swoje auto- 1.8 TSI, manual, crimson red, HL. Nie miałem kiedy zrobić fotek, bo albo jestem w pracy albo pada albo nie mam sił. Niemńiej auto bajeczne- AID robi "robotę" na dzień dobry, znajomy jeżdżący Caymanem przyznał, że tego mu brakuje. Dynaudio- dla audiofili- nie wahajcie się- warto! Kilka różnych modeli dźwięku do wyboru, nic tylko słuchać. Pomyłką są przyciemniane tylne szyby- jak ktoś chce mieć przyciemniane - niech skorzysta z firm oklejających szyby. Są nieznacznie bardziej stonowane niż zwykłe- stracone pieniądze- piszę, by inni mogli uniknąć pomyłki. Spalanie trudne do oceny- żona jeździ do pracy. ok. 5 km płynnie lub w korkach- wychodzi ok. 10 l/ 100 km. Na światłach wygrywam moją b6, ale kobitka nie ściga się, więc nieco niedoświadczona. Sam jak próbowałem, nie widzę istotnej różnicy do B6 160 KM( istotnej- bo zauważalna jest, ale nie na tyle by opisać jako przepaść). Kolor bardzo ciekawy, bo inaczej prezentuje się w słońcu, inaczej w pochmurny dzień , ajeszcże inaczej w nocy. Wg znajomych- piękny Osobiście kupiłbym drugi raz, ale z benzyną 2.0 280KM 4x4 I czekam co pokaże Alfa Giulia w cenniku 2016, bo dla mńie będzie to konkurencja Passata. Kto wie, może zepsuje sie moje auto szybciej niż się żona spodziewa. ) Książka ma 500 stron, może zdążę do gwiazdki. Żona wsiadła i jeździ, to się nazywa intuicyjna obsługa. Edytowane 9 Września 2015 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach