Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Auto bitdi w variancie full opcja z 18" dartfort bez webasto i siedzen w elektryce zamowiony 22.06 z potwierdzonym dzisiaj terminem na 38 tydzien ;)

Juz sie nie moge doczekac.

Jakos szybko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AID też masz na pokładzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie może niezbyt mądre - czy przy włączonym ACC samochód sygnalizuje zwalnianie przed poprzedzającym pojazdem światłem stop?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AID też masz na pokładzie?

Tez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to załamka. U mnie zamówiony z początkiem marca i info z VW Polska, że produkcja chyba 41 tydzień przez AID i Dartfordy właśnie. Albo mi coś sciemniaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki kolor brales? Ja bialy z dachem szklanym ale w sumie kolor to najmniejszy problem chyba...

Moze sprzedali komus innemu twoje auto a zamowili jeszcze raz pod ciebie..

Taka hipoteza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jaki kolor brales? Ja bialy z dachem szklanym ale w sumie kolor to najmniejszy problem chyba...

Moze sprzedali komus innemu twoje auto a zamowili jeszcze raz pod ciebie..

Taka hipoteza.

 

To chyba z twojego ktoś zrezygnował i tobie akurat przypasowała konfiguracja bo nie ma innej możliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To chyba z twojego ktoś zrezygnował i tobie akurat przypasowała konfiguracja bo nie ma innej możliwości.

Spodziewalem sie terminu do konca roku i wcale nie mialem cisnienia na szybkie odebranie auta ale mila niespodzianka jest. Moze faktycznie jest tak jak piszesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszym wydaniu gazety motor testują nowego superb i dostrzegłem jasna bezowa tapicerkę cos na wzor St tropez w VW i skóra jest perforowana dziurkowana z klimatyzacja a VW nie ma możliwości zamówienia klimatyzowanych siedzeń tylko brąz i czarna, dziwna sprawa te braki non stop....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od dzisiaj można już zamawiać 2.0TSI 280KM... a mieli w tym roku nie wprowadzać - tak mówili jak kupowałem klekota.... pewnie bym poczekał jeszcze chwilę, bo na tej wersji zależało mi najbardziej,

i tu zaskoczenie 280KM jest o 1k droższy od BiTdi... handlowiec mówił, że wszyscy są zaskoczeni i liczyli, że jednak będzie tańszy od BiTdi,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z tymi innymi opcjami, o których ktoś wspominał, miały wejść w sierpniu do cennika? Pojawiło się coś nowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre wiadomości :)

Mój został zatwierdzony na 38 tydzień, zamawiany na początku maja. Przesunięty został o 3 tygodnie (z 35) do tyłu.

Może produkują te same odmiany (BITDI) razem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nigdy nie robię tak, żeby tankować po wypróżnieniu baku. Jak mam pół to tankuje. Na połowie (w przybliżeniu) zrobiłem 600km. Gdyby ten piep@#$ny sterownik działał poprawnie to bym powiedział jakie mam spalanie od tankowania ... Podejrzewam, że około 6.7. Ostatnio w trasie z szedłem poniżej 6 litrów.

 

Enduan chcesz powiedzieć ,że na pełnym baku jest możliwe przejechanie 1200km ??!!! myślę że to mało prawdopodobne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Enduan chcesz powiedzieć ,że na pełnym baku jest możliwe przejechanie 1200km ??!!! myślę że to mało prawdopodobne.

Ja mówię - Relacjonuje Wam moje wyniki. Odcinek kilkudziesięciu kilometrów, 6bieg, 90km/h, płynna jazda, spalanie coś koło 5.7 - 5.8.

Nie zawsze są idealne warunki. 1000 km na baku be zapalania rezerwy myślę, że bez większego problemu.

 

Poza tym nie jestem miłośnikiem jazdy o kropelce .. na razie testuje w różnych warunkach jak sie samochód zachowuje i muszę przyznać, że bardzo przyzwoicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mówię - Relacjonuje Wam moje wyniki. Odcinek kilkudziesięciu kilometrów, 6bieg, 90km/h, płynna jazda, spalanie coś koło 5.7 - 5.8.

Nie zawsze są idealne warunki. 1000 km na baku be zapalania rezerwy myślę, że bez większego problemu.

 

Ja mogę potwierdzić jedynie, że samochód ma szczególnie niskie spalanie jeśli nie jedziemy ze zbyt dużą prędkością i jedziemy jednostajnie - wtedy zaczynamy bardzo korzystać z zalet wtrysku bezpośredniego i innych nowinek technicznych zastosowanych w tym silniku.

Nie robiłem testu przy 90 km/h ale jestem w stanie uwierzyć w te 5.7 - 5.8. Robiłem za to raz test przy 120 km/h na kilkudziesięciokilometrowym odcinku. Jadąc na tempomacie miałem średnie spalanie 6.2.

 

Niestety z im większą prędkością jedziemy tym spalanie intensywniej wzrasta. Najgorzej jednak wg mnie ten silnik znosi jazdę w dużych korkach. W dużym korku średnie spalanie kształtuje się na poziomie 10 l/100 km.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

wrzucę zaraz jeszcze jeden wykonany test, o którym pisałem w innym wątku.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dla zainteresowanych spalaniem silnika 1.8 TSI 180 KM DSG zestawiłem je ze spalaniem silnika 1.4 TSI 122 KM w Golfie 7 (skrzynia manualna).

Kilka dni temu jechałem z żoną identyczną trasę. Żona w Golfie a ja za nią cały czas na aktywnym tempomacie w Passacie a więc w każdej chwili jechałem generalnie z identyczną prędkością. Liczniki były wyzerowane w tym samym momencie. Zatem jest to bardzo dobry materiał do porównania spalania. Obciążenie samochodów było również podobne (w Golfie żona z dzieckiem, w Passacie ja sam).

 

Spalanie w naszym Golfie generalnie uważam za wyjątkowo niskie, moim zdaniem jest to bardzo ekonomiczny silnik. I co ciekawe - na odcinku 140 kilometrów spalanie w Passacie wyszło większe o tylko 0,7 litra/100 km. Podczas jazdy dzwoniłem też kilka razy do żony pytając o dotychczasowe spalanie i przez większość czasu różnica utrzymywała się na poziomie jedynie 0,5 l/100 km, ostatecznie jednak na zakończeniu trasy różnica nieco się zwiększyła.

 

Poniżej na potwierdzenie tego co mówię wklejam zdjęcia z naszych DISCOVER MEDIA pokazujące wynik o którym piszę, zdjęcia zrobione od razu po zakończeniu trasy.

 

[ATTACH=CONFIG]134913[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134914[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest tak jak pisze matteo84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec myśle ze napewno mozna zapominać o podwójnych szybach, tempomatem na 210 km/h itd.....

Chyba bede szukać na mobile.de takie auto akcyza niska bo motory do 2 litrów

 

Powinno sie napisać list do importera jakie sa powody w brakach w konfiguratorze na Polskę dlaczego itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odcinek kilkudziesięciu kilometrów, 6bieg, 90km/h, płynna jazda, spalanie coś koło 5.7 - 5.8.

 

jakie obroty są przy takiej "prędkości"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno sie napisać list do importera jakie sa powody w brakach w konfiguratorze na Polskę dlaczego itp

 

Slabb - ja już pisałem i wklejałem tu odpowiedź:

 

Szanowny Panie,

 

otrzymaliśmy odpowiedź na Pana zapytanie od Specjalisty Group Polska.

 

Niestety na chwilę obecną nie mamy żadnych informacji, żeby na polskim rynku w modelu Nowy Passat miał się pojawić aktywny tempomat do 210 km/h oraz szyby akustyczne boczne.

 

Tak jak słusznie Pan zauważył, na każdym rynku specyfikacje Passata różnią się od siebie – niestety wymienionych elementów w Polsce nie posiadamy w ofercie.

 

Dostrzeżone przez Pana różnice mogą być spowodowane wieloma okolicznościami charakteryzującymi dany kraj, takimi jak inne standardy wyposażenia poszczególnych modeli, indywidualne umowy podmiotów lokalnych (dealerów, importera). Koncern VW AG stara się zawsze dostosować swoją politykę cenową do lokalnych wymagań rynkowych, oferując klientom o różnych wymaganiach produkty, które zaspokajałyby ich potrzeby w możliwie jak największym stopniu. Oczywiście ostatecznej oceny dokonują jednak zawsze klienci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności