cayugo Zgłoś #2821 Napisano 3 Czerwca 2015 Gdzieś tu kiedyś ktoś opisywał gdzie kupić miękkie szmatki do czyszczenia AID. Nie mogę znaleźć tego postu. Jeśli moderatorzy usunęli bo reklama - poproszę na priva ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viaderro Zgłoś #2822 Napisano 3 Czerwca 2015 może to tylko mój przypadek ale podzielę się tą informacją wczoraj pojechałem sprawdzić ciśnienie w oponach i skalibrować to w komputerze... na stacji okazało się, że mam wbite 2,9 a zalecane jest 2,6..być może to moje subiektywne odczucie ale samochód na 2,6 dużo lepiej wybiera nierówności i jest cichszy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buzz Zgłoś #2823 Napisano 3 Czerwca 2015 (edytowane) Gdzieś tu kiedyś ktoś opisywał gdzie kupić miękkie szmatki do czyszczenia AID. Nie mogę znaleźć tego postu. Jeśli moderatorzy usunęli bo reklama - poproszę na priva ... Myśle ze jak kupisz szmatkę do czyszczenia ekranów LCD to będzie OK, przydałby sie tez odpowiedni płyn bo na sucho to nawet najmieksza szmatka w końcu porysuje. Płyn + szmatka do kupienia w zestawie za kilkanaście złotych. Google oczywiście wskaże gdzie. Edytowane 3 Czerwca 2015 przez Buzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buzz Zgłoś #2824 Napisano 3 Czerwca 2015 może to tylko mój przypadek ale podzielę się tą informacją wczoraj pojechałem sprawdzić ciśnienie w oponach i skalibrować to w komputerze... na stacji okazało się, że mam wbite 2,9 a zalecane jest 2,6..być może to moje subiektywne odczucie ale samochód na 2,6 dużo lepiej wybiera nierówności i jest cichszy.. Ja stosuje sie do zaleceń czyli 2,6. Jeżdzę jeszcze na balonach czyli 215/55 - duże koło plus taki profil bardzo dobrze tłumi. Ciekawe co będzie jak przejdę na 235/45. W starym aucie mam: zima 195/65 i lato 205/55, przy zmianie na letnie czuje różnice zarówno w komforcie jak i w prowadzeniu. Ciekawią mnie wasze doświadczenia z 235/45 i 235/40. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viaderro Zgłoś #2825 Napisano 3 Czerwca 2015 Ja stosuje sie do zaleceń czyli 2,6. Jeżdzę jeszcze na balonach czyli 215/55 - duże koło plus taki profil bardzo dobrze tłumi. Ciekawe co będzie jak przejdę na 235/45. W starym aucie mam: zima 195/65 i lato 205/55, przy zmianie na letnie czuje różnice zarówno w komforcie jak i w prowadzeniu. Ciekawią mnie wasze doświadczenia z 235/45 i 235/40. bardziej mi chodziło o to, że fabrycznie było wbite 2,9 - może część osób nawet nie wie i tak jeździ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #2826 Napisano 3 Czerwca 2015 Gdzieś tu kiedyś ktoś opisywał gdzie kupić miękkie szmatki do czyszczenia AID. Nie mogę znaleźć tego postu. Jeśli moderatorzy usunęli bo reklama - poproszę na priva ... Trochę słabe, że taki cud miód wyświetlacz a wykonany tak, że specjalne szmateczki trzeba szukać żeby go nie porysować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #2827 Napisano 3 Czerwca 2015 Jak wyjechałem z salonu miałem nabite 3.0 na 3 kołach i 2,5 na lewym, tylnym. 2,6 bara jest dla obciążenia 2 osób. Można zejść do 2,3 ( tryb komfort) ale instrukcja ostrzega, że może wzrosnąć spalanie. Na razie jeżdżę na 2,6 na wszystkich. Po ok 10km opona się nagrzewa i potrafi dojść do 2,8-2,9 ( odczyt z czujników).Jak mi się ułoży ta jedna (mam nadzieję) to chyba zejdę na 2,3. Po rozgrzaniu będzie 2,5 więc powinno być Ok. - - - - - aktualizacja - - - - - Trochę słabe, że taki cud miód wyświetlacz a wykonany tak, że specjalne szmateczki trzeba szukać żeby go nie porysować. W Passatach zawsze był miękki akryl. W B5 było to samo. Może szansa na business z poliwęglanem dociętym na wymiar ... :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #2828 Napisano 3 Czerwca 2015 No właśnie fajnie by było jakby pojawiły się jakieś folie na aid oraz DP... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #2829 Napisano 3 Czerwca 2015 No właśnie fajnie by było jakby pojawiły się jakieś folie na aid oraz DP... gorilla glass powinno być w takim AID ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #2830 Napisano 3 Czerwca 2015 Też się rysuje (galaxy s6 edge) od samego patrzenia na nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #2831 Napisano 3 Czerwca 2015 http://www.auto.cz/test-skoda-superb-2-0-tdi-dsg-4x4-l-k-mladoboleslavske-dieselove-nejvic-87567 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #2832 Napisano 3 Czerwca 2015 http://www.auto.cz/test-skoda-superb-2-0-tdi-dsg-4x4-l-k-mladoboleslavske-dieselove-nejvic-87567 Uczeń przeróśł mistrza! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #2833 Napisano 3 Czerwca 2015 Informacyjnie : dzisiaj dostałem potwierdzenie terminu na 41 tydzień. Zamówiony na początku marca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz99 Zgłoś #2834 Napisano 3 Czerwca 2015 W Danii i Szwajcarii pojawiły się już w konfiguratorze wersje 2.0 TSI 280. DSG6, 5.7 do paczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #2835 Napisano 3 Czerwca 2015 (edytowane) W Danii i Szwajcarii pojawiły się już w konfiguratorze wersje 2.0 TSI 280. DSG6, 5.7 do paczki. ciekawe jak ze spalaniem Edytowane 3 Czerwca 2015 przez bimbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #2836 Napisano 3 Czerwca 2015 Jak wyjechałem z salonu miałem nabite 3.0 na 3 kołach i 2,5 na lewym, tylnym. 2,6 bara jest dla obciążenia 2 osób. Można zejść do 2,3 ( tryb komfort) ale instrukcja ostrzega, że może wzrosnąć spalanie.Na razie jeżdżę na 2,6 na wszystkich. Po ok 10km opona się nagrzewa i potrafi dojść do 2,8-2,9 ( odczyt z czujników).Jak mi się ułoży ta jedna (mam nadzieję) to chyba zejdę na 2,3. Po rozgrzaniu będzie 2,5 więc powinno być Ok. hmm to sprawdź sobie poziomy płynów i i np. czas do przeglądu. Albo roblili PDI po łepkach, albo w ogóle go nie zrobili - - - - - aktualizacja - - - - - Zamieszczone przez Grzegorz99 W Danii i Szwajcarii pojawiły się już w konfiguratorze wersje 2.0 TSI 280. DSG6, 5.7 do paczki. ciekawe jak ze spalaniem Cudów być nie może. Obstawiam średnio ok.10-10,5l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz99 Zgłoś #2837 Napisano 3 Czerwca 2015 Producent kłamie następująco (automatyczne tłumaczenie z niemieckiego ze strony volkswagen.ch): Benzyna (podstawowym paliwem) Zużycie energii w mieście 8,9 l / 100 km Zużycie energii na autostradzie 6,1 l / 100 km Zużycie energii w połączeniu 7.1 l / 100km Połączone CO²-emisji 159 g / km Silnik Przemieszczenie, litry / cm3 2.0 / 1984 cc Maks. Moment obrotowy Nm / min U 350/1700 - 5600 Interesująca jest niewysoka masa własna 1645kg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #2838 Napisano 3 Czerwca 2015 (edytowane) Srednio 1,1 litra wiecej niz 220 konne TSI. W praktyce to bedzie ze 2-3 litry wiecej. Ciekawe jaka cena bedzie w Polsce? W Szwajcarii prawie 6 tys frankow wiecej od 220 konnej ale ma top ledy w standardzie Edytowane 3 Czerwca 2015 przez kriss555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ml000 Zgłoś #2839 Napisano 3 Czerwca 2015 Przejechałem 1000 i zrobiłem test Mi wyszło do 100 - 6.0 s A do 180 - 18 s Do 200 zabrakło miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #2840 Napisano 3 Czerwca 2015 dlaczego ten film jest prywatny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach