broz Zgłoś #1841 Napisano 13 Kwietnia 2015 U mnie są te Pirelli Cinturato 7 215/55/17 98 W - [emoji6] czyli mogę testować dalej max speed [emoji6] Ale Pirelli było fabryczne? Byłem święcie przekonany, że wszystkie oryginalne są Continentale Ja mam cały czas dylemat między 17 a 18 calowymi. 18 cholernie mi się podobają ale z drugiej strony lubię komfort i dobre wybieranie nierówności. Nie wiem czy zawieszenie adaptacyjne w trybie komfort będzie w stanie przy 18 calach dorównać 17 calowym bez adaptacyjnego. Oczywiście 18 w B8 to tak jak 17 w B7 (profil 45). Spać przez to nie mogę więc pomóżcie mi w podjęciu decyzji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #1842 Napisano 13 Kwietnia 2015 Spać przez to nie mogę więc pomóżcie mi w podjęciu decyzji Nie ma, sam musisz kupujesz dla siebie, wiec podejmuj decyzje:) Ja postawiłem tym razem na komfort i spokój, ograniczyłem sie do 17. Moze przy następnym znowu mi sie zachce ekstrawagancji, choć watpię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1843 Napisano 13 Kwietnia 2015 Ale Pirelli było fabryczne? Byłem święcie przekonany, że wszystkie oryginalne są Continentale Ja mam cały czas dylemat między 17 a 18 calowymi. 18 cholernie mi się podobają ale z drugiej strony lubię komfort i dobre wybieranie nierówności. Nie wiem czy zawieszenie adaptacyjne w trybie komfort będzie w stanie przy 18 calach dorównać 17 calowym bez adaptacyjnego. Oczywiście 18 w B8 to tak jak 17 w B7 (profil 45). Spać przez to nie mogę więc pomóżcie mi w podjęciu decyzji Były fabrycznie, świetny komfort i idealna cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #1844 Napisano 13 Kwietnia 2015 Były fabrycznie, świetny komfort i idealna cisza Czyli mnie też czekają Pirelli jeżeli zdecyduję się na 17". Nie mam nigdzie możliwości przetestowania 17" z adaptacyjnym zawieszeniem dlatego nie wiem jak się mają do 18 pod względem głośności i wybierania nierówności. Koszmar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1845 Napisano 14 Kwietnia 2015 Ale Pirelli było fabryczne? Byłem święcie przekonany, że wszystkie oryginalne są Continentale Ja mam cały czas dylemat między 17 a 18 calowymi. 18 cholernie mi się podobają ale z drugiej strony lubię komfort i dobre wybieranie nierówności. Nie wiem czy zawieszenie adaptacyjne w trybie komfort będzie w stanie przy 18 calach dorównać 17 calowym bez adaptacyjnego. Oczywiście 18 w B8 to tak jak 17 w B7 (profil 45). Spać przez to nie mogę więc pomóżcie mi w podjęciu decyzji Ja mogę tyle podpowiedzieć, że przewiozłem się wczoraj z kolegą, który też zastanawia się nad inwestycją w DCC, po osiedlowych leżących policjantach (tych krótszych twardszych i tych szerszych lepiej wyprofilowanych) i innych nierównościach. Jego subiektywnym zdaniem po szybkiej przesiadce z Paska B8 na 18" bez DCC jest zdecydowana różnica nawet na moich 19" i trybie DCC Comfort. Podobno nawet zawieszenie bez DCC gorzej wybiera nierówności niż tryb Normal z DCC. Jeśli masz budżet ja polecam śmiało 18" + DCC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buzz Zgłoś #1846 Napisano 14 Kwietnia 2015 Ja wziąłem 17 i przeznaczę je na zimę, na lato kupie 18 i jakieś lepsze opony bo to co daje VW mnie nie zadawała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #1847 Napisano 14 Kwietnia 2015 Polecam 2.0tsi od kilku lat mam starsza generacje CCZB o silnik jest super. Zadnych problemow w ciagu 5,5 roku tylko jedna mala usterka za 300zl a tak to leje i jezdze + wymiana oleju co 10tys. km. przebieg 85tys. Do passtucha tez zamowilem ten sam motor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #1848 Napisano 14 Kwietnia 2015 Ja wziąłem 17 i przeznaczę je na zimę, na lato kupie 18 i jakieś lepsze opony bo to co daje VW mnie nie zadawała. ja kupilem na zime pirelli soto zero 17a na lato micheliny pilot sport 3 w 18 " swietne oponki a te od paska sprzedam jak tylko dostane swojego pastuszka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #1849 Napisano 14 Kwietnia 2015 Moje auto miało być wyprodukowane w zeszłym tygodniu. A taką oto informację uzyskałem dzisiaj od dealera: "Auto od piątku czeka na silnik na linii produkcyjnej. Trudno jeszcze ocenić, kiedy będzie na PC." Jakaś masakra z tym silnikiem. Nie dość, że tak późno rozpoczynali produkcję aut z tym silnikiem to teraz znowu jakieś obsuwy i oczekiwania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1850 Napisano 14 Kwietnia 2015 "Auto od piątku czeka na silnik na linii produkcyjnej. Trudno jeszcze ocenić, kiedy będzie na PC." Wątpię, aby to auto było już wyprodukowane i czekało tylko na silnik. Logistycznie jest to kompletnie nieopłacalne no i technicznie trudno do zrealizowania. Więc myślę, że Twój dealer robi Ciebie w konia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #1851 Napisano 14 Kwietnia 2015 Ale Pirelli było fabryczne? Byłem święcie przekonany, że wszystkie oryginalne są Continentale Ja mam cały czas dylemat między 17 a 18 calowymi. 18 cholernie mi się podobają ale z drugiej strony lubię komfort i dobre wybieranie nierówności. Nie wiem czy zawieszenie adaptacyjne w trybie komfort będzie w stanie przy 18 calach dorównać 17 calowym bez adaptacyjnego. Oczywiście 18 w B8 to tak jak 17 w B7 (profil 45). Spać przez to nie mogę więc pomóżcie mi w podjęciu decyzji dorówna ja w focusie kiedys mialem 19" 250 szerokie opony i profil 35 i jezdzilo sie miodzio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buzz Zgłoś #1852 Napisano 14 Kwietnia 2015 Zauważyłem ze nie mam chlapaczy. W poprzednich autach zawsze miałem. Można dokupić w serwisie ale czy jest sens? Na lato pewnie nie ma problemu ale w zimie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #1853 Napisano 14 Kwietnia 2015 Chlapacze szpeca auto i w sumie nic nie daja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #1854 Napisano 14 Kwietnia 2015 jak nic nie dają? dają super mgłę z syfem z drogi za samochodem, cały samochód brudny jak diabli, i ten co za nim jedzie też nie ma wesoło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1855 Napisano 14 Kwietnia 2015 No a między chlapaczem a blachą po roku masz bagno i rdze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #1856 Napisano 14 Kwietnia 2015 Buahaha gorszej glupoty nie slyszalem. Od 5,5roku smgam latem na 18 a zima na 17 i rdzy nie ma, lakier tez caly no chyba ze sie pole orze samochodem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #1857 Napisano 14 Kwietnia 2015 NIEDUZA !!! MOIM ZDANIEM NIEDUZA TO JEST IEDZY 1.4 150KM A 18 180KM BO ZA KONIA PLACISZ STÓWKE dlatego wziolem 1.8 ale 12 kola to juz duzo przynajmniej dla mnie - - - - - aktualizacja - - - - - a tak powaznie za ponad 150 tys paska jakbym mial kupowac to juz bym wolal chyba do a6 dolozyc Tylko do rozsądnej a6 musiałbyś dopłacić ze stówę Ale Pirelli było fabryczne? Byłem święcie przekonany, że wszystkie oryginalne są Continentale Ja mam cały czas dylemat między 17 a 18 calowymi. 18 cholernie mi się podobają ale z drugiej strony lubię komfort i dobre wybieranie nierówności. Nie wiem czy zawieszenie adaptacyjne w trybie komfort będzie w stanie przy 18 calach dorównać 17 calowym bez adaptacyjnego. Oczywiście 18 w B8 to tak jak 17 w B7 (profil 45). Spać przez to nie mogę więc pomóżcie mi w podjęciu decyzji Weź pod uwagę, że 17' ma 215 szerokości a 18' 235, więc wysokość opony (profil 45 oznacza 45% szerokości opony) nie będzie aż tak taka duża. Wszystko zależy od tego czego wymagasz od samochodu. Na lato mam 235x45x17 a na zimę 215x55x16 i czuć zmianę. Jeśli jeździłbym głównie po trasach to brałbym większe, jeśli dużo po mieście to raczej celowałbym w mniejsze koła, a jeśli ogólnie mało to brałbym te najładniejsze, ważne, żeby oko cieszyły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1858 Napisano 14 Kwietnia 2015 A co tu ma rozmiar felg do rzeczy ? Poogladaj watki B5 i B6 wrzucali zdjecia koledzy jak wyglada blacha pod chlapaczami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #1859 Napisano 14 Kwietnia 2015 Ja jezdze autem klase nizej bo to Golf i nie widzialem nic takiego. Bajki wyssane z palca. Jak sie kupuje auto ktore bylo walone to i rdza sie pojawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #1860 Napisano 14 Kwietnia 2015 Witam Panowie Mam takie pytanie ...mianowicie jaką zaliczkę (jej wysokość) płaciliście za swoje B8 . Czy 10tyś tu dużo czy norma. Jakoś mi się wydaje że to troszkę sporo. pozdrawiam Przyszły właściciel B8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach