majcherek Zgłoś #21 Napisano 22 Września 2015 witam, poproszę o podanie sprawdzonych dobrych (nie muszą być najtańsze) elementów rozrządu do vw passat 1.9 tdi 74kw, rok produkcji 2003, ewentualnie mogę podać nr VIN jeśli to pomoże. Z góry dziękuję, za informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #22 Napisano 22 Września 2015 http://forum.vw-passat.pl/forums/114- Zajrzyj tu Ogłoszenia-i-usługi-komercyjne Dostaniesz części dopasowane do Twoich potrzeb i napewno nikt Cię z kasy nie oskubie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #23 Napisano 6 Sierpnia 2016 witam , u mnie znak z napinacza nie jest w tym okienku tylko z pol cm przed , jak odpale silnik to tez sie nie rusza , dam wiecej gazu to sie ruszy, cos nie tak ? rozrzad ma najechane 50 tys. sam go wymienialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalgg91 Zgłoś #24 Napisano 4 Października 2016 Bedę w nie długim czasie zabierał się za rozrzad przy moim pasku, tylko ze wymienie już przy nim więcej rzeczy ;o duza różnica cenowa jest miedzy elementami ina a hepu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #25 Napisano 4 Października 2016 Bedę w nie długim czasie zabierał się za rozrzad przy moim pasku, tylko ze wymienie już przy nim więcej rzeczy ;o duza różnica cenowa jest miedzy elementami ina a hepu ? Ina to rolki i pasek a hepu to pompy wody i na tym cała różnica się kończy. Pytanie o roznice cenowe w tym przypadku jest bez sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #26 Napisano 8 Października 2016 Jeżeli ktoś ma ochotę to może skrobnąć co warto jeszcze przy aucie zrobić jak już nadejdzie moment wymiany rozrządu. Do mojej pierwszej wymiany jeszcze około 20 tyś km ale z chęcią poczytam co warto za jednym zamachem wymienić, przesmarować, zakonserwować, poluzować / dokręcić itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #27 Napisano 30 Października 2016 napinacz i pasek wielorowkowy , napinacz i pasek klimy - sprawdzic -wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #28 Napisano 2 Listopada 2016 dodam od siebie że warto sprawdzić i wymienić przy okazji uszczelniacz wałka rozrządu i uszczelniacz wału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pukiell Zgłoś #29 Napisano 26 Listopada 2016 (edytowane) Witam, Piszę tutaj, bo nie mogę założyć nowego tematu. Temat dotyczy VW Passat B5 FL 1,6 benzyna AZL 2002 rok. - WYMIANA ROZRZĄDU Postanowiłem to napisać ponieważ przed i w trakcie roboty nigdzie nie mogłem znaleźć nic na ten temat jeżeli chodzi o ten silnik. Jest pełno informacji ale tylko o 1,9TDi. Postanowiłem wymienić: - rozrząd (pasek, pompa wody, napinacz (wszystko SKF)), - pasek klinowy, - olej, - filtr oleju, - filtr powietrza. Często spotkałem się z pytaniami czy trzeba ściągać cały przód. Moim zdaniem trzeba. Nie wyobrażam sobie precyzyjnej roboty jaką jest ustawienie rozrządu bez stania na przeciwko rolek itp... A o wygodzie to nawet nie mówię. Wiadomo, że to dużo roboty, ale jak ktoś chce dobrze to zrobić to polecam. 1. Odkręcamy śruby mocujące grill. Wyciągamy grilla, wcześniej demontując uchwyt do otwierania maski. 2. Odkręcamy śruby mocujące zderzak. Na przodzie kilka, i pod nadkolami. 3. Ściągamy zderzak. 4. Teraz kolej na pas. Odpinamy wszystkie kostki, od lamp, sygnału, klimy itd.. 5. Odkręcamy belkę. Tutaj może być problem z odkręceniem niektórych śrub. Złamałem dwa torxy. 6. Spuszczamy płyn chłodniczy. 7. Odkręcamy śruby mocujące pas (chłodnica + chłodnica od klimy jak jest) i delikatnie odstawiamy na wężach od chłodnic na bok. Nie odłączałem chłodnicy od klimy. 8. Mamy całość przed oczami. Ściągamy pasek klinowy krótki, długi. 9. A teraz ważne! Ja miałem stare znaki. Pokręciłem pare razy kołem, znaki się zgrywały więc poszedłem krok dalej. Ale zanim ściągniecie koło dwupasowe to na nim jest znak fabryczny. 10. Teraz też coś co może sprawić problem, czyli ściągnięcie koła dwupasowego. Odkręcamy 4 śruby imbusy. NIE ODKRĘCAMY TEJ ŚRODKOWEJ. Następnie ściągamy koło. To jest stop aluminium więc jest zapieczone, ale to trzeba po prostu ściągnąć przez tą środkową śrubę. Demontujemy obudowę plastikową, metalową i mamy pasek na wierzchu. 11. Wymieniłem pompę wody, napinacz i pasek. Wszystko skręciłem. Zakręciłem kołem kilka razy, znaki się dalej zgrywają. Zacząłem składać. 12. Podczas składania, wymieniłem, rolkę napinacza paska klinowego i pasek. 13. Złożyłem wszystko do kupy. Zalałem płynem chłodniczym. I jeszcze bez zderzaka odpaliłem auto. Wszytko gra i buczy. 14. Zagrzałem olej bo jeszcze go wymieniałem. Jeżeli ktoś będzie miał bardziej szczegółowe pytania piszcie. Całość zajęła mi coś około 10 godzin, ale nie spieszyłem się. Dołączam kilka zdjęć. [ATTACH=CONFIG]149760[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149761[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149762[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149763[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149764[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149765[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149766[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149767[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149768[/ATTACH] Edytowane 26 Listopada 2016 przez pukiell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #30 Napisano 27 Listopada 2016 Foty nie robią... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #31 Napisano 31 Grudnia 2016 witam , czy temp.otoczenia i silnika ma wplyw na wymiane rozrzadu tzn , na instrukcji napinacza jest rysunek - silnik-termometr-napinacz ? wymienialem rozrzad przy +5 stopniach , przy rozgrzanym silniku wskazowka troche wychodzi za wyciecie w napinaczu , czy nie jest zbyt mocno napiety pasek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frank Zgłoś #32 Napisano 28 Lutego 2017 Odkopię temat. Posiada ktoś z Was schemat wymiany rozrządu do AWX lub BGW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #33 Napisano 28 Lutego 2017 jaki schemat ? - - - - - aktualizacja - - - - - jaki schemat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frank Zgłoś #34 Napisano 28 Lutego 2017 jaki schemat ? - - - - - aktualizacja - - - - - Przeoczyłem ten film, dzieki! Tu są pokazane momenty dokręcania śrub, a o taki schemat mi chodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #35 Napisano 28 Lutego 2017 moment dokrecania napinacza masz na obudowie rozrzadu a reszta w ksiazce sam naprawiam , pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djkrzychu91 Zgłoś #36 Napisano 5 Czerwca 2017 Koledzy mam parę pytań muszę w Pasku wymienić szklanki wałek panewki i głowicę muszę dać do szlifu i do sprawdzenia i czy ktoś z kolegów ma foto poradę na temat demontażu głowicy?? i czy pompowtryski też mam zdjąć?? czy to już firma robić albo to się zostawia?? I z jakimi momentami się dokręca śruby głowicy i mocować panewek?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #37 Napisano 12 Czerwca 2017 I z jakimi momentami się dokręca śruby głowicy i mocować panewek?? Na opakowaniu uszczelki pod glowice bedziesz mial napisane z jakimi momentami nalezy dokrecac glowice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach