sylwek1972 Zgłoś #121 Napisano 19 Listopada 2015 Witaj Sprawdź najpierw wężyki podciśnienia, podłączenie gruchy turbiny, zobacz temat, może coś pomoże: http://forum.vw-passat.pl/threads/137931-B%C5%82%C4%85d-2563-%28009571%29-regulator-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania?highlight=p2563 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #122 Napisano 19 Listopada 2015 Dzieki ! Wszystko jest ok. I na razie zadnych problemow.... Zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #123 Napisano 19 Listopada 2015 Dzieki ! Wszystko jest ok. I na razie zadnych problemow.... Zobaczymy... Napisz co było przyczyną usterki i jak sobie z nią poradziłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #124 Napisano 19 Listopada 2015 Z moim durnym autem jest wlasnie tak dziwnie..... Posprawdzalem i zadnych nieszczelnosci/ wszystko ok, wczoraj po wykasowaniu bledow problem nie powrocil a dzis sporo jezdzilem.... Dziwne to.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #125 Napisano 19 Listopada 2015 Może ten twój passat na windowsie jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #126 Napisano 19 Listopada 2015 (edytowane) Możliwe, że tak. I to pirat.... Z wirusem :) Edytowane 20 Listopada 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian91 Zgłoś #127 Napisano 13 Marca 2016 Witam. Wczoraj pojawił mi sie pewien problem mianowicie po uruchomieniu silnika pojawił się komunikat "usterka start&stop" oraz pojawiła się świecąca ikonka "świec żarowych" po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem znikł. Po przejechaniu około 20 km pojawiła się ikona silnika oraz migająca "sprężynka". Po zgaszeniu silnika problem na pewna chwile znika lecz po przejechaniu ok.1km pojawia się od nowa. Samochód przez to traci na mocy i nie zbiera się zbyt dobrze. Czy ktoś posiadał podobny problem? Poniżej przedstawiam zdjęcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #128 Napisano 14 Marca 2016 (edytowane) Tylko podłączenie VCDS i odczytanie błędów z komputera auta, tak możemy tylko zgadywać. Kontrolka świec żarowych oznacz usterkę wygenerowaną w komputerze auta. Edytowane 14 Marca 2016 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MORGOOTH Zgłoś #129 Napisano 17 Marca 2016 U mnie przy zakupie auta świeciła się sprężynka jednak powodem błędu była uwalona przepustnica (mechanizm kół zębatych wytarł się) auto mimo to jeździło bez szwanku. Po powrocie do kraju wymieniłem na nową (koszt 500zł oryginał nowy z 12 msc gwarancją-w Pruszkowie). Po zamontowaniu przepustnicy i jazdy próbnej zaczęło się wypalanie DPF. Zgodnie z zaleceniami przy wypalaniu DPF czysty od tamtej pory zero błędów. Sama wymiana przepustnicy to około 30 min pracy. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam. Wczoraj pojawił mi sie pewien problem mianowicie po uruchomieniu silnika pojawił się komunikat "usterka start&stop" oraz pojawiła się świecąca ikonka "świec żarowych" po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem znikł. Po przejechaniu około 20 km pojawiła się ikona silnika oraz migająca "sprężynka". Po zgaszeniu silnika problem na pewna chwile znika lecz po przejechaniu ok.1km pojawia się od nowa. Samochód przez to traci na mocy i nie zbiera się zbyt dobrze. Czy ktoś posiadał podobny problem? Poniżej przedstawiam zdjęcie. [ATTACH=CONFIG]142552[/ATTACH] Miałem ten sam problem, po odpaleniu było ok a po przejechaniu 1 km błąd. Obstawiam przepustnicę masz ją zablokowaną w położeniu OTWARTA dlatego auto jeździ ale nie ma siły wydmuchać DPF dlatego wywala na konsoli błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #130 Napisano 17 Marca 2016 Miałem ten sam problem, po odpaleniu było ok a po przejechaniu 1 km błąd. Obstawiam przepustnicę masz ją zablokowaną w położeniu OTWARTA dlatego auto jeździ ale nie ma siły wydmuchać DPF dlatego wywala na konsoli błąd.Przede wszystkim w B6 przepustnica spełnia tylko zadanie klapy gaszącej. Po drugie zgaduję że u ciebie problem był z nastawnikiem klap kolektora dolotowego, który dosyć nieszczęśliwie ma taki sam numer jak wcześniej przepustnice. Wnioskuję to po tym, że przepustnicy nie wymieni się w pół godziny, natomiast nastawnik owszem. I wreszcie po trzecie kolega ma B7 (przypuszczalnie silnik CFFB) w którym VW zrezygnowało już z tego epokowego wynalazku jakim były klapy zawirowań w kolektorze dolotowym, w związku z czym raczej nie może mieć tej samej awarii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cramin Zgłoś #131 Napisano 12 Sierpnia 2017 Witam wszystkich, mój pierwszy post. Mam problem z Passatem B6 teścia. Przez rok czasu wszystko chodziło ok, po wymianie rozrządu, filtrów itp. Ogólnie jak to po kupnie wszystko zrobione i tylko jeździć. Jednak ostatnio pokazują się migające świece żarowe, odczytałem błędy przez OBD przez tel. i mam błąd P0299. Przy obrotach powyżej 2k występuje świst od turbo, ale mogę się mylić, jestem informatykiem a mechanikiem samochodowym hobbystycznie co tam przy swoim dłubię. Dodaję wideo z tego świstu: https://drive.google.com/file/d/0B0lRPp2Na17TVm1jRUNocEhwM1k/view?usp=sharing Ma ktoś pomysł co i jak, auto wstawiam do mechanika po długim weekendzie ale wolałbym wiedzieć + - gdzie jest błąd bo doświadczeń z mechanikami w okolicy mam wiele złych, dobrych brak. Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fifel Zgłoś #132 Napisano 14 Sierpnia 2017 Koledzy, ja mam trochę inny problem. Ostatnio samochód był u mechanika, bo strasznie trzepało silnikiem. Żeby nie wymieniać wszystkich wstrysków, mechanik najpierw je wyregulował, a później podmieniał sprawny i szukał strzelonego. W końcu się okazało że drugi wtryskiwacz był dupnięty, samochód jedzie jak burza. Po odebraniu od mechanika i przejechaniu ok 50 km podczas przyspieszania passat zachowywał się jakbym wcisnął hamulec - przestawał przyspieszać, a po puszczeniu gazu i wciśnięciu go ponownie znów przyspieszał i za jakiś czas znowu takie zmulenie jakbym przyhamował. Również co jakiś czas piknięcie i komunikat "Engine fault workshop". Cały czas miga kontrolka od świec żarowych. Korzystając z faktu, że w schowku miałem ELM'a, to na szybko sprawdziłem kod błędu - P0122 "Throttle Position Sensor/Switch A Circuit Low Input" Zadzwoniłem do mechanika i on twierdzi że to może czujnik pedału hamulca. W necie gdzieś wyczytałem znowu że to pedał gazu i żeby sprawdzić sam czujnik pedału gazu lub "obwód pedału gazu do pompowtryskiwaczy" czy coś w tym klimacie i to by się zgadzało z ostatnią wymianą pompowtrysku. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? czy to może być połączone z wymianą pompowtryskiwacza czy taki zbieg okoliczności? Czy żeby poprawić wtyczki do pompowtryskiwaczy wystarczy zdjąć osłonę plastikową silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fifel Zgłoś #133 Napisano 16 Sierpnia 2017 Nikt nie ma żadnego pomysłu? Dzisiaj jadę do tego mechanika który mi się bawił wtryskiwaczami i ma patrzeć na ten błąd. Może jeszcze ktoś coś zasugeruje? Wczoraj pojeździłem jeszcze dość konkretnie i mam wrażenie że to się zaczyna dziać na dobrze rozgrzanym silniku. Zaczęła się też włączać kontrolka silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #134 Napisano 16 Sierpnia 2017 Witaj Żeby poprawić wtyczki na pompowtryskach wystarczy zdjąć tą czarną pokrywę, lecz mam wrażenie że to nie to, zajrzyj do przepustnicy i egr, może jakaś wtyczka się obluzowała, może czas już wyczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fifel Zgłoś #135 Napisano 16 Sierpnia 2017 Mi nie podoba się to, że wywalenie błędu i objawy zbiegły się z naprawą pompowtryskiwaczy, więc wnioskuję, że objawy daje coś, co trzeba było przy tej naprawie albo odpiąć, albo przez przypadek "ruszyć" podczas naprawy. Rozumiem również, że objawy musi dawać coś, co bezpośrednio współpracuje z pedałem gazu, czyli jakie mamy opcje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #136 Napisano 16 Sierpnia 2017 Prawdopodobnie to zbieg okoliczności, sprawdź przepustnicę, jak sie nie mylę w BMP jest na silnikiem pod podszybiem, po odpięciu wtyczki też wywali bład. Jak by to było od pompowtrysku to by był inny komunikat, moja rada zajrzyj do przepustnicy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fifel Zgłoś #137 Napisano 16 Sierpnia 2017 zaraz zerknę na styki, odepnę, przeczyszczę i sprawdzę czy pewnie siedzi wtyczka... zasugeruję to też mechanikowi i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fifel Zgłoś #138 Napisano 17 Sierpnia 2017 Faktycznie Sylwek miał rację. Podjechałem wczoraj do mechanika, który odczytał zupełnie inny błąd niż pokazywał mój ELM. Jemu od razu wyświetliło problem z przepustnicą, wsadził rękę za przepustnicę i się okazało że kostka się obsunęła ok 0,5 cm i nie było styku. Widocznie kiedy telepało silnikiem podczas diagnozy wtrysków to ta kostka musiała się obluzować i stąd takie objawy bo chwilowo tracił styki na przepustnicy i wtedy przestawał ciągnąć i wywalał błąd. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #139 Napisano 17 Sierpnia 2017 Nie ma sprawy, ważne że usunięte bez większych kosztów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach