wektor Zgłoś #1 Napisano 30 Października 2013 (edytowane) Pojawiła się kontrolka świec (migająca) zaraz po uruchomieniu silnika. po zgaszeniu i ponownym włączeniu znika. VCDS mówi: Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal P2563 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Gdzie tego szukać,jakie niebezpieczeństwo grozi jak się to zignoruje? Ktoś może przybliżyć temat? Kolejne spostrzezenia: lubi się czasem pojawić kontrolka silnika, do zgaszenia tylko vcdsem; no i tryb awaryjny. Działa reset- ponowny zapłon silnika i kontrolka świec gasnie, moc wraca Edytowane 1 Listopada 2013 przez wektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #2 Napisano 6 Listopada 2013 Prawdopodobnie chodzi o regulator G581. Ktoś wie gdzie tego szukać? czy to może sławetna grucha? Piszę tu, w logach, bo moderator poprzez 2.1a regulaminu zasenizował mój post z działu B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #3 Napisano 19 Grudnia 2013 Znalazłeś może rozwiązanie? Też mi się pojawia ten błąd - czujnik położenia regulatora ciśnienia doładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #4 Napisano 20 Grudnia 2013 Ni cholery. Ostawiam na wymianę gruchy. Ew w najlepszym razie zapieczone łopatki w turbinie....Bo tryb awaryjny jest non stop, a jak włączy się kontrolka świec to przy 2,5 tys obrotów gwałtownie spada moc. Czyli jeszcze mniej niż w trybie awaryjnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #5 Napisano 5 Lutego 2014 Rozwiązanie problemu Uwalony czujnik siedzący w górnej części gruchy. Koszt gruchy 250 zeta z roczną gwarancją ( bieżnikowana) bo nowa w ASO 700zł. Wymiana, z demontażem turbiny i analizą łopatek 450. Kierownice nie zapieczone, turbina ok. Gruchę po montażu trzeba adaptować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #6 Napisano 9 Lutego 2014 U mnie co jakis czas włącza się komunikat i miga kontrolka świec. Ale po chwili gaśnie. Auto jeździ cały czas normalnie, nie ma spadków mocy, nie włącza się tryb awaryjny itd. Błąd wyskakuje przeważnie jak już silnik rozgrzany i gdy się zatrzymam. Jak ruszę to po chwili gaśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passpatryk Zgłoś #7 Napisano 28 Lutego 2014 Witam. Mam to samo co kolega wyżej. Zapala się okresowo kontrolka świec i sama potrafi po chwili zgasnąć. Nie ma spadku mocy Po podłączeniu VCDS błąd 009571 czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania Co może być przyczyną i jak się za to zabrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #8 Napisano 1 Marca 2014 Macie moje objawy. Depnięcie i obroty w granicach 2500-3000 daje tryb awaryjny. Zapalanie kontrolki świec- w zasadzie przypadkowe, ale coraz częstsze.No i macie wymianę gruchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passpatryk Zgłoś #9 Napisano 2 Marca 2014 Kolego u mnie właśnie tak nie jest. Nie mam trybu awaryjnego i nie ma spadku mocy. Zapaliła mi się z 5 razy jak na razie. W 2 przypadkach zgasła sama po około 10 sekundach. Pozostałe przypadki to; 2 razy na postoju i raz jak ruszyłem, jazda prawie bez gazu po osiedlu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #10 Napisano 3 Marca 2014 Miałem ten sam objaw. Kontrolka świec zapalała się przypadkowo-żadnych prawidłowości. Mocy jakby lekko ubyło.Kontrolka gasła albo sama, albo po wyjęciu kluczyka. Z czasem częstotliwość zapalania się jej wzrosła.Potem, po kilku tygodniach, dodatkowo po przekroczeniu około 2,5k obr.pojawiał się zawsze tryb awaryjny i wyraźny, gwałtowny spadek mocy. Odczytaj błędy, będzie wszystko wiadomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passpatryk Zgłoś #11 Napisano 7 Marca 2014 Jutro postaram się odczytać błędy bo wczoraj znowu się zapaliła i po chwili zgasła. Napisze co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passpatryk Zgłoś #12 Napisano 12 Marca 2014 Witam. Mam błąd taki; 009571-Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania P2563-000- niewiarygodny sygnał- sporadyczny Ramka zamrożona Stan błędu 00100000 Priorytet błędu 2 Częstość błędu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #13 Napisano 13 Marca 2014 Grucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passpatryk Zgłoś #14 Napisano 13 Marca 2014 Dzięki wielkie kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #15 Napisano 14 Marca 2014 (edytowane) Dopadł mnie dzisiaj podobny błąd, w czasie jazdy auto wcześniej zaczęło przerywać i dopiero po jakimś czasie zaczęła migać kontrolka świec. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu kontrolka już nie migała. Błąd jaki odczytałem to: 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 224594 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2014.03.14 Czas: 12:35:17 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2436 /min Prędkość: 112.0 km/h Obciążenie: 90.6 % Napięcie: 14.29 V Bity binarnie: 00001000 Ciśnienie rzecz.: 1999.2 mbar Ciśnienie rzecz.: 2305.2 mbar Kody gotowości: 0 0 0 0 0 Od czego zacząć poszukiwania? Tu robiłem logi i niby wszystko w porządku. http://forum.vw-passat.pl/threads/139932-Analiza-1-9-TDI-BLS-z-DFP-em-passat-b6-2006 Edytowane 14 Marca 2014 przez michael230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darsoPMI Zgłoś #16 Napisano 2 Czerwca 2014 Witam. Od kilku dni mam podobny problem. Auto odpala jezdzi ale czasami nie ma mocy,poprostu czuc pod pedalem ze nie jedzie...przy duzych obrotach czesto zaczyna mrugac kontrolka swiec zarowych, auto przechodzi w tryb awaryjny po restarcie to zalezy jak sie uda to chodzi normalnie przez jakis czas ale zazwyczaj lapie mula a ostatnio zapalila sie kontrolka silnika. Po podlaczeniu vcds pokazuje nastepujace bledy: 009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal P2563 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Mileage: 170421 km Time Indication: 0 Date: 2014.05.31 Time: 14:39:08 Freeze Frame: RPM: 828 /min Speed: 1.0 km/h Load: 0.0 % Load: 99.6 % Lambda: 41.0 % Absolute Pres.: 999.6 mbar Temperature: 17.1°C 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Mileage: 170415 km Time Indication: 0 Date: 2014.05.30 Time: 20:48:50 Freeze Frame: RPM: 3059 /min Speed: 77.0 km/h Absolute Pres.: 2346.0 mbar Absolute Pres.: 1428.0 mbar Temperature: 27.0°C Mass Air / Rev.: 615.0 mg/str Lambda: 11.8 % Readiness: 1 1 0 0 0 Od czego zaczac? Co moze byc przyczyna? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #17 Napisano 2 Czerwca 2014 Po podlaczeniu vcds pokazuje nastepujace bledy: Pewien trop - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/009571/P2563 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darsoPMI Zgłoś #18 Napisano 2 Czerwca 2014 Ok tylko ze strony ross-tech jest duzo tych rozwiazan poczynajac od sprawdzenia turbo po czujnik G581, zawor n75,weze itd.. Od czego moze zaczac? Moze ktos mial podobny przypadek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #19 Napisano 4 Czerwca 2014 Zacznij od najprostszych, sprawdź wężyki. A podobne przypadki mieli uczestnicy tego wątku.U mnie błąd 9571 spowodował utworzenie tego wątku i rozwiązanie problemu wymianą gruchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darsoPMI Zgłoś #20 Napisano 8 Czerwca 2014 Wezyki szczelne, N75 pracuje dobrze wiec chyba pozostala wymiana gruchy...mechanik zassał weza z gruchy i stwierdzil ze cos przepuszcza i stwierdzil ze trzeba gruche wymienic, jutro jade do serwisu kupic/zamowic gruche... Dam znac jak bedzie po wymianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach