Skocz do zawartości
michael230

Analiza 1,9 TDI BLS z DFP-em, passat b6 2006,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o analizę logów z Passata B6 2006 r., BLS, 223000 km przebiegu.

Logowanie robiłem pierwszy raz, niektórych bloków nie wyświetlało.

 

Błędów brak.

 

Logowanie statyczne

Log (0 - 001,003,004)

Log (1 - 007,013,018)

Log (2 - 023,013,018)

Log (3 - 023,018,018)

 

Logowanie statyczne i dynamiczne grupy nastaw podstawowych

Log (0 - 003,003,003)

Log (1 - 011,011)

 

Poprawiłem jeszcze jeden log dynamiczny:

Log (0 - 008,003,011,008,003,011)

 

Nie wiem dlaczego, ale nie których bloków pomiarowych nie wyświetlało według instrukcji.

Dzięki

Pozdrawiam

Edytowane przez michael230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest w miare ok .wymien termostat auto zacznie lepiej jechac i nie bedzie ci zabijało dpf-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego termostat?

Auto rozgrzałem do 90 na desce rozdzielczej czyli w rzeczywistości 80. Potem jak stałem żeby zrobić pomiary to temperatura spadła. Ogrzewanie było włączone. DPF-a mam po regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponowny pomiar,

Pomiar z silnika, zimny przed uruchomieniem

https://www.dropbox.com/s/6r3nmfplut8vei6/silnik%20zimny%20przed%20uruchomieniem.jpg

 

Pomiar z wskaźników, zimny przed uruchomieniem

https://www.dropbox.com/s/kgclenbxbub34dq/instruments%20zimny%20przed%20uruchomieniem.jpg

 

Pomiar z silnika, po rozgrzaniu

https://www.dropbox.com/s/u4249rkky9acqow/silnik%20po%20rozgrzaniu.jpg

 

Pomiar z wskaźników, po rozgrzaniu

https://www.dropbox.com/s/7tsjrt6u5ivf8fc/instruments%20po%20rozgrzaniu.jpg

 

Log (0 - 001,007)

Log (1 - 003,001,002)

 

Robiąc te logi, zauważyłem że po osiągnięciu na tablicy rozdzielczej wskazania 90 stopni w bloku 003 wskaźników widniała temperatura 75 stopni. Z czasem w trakcie jazdy te 75 rosło to max 83 stopni. Po zatrzymaniu temperatura spadała i gdy osiągnęła 75 stopni w bloku 003 wskaźników, wskazówka na liczniku spadała od 90 w dół.

 

Podobnie w bloku 007 silnika przy temperaturze 90 stopni na liczniku, w bloku 007 widniała temperatura 79 stopni. Maksymalnie urosła chyba do 85,5 stopnia. Po zatrzymaniu ta samo, po przekroczeniu 79 wskazówka również opadała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymien termostat bo jest padniety . temperatura otwarcia termostatu to 87 st i co za tym idzie temperatura nie moze spadac ponizej tej temperatury czy stoisz czy jedziesz i czy masz właczone ogrzewanie czy nie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności