Nicckus Zgłoś #21 Napisano 2 Sierpnia 2014 WItam, piszę tu by nie zakladać nowego tematu. U mnie problem objawia się następująco: 1 przy próbie uruchomienia zimnego silnika muszę trzymać zapłon ok 4-6 sekund żeby auto odpaliło. Powoli wkręca się na odpowiednie obroty ( okolice 800 ) po kilku udanych uruchomieniach i zgaszeniach auta ( w przeciągu np. 1-1,5 minuty ) odpala już od dotknięcia. 2. diagnozowany vag-iem wszystko w normie 3. cewki ok 4. swiece ok 5. przepustnica przeczyszczona zadaptowana. 6MAF pokazuje prawidłowe parametry. 7. czujnik temperatury cieczy G62 sprawny 8nieszczelności w dolocie - brak widocznych nieszczelności. 9 pompa paliwa / filtr paliwa filtr wymieniony, paliwo dopływa ( odpalany awaryjnie na LPG - ten sam problem ) 10. zakręcany gaz na butli i wyjeżdżony z przewodów + zaciski za listwą w celu wyeliminowania LPG 11. reset komputera 12 brak błędów komputera Byłem u dwóch mechaników i rozkładają ręce a mi już brak sił. Podpowiedzcie co to może być, ew. gdzie w Warszawie znajdę ogarniętego mechanika. pozdrawiam, Mikołaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malutkaa90 Zgłoś #22 Napisano 23 Września 2014 Jezu myślałam , że to tylko ja mam taki problem i od mechanika do mechanika chodzę .. aczkolwiek podłącze się pod temat. Passata już troszkę mam , aczkolwiek to co obecnie się dzieje to jakieś nieporozumienie. Posiadam passata B5 FL 2003 1.8 T 150 KM Benzyna/Gaz. Pali mi się kontrolka : check Wymienilam wczoraj reduktor gazu gdyż coś było z nim nie tak, oraz chłodniczke gdyż woda uciekała mi do auta ( były popękane te rurki czy jak by kto to nazwał ) Myślałam że jak reduktor wymienie to obroty auta znormalnieją... ale ! obroty auta na benzynie świrują ( po pierwsze problem z odpaleniem auta gdy silnik jest zimny. jak już się rozgrzeje wiadomo odpala na dotyk ) a obroty ... cóż poprostu jakby silnikiem rzucało... czasem 800 obrotów , czasami sam się ,,gazuje'' do 1400 a nawet 2000. Jeden z mechaników powiedział mi , że to może być łańuszek ( że się poluźnił i takie coś występuje ) drugi mi powiedział że na wałku rozrządu może dostawać się powietrze kolejny mi powiedział , że najlepiej zdiagnozować metodą prób i błędów ... ale takim czymś to ja majątek zapłace za to. Czy ktoś miał podobny problem ? mi już ręce opadają po prostu. Uważacie że lepiej naprawić , czy sprzedać auto .. chociaż w cholerę mi żal go bo naprawdę spisywał się długi czas , co miesiąc odwiedzam w Polsce rodziców i żadnych awarii nie miałam. ale te obroty mnie martwią , zbliża się zima a ja spodziewam się dzidziusia i co jak mi się rozklekocze na środku drogi pół żartem oczywiście , ale prosze o radę. wspomnę jeszcze że cewki i świece również są ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #23 Napisano 23 Września 2014 Posiadam passata B5 FL 2003 1.8 T 150 KM Benzyna/Gaz. To AWT nie APU... Na jakich podzespołach jest LPG?? Jeden z mechaników powiedział mi , że to może być łańuszek ( że się poluźnił i takie coś występuje )drugi mi powiedział że na wałku rozrządu może dostawać się powietrze kolejny mi powiedział , że najlepiej zdiagnozować metodą prób i błędów ... ale takim czymś to ja majątek zapłace za to. Tych mechaników to w worek i o ścianę. Potrzeba by kogoś z interfejsem pod VAG-a. Podgląd kilku parametrów zrobienie kilku logów i diagnoza, a nie wróżenie z fusów. W tym aucie przede wszystkim diagnostyka, gdyż zgadywanie czy porównywanie do innych przypadków nie ma zbytnio sensu. wspomnę jeszcze że cewki i świece również są ok. Jakie świece?? Jakie cewki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #24 Napisano 14 Października 2014 Panowie trochę z innej beczki. Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim paskiem. Również 1.8t awt, rzecz dzieje się tylko na czwartym biegu dosłownie na ułamek sekundy przy przyspieszeniu jest szarpniecie a później idzie normalnie. Świece ngk pfr6q zmieniane 10kkm temu logi tez są w porządku. Możliwe ze to objaw padajacej cewki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #25 Napisano 14 Października 2014 Moim zdaniem jesli to byłaby cewka to miałbyś objawy na każdym biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #26 Napisano 14 Października 2014 Moim zdaniem jesli to byłaby cewka to miałbyś objawy na każdym biegu. No właśnie też tak myślę, w poprzednim 1.8t miałem padnieta cewkę ale wtedy chodził tylko na 3 gary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #27 Napisano 21 Października 2014 Panowie jakieś pomysły..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #28 Napisano 11 Stycznia 2015 Ja też odgrzewam kotleciora:P (ale chyba lepsze to niż nowy temat) Sprawa wygląda następująco, któregoś dnia podłączyłem paska pod komputer i wywaliło błędy:17733 i 17734 i to zaczęło mnie zastanawiać, poza tym auto "rzęziło" podczas gaszenia. Okazało się ze kat za turbiną miał oberwany wkład. Kat wymieniony ale po wymianie mam błąd: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Myślicie ze sonda do wymiany? Przed wymianą kata nie było tego błędu Auto zgazowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach