maajeranek Zgłoś #1 Napisano 18 Marca 2014 Witam Panowie może coś pomożecie bo już mi ręce opadają i tracę przyjemność z jazdy Było OK ...samochód wyszykowałem....świece cewki przeplywka zawór DV pompa paliwa ..filtr paliwa i sporo innych rzeczy i było OK .....do niedawna Teraz jak jadę ....szarpie...jakby uciekał mi 1 cylinder Jak przyspieszam to tego nie czuję ..natomiast jak jadę jednostajnie to jest masakra ...szarpie ...dodaje gazu - przestaje szarpać i przyspiesza i tak w kółko Błędy z VAGA to : 4 Faults Found: 17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit P1237 - 35-10 - - - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - Myślałem ze to cewka - przełożyłem cewki z 1na 4 i z 4 na 1 i dalej to samo Poradźcie proszę na co zwrócić uwagę ...bo do mechanika to ostateczność Dziękuję BARDZO i Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2 Napisano 18 Marca 2014 Ty masz LPG? Może być problem z 1 wtryskiem, a wraz za nim błąd sondy i wypadające zapłony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maajeranek Zgłoś #3 Napisano 18 Marca 2014 Ty masz LPG?Może być problem z 1 wtryskiem, a wraz za nim błąd sondy i wypadające zapłony. Mam kolego ..ale wtryski zmieniałem miesiąc temu takie najlepsze.... a szarpie nawet na PB ...dzisiaj sprawdziłem - nie ma różnicy czy LPG czy PB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #4 Napisano 19 Marca 2014 Masz bład otwartego obwodu pierwszego wtryskiwacza sprawdz wtyczkę na wtrysku i kable od instalcji lpg do tego wtrysku bo przy montazu gazu tam instalacja była pewnie rozcinana i łaczona z instalacja komputera lpg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maajeranek Zgłoś #5 Napisano 19 Marca 2014 Masz bład otwartego obwodu pierwszego wtryskiwacza sprawdz wtyczkę na wtrysku i kable od instalcji lpg do tego wtrysku bo przy montazu gazu tam instalacja była pewnie rozcinana i łaczona z instalacja komputera lpg. Dzięki za podpowiedz .... która to będzie wtyczka od 1 wtryskiwacza .. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #6 Napisano 19 Marca 2014 1 wtrysk od strony rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #7 Napisano 19 Marca 2014 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maajeranek Zgłoś #8 Napisano 19 Marca 2014 Dzięki Panowie... takiej pomocy oczekiwałem .. Jutro w dzień to sprawdzę - wykasuję błędy i dam znaczy pomogło Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artemjusz Zgłoś #9 Napisano 19 Marca 2014 Identyczna sprawa dzisiaj sie u mnie pojawila Blad 17536 - fuel trim bank 1 system too lean p1128 - 35-00 17544 - fuel trim bank 1 system too lean p1128-35-10 intermittent 16684 - random multiple cylinder misfire detected p0300-35-00 16685 - cylinder 1 misfire detected p0301-35-00 Efekt jest taki ze na jalowym szarpie i przy przyspieszaniu szarpie w calym zakresie obrotow (na gorze troche mniej). Zamienilem cewki, pierwsza z czwarta i blad wyskoczyl na tej i na tej... Mysle o jeszcze jednej rzeczy, mianowicie od niedawna zaczalem slyszec tlumik i to dosyc blisko silnika pewnie na zlaczu, i tu pytanie czy moze to byc wina np. Sondy ? Dostaje syganal ze zla mieszanka i takie daje efekty (szarpanie) ? Tyle ze nie ma bledu o sondzie w vagu. A no i na gazie i na benzynie to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #10 Napisano 20 Marca 2014 Pierwsze co sprawdz to szczelność dolotu i podciśnien bo masz błady ubogiej mieszanki mozliwe że dostaje sie lewe powietrze, po za tym logi dynamiczne do zrobienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maajeranek Zgłoś #11 Napisano 24 Marca 2014 DZIEKI WIELKIE Panowie ... Posprawdzałem te wtyczki ...wydlay mi się OK.. ale cos zaczęło działać ...bo już mi tego błędu nie wywala Musiała być faktycznie jakaś przerwa w obwodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artemjusz Zgłoś #12 Napisano 24 Marca 2014 U mnie okazala sie cewka. Po wymianie przestal szarpac. Blad ubogiej mieszanki dalej sie wyswietla ale nie wplywa to na jazde ale przy wolnej chwyli bede musial zagladnac co to moze byc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #13 Napisano 24 Marca 2014 Blad ubogiej mieszanki dalej sie wyswietla ale nie wplywa to na jazde Żebyś się nie zdziwił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #14 Napisano 28 Lutego 2015 Witam,podepnę się pod temat,u mnie tez występuje szarpanie,wymieniłem świece,poprawa jest znaczna,ale jeszcze mam wypadanie zapłonu na 3 cylindrze,czyli prawdopodobnie cewka będzie do wymiany,ale zainteresowało mnie jedno,jak przegladałem bloki pomiarowe trafiłem na pomiar napięcia na cewkach,co mnie zdziwiło to to że na 1 cylindrze wskazywało w granicach 550-700,2 podobnie,natomiast 3 250-350,a 4 cały czas 240,i teraz mam pytanie skąd taka róznica,czy może to świadczyć o uszkodzeniu cewki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #15 Napisano 28 Lutego 2015 teraz mam pytanie skąd taka róznica,czy może to świadczyć o uszkodzeniu cewki? Te napięcia zwykłemu śmiertelnikowi nic nie powiedzą, a jedynie ECU potrafi je sensownie odczytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #16 Napisano 2 Marca 2015 Dzisiaj wymieniłem cewkę,jest poprawa,ale zapłony zaczeły wypadać na innej,a nawet zdarzyło sie na tej nowej(beru),trochę mnie to zaskoczyło,dzieje sie tak tylko na LPG,na Pb silnik pracuje o wiele lepiej,pojawił się błąd sporadyczny 17511,a jakiś miesiąc temu miałem błąd 17536,ale to chyba dla tego że reduktor już niedomaga,w obydwu przypadkach czeka nie wywaliło,co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #17 Napisano 2 Marca 2015 Gdzie masz wpięty sygnał obrotów LPG?? Jak się zachowuje mieszanka na LPG podglądałeś parametry?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #18 Napisano 2 Marca 2015 (edytowane) Nie wiem czy dokładnie o to chodzi z obrotami,ale jakiś kabel jest wpięty przy wtyczce 4 cylindra,mapy na lpg są prawie idealnie pokryte,tylko przy dużym obciążeniu przełącza się na benzynę,prawdopodobnie koniec reduktora. Jakiś miesiąc temu robiłem z ciekawości logi po raz pierwszy,bo chciałem sprawdzić jak się miewa przepływka,wyszły tak;http://vaglog.pl/log_206667.html Edytowane 2 Marca 2015 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #19 Napisano 2 Marca 2015 ale jakiś kabel jest wpięty przy wtyczce 4 cylindra Pewnie to to.. Radziłbym zmienić pod czujnik obrotów wałka rozrządu. A co do logów to możesz zrobić 002+033 na PB i LPG i będzie widać co nie co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #20 Napisano 2 Marca 2015 (edytowane) O ile pogoda na to pozwoli to zrobie logi jutro, z pb nie będzie problemu,ale na lpg nie wiem do ilu obrotów pociągnie zanim sie przełaczy,no nic trzeba spróbować. Dzisiaj z rana to nie wiem co wstąpiło w samochód,ledwo dało się jechać,tak szrpał,najwięcej na wolnych obrotach,i na 5 biegu i obrotach w okolicy 2000,po czym w drodze powrotnej z pracy znowu mu sie poprawilo,i chodzi w miare normalnie,wydaje mi się że zaczoł więcej palić,zobaczymy co wyjdzie w logach lecę zrobic. PB- http://vaglog.pl/log_206988.html LPG- http://vaglog.pl/log_207031.html Edytowane 7 Marca 2015 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach