Skocz do zawartości

artemjusz

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O artemjusz

  • Urodziny 15.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Ewentualnie czy ktoś po numerze VIN może mi pomóc odszukać daną część?
  2. Hej. Mam problem właśnie z łapą skrzyni biegów prawa, pod pasażerem (chyba ). Jest pęknięta i mam problem bo nie wiem jaką kupić. Passat B5 FL Kombi 1.8T AWT rok 2000 manualna skrzynia. Wrzucam zdjęcia, może ktoś się orientuje albo miał podobny przypadek i może zna numer części albo pomoże coś znaleźć. Nie wiem czy ta nie jest podobna http://ambit.pl/wyniki-wyszukiwania/?option=com_ambitresult&task=view&ambit_firma=1&ambit_fullsearch=1&ambit_hidesearch=1&ambit_marka=23&ambit_model=31&ambit_grupa=0&ambit_nazwa=244&ambit_rocznik=2000&ambit_comment ? Pozdrawiam
  3. U mnie okazala sie cewka. Po wymianie przestal szarpac. Blad ubogiej mieszanki dalej sie wyswietla ale nie wplywa to na jazde ale przy wolnej chwyli bede musial zagladnac co to moze byc.
  4. Identyczna sprawa dzisiaj sie u mnie pojawila Blad 17536 - fuel trim bank 1 system too lean p1128 - 35-00 17544 - fuel trim bank 1 system too lean p1128-35-10 intermittent 16684 - random multiple cylinder misfire detected p0300-35-00 16685 - cylinder 1 misfire detected p0301-35-00 Efekt jest taki ze na jalowym szarpie i przy przyspieszaniu szarpie w calym zakresie obrotow (na gorze troche mniej). Zamienilem cewki, pierwsza z czwarta i blad wyskoczyl na tej i na tej... Mysle o jeszcze jednej rzeczy, mianowicie od niedawna zaczalem slyszec tlumik i to dosyc blisko silnika pewnie na zlaczu, i tu pytanie czy moze to byc wina np. Sondy ? Dostaje syganal ze zla mieszanka i takie daje efekty (szarpanie) ? Tyle ze nie ma bledu o sondzie w vagu. A no i na gazie i na benzynie to samo.
  5. Mysle ze zrzucajac alternator ulatwiles i przyspieszyles prace. Ja bez zdejmowania alternatora pocharatalem caly lapy i strasznie duzo kombinowania mialem.
  6. Z przeciągnięciem wiązki poradziłem sobie w dokładni taki sposób. Od strony silnika 50 cm drutu i wyciągnąłem go pod kierownicą. Przywiązuję się wiązkę do drutu i wyciąga przy silniku.
  7. Nie sadze, zeby to byl zamek bo jak zamkne normalnie to nie odskakuje. Dzisiaj rano wlaczylem sobie ta opcje i na poczatku chyba bylo dobrze, dopiero po jakims czasie zauwazylem ze po stronie kierowcy odskakuje.
  8. U mnie po przekroczeniu 15 km/h fakt, drzwi sie zamykaja ale w drzwiach kierwocy odrazu sie otwieraja. Czyli zamkniecie i odrazu odbicie w efekcie czego sa otwarte. Czy u was tez tak jest?
  9. Mi się dzisiaj udało podłączyć tempomat (oczywiście tylko dzięki wskazówkom z tego tematu). Było kilka problemów ale po przewertowaniu kilkunastu stron udało się je rozwiązać. I u mnie był właśnie problem z komunikacją, okazało się że wtyczka przy manetce była poluzowana. Wystarczyło wyjąć i jeszcze raz mocniej wcisnąć i po tym tadaaam zielona ikonka tempomatu:D:D I wg mnie od tego zacznij, najłatwiejszy dostęp, dwie śrubki od dołu i masz wtyczkę na wierzchu. Pozdrawiam.
  10. Ja kupilem za 40 pln oryginal uzywke w bardzo przyzwoitym stanie. Szukalem na allegro ale nie do passata tylko czesto wystawiaja seat skoda i wtedy cena nizsza;).
  11. Uwazajcie na caly stelaz wycieraczek, czyli ramiona, w ktorych siedza trzpienie, sa strasznie kruche. Dzisiaj wzialem sie za wymontowywanie i jeden trzpien strasznie sie zapiekl. Podczas walki najpierw ulamalem mocowanie sruby, a pozniej cale ramie zlamalem, czyli przede mna zakup calego stelazu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności