smuga Zgłoś #1 Napisano 31 Grudnia 2013 Panowie i Panie potrzebuje rady dostałem wycenę instalacji gazowej i nie wiem którą wybrać poradźcie 1. instalację sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej IV generacji z elektroniką sterująca polskiej firmy AC system Stag 4 Qbox z reduktorem AC R01 i wtryskiwaczami AC W01. Koszt całkowity to 2600 zł. Cena obejmuje: - zbiornik toroidalny w miejsce koła (we wnękę koła zapasowego), - pokrowiec na koło zapasowe przy zbiorniku toroidalnym w miejsce koła zapasowego, - tankowanie gazu w ilości niezbędnej do uruchomienia instalacji, - gwarancję na okres 24 miesięcy. 2. instalację sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej IV generacji włoskiej firmy Landi Renzo system Omegas z reduktorem Landi Renzo LI02 i wtryskiwaczami Landi Renzo/MED. Koszt całkowity to 3200 zł. Cena obejmuje: - zbiornik toroidalny w miejsce koła (we wnękę koła zapasowego), - pokrowiec na koło zapasowe przy zbiorniku toroidalnym w miejsce koła zapasowego, - tankowanie gazu w ilości niezbędnej do uruchomienia instalacji, - gwarancję na okres 24 miesięcy. 3. instalację sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej IV generacji włoskiej firmy Lovato system Smart z reduktorem Lovato RGJ i wtryskiwaczami Lovato. Koszt całkowity w promocji to 2600 zł. Cena obejmuje: - zbiornik toroidalny w miejsce koła (we wnękę koła zapasowego), - pokrowiec na koło zapasowe przy zbiorniku toroidalnym w miejsce koła zapasowego, - tankowanie gazu w ilości niezbędnej do uruchomienia instalacji, - gwarancję na okres 24 miesięcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #2 Napisano 31 Grudnia 2013 A auto to? wybrałbym pierwszy zestaw, ważny jest montaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #3 Napisano 1 Stycznia 2014 Kamil, ja mam od 2,5 lat BRC i jestem zadowolony. Jak chcesz to na PW dam kontakt do instalatora w Łodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #4 Napisano 1 Stycznia 2014 Ja także mam BRC co prawda II gen ale i tak problemów nie mam od 60kkm 0 regulacji nic kompletnie aby filterki;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #5 Napisano 1 Stycznia 2014 A wystarczy przeczytac ze dwa tematy z brzegu żeby wszystko wiedzieć . Myślę że do zamkniecia temat . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smuga Zgłoś #6 Napisano 2 Stycznia 2014 Damian nerwusie, nie wystarczyło ... bo nikt konkretnych zestawów nie opisuje , a Ty nie rób Off-Topa bo Twoja wypowiedz nie jest w ogóle przydatna Temat można zamknąć bo koledzy Sławek i Marcin pomogli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yul Zgłoś #7 Napisano 4 Stycznia 2014 Co do BRC - popatrz na allegro lub w jakimś sklepie ile kosztują wtryskiwacze brc lub reduktor. Porównaj to z cenami za wtryskiwacze AC W01, Hana czy Barakuda. Nie przeczę, że BRC to dobre instalacje. Sam jeździłem na SQ24 przez 3 lat. Gorzej jak już trzeba wymienić te wtryski, a one niezniszczalne nie są. Zapytaj instalatora czy zdejmuje kolektor do wiercenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieselmaniac Zgłoś #8 Napisano 31 Stycznia 2014 wtryski do BRC fakt tanie nie sa ale jezeli wymieniamy filtry na bieżąco to spokojnie wytrzymują 100tyś i do tego robią robote.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dereza Zgłoś #9 Napisano 11 Kwietnia 2015 BRC polecam,bardzo dobra instalacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neket Zgłoś #10 Napisano 10 Czerwca 2015 w brc spokojnie smigaja barracudy jak i acw01 (pod softem P&D) .... regeneracja reduktora to nie problem i wytrzymuje bardzo dlugo (moj juz ponad 150.000) wada brc to przede wszystkim monterzy ... czesto idacy na latwizne a stad bierze sie powszechna opinia ze to kiepska instalacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #11 Napisano 28 Listopada 2015 (edytowane) neket,nie rozumiem jak można łaczyć Barracudy z ACW01. Jezeli już to z ACW02/03. Instalacje gazowe montuje sie zawsze z częsci jednej firmy.Jak STAG to STAG itd. Nie jakieś zbieraniny.Monterzy kombinują zeby było jak najtaniej,nawet o pare zlotych. Nie jakieś zestawy BRC z innymi np.wtryskami bo tansze wrazie wymiany.Co to jest za rozumowanie. Ja mialem STAG 200GoFast i nie wiem czy monter poległ bo po1.5 m-cu nie chciał serwisować i zabral instalke. Zalozyłem teraz LANDIRENZO-LOVATO SMART i w niej są wszystkie częsci tej firmy i wierzcie że jest super. W przełaczeniu gaz/pb i odwrotnie czy automatycznie czy recznie nic doslownie nic nie jest wyczuwalne. Ludzie sie nasłuchali.Przejżyjcie sobie zestawy inst.gazowych u róznych sprzedawców jak kombinują,jak dobierają do elektroniki inne części. Jak to ma chodzic? Poza tym trzeba czytać a nie słuchać co robi i potrafi elektronika danej instalacji,to jest najwazniejsze. Ja mam i smigam, to jeszcze nie wszystko.Trzeba wiedzieć co robi komputer gazowy jak zbiera informacje z komputera pojazdu, czasu wtrysku, z map benzynowych ,czujników silnika itd. i to musi być wszystko w miare zgrane.Żadna BRC nie pomoże jezeli nie pasuje do silnika.Nie moze byc np.starej generacji ale tez nie najnowszej bo tez moze nie chodzić. Ważne są czasy otwarcia i zamknięcia wtryskiwaczy gazu, reduktor z zapasem mocy np115 KM min red. 150 KM bo pózniej wystepuje problem z utrzymaniem ciśniena kiedy gaz sie konczy co polega np. na tym ze jadąc pod gorke przelacza na pb lub po przygazowaniu. Edytowane 28 Listopada 2015 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #12 Napisano 30 Listopada 2015 Jeszcze troche opisze jakby kogos interesowało,gdyby ktoś miał problem z gazem. Pamietać trzeba żeby reduktor był zamontowany poniżej zbiornika wyrównawczego, Wkrety w kolektorze pod odp.kątem, czy węze płynu chłodzacego nie sa zagiete.Bardzo wazne jest to żeby weże od gazu idace od wtryskow do kolektora były jak najkrótsze i równej długości !Jeżeli jest tak że z powodu dojścia węże nie mogą byc równe czyli musza być dłuższe to instalacje trzeba wybrać taką która ma podzielną listwe wtryskową 2/2. Wtedy jest idealne podejście.Nie równe węze to nierówne dostarczanie paliwa do cylindrów, szczególnie podczas odpalania lub przełaczania z pb na gaz. Wtedy mogą wystepować szarpniecia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neket Zgłoś #13 Napisano 3 Grudnia 2015 nie chce mi się rozpisywać wiec pozostawię Twój tok rozumowania bez komentarza ... jeśli ktoś lubi to niech cale życie pojazdu jeździ np na oponach kupionych w ASO barracudy tak jak hana to klon keihin i tak obsługuje je centralka BRC ... podobnie jak stag mamy w oprogramowaniu do wyboru osprzęt w kilku wersjach - czujniki temp, cisnienia, MAP itp (tak tez od nowości w kilku wersjach zestawy są sprzedawane). w większości przypadków zawodzi niestety czynnik ludzki, błędy przy montażu i źle dobrana instalacja ... rzeczy do rozważenia jest dużo: moc (jaki reduktor), czasy wtrysku na jałowym (jesli to full-grupa to BRC np odpada, jesli sa dotryski to w centralce musi być możliwość wycięcia) i tak można by się rozpisywać i mnożyć przykłady ja nie montuje instalacji a jedynie poprawiam spaprane .. widzę ze masz wiedze ale nie obrażając Cie chyba tylko teoretyczna. To co piszą na "internetach" jest cenne ale przepisywanie wyczytanych informacji bez sprawdzenia w praktyce mija się z celem ... lepiej podać źródło niż pisać półsłówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #14 Napisano 3 Grudnia 2015 w większości przypadków zawodzi niestety czynnik ludzki, błędy przy montażu i źle dobrana instalacja ... Otóż to. Mam w drugim aucie LPG (odziedziczone po poprzednim właścicielu) i stwierdzam, że największy problem z gazem w aucie to gazownicy. Potrafią robić rzeczy tak bez pojęcia, że głowa boli I to renomowane, polecane warsztaty! Niby jak się z nimi rozmawia, to mówią sensownie, ale jak przychodzi co do czego, to popełniają szkolne błędy montażowe i nie potrafią poprawnie wystroić instalacji. Auto kupiłem z LPG niby założonym w niemieckim salonie - tylko że instalka STAG a butla Irene Od początku mi nie pasowała praca silnika na wolnych obrotach, które były kulawe i silnik przygasał. Warsztat nr 1 wymieniał wtryski - wymienili 2 listwy, ale juz nie przyszło im do głowy, żeby założyć jakieś lepsze, co by pomogło temu silnikowi. Warsztat nr 2 wstawił lepsze wtryski i poprawił strojenie instalacji więc chodzi to teraz lepiej, ale nie idealnie. Ale też nie jest tak, żebym nie miał uwag - listwa wtryskowa została zamontowana dość niechlujnie, a panu montażyście nie chciało sie usunąć węzyków od starych wtrysków i one sobie teraz radośnie zwisają. Dobrze, że chociaż warsztat nr 1 zwrócił mi kasę za wtryski, które niepotrzebnie wymienił. Normalnie dramat :sciana W sytuacji nagonki na diesla i braku możliwosci kupna czegoś nowszego bez DPF, rozważam Pb+LPG jako następcę Passata, ale największym czynnikiem zniechęcającym mnie do tego jest brak dobrych fachowców od gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #15 Napisano 6 Stycznia 2016 nie chce mi się rozpisywać wiec pozostawię Twój tok rozumowania bez komentarza ... jeśli ktoś lubi to niech cale życie pojazdu jeździ np na oponach kupionych w ASObarracudy tak jak hana to klon keihin i tak obsługuje je centralka BRC ... podobnie jak stag mamy w oprogramowaniu do wyboru osprzęt w kilku wersjach - czujniki temp, cisnienia, MAP itp (tak tez od nowości w kilku wersjach zestawy są sprzedawane). w większości przypadków zawodzi niestety czynnik ludzki, błędy przy montażu i źle dobrana instalacja ... rzeczy do rozważenia jest dużo: moc (jaki reduktor), czasy wtrysku na jałowym (jesli to full-grupa to BRC np odpada, jesli sa dotryski to w centralce musi być możliwość wycięcia) i tak można by się rozpisywać i mnożyć przykłady ja nie montuje instalacji a jedynie poprawiam spaprane .. widzę ze masz wiedze ale nie obrażając Cie chyba tylko teoretyczna. To co piszą na "internetach" jest cenne ale przepisywanie wyczytanych informacji bez sprawdzenia w praktyce mija się z celem ... lepiej podać źródło niż pisać półsłówka Panie Adamie ,ja jestem za stary żebym nie wiedział co pisze. Na gazie jest to mój czwarty samochód i z kazdym miałem jakiś problem, ostatnie dwie to maraton. Czytanie w necie dla laików kpl. nie polecane ale ja wiem co dla mnie jest istotne z tej zawartości. Co do fachowości to kazdy gdzies nabiera wiedzy a w internecie sa zamieszczone opracowania też takich firm jak np. politechniki i niektorzy elektronicy mówili do mnie to co ty i kiedy sie powołałem na odp.dane z elektroniki czy nawet serwisu Boscha też mówili ze sie naczytałem w necie. To ja sie zapytalem kto ich uczył ,na jakiej podstawie zdobywali wiedze. Poprostu sa takie cwaniaki co nazywaja sie wyzykiwaczami i naciagaczmi . Dzieki mojej wiedzy w/s motoryzacji uratowałem z portfela sporo pieniedzy przed niechybna utratą. Sa fachowcy którzy uwazają że jak sie zapali check z powodu bogatej mieszanki to trzeba ja zubożyć ( inst.gazowa) Ja udowodnilem w moim przypadku że trzeba było wzbogacić i problem zniknął. Nie kazdy komp. silnika w kazdym pojezdzie zachowuje sie tak samo. Kazdy myśli że trzeba mieszanke zubozyć nie zstanawiając sie że gaz jest mniej kaloryczny od PB i ustawiają na ubogo a komp. swoje. Także Adamie ja mam 17 samochód ,zaczynałem od 126p. 125p, poprzez 3 fordy mondeo, 1 Vectra, 1 audi reszta to passaty.Moim konikiem jest motoryzacja, mam dwa programy diagnostyczne w laptopie VAG i Delta-tech i sam robie diagnostyki, naprawy itp. i nigdy nie mów że ktoś naczytał sie w internecie. Ten czas kiedy pisano bzdury już minął. Szczególnie na Forum Ford moderatorzy pilnują tego i sami formułowicze. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach