melo Zgłoś #21 Napisano 4 Stycznia 2014 Powtórzę co już niegdyś na forum pisałem; kumpel pytał w serwisie audi jak poznać czy jest jednomas czy dwu, odpowiedź kierownika serwisu brzmiała że ani w audi , ani w vw nigdy nie było to w żaden sposób znakowane , oznaczane numerem vin czy jakimkolwiek innym. Rozkręcają auto to wtedy widzą co jest, inaczej się ponoć nie da. W fabryce rządził przypadek. Pewnie było tak że szła seria jednym a potem z drugim rozwiązaniem, aż pozostała dwumasa jako "nowoczesność". dziękuję za wypowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #22 Napisano 4 Stycznia 2014 W fabryce rządził przypadek. Pewnie było tak że szła seria jednym a potem z drugim rozwiązaniem, aż pozostała dwumasa jako "nowoczesność". tak tak, pracownicy przychodzili o której chcieli, kierownik leżał bykiem do góry, samochody same się skręcały... Nawet wg ETKI widać, że jednomas był montowany w konkretnych przypadkach (po VINie). Jednego tylko nie można z góry określić - czy założony był SACHS czy LUK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek921 Zgłoś #23 Napisano 26 Kwietnia 2014 odgrzeje trochę kotleta ale nigdzie nie mogę znaleźć info Ktoś wie czy dwumas w silniku 1.8 APT można zastąpić jednomasek z Audi 80 2.0 ABK w zestawie ze sprzęgłem z tego Audi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rashid Zgłoś #24 Napisano 17 Czerwca 2014 Osobiście demontowałem skrzynie z Passata AHU 98r. kolegi, gdzie było jednomasowe koło zamachowe - wszystko było tam dziewicze, oryginał! Wg etki było ono wkładane też do AHL 1.6 (026 105 269L). Mam w związku z tym pytanie: jako, że czeka mnie robota przy dwumasie, tzn. tak sądzę, że jego koniec jest bliski, bo drgania, telepanie i hałas przy ruszaniu od pewnego czasu, aż ostatecznie parę dni temu po powrocie z trasy biegi (zwłaszcza 1 i R) zaczęły ciężko wchodzić (wsteczny wręcz na siłę), na szczęście skrzynia nie zgrzyta przy tym. Zatem - jest możliwość zakupić taki zestaw jednomasu, jaki podaje kolega, którego cytuję? Wg etki było ono wkładane też do AHL 1.6 (026 105 269L). Podejdzie normalnie do auta mającego dwumas dotychczas? Mam AHL 1.6 właśnie z dwumasem. I jak cenowo to wypada (w sensie, czy taniej od kompletu dwumasy)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rashid Zgłoś #25 Napisano 23 Czerwca 2014 No panowie, może chociaż osoby dysponujące Etką będą w stanie podpowiedzieć, czy w ogóle możliwa jest instalacja jednomasu z wersji AHL gdzie fabrycznie umieszczano jednomas, do AHL-a z dwumasem fabrycznie? Skoro wypuszczano wersje AHL albo z jedno- albo z dwumasem, jeśli wierzyć tym danym: Wg etki było ono (jednomas) wkładane też do AHL 1.6 (026 105 269L) , to czym one się różnią... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach