__Roger__ Zgłoś #41 Napisano 27 Maja 2016 no i dzisiaj zapalila mi sie na stale zolta kontrolka silnika i nie gasnie nawet po wylaczeniu zaplonu. dodatkowo nadal od czasu do czasu mruga kontrolka swiec zarowych. sprawdzilem i nadal ten sam blad z silnika - nic nowego sie nie pojawilo. rozumiem ze teraz silnik pracuje w trybie awaryjnym ? P.S. w tym opisie jest opisana regulacja z wykorzystaniem VCADS. Sama regulacja nakretki tak jak w starej napewno wystarczy ? a moze to nie grucha tylko np. zapiekly sie lopatki na kierownicy turbo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
__Roger__ Zgłoś #42 Napisano 2 Czerwca 2016 Owszem gruszka, ale nie żaden czujnik. Rozszczelniła się membrana. Wymian gruszki na nową załatwi sprawę dzieki MKPOL - wisze Tobie browara :brawo gruszka nie trzymala podcisnienienia, po zassaniu minimalnie sie ruszal trzpien ale od razu wracal do swojego pierwotnego polozenia. gruszka wymieniona i teraz jest spokoj - brak bledu i migajacych kontrolek P.S. oryginalna gruszka KKK na aledrogo 435 PLN + 250 PLN wymiana bez demontazu sprezarki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #43 Napisano 22 Czerwca 2016 Witam, mam te same błędy. Czy ta pompka jest konieczna do ustawienia ciśnienia? Można to obejść? Jeśli zdobęde taka pompke to na jakim kanale w vcds mam mierzyć te Volty? Czy ta wymiana naprawdę nie jest trudna? Dziękuję za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #44 Napisano 22 Czerwca 2016 Witam, mam te same błędy. Czy ta pompka jest konieczna do ustawienia ciśnienia? Można to obejść? Jeśli zdobęde taka pompke to na jakim kanale w vcds mam mierzyć te Volty? Czy ta wymiana naprawdę nie jest trudna? Dziękuję za odpowiedź opis masz w poście 39. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #45 Napisano 24 Czerwca 2016 Tak wiem, ale nie odpowiedziałeś mi dokładnie na wszystkie pytania. Mam kolejne, dziś zabierali się do wymiany.. I nie wiem jak dobrać się żeby ją wykręcić. Czy konieczne jest posiadanie tych specjalnych kluczy z vw by wykręcić ta gruszke? Pytam ponieważ jest tam bardzo ciasno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #46 Napisano 26 Czerwca 2016 Ktoś pomoże? Dlaczego nikt nie wypowiada się.. potrzebuje pomocy halo! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #47 Napisano 26 Czerwca 2016 tu masz instrukcje w formie fotograficznej https://www.youtube.com/watch?v=RbLx2vDeFxY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #48 Napisano 9 Lipca 2016 Witam Gruszka wymieniona. Lecz mały problem z regulacją. Raz było za mało, tzn nie miałem 0,760V tylko było 0,560. Dokonałem regulacji. Mam teraz dobrze i na teście w grupie 120, dochodzi do 3,572V także jest ok. Ale po teście Volty zostają i auto nie ma mocy. Po wyłączeniu silnika i włączeniu w grupie 120 bez testu Volty są w porządku. Dlaczego tam się coś zawiesza?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #49 Napisano 18 Lipca 2016 U mnie zaczął się pojawiać ten błąd, czy jeśli tymczasowo dołożę wymianę gruchy to może się stać coś poważnego? Za 6tyg jadę do Polski i wtedy chciałem ją zrobić. Na razie nie przechodzi w tryb awaryjny ale czuć delikatny spadek mocy. Autem jeżdżę codziennie 30km do pracy i wolałbym aby nie stanęło mi gdzieś na autostradzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #50 Napisano 18 Lipca 2016 Bez tego też da sie jakiś czas jechać. Chociaż 1000km nie było by łatwo... 6 tyg to długo. Jak by co mam do sprzedania oryginalne klucze do wymiany tej gruszki dostępne w de. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #51 Napisano 18 Lipca 2016 Jeśli padnie całkiem to przejdzie w tryb serwisowy i będzie można jechać tylko 80km/h? Nic więcej się nie stanie? Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #52 Napisano 18 Lipca 2016 Jak go rozpędzisz to i 120. Ale bardzo ciężko jego rozpędzić, z gorkami możesz mieć duży problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #53 Napisano 5 Sierpnia 2016 Coś się stanie jak będę jechał 180km/h i wtedy wyskoczy błąd? Coś się może rozwalić? Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #54 Napisano 29 Sierpnia 2016 Panowie czy z podstawowym zestawem narzedzi da rade wymienic gruche w garazu?? Przewija sie temat o jakichs specjalnych kluczach. Chcialbym to zrobic samemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olszan Zgłoś #55 Napisano 20 Listopada 2016 Dzień dobry Panowie, Ja mam podobny błąd z tym że zamiast "Implausible Signal" mam "Range/performance". P2563 turbocharger boost control position sensor circuit: range/performance Czy ten błąd wskazuje na coś innego czy powinienem to diagnozować dokładnie tak samo jak błąd opisany w tym wątku? Pozdro Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #56 Napisano 12 Marca 2017 kolegi Skoda Superb problemy z doładowaniem VIN: TMBAF73T2A9011323 License Plate: Mileage: Repair Order: czujnik Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 QJ HW: 03L 906 022 GA Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 4741 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 21228 142 180338 VCID: 7DF11F7F2404B5F6FF5-8028 1 Fault Found: 009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit P2563 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Reset counter: 255 Mileage: 160275 km Time Indication: 0 Date: 2020.14.26 Time: 08:54:55 Freeze Frame: RPM: 920 /min Speed: 5.0 km/h Voltage: 13.76 V Lambda: 52.1 % Lambda: -7.1 % Bin. Bits: 00001110 Voltage: 2.508 V Readiness: 0 0 0 0 0 Address 01: Engine (CBB) Labels: 03L-906-022-CBA.clb Part No SW: 03L 906 022 QJ HW: 03L 906 022 GA Component: R4 2,0L EDC G000AG 4741 Revision: 13H01--- Serial number: Coding: 0000078 Shop #: WSC 21228 142 180338 VCID: 7DF11F7F2404B5F6FF5-8028 1 Fault Found: 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 161244 km Time Indication: 0 Date: 2022.14.04 Time: 20:51:05 Freeze Frame: RPM: 2093 /min Speed: 69.0 km/h Load: 76.9 % Absolute Pres.: 2356.2 mbar Absolute Pres.: 1519.8 mbar Lambda: 97.1 % Lambda: 41.0 % Readiness: 0 0 0 0 0 obstawiam gruszkę podciśnienia. Podpowiedzcie chłopaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baju Zgłoś #57 Napisano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Czesc wam mam pytanko mam passata 2010 z bladem 009571 - Positionsgeber für Ladedrucksteller P2563 - 000 - unplausibles Signal - Warnleuchte EIN Umgebungsbedingungen: Fehlerstatus: 11100000 Fehlerpriorität: 2 Fehlerhäufigkeit: 1 Verlernzähler: 255 Kilometerstand: 187984 km Zeitangabe: 0 Datum: 2016.14.09 Zeit: 12:52:51 Umgebungsbedingungen: Drehzahl: 782 /min Geschwindigkeit: 0.0 km/h Spannung: 13.98 V Lambda: 75.0 % Lambda: -26.0 % Binärwert: 00001110 Spannung: 2.356 V czy to grucha? Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez baju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asterix_007 Zgłoś #58 Napisano 20 Stycznia 2018 (edytowane) a u mnie pojawiło się cosik takiego: 7934 - Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania P2563 00 [096] - niewiarygodny sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 142937 km Data: 2064.14.27 Czas: 13:51:55 Prędkość obrotowa silnika: 837.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 23.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C Temperatura powietrza zasysanego: 10 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.960 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Sterowanie nastawnika ciśnienia doładowania: 100.00 % Nastawnik ciśnienia doładowania: informacja zwrotna: 63.06 % Nastawnik ciśnienia doładowania: offset zamknięty: 0.82 % Nastawnik turbosprężarki - wysokie ciśnienie: status-Bit 0: 00000000 Nastawnik turbosprężarki - wysokie ciśnienie: status-Bit 16: 00001000 Nastawnik turbosprężarki - wysokie ciśnienie: status-Bit 24: 00110111 Nastawnik turbosprężarki - wysokie ciśnienie: status-Bit 8: 00000100 Nastawnik turbosprężarki - wysokie ciśnienie: wart.rzecz.nap.nieprzetw.: 1906.0 mV Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 % do tego pojawił się komunikat asterka Start-Stop po skasowaniu błędu problem zniknął - czy to nie jest jakiś błąd sporadyczny?? po skasowaniu na chwilę obecną problemów brak Edytowane 21 Stycznia 2018 przez asterix_007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asterix_007 Zgłoś #59 Napisano 27 Stycznia 2018 nawiązując do powyższego posta, błędy skasowane, wczoraj przeleciałem na pełnym zakresie obrotów i puki co problem nie powrócił - także było to chyba (całe szczęście) jednorazowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #60 Napisano 27 Stycznia 2018 Jedyne co jest nieuniknione to śmierć, podatki i pewność, że błąd prędzej czy później wróci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach