Skocz do zawartości

__Roger__

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O __Roger__

  • Urodziny 01.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3-miasto

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2010
  1. dzieki MKPOL - wisze Tobie browara :brawo gruszka nie trzymala podcisnienienia, po zassaniu minimalnie sie ruszal trzpien ale od razu wracal do swojego pierwotnego polozenia. gruszka wymieniona i teraz jest spokoj - brak bledu i migajacych kontrolek P.S. oryginalna gruszka KKK na aledrogo 435 PLN + 250 PLN wymiana bez demontazu sprezarki
  2. no i dzisiaj zapalila mi sie na stale zolta kontrolka silnika i nie gasnie nawet po wylaczeniu zaplonu. dodatkowo nadal od czasu do czasu mruga kontrolka swiec zarowych. sprawdzilem i nadal ten sam blad z silnika - nic nowego sie nie pojawilo. rozumiem ze teraz silnik pracuje w trybie awaryjnym ? P.S. w tym opisie jest opisana regulacja z wykorzystaniem VCADS. Sama regulacja nakretki tak jak w starej napewno wystarczy ? a moze to nie grucha tylko np. zapiekly sie lopatki na kierownicy turbo ?
  3. hmm, znalazlem instrukcje na necie z ELSA i od strony 4 opisuja sposob jej regulacji. Wymiana i regulacja nastawnika podciśnieniowego turbosprężarki.pdf
  4. dzieki za odpowiedz. wlasnie sprawdzilem i moja aktualna gruszka ma ta oslone termiczna/blache od strony turbo zaaraz pod wtyczka. mam nadzieje ze to jest uszkodzone bo w ASO za sama gruszke 700 zeta a na aledrogo za oryginalna KKK 430 dojscie do niej tez nie jest ciekawe bo niby u gory ale centralnie na srodku silnika i od strony szyby czolowej wiec niezbyt wygodnie + aby dojsc przy dzwigni turbo to trzeba miec male chinskie raczki i chyba jakies specjalne klucze. dzwonilem w pare miejsc i w AM Service Kosakowo jezeli uda sie wymienic bez wyciagania turbo (w co Pan powiedzial ze watpi) to 200 zeta za robote a jak z wyciaganiem turbo to 450 + uszczelki. takze calos jakies 900-1000 zeta - szok oczywiscie po wymienia kalibracja tego zaworu jest w cenie polecicie cos w 3-miescie lub okolicach gdzie mi to dobrze zrobia za rozsadne pieniadze ?
  5. Witam serdecznie, jestem uzytkownikiem Skoda Superb II (3T5), 170KM (CBBB) i natrafilem na to forum bo wyglada ze mam podobny problem jak analogiczne Passaty B6 tzn.: od jakiegos czasu mam taki problem: ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (CBB) Labels: 03L-906-022-CBA.clb Part No SW: 03L 906 022 QH HW: 03L 906 022 GA Component: R4 2,0L EDC G000SG 5748 Revision: 13H03--- Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 33361 790 00999 VCID: 7BF1F3DF4125 1 Fault Found: 009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal P2563 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 218161 km Time Indication: 0 Date: 2008.14.29 Time: 09:30:33 Freeze Frame: RPM: 782 /min Speed: 0.0 km/h Voltage: 13.91 V Lambda: 88.4 % Lambda: -20.5 % Bin. Bits: 00001110 Voltage: 1.748 V Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- problem pojawia sie gdy silnik jest rozgrzany, stoje na biegu jalowym i zaczynam ruszac (pewnie dlatego w zapisie bledu predkosc pojazdu 0 km/h oraz niskie obroty silnika 782 obr/min). Wtedy zaczyna mrugac kontrolka swiec zarowych, odzywa sie brzeczek i wyswietla komunikat "sprawdz silnik". Po chwili od ruszenia gasnie i jest przez jakis czas spokoj. Blad ostatnio pojawia sie co drugi dzien. czyzby ta slynna "gruszka" od turbo czyli czujnik w niej ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności