rainman777 Zgłoś #61 Napisano 31 Października 2013 (edytowane) Temacik poczyszczony jakiekolwiek prywatne wywody lub OT w temacie będą surowo nagradzane :stop Edytowane 31 Października 2013 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fahoovnik Zgłoś #62 Napisano 31 Października 2013 z doświadczenia....wole mechaniczny napinacz + korekta na - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #63 Napisano 31 Października 2013 (edytowane) No niby tak.... Ale jak z Darkiem robiliśmy mojego grata to "hydrauliczny rozrząd" wyszedł od stanu (bieg jałowy) od -1,7 * do max +1,1 przy upalaniu (4000 obr). To był max. Pytam tylko z ciekawości.... Być może następnym razem złoże rozrząd "mechaniczny". A odrazu pisze... oszczędności nie szukam. Edytowane 31 Października 2013 przez mnichu błąd ORT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #64 Napisano 31 Października 2013 Tak to fakt - hydrauliczny pracuje bdb, ale trzeba uważać bo jego sprawność która z czasem spada i należy sprawdzać synchro pod obciążeniem np. co wymianę oleju. U mnie mechaniczny z -1.7 wskakuje max do +2.2-2.8 (przy 3400-3700 gdzie jest największy opór pompek), potem spada do 0 i trzyma się tak do 5tyś a ma przejechane 20tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #65 Napisano 25 Listopada 2013 Miałem okazję na własnej skórze przekonać się jak jedzie autko i powiem tyle.... szczena opada!!! Ze względu na warunki pogodowe nie dało się wykorzystać 100% mocy na niskich biegach, ale i na 3 można bez problemu wyłapać problemy z trakcją Tak samo miło jest przy większych prędkościach, kapitalnie się zbiera ciężko się w fotelu ruszyć Pełen respect za taki projekt, a wiem że to przedsmak tego co naprawdę się szykuje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #66 Napisano 25 Listopada 2013 Ze względu na warunki pogodowe nie dało się wykorzystać 100% mocy na niskich biegach, ale i na 3 można bez problemu wyłapać problemy z trakcją U mnie jest to samo Trochę deszczu.. prosta droga (pod górkę czy w zakręcie to już wogóle nie mówię...) 3 bieg i około 80 km/h -- pełny gaz i wali mi po oczach ESP Róbta to Q (ja knuję nikczemny plan zrobienia A6 C6 2.0 TDI + Q bo tam to będą klocki lego...) Pełen respect za taki projekt, a wiem że to przedsmak tego co naprawdę się szykuje! Będzie metanol albo wtrysk wody albo "cóś" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #67 Napisano 25 Listopada 2013 mnichu dobrze myślisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #68 Napisano 14 Stycznia 2014 Mały update :mniam Wzmocniony docisk zdolny przenieść ~600NM + nowy kevlar. Montaż w wolnej chwili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #69 Napisano 14 Stycznia 2014 naaajssss ) jakie koszta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #70 Napisano 14 Stycznia 2014 Czy to żółte cacko jest z tej firmy.. z tego samego miejsca o którym myśle ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #71 Napisano 14 Stycznia 2014 naaajssss ) jakie koszta ? 1/3tego co u Radzika Czy to żółte cacko jest z tej firmy.. z tego samego miejsca o którym myśle ??? Nie nie, inne źródło Oni niestety tylko zabielają dociski, wzmacniania się nie podejmują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #72 Napisano 14 Stycznia 2014 Teraz będzie można upalać bez ograniczeń, byle by opony kleiły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #73 Napisano 14 Stycznia 2014 No to ja też takie chce... żółte Lambo... Ale DM ciągle jest??? Jakieś plany??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #74 Napisano 14 Stycznia 2014 U Ciebie sam kevlar pozamiata jak należy. Tak ciągle dwumas Sachsa o przelocie niecałych 25tyś km. Szczerze to mi ten kolor obojętny, bo i tak go nie widać. Grunt żeby dobrze kleiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #75 Napisano 14 Stycznia 2014 Wzmocniony docisk zdolny przenieść ~600NM + nowy kevlar. Montaż w wolnej chwili Będzie twardy pedał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #76 Napisano 14 Stycznia 2014 Będzie twardy pedał? To pewne że będzie twardszy, ale jak bardzo to przekonam się dopiero po montażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #77 Napisano 15 Stycznia 2014 Darek a dałbyś jakiś namiar gdzie tak wzmacniają dociski i obijają tarczę kewlarem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #78 Napisano 15 Stycznia 2014 Przemek, poszło PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #79 Napisano 15 Stycznia 2014 Przemek, poszło PWTo ja tez Poprosze info na PW ,dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #80 Napisano 16 Stycznia 2014 Poszły PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach