Lover Zgłoś #681 Napisano 25 Lutego 2016 BMW E34 Touring, już długo za mną chodzi na daily Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #682 Napisano 25 Lutego 2016 (edytowane) A ja im dłużej jeżdżę B5FL, tym mniej mam ochotę go sprzedawać. To moje pierwsze auto, którego w czwartym roku eksploatacji wcale nie mam ochoty się pozbywać. Przyczyna to zarówno bezproblemowość i walory Passata, ale i brak czegokolwiek na rynku nowszych samochodów, na co zdecydowanie chciałbym się przesiąść. Tak sobie myślę, żeby zjeździć na nim jeszcze jeden komplet opon - od nowości do 1.6 mm i dopiero wtedy sprzedać. Podobnie mam z Volvo V70, te auta są dobre i się dobrze sprawdzają w mojej rodzinie, a jazda bez przerwy 1500km np na wakacje też nie robi problemu... W V70 bez Turbo jest ten plus, że LPG znosi rewelacyjnie, gdzie przy aktualnych cenach gazu, to 100 km robię za ok 22 zł mając 170 koni, automat itd... Ceny części jak w Passacie, silnik nie do zajechania, wyposażenie nie jest usterkowe. Mam auto z 2002 roku zrobione prawie 279 000 km i wszystko, słownie wszystko w nim działa, łącznie z pilotem do sterowania navi, czy też fabrycznym ogrzewaniem postojowym. Tylko znalezienie zadbanego, tak jak przy Passacie wymaga dużo szczęścia Edytowane 25 Lutego 2016 przez kosmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tees Zgłoś #683 Napisano 25 Lutego 2016 Obywatel ja mam podobnie ale marzę o Alfie Romeo 159 Turismo Internazionale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #684 Napisano 26 Lutego 2016 W V70 bez Turbo jest ten plus, że LPG znosi rewelacyjnie, A jak jest z silnikiem 2,5 T w wersji R ? Widzę fajne egzemplarze za ok 30 tys zł i za auto 300KM w napędzie 4x4 z 2005-2007. Da się to zagazować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #685 Napisano 26 Lutego 2016 2.3 Turbo. Zagazować da się bez problemu. Auto ma nietypowe części, także warto rzucić okiem na ich ceny... Min. Adaptacyjne zawieszenie (coś w rodzaju DCC), inne tarcze, klocki, sworznie itd... Samochód ogólnie bardzo ceniony, ot takie niepozorne kombi;) Wersje 2.4 140 koni, wychodziły w wersji bi-fuel z fabryczną instalacją. Ma dobrane odpowiednio komponenty w głowicy, aby nie było problemu. Wersja 170 koni ma tylko modyfikacje eleketroniczne, także można w łatwy sposób 140tke przerobić na 170 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #686 Napisano 26 Lutego 2016 (edytowane) Wersja R to 2.5 sprawdziłem Tarcze drogie ale i wielkie, a tak to ceny trochę wyższe ale to wersja topowa a więc musi kosztować. Edytowane 26 Lutego 2016 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #687 Napisano 27 Lutego 2016 A widzisz nie wiem co sobie ubzduralem pewnie z T5 mi się skojarzylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #688 Napisano 28 Lutego 2016 Ktoś myślał nad mustangiem ? Od dłuższego czasu chodzi za mną duży silnik, manual i napęd na tył... Ten nowy model wygląda całkiem przyzwoicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misku79 Zgłoś #689 Napisano 29 Lutego 2016 Podobnie mam z Volvo V70, te auta są dobre i się dobrze sprawdzają w mojej rodzinie, a jazda bez przerwy 1500km np na wakacje też nie robi problemu... W V70 bez Turbo jest ten plus, że LPG znosi rewelacyjnie, gdzie przy aktualnych cenach gazu, to 100 km robię za ok 22 zł mając 170 koni, automat itd... Ceny części jak w Passacie, silnik nie do zajechania, wyposażenie nie jest usterkowe. Mam auto z 2002 roku zrobione prawie 279 000 km i wszystko, słownie wszystko w nim działa, łącznie z pilotem do sterowania navi, czy też fabrycznym ogrzewaniem postojowym. Tylko znalezienie zadbanego, tak jak przy Passacie wymaga dużo szczęścia jak skrzynia wytrzymuje? to jest klasyczny automat czy coś jak tiptronic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #690 Napisano 1 Marca 2016 to jest klasyczny automat czy coś jak tiptronic? Gdzieś czytałem że tiptronic ale musiałbym to zweryfikować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misku79 Zgłoś #691 Napisano 2 Marca 2016 Gdzieś czytałem że tiptronic ale musiałbym to zweryfikować. NO WIĘC TO GEARTRONIC-wypociny toyot,y podkreslam ze bardzo nieudane z tego co czytam na różnych forach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #692 Napisano 2 Marca 2016 jak skrzynia wytrzymuje? to jest klasyczny automat czy coś jak tiptronic? Mój ma klasyczny automat i czasem generuje błąd missgear, a chodzi bdb.... ale auto ma już prawie 300 000 na blacie Z wersjami Tiptronic/Geartronic bywają kłopoty, jak to w starych autach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik39 Zgłoś #693 Napisano 2 Marca 2016 Hmmmmmmmm.. co po B6? też coś z grupy VAG, mam bw planach A6 w kombiaczku i także Diesel:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #694 Napisano 10 Marca 2016 NO WIĘC TO GEARTRONIC-wypociny toyot,y podkreslam ze bardzo nieudane z tego co czytam na różnych forach No to zostaje manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #695 Napisano 10 Marca 2016 U mnie już decyzja zapadła, z resztą coś tam już wcześniej pisałem o Bawarii. BMW E39 540iA, ale koniecznie skrzynia ZF, jeśli nie znajdę to manual pozostaje. Długa droga przede mną ale nie napinam się, zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #696 Napisano 18 Marca 2016 (edytowane) No właśnie targa mną co dalej kupić? Pozostać przy Passacie, czy zaszaleć? Plan jest taki: Rocznik co najmniej 2009. Silnik benzynowy wolnossący. Passat - wiadomo będzie to V6 i model B7. A z drugiej strony medalu - Audi A6 C6, ale za to ze słusznym silnikiem, czyli 4,2 V8. Innych modeli nie przewiduję. Miałem sporo samochodów, ale to Audi i VW jakoś mnie przekonały do siebie. Jakie są zalety i wady obu aut? Co lepsze? Koszty eksploatacji są pomijalne, auto będzie robić około 4 000 km rocznie, bardziej nastawiam się na frajdę z jazdy. Nadwozie - oczywiście kombi skrzynia automat (inna nie wchodzi w grę). Samochód sobie sprowadzę - głównym kryterium będzie przebieg - max 100 000 km (dla Audi dopuszczam 120 000). Więc za czym się zacząć rozglądać? Mamy użytkowników obu aut? Podpowiedzą coś? Edytowane 19 Marca 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirGrzesio Zgłoś #697 Napisano 18 Marca 2016 Koszty eksploatacji są pomijalne, auto będzie robić około 4 000 km rocznie, bardziej nastawiam się na frajdę z jazdy. skoro chcesz auto 4fun to według mnie nic nie przebije V8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #698 Napisano 19 Marca 2016 A6 C6 prowadzi się beznadziejnie.... tak strasznie "gumowo". Niby auto słucha się na ruchy kierownicy ale nie ma tego "czegoś". Jeżdzę czesto taką z 2009 roku (3.0tdi Q 240ps) ale porównuję z moim (BMW E60 530d xDrive) więc prowadzenie na duży plus dla BMW. Jesli auto ma jeździć tylko 4k km w roku to ja bym sobie odpuścił grupę VAG.... A ile chcesz wydać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #699 Napisano 19 Marca 2016 A6 C6 prowadzi się beznadziejnie.... tak strasznie "gumowo". Niby auto słucha się na ruchy kierownicy ale nie ma tego "czegoś". Jeżdzę czesto taką z 2009 roku (3.0tdi Q 240ps) ale porównuję z moim (BMW E60 530d xDrive) więc prowadzenie na duży plus dla BMW. Jesli auto ma jeździć tylko 4k km w roku to ja bym sobie odpuścił grupę VAG.... A ile chcesz wydać ? Właśnie V8 ma trochę inne zawieszenie niż wszystkie inne - ludzie mówią, że to zupełnie inna jazda. Co do wydatków - nie wiem. Koło 70 000 zł myślę, że powinno dać się kupić coś rozsądnego. Plus minus 10 000. Generalnie auto ma być na lata i musi służyć rodzinie, więc kombi. I najlepiej 4x4 i moc ponad 300 KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #700 Napisano 19 Marca 2016 Audi A6 C6..... 4.2 V8 QUATTRO z rocznika conajmniej 2009.... za 70k zł i żeby był nie lepiony z trzech ? nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach