kamil0107 Zgłoś #1 Napisano 4 Września 2013 (edytowane) tak jak w temacie.faluja obroty i szarpie podczas jazdy.pompa 100% sprawna.vag nie pokazuje bledow.gdzie szukac przyczyny.wklejam link do loga http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_140788.html http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_140789.html Edytowane 4 Września 2013 przez kamil0107 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #2 Napisano 5 Września 2013 pomoze ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #3 Napisano 5 Września 2013 boze co to za logi, zrob statyczne 000,003. Dynamiczne bloki 003, 011, 3ci bieg 1500 obrotow naciskassz start w vagu, ciagniesz do 4tys i stop. szarpanie to pewnie przeplywomierz, ale najpierw dobre logi ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #4 Napisano 5 Września 2013 watpie ze przeplywka bo te szarpanie wystepuje przy 2500 obrotow ponizej i powyzej ciagnie normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #5 Napisano 5 Września 2013 Zamieść komplet logów statycznych, BS, oraz dynamicznych bo wróżek na forum nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 7 Września 2013 (edytowane) Nikt nie zauważył jaką kolega ma dawkę paliwa? W logu 001 druga pozycja musi oscylować w okolicy 3,2mg/h, u ciebie jest kosmos, bo: 1. Albo ktoś grzebał przy nastawniku i źle ustawił dawkę 2. Albo coś z wiązką kabli nastawnika 3. Albo coś z czujnikiem temperatury paliwa 4. Albo problem z pompą wtryskową Najpierw ustaw dawkę paliwa. Odkręć o pół obrotu śruby nastawnika (na rozgrzanym aucie), odpal silnik z podłączonym vagiem 001 i przesuwaj nastawnik stukając go delikatnie w stronę rozrządu. Później dokręć śruby i zgaś auto. Po tym zabiegu dawka i obroty powinny się ustabilizować (najczęstsze problemy). I tak wolne obroty byś opanował, ale skoro masz problemy w okolicach 2500rpm to stawiam 100% na brudny nastawnik lub pompę. Możesz kontrolnie zrobić mi loga 001 na włączonym zapłonie po ustawieniu dawki. Edytowane 7 Września 2013 przez banshee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2013 loga zrobie.a co do pompy to raczej nie jej wina bo ja zmienilem na druga.dostalem na nia gwarancje.na poprzedniej bylo to samo z tym ze ona juz siadala bo po nocy trzeba bylo dlugo krecic zeby zaskoczyl.na tej pali od strzala.co do dawki to skoryguje i bedzie wiadomo czy to przez to.dzieki za podpowiedzc zawsze to jakis trop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #8 Napisano 8 Września 2013 Przyszło mi do głowy jeszcze, że szarpanie może być spowodowane przerywanym sygnałem z czujnika prędkości wału korbowego. Może kabel jest naderwany, ale w takich przypadkach to by jeszcze gasł po wrzuceniu luzu. Tak czy inaczej, dawka jest źle ustawiona. Czekam na wieści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #9 Napisano 8 Września 2013 (edytowane) wlasnie przed wymiana pompy gasl na luzie.po zmianie pompy juz nie.czujnik zmienilem i nic to nie pomoglo.jutro skoryguje ta dawke i dam znac czy pomoglo. a jeszcze tak zapytam czy przez to ze dawka jest taka wysoka moze ona tak skakac? bo na porzedniej pompie tez tak skakala i tez byla wysoka. Edytowane 8 Września 2013 przez kamil0107 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #10 Napisano 8 Września 2013 banshee, jeśli kolega Kamil tymczasowo ma diodę wstawioną zamiast padniętego LMM to przypadkiem dawka nie będzie na jałowym szła w kosmos? Skoro ECU dostaje sygnał o dużym przepływie powietrza to pewnie podnosi dawkę i stąd takie wartości w logu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #11 Napisano 8 Września 2013 watpliwe ze to przez ta diode bo wczesniej zanim zaczal szarpac tez byla dida i chodzil normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #12 Napisano 8 Września 2013 a jeszcze tak zapytam czy przez to ze dawka jest taka wysoka moze ona tak skakac? Tak, będzie skakać. Nie miałem pojęcia, że kolega ma jakąś diodę zamiast LMM. Nie znam się na takich modach, ale to i tak nie miałoby znaczenia, bo na wolnych obrotach nikt nie dotyka pedału gazu, ecu ma za zadanie utrzymać tylko ustawione wolne obroty. A nie robi tego dobrze, bo dawka jest przekroczona. W czasie jazdy dioda już sporo zmienia, ale nie na wolnych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #13 Napisano 8 Września 2013 (edytowane) dioda jest wstawiona tymczasowo bo przeplywka powiedziala papa.i wczesniej szarpania i falowania na jalowym na diodzie nie bylo Edytowane 8 Września 2013 przez kamil0107 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #14 Napisano 9 Września 2013 Wstawialem diode do b6, na jalowym bylo ok. Ale np na 1 przy ruszaniu szarpalo, bo dostawal za duza dawke paliwa , tak mysle Zmien przeplywke albo podmien i zobacz co sie bd dzialo. Sprawdz nieszczelnosci dolotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #15 Napisano 9 Września 2013 wiec tak.dawka zmniejszona.silnik rowniej pracuje ale dalej faluja obroty i szarpie.ponizej logi http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141310.html http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141311.html http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141312.html http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141313.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #16 Napisano 9 Września 2013 jaki kat wtrysku na rozgrzanym silniku ? kanal 000 w BASIC settings ? drugie okienko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #17 Napisano 9 Września 2013 Log 000 jest robiony w BS. Wartość kąta jak widać zmienia się z 38 na 118-120 i tak skacze. Mnie zastanawia właśnie te skakanie kąta i zerowe korekcje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #18 Napisano 9 Września 2013 moze rozrzad przeskoczyl lekko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #19 Napisano 9 Września 2013 rozrzad odpada jest ustawiony na znaki i znaki sie pokrywaj.pasek tez jest dobrze naciagniety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #20 Napisano 10 Września 2013 rozrzad odpada jest ustawiony na znaki i znaki sie pokrywaj.pasek tez jest dobrze naciagniety Dawka w normie, ale ten kąt tragiczny. Odłącz wtyczkę wtrysku sterującego i sprawdź czy wartośc się ustabilizuje. Najlepiej zrób nam loga 000 na odłączonym wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach