-
Liczba zawartości
45 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kamil0107
- Urodziny 07.01.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Suwałki
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1997
-
jak kogoś interesuje vcds lite 1.2 full version!!
kamil0107 odpowiedział losgorniacos → na temat → Diagnostyka VAG
witam.tez poprosze o programik na [email protected] -
problem rozwiazany.temat mozna usunac.pozdrawiam
-
pomoze ktos?
-
wiec tak.pompa wtryskowa siedzi druga jak i wtryski.wyciagniete z auta i tam nie bylo falowania ani szarpania.wiazka sprawdzona.nie ma zadnych przerw.czujnik polozenia walu tak samo.a obroty jak falowaly tak faluja dalej.brak mi juz pomyslow
-
no mi tez juz sie skaczyly.ale przejade voltomierzem kable jeszcze moze ktorys nie domaga
-
no to juz tak robilem i zadnej roznicy nie bylo ---------- Dodano o 21:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:59 ---------- jest tylko co jakis czas tak ze nie mozna odpalic pomimo krecenia.ale po ponownym przekreceniu kluczyka odpala odrazu dzisiaj bylo nawet tak ze po odpaleniu zgasl i po ponownym odpaleniu juz nie ---------- Dodano o 21:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:01 ---------- i po oloczeniu wtrysku sterujacego silnik wtedy rowniej pracuje nie przerywa ale obroty dalej faluja
-
no wlasnie vag nie pokazuje zadnych bledow ---------- Dodano o 20:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:49 ---------- a jak sprawdzic czy nie ma powietrza w pompie?
-
wklejam loga o ktorego prosiles log 004BS http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141929.html
-
kolego banshee.wtrysk byl podmieniany i bez zmian.kolko na wale sprawdzone.zadnego luzu i bicia.czyli pozostaje kabelkologia.a co do diody to dzisiaj podmienialem na sprawna przeplywke i nie wiem dlaczego ale nie bylo zadnej roznicy.nawet nie ma roznicy jak sie odepnie wtyczke od przeplywki.zapewne tez gdzies jest kabel walniety.byla wpinnana w celu wykluczenia przeplywki i tyle
-
rozrzad odpada jest ustawiony na znaki i znaki sie pokrywaj.pasek tez jest dobrze naciagniety
-
wiec tak.dawka zmniejszona.silnik rowniej pracuje ale dalej faluja obroty i szarpie.ponizej logi http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141310.html http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141311.html http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141312.html http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141313.html
-
dioda jest wstawiona tymczasowo bo przeplywka powiedziala papa.i wczesniej szarpania i falowania na jalowym na diodzie nie bylo
-
watpliwe ze to przez ta diode bo wczesniej zanim zaczal szarpac tez byla dida i chodzil normalnie
-
wlasnie przed wymiana pompy gasl na luzie.po zmianie pompy juz nie.czujnik zmienilem i nic to nie pomoglo.jutro skoryguje ta dawke i dam znac czy pomoglo. a jeszcze tak zapytam czy przez to ze dawka jest taka wysoka moze ona tak skakac? bo na porzedniej pompie tez tak skakala i tez byla wysoka.
-
loga zrobie.a co do pompy to raczej nie jej wina bo ja zmienilem na druga.dostalem na nia gwarancje.na poprzedniej bylo to samo z tym ze ona juz siadala bo po nocy trzeba bylo dlugo krecic zeby zaskoczyl.na tej pali od strzala.co do dawki to skoryguje i bedzie wiadomo czy to przez to.dzieki za podpowiedzc zawsze to jakis trop