dev14 Zgłoś #21 Napisano 17 Sierpnia 2013 a czemu by nie możliwe , są większe przebiegi bez ruszania sprzęgła i dwumasy, jak ktoś z głową jeździł to jak najbardziej realne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudin89 Zgłoś #22 Napisano 17 Sierpnia 2013 300tys na jednym sprzęgle Jak by jeździł we większości po autostradach to możliwe, ale niech się inni wypowiedzą z większym doświadczeni znam 2 osoby ktore sa wlascicielami aut od poczatku jedno to pasek jak moj czyli AVB a gosc jezdzi jak wariat a drugie szwagra a4 b5 oboje ponad 300k i seria sprzeglo. to tak przy okazji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm8255 Zgłoś #23 Napisano 18 Sierpnia 2013 ja na oryginalnym sprzęgle i turbinie mam 238 tyś km, i wszystko działa jak trzeba, sprzęgło nie ślizga się, nic nie stuka itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #24 Napisano 18 Sierpnia 2013 a więc jednak jest możliwe no nic bede szukał usterki napewno napiszę jak rozwiąże problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #25 Napisano 20 Sierpnia 2013 mam jeszcze pytanko gdzie dokładnie znajduje się wysprzęglik w moim pasku ? trzeba zwalać skrzynie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #26 Napisano 20 Sierpnia 2013 nic nie trzeba zwalać, jest nad lewą półosią (kierowcy) w skrzyni przykręcony jedną śrubą, poznasz go po tym gdzie idzie przewód z płynem hamulcowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #27 Napisano 21 Sierpnia 2013 czekam na rozwiązanie problemu - mam dokładnie to samo: zimniej szarpie, cieplej mniej albo wcale. Jak szybciej się puści sprzęgło, ale nie do końca i da odpowiednią ilość gazu prawie albo wcale nie drga, to samo jest na biegu 1, jak i R. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #28 Napisano 21 Sierpnia 2013 tak u mnie też objaw wystepuje na 1 i R , a może sam płyn hamulcowy jest winien ? może mieć on az taki wpływ? jaki najlepiej płyn hamulcowy zalać do paska ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #29 Napisano 22 Sierpnia 2013 a więc chyba bede musiał wymienić jednak DM i sprzęgło , dzis po ostrej jezdzie po Gdańsku w korkach zaczął mi poszarpywać też na gorącym nie tak mocno jak na zimnym ale staje się to odczuwalne , potem autostradą do domu i w moim miasteczku już tego nie robił może się trochę schłodził po drodze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #30 Napisano 22 Sierpnia 2013 opanuj sposób ruszania i będzie ok. nawet nie poczujesz jak szarpie. ja mam tak od. 40 tkm i nauczyłem się tak ruszać ,że nie ma żadnego szarpnięcia. też mi mówili , że to dm ale przecież po 40 tkm to powinna się już dawno rozlecieć , a dalej innych objawów nie ma. jest kilka tematów dotyczących tego problemu i w większości wymiana dm nie pomogła , więc szkoda kasy, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #31 Napisano 22 Sierpnia 2013 Wiesz ja juz sie nauczylem ruszac zeby nie szarpal wrecz specjalnie wymuszam zeby szarpal czasami liczac na poprawe ale mnie to strasznie wkurza wladowane w paska kupa kasy a ruszac normalnie nie mozna ale tak jak mowisz wywale kase a i tak nie bedzie poprawy hmm narazie bede jezdzil , a moze to wina softu? Moze dobry tuner by ogarnal temat moze po chipie objawy znikna hehe bo mam straszna ochote zchipsowac paska bo wiem ze avf sie fajnie kreca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #32 Napisano 22 Sierpnia 2013 zrobisz chipa i tle , jak chip "pomoże" dwumasie i się wysra do reszty to wymienisz wtedy a tak to jeździć i się nie wkurzać. Stare auta a wymagają nakładu finansowego bardzo dużo, jak się zacznie grzebać to naprawą nie ma końca ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #33 Napisano 24 Sierpnia 2013 Powiem tak: - u mnie płyn hamulcowy był wymieniany wraz z odpowietrzaniem wysprzęglika - chip jest zrobiony na 380Nm i 160KM, sprzęgło czasami się ślizga, gdy się wariuje, więc kiedyś muszę je wymienić. Nm są przesunięte na wyższe obroty, więc od dołu tak nie ciągnie. Zarówno przed, jak i po chipie nie ma różnicy w ruszaniu samochodem, zawsze szarpie jak jest zimny (temp. na dworze powiedzmy 10-13st. , czasami to samo dzieje się gdy jest gorąco na dworze, ale bardzo rzadko, lecz gdy jest cieplej udaje mi się jakoś ruszyć i ominąć to szarpanie, przy zimnym nie ma szans. Poza tym, nic się nie dzieje i tak od...45tys. km. Czytałem, że były jakieś wadliwe sprzęgła i stąd ten problem (u mnie jest jeszcze oryginalne), jednakże jak mam trafić po wymianie na nowe znowu na podobne, to szkoda wymieniać ($$$) Od kupna passata nie włożyłem w niego ani złotówki, prócz nowych amortyzatorów (zbyt bujało) i opon, więc nie będę nic w niego ładował, chyba że ktoś znajdzie rozwiązanie, to chętnie posłucham Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #34 Napisano 24 Sierpnia 2013 hehe jak bym swojego posta czytał mam identyczne objawy ale ja chyba jednak wymienie sprzęgło, dozbieram i wtedy zrobie chipsa , mam zamiar pojezdzic trochę paskiem a podejzewam że prędzej czy poźniej i tak mnie to czeka no ja nie miałem tyle szczescia co ty i trochę już włożyłem w paska choć poprzedni właściciel niemiec miał go od 60 tyś km i serwisował wszystko na bieżąco więc po prostu mam pecha ma mozę ktoś nr części tego wysprzęglika do avf ? bo chciałbym wymienić go razem ze sprzęgłem , bo widziałem już kilka tych wysprzęglików i nie wiem który będzie pasował ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #35 Napisano 24 Sierpnia 2013 tez mam podobnie.. tacy ludzie co mają na wypożyczalni dużo takich aut stwierdzili żeby wymienić tarczę .. (nawet tylkko tarczę skoro docisk nie ślizga) a najlepiej na taką ze sprężynami (były takie montowane w niektórych AVF i podobno w AWX tez mimo DM) możesz spróbować przypalić trochę sprzegło - jak coś się zmieni to będziesz miał diagnozę... u mnie przypalenie tarczy pomaga na trochę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #36 Napisano 24 Sierpnia 2013 oki zobacze czy to co pomoże mam nadzieje ze po wymianie kompletu bedzie poprawa dam znać jak wymienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #37 Napisano 27 Sierpnia 2013 hmm może to dziwne ale wczoraj skopciłem troszkę sprzęgło i dzis 13C i ruszyłem bez szarpania więc mam chyba winowajce ale ze 100% diagnoza wole poczekać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #38 Napisano 27 Sierpnia 2013 jestem ciekaw twych obserwacji... ciekaw jestem czy wymienisz samo sprzegło czy dm też... ponoc dm nie pada tak szybko..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #39 Napisano 27 Sierpnia 2013 bede zdawał relacje na bieżąco jak już bede wymieniał to komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #40 Napisano 28 Sierpnia 2013 sprawdzić zawór sterujący turbem, wężyki podciśnienia , podciśnienie podawane przez pompę, gruszkę turbiny i takie tam bzdety. Temat nie jest aż taki prosty ale jest do ogarnięcia. oczywiście można rozpocząć od wyrwania turbo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach