adam_ruski Zgłoś #1 Napisano 3 Lipca 2013 Witam, proszę o konsultację abym był pewien co padło. Silnik 1Z 90 KM Przelatane ~420 tyś km Objawy usterki: --Szarpanie autem podczas jazdy na biegu - intensywne. *szczególnie ujawnia się podczas przyspieszania *gdy puszczę pedał gazu ustaje szarpanie *gdy obroty spadną do min na biegu (nie trzymając gazu) szarpie ponownie --Mruga czerwona dioda od oleju podczas szarpnięcia Inne: Na luzie silnik pracuje równo - równo wkręca się na obroty, nie smoli z rury. EGR zatkany. Olej stan ok - wymieniany z 2000km temu. Brak pęcherzy powietrza w przewodach pomiędzy filtrem paliwa, a pompą wtryskową. Usterka ujawniła się po przejechaniu ok 1400km ciurkiem - po dolaniu paliwa do baku ustało na ok 30km. Proszę o podpowiedzi gdzie zajrzeć - tu gdzie pojechałem na wakacje lipa z normalnymi mechanikami O ile zabrałem kabel VAG spróbuję zrobić skan jak się rozpakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #2 Napisano 3 Lipca 2013 może być wiele przyczyn, np wtrysków, pompy dającą złą dawkę paliwa, przepływka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #3 Napisano 4 Lipca 2013 U mnie teraz przy takich objawach (1z) okazała się być winna przepływka, chociaż vag tego nie pokazał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #4 Napisano 4 Lipca 2013 nastawnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam_ruski Zgłoś #5 Napisano 5 Lipca 2013 Panowie, problem rozwiązany. O dziwo mój kabel nie chce się łączyć z kompem i jajo wyszło z diagnostyki. Przypadkiem jednak poznałem kogoś kto hobbistycznie zajmuje się diagnostyką i ma jakieś cudo które połączyło się z kompem i winą okazał się zaworek n108 - błąd nieciągły. po kasacji jak ręką odjął. Trochę dziwne bo wymieniałem zawór z rok temu i teraz mam dylemat co w drodze powrotnej:) oczywiście wczoraj przejrzałem i nastawnik, i przepływkę przeczyściłem i pompę z baku wymontowałem. Nauczka jedna, następne auto tylko starsze! Im mniej elektroniki tym mniej awaryjne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #6 Napisano 9 Lipca 2013 ja to poluje na golfa 1 cabrio;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziger114 Zgłoś #7 Napisano 16 Lipca 2013 Panowie mam ten sam problem. Od 1500 do 2000 obrotów tak szarpie mocno że sie nie da wytrzymać. Wymieniałem już przeguby zewnętrzne i wewnętrzne,sprawdzałem poduszki pod skrzynią i pod silnikiem. Silnik pracuje równo,nie dymi,egr zaślepiony katalizator wywalony. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dominoc328 Zgłoś #8 Napisano 16 Lipca 2013 jedź na diagnostykę i niech ci sprawdzą, najlepiej pokupuj nowe przewody paliwowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko Zgłoś #9 Napisano 17 Lipca 2013 Sprawdz przewód który zaznacyzłem na zdjęciu http://up.programosy.pl/view/asd1_3.jpg.html Przewód ten jest bodajże od mapsensora. U mnie był przerwany, wymieniłem i jak ręką odjął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach