beryss Zgłoś #81 Napisano 18 Września 2013 wczesniejsze logi byly git i nagle niespodzianka? przeplywke widac w tym logu moze ona zle mierzy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #82 Napisano 20 Września 2013 Witam koledzy. Podepne sie pod temat. pacjent to b5fl 2005 131km AVF W moim aucie byl automat i załozyłem manual na automacie nie bylo tego zbytnio czuc ale na manualu ewidentnie jest jakas spora turbo dziura, tzn wstaje póżno bo dopiero po 1800 obr. Najpierw jedzie jak mół a potem wystrzał. Do tego pali duzo bo na manualu około 10 litrów na miescie bez korków. Zadzwoniłem do mechanika i obstawiał przepływomierz. ale czytajac ten temat widze zę powodów może być kilka. Co obstawiać- mechanik twierdzi że nie wypluwa zadnych błedów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #83 Napisano 20 Września 2013 Na początek zrób logi i zmień mechanika bo obstawiać to można w zakładach bukmacherskich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #84 Napisano 20 Września 2013 logi logi i jeszcze raz logi .... 1800 to nie jest późno wg mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beryss Zgłoś #85 Napisano 13 Października 2013 (edytowane) Rosa, zmienilem wezyk podcisnienia od n75 do turbo poniewaz byl przyjarany lekko (sprawdzilem go po demontazu organoleptycznie i trzyma cisnienie), lecz pojazd od tamtej pory nie złapał trybu awaryjnego, nie czuje zadnych turbo dziur, jest plynnie. przed zabiegiem obserwowalem sztange turbiny- na wolnych obrotach od czasu do czasu sobie skakała tak nerwowo, kolega z forum podpowiedzial ze jest gdzies nieszczelnosc podcisnienia najprawdopodobniej przy vacum pompie. sprawdzilem i nic nie znalazlem, przypomnialem sobie ze jedyny wezyk jaki nie wymienilem to od n75do gruszki turbo(wygladal dobrze), zamontowalem nowy wezyk i niespodzianka WSZYSTKO JEST OK. stawiam na wadliwy wezyk, bo od zmiany wezyka butuje i nic sie nie dzieje, a dochodzilo do tego ze jadac spokojnie przy 2-2,5tys obr przeladowanie, juz mialem turbo robic. Edytowane 13 Października 2013 przez beryss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #86 Napisano 27 Listopada 2013 Witam U mnie definitywnie koniec problemów z słabym dołem. Okazalo się, że szklanki były założone inne szklanki, od VP a nie od PD. Obecnie auto śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #87 Napisano 27 Listopada 2013 jestem po wycieciu katalizatora. auto zmieniło sie troche, tzn turbo wczesniej wstaje i zdecydowanie mniej pali. wszystkim ktorzy maja podobnwe objawy, tzn że dół jest słaby ( u mnie do 2000 obrotów jechał jak by chcial a nie mogł) radze wycięcie katalizatora. mnie sporo pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #88 Napisano 27 Listopada 2013 po rozmowie z gościem od skupu katalizatorów wiem, że mogę odciąć sobie kawałki rur z flanszami i oddać obudowę metalową z wkładem po ustalonej cenie - te kawałki odcięte nie mają wpływu na ostateczną cenę skupu. Piszę o tym, ponieważ można na podstawie tych kawałków zrobić sobie DP we własnym zakresie a nie płacić za flansze np. z allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #89 Napisano 27 Listopada 2013 problem w tym że róznica w cenie samego monolitu a całej puszki jest taka sama jak równica w spawaniu dodatkowych rur u tłumikarza. mój po prostu wykrecił kata, rozciął z boku, wydłubał monolit i zaspawał "okienko" dzieki temu nie trzeba było juz nic sztukowac i długośc wszystkiego pasowała idealnie. Miedzy flanszą a katalizatorem jest kolanko, którego stworzenie też bedzie kosztowało. Ogólnie fortuny na tym nie zrobimy bo w najlepszym wypadku dostaniemy 150zł wiec nie jest to kwota przy której moża zrobić cokolwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #90 Napisano 1 Grudnia 2013 WitamU mnie definitywnie koniec problemów z słabym dołem. Okazalo się, że szklanki były założone inne szklanki, od VP a nie od PD. Obecnie auto śmiga Z czystej ciekawości jakiej marki założyłeś? Umisz podać dokładny model? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach