Skocz do zawartości
mr.ekko

Słaby do 2000-2300 1.9 TDI AVF 130 po wymianie turbo

Rekomendowane odpowiedzi

wczesniejsze logi byly git i nagle niespodzianka? :( przeplywke widac w tym logu moze ona zle mierzy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy.

Podepne sie pod temat.

pacjent to b5fl 2005 131km AVF

W moim aucie byl automat i załozyłem manual

na automacie nie bylo tego zbytnio czuc ale na manualu ewidentnie jest jakas spora turbo dziura, tzn wstaje póżno bo dopiero po 1800 obr. Najpierw jedzie jak mół a potem wystrzał.

Do tego pali duzo bo na manualu około 10 litrów na miescie bez korków.

Zadzwoniłem do mechanika i obstawiał przepływomierz.

ale czytajac ten temat widze zę powodów może być kilka. Co obstawiać- mechanik twierdzi że nie wypluwa zadnych błedów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek zrób logi i zmień mechanika bo obstawiać to można w zakładach bukmacherskich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi logi i jeszcze raz logi .... 1800 to nie jest późno wg mnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rosa, zmienilem wezyk podcisnienia od n75 do turbo poniewaz byl przyjarany lekko (sprawdzilem go po demontazu organoleptycznie i trzyma cisnienie), lecz pojazd od tamtej pory nie złapał trybu awaryjnego, nie czuje zadnych turbo dziur, jest plynnie. przed zabiegiem obserwowalem sztange turbiny- na wolnych obrotach od czasu do czasu sobie skakała tak nerwowo, kolega z forum podpowiedzial ze jest gdzies nieszczelnosc podcisnienia najprawdopodobniej przy vacum pompie. sprawdzilem i nic nie znalazlem, przypomnialem sobie ze jedyny wezyk jaki nie wymienilem to od n75do gruszki turbo(wygladal dobrze), zamontowalem nowy wezyk i niespodzianka WSZYSTKO JEST OK. stawiam na wadliwy wezyk, bo od zmiany wezyka butuje i nic sie nie dzieje, a dochodzilo do tego ze jadac spokojnie przy 2-2,5tys obr przeladowanie, juz mialem turbo robic.

Edytowane przez beryss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie definitywnie koniec problemów z słabym dołem. Okazalo się, że szklanki były założone inne szklanki, od VP a nie od PD. Obecnie auto śmiga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem po wycieciu katalizatora.

auto zmieniło sie troche, tzn turbo wczesniej wstaje i zdecydowanie mniej pali.

wszystkim ktorzy maja podobnwe objawy, tzn że dół jest słaby ( u mnie do 2000 obrotów jechał jak by chcial a nie mogł)

radze wycięcie katalizatora.

mnie sporo pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po rozmowie z gościem od skupu katalizatorów wiem, że mogę odciąć sobie kawałki rur z flanszami i oddać obudowę metalową z wkładem po ustalonej cenie - te kawałki odcięte nie mają wpływu na ostateczną cenę skupu. Piszę o tym, ponieważ można na podstawie tych kawałków zrobić sobie DP we własnym zakresie a nie płacić za flansze np. z allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem w tym że róznica w cenie samego monolitu a całej puszki jest taka sama jak równica w spawaniu dodatkowych rur u tłumikarza.

mój po prostu wykrecił kata, rozciął z boku, wydłubał monolit i zaspawał "okienko" dzieki temu nie trzeba było juz nic sztukowac i długośc wszystkiego pasowała idealnie. Miedzy flanszą a katalizatorem jest kolanko, którego stworzenie też bedzie kosztowało.

Ogólnie fortuny na tym nie zrobimy bo w najlepszym wypadku dostaniemy 150zł wiec nie jest to kwota przy której moża zrobić cokolwiek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

U mnie definitywnie koniec problemów z słabym dołem. Okazalo się, że szklanki były założone inne szklanki, od VP a nie od PD. Obecnie auto śmiga

Z czystej ciekawości jakiej marki założyłeś? Umisz podać dokładny model?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności