Poochini Zgłoś #61 Napisano 27 Lipca 2013 Jak sie uporałeś z tym to super Gratulacje. U mnie ten problem pojawił sie juz po wymianie szklanek, a po wymianie turbo niestety sie nasilił Jak wróce z wakacji, to posprawdzam dokładnie podciśnienia pod kątem jakis nowych śrub, a między czasie zrobię logi. Po powrocie podjadę do GDR, gdzie robili turbo aby podregulowali / wymienili / sprawdzili gruszkę i ew turbinę. Sprawdzałem dziś pompe vacuum, jest lekkie pocenie, czy nie? Luźna jest ta rura i dodatkowo pod nią jest mokro. Zobaczę co tam jest w niej i poprawie to połączenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #62 Napisano 27 Lipca 2013 Gruszke sprawdz sobie sam, np wez wezyk od n75 zktorym lączy sie grucha, i zassaj ustami gruszke, jak bedzie trzyala powietrze to raczej bedzie ok. zrob logi z butem w podlodze, na 4 biegu najlepiej. same bloki 3, 8, 11. mozesz tez zrobic je razem. Kolega wczesniej pisal zeby na 3 biegu, ja proponuje 4 bo jednak bedzie wiecej parametrow do zdiagnozowania dluzej sie rozpedza Co do zdjecia nr1, poruszaj tym kruccem i zobacz czy sie mocno rusza czy nie, a to pocenie to jakby z rurki egr tam kapalo lub z pod dekla. Co do zdjecia nr2, tam zawsze jest luzno, nie ma to znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #63 Napisano 29 Lipca 2013 (edytowane) Cześć Sprawdziłem dziś rano i ten króciec rusza się. Czyli jest coś nie tak. Spróbuje go zakleić lub uszczelnić. Czy może mieć to wpływ na odpalanie i turbo? Edytowane 29 Lipca 2013 przez Poochini fix literówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #64 Napisano 29 Lipca 2013 Na turbo jak najbardziej , na odpalanie hmm może nie koniecznie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #65 Napisano 29 Lipca 2013 Na turbo jak najbardziej , na odpalanie hmm może nie koniecznie ... Kurde, czyli turbo będę mieć teoretycznie zrobione. Natomiast pozostaje problem z siwym dymem po dłuższym postoju. Wracam 3.VIII, to skleje ten króciec i dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #66 Napisano 6 Sierpnia 2013 Zrobiłem tę nieszczelność. Hamulce jak i turbo bez zmian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #67 Napisano 6 Sierpnia 2013 zrob jeden myk, wypnij z n18 gorny wezyk, tak aby vacum zasysalo dodatkowe powietrze...i zobacz wtedy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #68 Napisano 8 Sierpnia 2013 Mogę tak jechać z tym węzem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #69 Napisano 8 Sierpnia 2013 ja tak obecnie latam...bo dalej do konca nie wiem co powodowalo mi zamulanie musze zmienic jeden zaworek i na koncu vacum. Wiec smialo mozesz sprawdzi jak auto jezdzi, jak lepiej to zrob wtedy logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #70 Napisano 10 Sierpnia 2013 Cześć. Odpiałem ten, który był solo wpiety do zaworka. Dwa były połączone trojnikiem. O ten chodziło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #71 Napisano 10 Sierpnia 2013 generalnie chodzi o gorny. napisalem CI PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beryss Zgłoś #72 Napisano 30 Sierpnia 2013 Witam, zerknijcie prosze w moje logi, i napiszcie co i jak, w jakiej kondycji sa pompowtryski itd. dodam iz jest nowy przeplywomierz Bosch Exchange, oraz N75, poniewaz przy czyszczeniu uszkodzilem . dodam ze log statyczny 003 mnie zdziwil, i po wykonaniu wszystkich logow wlaczylem raz jeszcze 003 i MAF actual byl 250, a w linku przy 1 pomiarze jest okolo 400 ??. jak cos to z przyjemnoscia ponownie wykonam logi. U mnie slabo sie rozkreca do ok. 2000tys obr, a po 2tys straszne przyspieszenie,moze tak ma byc, osadzcie.dziekuje. statyczne 000,001,003,004,007,0013,018,023 http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140376.html http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140380.html http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140382.html http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140378.html http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140381.html http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140383.html http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140379.html http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140377.html dynamiczne 4 bieg (moglem za szybko wlaczyc start w logowaniu takze poczatki logow moga byc przed 100% pedal w podloge 008,010 razem http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140384.html 003,011 razem http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140385.html bloki do logow wybralem na przykladzie kolegow z forum, jezeli mam cos powtorzyc, lub inne bloki pomierzyc to prosze o info dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #73 Napisano 30 Sierpnia 2013 delikatnie rozrząd możesz przestawić bliżej 0.0 , aktualnie masz +1.7. Co do reszty to wg mnie wszystko dobrze . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beryss Zgłoś #74 Napisano 30 Sierpnia 2013 (edytowane) Rosa napisz prosze jak poprawic rozrzad. czy pasek naciagnac? a jak pompowtryski? czyli nie tnie dawki, i tak ma byc ze do 2tys slabo ,a nagle doladowanie ze az milo? to +1,7 to czytasz w 000 pozycja 9 od lewej? Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez beryss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #75 Napisano 30 Sierpnia 2013 grupa 04 ostatnia pozycja powinno być jak najbliżej 0 . Pompki w logach wyglądają bardzo dobrze . Przy 2 tysiącach turbinka przeładowuje troszkę ale ciągnąć to ona ciągnie z dołu normalnie . Przy 1700 pompuje już prawie całe żądane ciśnienie. Takie jest moje zdanie. Co do ustawiania rozrządu , to odkręcasz 3 śruby chyba 13( jak dobrze pamiętam) , potem zakładasz klucz 18 na dużą śrubę w Twoim wypadku pukasz delikatnie , DELIKATNIE w lewo ... . Skręcasz śruby, odpalasz furaka i sprawdzasz spowrotem 4 grupę. I tak do oczekiwanego efektu Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
podobny Zgłoś #76 Napisano 30 Sierpnia 2013 http://forum.vw-passat.pl/threads/50261-Jak-sprawdzic-rozrzad-VAG-COM-1-9-tdi-PD/page2 Możesz dodatkowo przeczytać też ten temat, jest tam to dokładnie opisane i jest grafika:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beryss Zgłoś #77 Napisano 2 Września 2013 dzieki, za odpowiedzi. ustawilem na 0 ,lekko spalanie skoczylo na postoju. +1.7 to jest opozniony czy przyspieszony? pisza zeby lekko przyspieszyc, lepsza dynamika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #78 Napisano 2 Września 2013 na plusie kolego masz opóźniony. Jak chcesz to popróbuj z różnymi ustawieniami jak masz kabelek i czas. Powiedzmy ustaw jednego dnia sobie na -1.5 drugiego na 0 a trzeciego na +1.5 . Pojeździj tak troszkę i będziesz wiedział co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beryss Zgłoś #79 Napisano 17 Września 2013 (edytowane) skorygowalem na 0 ale faluje na minus 0.6 i tak zostawilem mam nadzieje ze ta zmiana nie ma wplywu na ponizsza sytuacje dzisiaj postanowilem troszke pobutowac zlapal 3 notlaufy az sie silniczek na desce zaswiecil i cos tam na wyswietlaczu pisalo, pokasowalem bledy i zrobilem logi ale udalo sie tylko 003 i 011, bo pozniej jak chcialem 008 i 010 to przestal wpadac w tryb awaryjny, wczesniej tego nie bylo. zerknijcie moze cokolwiek zobaczycie http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_142400.html mam nowy n75 i przeplywomierz exchange boscha, moze trafilem na jakis lipny model, juz wczesniej pisalem o tym , pod koniec tego loga dluzej go przytrzymalem zero mocy. sztanga od turbo bardzo elastycznie pracuje lekko, w moim afn wczesniej bylo ciezej. zauwazylem ze jak sobie na wolnych pracuje to sztanga minimalnie sobie pracuje lekko w gore i dol (podskakuje), pozdrawiam Edytowane 17 Września 2013 przez beryss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #80 Napisano 18 Września 2013 wg mnie turbawka na stół kolego jak reszta nowa .. przeładowanie i to duże praktycznie od 1500 obrotów do ponad 3100. Stół ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach