Lastk Zgłoś #1 Napisano 24 Kwietnia 2013 Witam, bardzo proszę o analizę logów: dynamiczne: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123597.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123599.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123600.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123601.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123602.html statycznie: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123603.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123604.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123605.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123606.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123607.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123608.html BS: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123609.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123610.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123611.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123612.html Nadmienię, że rok temu czyściłem turbinę wg tutoriala na forum (kierownice były zapieczone). Wczoraj kupiłem nowy N75 Pierburg i wymieniłem rurki podciśnienia przy nim ( 3,2 oraz 5 ). Dzisiaj również sprawdzałem czy sztanga się podnosi przy zgaszonym silniku, chodzi raczej lekko, podnosze palcami leciutko powyżej 1cm. Gdy na zapalonym silniku ściągam wężyk z gruszki to sztanga opada na dół, gdy wkładam z powrotem to podnosi się na około 0,5 cm (na oko). Po wymianie N75 i wężyków zbiera się lepiej od doły ale powyżej 2800 obrotów notlauf... :poddajesie Bardzo proszę o pomoc, widzę na Grupie G11 że przeładowuje sporo. Co jeszcze mogę zrobić, na nowo rozbierać i czyścić? Starałem się przez ten okres minimum raz na tydzień przemulać go na wyższych obrotach i nie raz odcinało, ale myślałem sobie, że jak zrobiłem tyle rzeczy to kupie N75 i pewnie będzie ok a tu zonk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz1810 Zgłoś #2 Napisano 24 Kwietnia 2013 witam z tego co widac to masz kolego turbine do czysczenia moim zdaniem jest bardzo zawalona pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lastk Zgłoś #3 Napisano 24 Kwietnia 2013 witam z tego co widac to masz kolego turbine do czysczenia moim zdaniem jest bardzo zawalona pozdrawiam Dziękuję, a co myślisz o przepływce w tym logu: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123604.html Na rozgrzanym silniku nie za dużo podaje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lastk Zgłoś #4 Napisano 24 Kwietnia 2013 Mam pewien przelom. Kupilem strzykawke 100ml i zaczolem zasysac gruche sztangi osobnym wezykiem, zauwazylem ze podciagal sztange z okolo 2 cm potem odpuscilem i wyjalem wezyk z gruchy ale sztanga nie opadla do konca, podlaczylem wezyk jeszcze raz i dorzycilem powietrza. Sztanga opadla wydajac dzwiek strzelajacej sprezyny. Myslicie, ze to moze byc grucha do wymiany? W sumie i tak bede chcial wyciagnac turbulum do czyszczenia ale jak okaze sie ze to grucha to leze ciezko ja dostac osobno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmmariooo Zgłoś #5 Napisano 24 Kwietnia 2013 Też miałem takie odgłosy, jak podciągałem geometrię ręcznie. Turbo było zapieczone. Grucha OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2013 Dziękuję, a co myślisz o przepływce w tym logu: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk_123604.htmlNa rozgrzanym silniku nie za dużo podaje? Jest domknięty zawór egr, dlatego takie wskazania. Sam egr możliwe że jest przybrudzony, świadczy o tym wartość ponad 300mg/R w logu 003BS gdy ten jest otwarty. Poza tym turbina mało precyzyjnie wyczyszczona - brak płaskości powierzchni po której trą kierownice - stąd te problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lastk Zgłoś #7 Napisano 29 Kwietnia 2013 Dziękuje bardzo za pomoc! W sobotę wyczyściłem turbinę oraz egr. Jedno i drugie było bardzo mocno zasyfione, w egrze nawet sadza z olejem... Oto zdjęcia turbiny: W szoku byłem, że taki syf się nazbierał, musiałem wcześniej słabo wyczyscic, czysciłem wtedy tylko naftą tym razem rozpuszczalnikami... Tutaj wklejam logi po czyszczeniach: BS: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk12_124239.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk12_124240.html Dynamiczny: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lastk12_124241.html Myślicie, że teraz będzie ok wszystko? Zachowuje się super podczas jazdy. Zauważyłem też, że po czyszczeniu EGRa silnik mniej się trzesię na wolnych obrotach Dzięki mmmariooo oraz banshee za pomoc !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #8 Napisano 30 Kwietnia 2013 To rzeczywiste ciśnienie doładowania nie napawa optymizmem po czyszczeniu zmiennej geometrii. Widziałem już dużo lepsze logi 011 dyn. Zauważalne są niewielkie ale jednak spadki ciśnienia doładowania. Zawsze uczulam czyszczących aby poza samym nagarem na kierownicach sprawdzać stan bieżni muszli gorącej i niwelować widoczne na niej ewentualne rysy. Jeśli takowe : http://fotem.pl/show/full/4d9e0b02a10c5bc5564b4d3d8653c6 miałeś to szkoda tylko, że od razu się za nie nie wziąłeś. Niektórzy nawet nie odkręcają tego pierścienia z kierownicami spalin z turbo myśląc, że wszystko będzie OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lastk Zgłoś #9 Napisano 7 Maja 2013 Dzięki za odpowiedź Sztomel, powiem Ci, że logów 011 nigdy nie miałem dobrych a czyszcze turbo już drugi raz. Sprawdzałem bieżnie muszli gorącej, czyściłem ją i leciutko polerowałem papierem ściernym 2000. Były ślady wytarcia po kierowniczkach ale jak ręcznie złożyłem to pierścień chodził delikatnie i obracał kierowniczki bez zacięcia. Może interculer już przydałoby się obadać Bo N75 mam nówkę pierburga, także do jego tematu raczej nie wracam Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach