Skocz do zawartości

mariusz1810

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mariusz1810

  • Urodziny 11.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    łódz

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. z tego co kojarze to silnik AHH nie ma zmiennej geometrii... ta wersja ma cgyba 75km i zwykłą turbine
  2. witam z tego co widac to masz kolego turbine do czysczenia moim zdaniem jest bardzo zawalona pozdrawiam
  3. witam na początek zacząłbym od zaworu sterującego turbo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 ale niech sie kos jeszcze wypowie
  4. dokładnie jest tak jak bło u mnie,ale u mnie jeszcze rozerwało IC i troche sie bujałem z tym problemem az do teraz zmieniłem styl jazdy i jest wszystko ok
  5. witam mysle ze cały problem leży w stylu jazdy,sam przerabiałem taki problem wyczysc turbo i biegi zmieniaj ok 3-3,5tyś obr. zapomnisz wtedy o zapieczonej turbinie http://forum.vw-passat.pl/threads/128767-bardzo-prosze-o-analize-logow?p=1820639#post1820639
  6. no tutaj napisałem ale na innych forach mogłoby być różnie miałem juz takie doświadczenia i odrazu był tekst ze to nie to forum i takie tam pozdro
  7. ok dzieki wielkie za odpowiedzi i za poswiecony czas i wogóle szacun w waszą strone ,naprawde na mało którym forum można czegoś sie dowiedzieć i uzyskać jakąs pomoc a tym bardziej jak ma sie inne auto niż forum np.forum passata a ja tu z problemami bory no ale jest ok naprawde wielkie dzieki,oby wiecej takich osób którzy chcą pomagać pozdrawiam
  8. no właśnie jak było cieplej to troche dymu szczególnie wieczorem w swiatłach samochodów jadących z tyłu widziałem ale nie było tego az tak dużo a co do tej ilości paliwa to rozumiem ze jakiekolwiek zmiany to tylko do tunera? a termostat jak sie tylko cieplej zrobi to go wymienie
  9. sorry ze nic nie pisałem o programie ale do konca nie wiedziałem ze cos bylo robione juz takie je kupiłem ale fakt faktem dwumas był nie zaciekawy ale teraz mam to juz z glowy bo założyłem sztywne koło wykresu nie mam i nie wiem ile ma koników,znajomy coś mówił ze ok 160ale jak bede miał kase to je zhamuje a co miałeś na mysli pisząc ze leje za dużo paliwa??
  10. witam dopiero teraz miałem chwile czasu na zrobienie logów dynamicznych,bardzo prosze o ich analize z góry wielkie dzieki pozdrawiam Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mariusz1810_112013.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mariusz1810_112014.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mariusz1810_112015.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mariusz1810_112017.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mariusz1810_112018.html Grupy: 010,010 - http://vaglog.rtnet.pl/mariusz1810_112019.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mariusz1810_112020.html
  11. witam kolego na Twoim miejscu zacząłbym od filtra paliwa,przy naszym paliwie powinna co najmniej wymieniać sie go raz na zime a on ma 2 lata to nie wiem nie złe ze tyle wytrzymał wymien filtr paliwa
  12. witam troche mnie tutaj nie było ale to wszystko z braku czasu,co do mojego auta to może troche opisze,może komus to coś pomoże założyłem nowy IC niestety zamiennik wiadomego pochodzenia bo valeo juz nie produkuje znaczy robią jeszcze ale węższe a 64mm a fabrycznie jast 84mm,tą gruszke od turba zalałem na noc WD-40 a potem rozruszałem beż demontażu zakładając płaski klucz 14 na dzwignie od kierownic turbiny początkowo chodziło ciężko i nie zbyt płynnie ale po kilkunastu ruchach było już w miar ok przypomne ze turbo było rozbierane i czyszczone jakies 3 miesiące temu po czym znów problem wrócił,po rozruszaniu kluczem wsiadłem w auto i w droge poczatkowo je rozgrzałem bardzo spokojnie a potem na 3 biegu stopniowo zwiekszając obroty dodawałem gazu i ujmowałem tak zeby jak najwiecej zmusić sztange do ruchów i po jakimś czasie gaz w podłoge i przeż jakies 20km jechałem z predkoscią ok 180km/h wracając do domu na każdym biegu przeciagałem no i niby było wszystko ok ale stwierdziłem ze rano sprawdze jak turbo i o dziwo rano zakładam klucz na dzwignie od kierownic a tam szok wszystko ladniepieknie i bez zadnych przycięć czy skrzypienia wszystko chodzi jak nowe przepraszam ze nie zrobiłem logów ale nie miałem możliwości na pewno je zrobie bo mam jeszcze wątpliwości co do przepływomierza,a wracając do tematu to chyba wiem jaka jest najczęstsza przyczyna zpiekania sie kierownic na pewno styl jazdy ,sam jezdze dużo w miescie i wygądało to tak ze jak ruszyłem na 1 biegu to zaraz 2 bez zadnych tam przeciagan czy jakiegoś dodawania gazu z 2 na 3 bieg też zmieniałem powiedzmy przy 1500obr i dopiero wtedy jak juz była 3 to troche goniłem ale widac to nie wystarczało natomiast takie zmiany biegów w niskich obrotach były chyba najwiekszym problemem,przynajmniej tak to wygląda w moim przypadku,postaram sie zrobić logi i wrzucić pozdrawiam
  13. tak naprawde tego nie dało sie ustalić ktoś tłumaczył ze wtedy oringi sa bardziej plastyczne,moze i to prawda ale do konca nie wiem no i tak jak pisałem wczesniej u niego nie trzeba było robic takich przegazówek czasem mial to jakąś chwile po uruchomieniu a czasem jak osiągał ok 2tyś obr.
  14. tak ale podkładka miedziana jest miedzy głowica a koncówką pompowtryskiwacza ,a on własnie miał taki przypadek i był o tyle dziwny ze uszkodzeniu uległ ten dolny oring tak wiec paliwo nie dostawało sie do oleju,dokładnie znam ta sytuacje bo nawet razem cos kombinowaliśmy az w koncu okazało sie ze to było to
  15. witam kolego jestem nowy,ale mój znajomy miał podobny przypadek,różnica była o tyle inna ze nie musiał go tak gazowac ale na zimnym silniku miał to samo jak dodawał gazu,troche sie bujał z tym tematem az wreszcie wymienił uszczelnienia pompowtryskiwaczy podobno były uszkodzone i paliwo w jego przypadku z jednej pomki dostawało sie do komory spalania miedzy podkładką miedziana a pompowtryskiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności