Skocz do zawartości

Lastk

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lastk

  • Urodziny 10.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żary

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Lastk

    Niedziała MFA ??

    Witam, mam ten sam problem, co może być przyczyną? Dodam, że zmieniałem wsad i dalej to samo. Pozdrawiam
  2. Dziękuję za odpowiedź, ale niestety mam 3B. Tamte porady są dla liczników 3BG...
  3. Ok, zrobię to na weekend bo rzeczywiście już nie ma innych możliwości. Dam znać, dzięki za pomoc!
  4. Hej, dzięki za odpowiedź. Właśnie wróciłem z auta, zrobiłem reset licznika - nic, potem wgrałem wsad z naszego forum: 3B0919890M_VDO_V21, czy czym mój licznik ma V20 ale to chyba nie ma znaczenia, tak myśle i dalej nic...
  5. Witam, od razu mówie, że problem mam nietypowy i nie zawracałbym głowy gdybym 3 razy nie sprawdził. Podłączyłem manetki ze sterowaniem komputera z licznikiem o numerach 3B0919890M bez Can. 3 kable do zielonej wtyczki (przyciski 1,2 oraz reset) i jeden kabelk (masa) do niebieskiej. Wszystko działa oprócz przycisku RES i nie mogę przełączać pomiędzy MFA1 i MFA2. Sprawdzałem sam przycisk i jest ok, zamieniałem je na kostce nawet z innymi przyciskami i np. przycisk RES działał jako przełącznik ale MFA się nie przełączało. Sam kabel też sprawdzony Proszę o pomoc, zmienić wsad?
  6. Witam, Panie Marku jest na to jakiś sposób? Pozdrawiam
  7. Macie jakiś pomysł na w/w zapytanie? Czy dałoby się to zrobić przez mostek na którymś pinie może we włączniku świateł? Pozdrawiam.
  8. Hej, dzisiaj rozbierałem ten włącznik podgrzewania foteli na części pierwsze i wymieniałem diody na czerwone. Jakby ktoś potrzebował to wrzucę na dniach bo porobiłem zdjęcia. Pozdrawiam
  9. Witam, mam bardzo nietypowe pytanie ale pasujące trochę do tematu. Jak mogę ominąć ściemnianie licznika przez potencjometr tzn. żeby potencjometr mógł ściemniać wszystko a licznik zawsze byłby podświetlony na full. Jakieś piny przy liczniku powinienem zmostkować? Dziękuję z góry i pozdrawiam.
  10. Witam, czy zna ktoś odpowiedź na pytanie wyżej? 3v czy 12v? Pozdrawiam
  11. Witam, mam identyczne pytanie jak poprzednik Z tą różnicą, że mechanik dolewał mi dużo oleju (w sklepie dali mi olej do skrzyni automatycznej bo podobno taki idzie tam - mam B5 AFN 110KM) bo padł mi simering w skrzyni przy przegubie wewnętrznym. Pozdrawiam
  12. Dzięki za odpowiedź Sztomel, powiem Ci, że logów 011 nigdy nie miałem dobrych a czyszcze turbo już drugi raz. Sprawdzałem bieżnie muszli gorącej, czyściłem ją i leciutko polerowałem papierem ściernym 2000. Były ślady wytarcia po kierowniczkach ale jak ręcznie złożyłem to pierścień chodził delikatnie i obracał kierowniczki bez zacięcia. Może interculer już przydałoby się obadać Bo N75 mam nówkę pierburga, także do jego tematu raczej nie wracam Pozdrawiam
  13. banshee ma racje w 100%. Turbo do czyszczenia. Niestety, cały dzień Ci na tym zleci spokojnie. Polecam wszystkie części moczyć w rozpuszczalnikach. Polecam fajny filmik: http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I
  14. Lastk

    Prośba o analize AFN

    Hej, zastosuj się do tego opisu: http://sprawdz.auto.pl/jak-zrobic-logi-dynamiczne-vag/ . Zrób logi dynamiczne i Basic settings minimum na grupach 003 oraz 011. Jak masz możliwość do użyj do tego Vag-coma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności