marcin007 Zgłoś #21 Napisano 30 Marca 2013 (edytowane) Ja też wypowiadam umowe po świetach w N,jeszcze ceny pakietow to bym zniosł,ale punkt w regulaminie że nie wszystkie kanały sa gwarantowane to dziekuje ,chodzi mi głownie o eurosporty,poczekam troche i może pod koniec roku sie znowu skusze jak juz wszystko bedzie dograne. Bardziej zainteresowanych odsyłam http://www.antyncplus.pl/viewforum.php?f=3 Edytowane 30 Marca 2013 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #22 Napisano 30 Marca 2013 (edytowane) z tego co czytam w necie i słyszę od znajomych to klienci n-ki są w gorszej sytuacji bo skok cenowy jest większy ,ale mają za to możliwość wypowiedzenia dotychczasowej umowy. Klienci c+ takiej możliwości nie mają. Klienci n i c+ będą w takiej same sytuacji, migracja do nc+ dotyczy każdego, niezależnie od dotychczasowej umowy. Zaczyna się od klientów n, przyjdzie czas na klientów c+ http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70fbdcb4c6beb786.html Edytowane 30 Marca 2013 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #23 Napisano 30 Marca 2013 No to teraz juz wiem dlaczego jeszcze niedostałem listu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #24 Napisano 30 Marca 2013 Zapomnieliście jeszcze o rozkładzie kanałów u mnie przelało czarę goryczy, hbo głównie dlatego miałem cyfrę jakoś na szarym końcu , TVN number 1 - ogółem ciężko się przyzywać do tego nowego rozkład programów umowa na początku roku przeszła na czas nieokreślony wyższa cena 92 zł (płaciłem do tej pory 72 zł za pakiet chyba optimum HD + HBO) cena jaką telefoniczne zaproponowana to 119 zł za pakiet platinum ale bez HBO haha z HBO to 199 zł :marecek dzwonię po świętach ja nie zejdą do 72 zł z HBO to see you nara Cyfra + , mając cyfrową telewizję + dostęp do internetu z poziomu tv nie zależy mi na tej cyfrze, a szczególnie na jej chorej obecnej polityce wobec klienta (8 lat lat mam cyfrę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #25 Napisano 31 Marca 2013 Ja się zastanawiam jak to u mnie będzie wyglądało - mam umowę na najwyższy pakiet N z 2009 roku. 99zł miesięcznie + od roku multiroom standard. Umowa promocyjna była na 2 lata, po dwóch latach umowa automatycznie przechodziła bez zmian na czas nieokreślony. I nie jestem zainteresowany żadnymi zmianami, bo mi się to po prostu nie będzie opłacało. Ale w razie czego to zostaje słoneczko - pełny pakiet osiemdziesiąt parę złotych. Szkoda Nki bo fajna była, ale co zrobić - to było do przewidzenia, że ceny wzrosną po połączeniu. Jakim cudem wogóle Urząd konkurencji na to pozwolił?? Chory kraj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #26 Napisano 31 Marca 2013 no to Solorz już zaciera ręce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #27 Napisano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Mariobros a czy abonenci C+ nie mogą wypowiedzieć przypadkiem do końca czerwca? Będą mogli właśnie dopiero od końca czerwca (no chyba że przechodzą do nc+ to mogą już). Klienci N mogą już teraz ze względu na wyłączenie kilku kanałów gwarantowanych. Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez Mariobros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #28 Napisano 1 Kwietnia 2013 Po 12 miesiącach złapiesz się za głowę jak Ci zaoferują "super promocję" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #29 Napisano 1 Kwietnia 2013 Szwagier ma eNkę i już ma napisane wypowiedzenie umowy. Ja mam Cyfrę i czekam póki co na list od nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekww Zgłoś #30 Napisano 1 Kwietnia 2013 Kolego , nieważne kiedy przedłużyłeś umowe i na jaki okres. Obowiązuje to wszystkich. Jak nie zdecydujesz sie na rozwiazanie umowy do 19.04 to ci z automatu przedłużają na 18 miesięcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #31 Napisano 1 Kwietnia 2013 A z czego to wynika? Jaka jest podstawa prawna takiego działania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #32 Napisano 1 Kwietnia 2013 A czy ktoś z Cyfry dostał już taki list? Najlepiej, żeby to był ktoś, kto ma pakiet Kompakt HD. Bym wiedział przynajmniej na czym stoję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamils Zgłoś #33 Napisano 1 Kwietnia 2013 Kolego , nieważne kiedy przedłużyłeś umowe i na jaki okres. Obowiązuje to wszystkich. Jak nie zdecydujesz sie na rozwiazanie umowy do 19.04 to ci z automatu przedłużają na 18 miesięcy Lipa, bo parę dni przed tym całym nc+ przedłużyłem umowę z N na odpowiadających mi warunkach, nawet papiery nie zdążyły przyjść. No cóż, zobaczymy co zaproponują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #34 Napisano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Obowiązuje to wszystkich. Jak nie zdecydujesz sie na rozwiazanie umowy do 19.04 to ci z automatu przedłużają na 18 miesięcy Trochę nie tak, obowiązuje to tych, którzy dostali taki list: http://antyncplus.files.wordpress.com/2013/03/list.jpg Listy są wysyłane etapami, nie wszyscy je otrzymali, dopiero będą wysyłane. Jak ktoś dostanie list np w czerwcu to czas na rozwiązanie umowy będzie do końca lipca itp. Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #35 Napisano 1 Kwietnia 2013 Tyle, że 19 kwietnia jest już blisko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #36 Napisano 1 Kwietnia 2013 Czy nikt nie zastanawiał się na ,,n'' HD na kartę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszby Zgłoś #37 Napisano 2 Kwietnia 2013 Zamieszczone przez mariuszby Ale to nie wszystko.... po 18 miesiącach MUSZĘ przejść na umowę na czas nieoznaczony czyli na większą cenę. Nie mam prawa rozwiązać umowy nawet w 18 miesiącu okresu oznaczonego. Mam prawo rozwiązać umowę w czasie okresu nieoznaczonego z 3 miesiecznym wypowiedzeniem... Możesz zrobić zdjęcie tego fragmentu umowy i tu wstawić bo jakoś trudno mi w to uwierzyć. Niestety teraz nie mam takich mozliwości. W umowie promocyjnej jest punkt który brzmi mniej więcej tak: "abonent po okresie oznaczonym (18miesięcy) ZOBOWIĄZUJE sie do przejścia na czas nieoznaczony po cenie jak w umowie" "Abonent może rozwiązac umowe w czasie nieoznaczonym z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia" Dlatego w umowie promocyjnej sa dwie ceny: na czas oznaczony 79PLN i na czas nieoznaczony 109PLN. Dziś zablokowali forum abonentów "N"..........szok... czy aby na pewno żyje w wolnym kraju...? W punktach obsługi klienta N i NC+ nie przyjmują wypowiedzeń. A kiedys można było złożyć takie wypowiedzenie. Z portalu ANTYNC+ na facebooku dowiedziałem się że kanały niegwarantowane czyli 2 Eurosporty i inne po okresie"promocyjnym"będa wyłaczone i dodatkowo płatne. Gra idzie na noże...dla mnie ta firma jest calkowicie niewiarygodna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #38 Napisano 2 Kwietnia 2013 kanały niegwarantowane czyli 2 Eurosporty i inne Możesz napisać jakie to są te inne kanały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszby Zgłoś #39 Napisano 2 Kwietnia 2013 Na tej stronie dowiesz sie wszystkiego. http://satkurier.pl/news/83998/po-usunieciu-tych-kanalow-z-nc-nie-zerwiesz-umowy.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #40 Napisano 2 Kwietnia 2013 Ja również dziś wypowiedzonko ślę. Na forum N ci co już wcześniej wypowiedzieli dostali oferty tel dużooo lepsze. Więc wysyłam i czekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach