Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

a skrzynie są takie same?

 

No nie, w tym aucie siedzi 6-tka (zaniża prędkość), ale w poprzednim była 5-tka(zawyża prędkość), sterownik był o tych samych numerach jak oryginał. Czyli gdzieś muszą być mapy odpowiedzialne za przeliczanie prędkości, jeszcze te kodowanie dziś sprawdze bo coś mi się wydaje że może być to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Madzia kupiłaś nową głowice czy używaną z dobrymi gnaiazdami?

są dwa typy głowic z wystającymi zaworami z głowicy i z zaworami na płaski zamontowanymi w głowicy

ta pierwsza ma leprzy dół

 

Uzywana oczywiscie. I moja stara i nowa mialy lekko wystajace zawory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, powiedzcie mi jak sobie radzicie z dołem na BRD. Jest jakaś sztuczka żeby zmusić ją do pracy wcześniej - po za podlaniem większej ilości paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę podlałem paliwem - jest lepiej ale i tak od 2100-2200 jest "strzał" i dopiero czuć że turbo zgłosiło gotowość. Zależy mi na łagodniejszym przebiegu tej mocy. Wiem że można zmniejszyć dawkę powyżej 2000 obr. ale przecież nie o to w tym chodzi. Sam się bawiłeś czy tuner ci robił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam, ale jak będę w kraju to jadę do tunera żeby dostroił na tip-top. Nie za bardzo się opłaca samemu(za dużo paliwa spaliłem), logi zabawa z N75 ,i tak kilkanaście razy :(

Hamownia w takiej sytuacji jest niezastąpiona.

 

Jak nie jest to problem dla Ciebie mógłbyś wrzucić screen z mapką n75 bo nie ukrywam że coś nie daję sobie rady z wystrojeniem i nie wiem w czym tkwi problem (było trochę grzebane w samochodzie i być może coś sam zawór nie daje rady)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wstaw swoją i się zobaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uzywana oczywiscie. I moja stara i nowa mialy lekko wystajace zawory.

 

Madzia po poskładaniu rozrządu na bolokady i uruchomieniu silnika była robiona korekta synchronizacji wałka?

jeśli tak to wałek był o puźniony czy przyśpieszony?

Edytowane przez lukas313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to sobie sam odpowiem. Żeby znaleść te mapki np. zapomoc winols, klikamy szukaj w pisujemy sekwencji napięcie napięcie ciśnienie ciśnienie, w moim przypadku 00082 000951 00200 03000. Są takie trzy mapy dla autka w manual, automat, 4motion.

 

Jeśli się mylę proszę poprawcie mnie.

 

Zmieniłem mapki wmienione powyżej oraz mapki które odpowiadają za poprawnę wyświetlanie doładowania zgdonie z tematem na innym forum:

http://www.ecuconnections.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=5789&hilit=map+linearisation&sid=a56739df9d42576d63927809cfb7287c

Wraz mapkami które odpowiadają za poprawny odczyt wartości: factory z 980 na 729

oraz z 8 117 11 00 na 8 137 11 00 (tu nie jestem pewien czy nie powinno być coś zmienione z wartościami 11 00)

Konsensus jest takie że nadal mam problem z odpowiednim wyświetlaniem wartości doładowania. Manomentr pokazuje doładowanie 1,9-2,0 bar, a w log grupy 011 mam przykładowo w poz.2 2029,8 a w poz. 3 3411,3 ... więc bardziej mam zły odczyt niż przyładowanie. Proszę o jakieś sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Madzia po poskładaniu rozrządu na bolokady i uruchomieniu silnika była robiona korekta synchronizacji wałka?

jeśli tak to wałek był o puźniony czy przyśpieszony?

 

Rozrząd na blokady, jak dobrze pamiętam synchro wyszło kolo +2. Teraz na 0 i tak samo.

Problemem są niskie wskazania MAF, na wolnych przy zamkniętym EGR 300mg.

Tylko co może to powodować? Wtryski mogą zaniżać wskazania MAF chyba raczej nie, bardziej mechanicznie, jakby nie otwierał zaworów do końca stad za niskie zasysanie wiec i MAF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozrząd na blokady, jak dobrze pamiętam synchro wyszło kolo +2. Teraz na 0 i tak samo.

Problemem są niskie wskazania MAF, na wolnych przy zamkniętym EGR 300mg.

Tylko co może to powodować? Wtryski mogą zaniżać wskazania MAF chyba raczej nie, bardziej mechanicznie, jakby nie otwierał zaworów do końca stad za niskie zasysanie wiec i MAF.

 

miałem taką sytłacje dwa lata temu że po wymianie głowicy auto straciło dół , podmieniłem wałek na inny popychacze i nic to nie dało

wtedy znajomy podpowiedział żeby ustawić rozrząd na bolce i nie robić synchronizacji

okazało sie że auto zaczeło jeździć z synchronizacją +3 jak przestawiałem na zero tracił sie dół

zostawiłem na te +3 i tak jeździ

zastanawiam sie czy wtedy przy montażu głowicy nie uderzyłem gdzieś czujnikiem w głowicy i nie zmienił lekko położenia

więc może za nim wybebeszysz wałek warto to sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale synchronizacja raczej nie zaniży wskazań MAF, a ewidentnie z tym jest problem. Za malo MAF za mało paliwa z dołu.

Podciągnełam trochę mapę paliwa z dołu i jest niewiele lepiej, ale za to teraz poddymia :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No tak, ale synchronizacja raczej nie zaniży wskazań MAF, a ewidentnie z tym jest problem. Za malo MAF za mało paliwa z dołu.

Podciągnełam trochę mapę paliwa z dołu i jest niewiele lepiej, ale za to teraz poddymia :(

 

synchronizacja ma wpływ na przepływ powietrza bo kręcisz wałkiem i albo zawory otwierają sie wcześniej w stosunku do wału albo puźniej

zawsze możesz zrzucić wałek i wymienić popychacze

nic ci przecierz nie zaszkodzi jak pokręcisz nim przed wymianą

a z tego co czytałem to kumata z ciebie kobieta więc poradzisz sobie z ściągnięciem osłony z paska rozrządu i trzema śróbkami na kole od wałka a nóż bedzie dobrze

a może masz nieszczelność między przepływką a turbiną?

Edytowane przez lukas313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, powiedzcie mi proszę bo nie bardzo kumam jeszcze: zrobiłem torque limiter, injector duration do 65mg (jeszcze turbo mam do opanowania bo nie trzyma się w zadanych widełkach) ale chodzi mi o SOI ponieważ oryginalnie mam wyskalowane do 55mg, a przecież aktualnie paliwo podawane jest do 65mg max. Czy tu powinna być też zmiana czy zostawić tak jak jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cześć wszystkim

może mi ktoś podesłać sterowniki do mpps-a z alledrogo v13

byłbym wdzięczny

 

mi też sąpotrzebne bo na płytce dostałem jakieś badziewie

[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy

potrzebuje wsad do ibizy 1.4 tdi 045906019AP

jakby ktoś mógłby podrzucić na meila [email protected]

byłbym wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki Madzia

jak tam podziałałaś z autem?

 

Na razie jezdzę za dużo pracy nie ma czasu coś zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Śledzę ten wątek na forum i widzę, że Madzia miała passata ATJ. Sprawdziłbym chętnie jak jeździł wgrywając wsad do swojego ATJ, ale ja mam auto z innym numerem sterownika (mam końcówkę AJ - etka mi wypluła że AJ to auta z ESP). Jak myślicie mogę wgrać mod Madzi do mojego auta? Nie uszkodzę czegoś?

Edytowane przez bartek776

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności