Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

VNT15? Czy już GT1749?? bo 1,2 to małe doładowanie jak chcesz osiągnąć te 140KM

 

Nie zapominajmy że GT1749V to dokładnie VNT15 tyle że w muszli GT17 (inna muszla gorąca + 2 kierownice więcej).

GT1749V ma identyczny kompresor jak VNT15 więc możliwości tej turbiny są niemal na identycznym poziomie co VNT15.

Kolejna różnica jest taka, że GT17 jest mniej podatna na zapiekanie kierownic niż VNT15.

Maksymalne bezpieczne do jazdy na co dzień doładowanie dla VNT15/GT1749V to 1.2bara przy 4000obr, potem spadek do 1bara przy 4500obr. Oczywiście bez żadnych przeładowań (max +50mbar od zadanego).

 

140/320 spokojnie da radę zrobić przy 1.2b bez dymu, zwłaszcza że to PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem 1,25 i zero dymu na VNT15 ;-) A4 AJM z nie najlepszym silnikiem przy takim samym ustawieniu turbo, na bezdymie wydmuchało 151KM :)

tu przydatny plik przy gt1749v

http://chomikuj.pl/misman82/Motoryzacja/VW+AUDI+SEAT+SKODA/Analyse+compressor+map,3530227060.xlsx

 

1,35 podawałem jako MAX :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałby ktoś się pobawić i podkręcić mi trochę TDi'ka , AXR 101 PS ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wal do do Darona ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zwłaszcza że to PD.

 

VP ;)

 

Przy jakich obrotach można dać max dawkę żeby przyrost nie był zbyt gwałtowny? 2250rpm, 2500rpm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2500rpm

lepiej przy tym.... dla sprzęgła i panewek.. ;-);-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

davidkbc:

napięcia N146 za wysokie (ponad 5,6v- daj max 4,4 przy 4 tys obrotów)

mapa SOI nie ruszona

mapa turbo- max 2220 czyli około 1,20 bar (może być) w ograniczniku turbo dałeś 1,22 bar (tu dobrze), ale w SVBL ograniczniku turbo jest 1,15 bar

ograniczenie momentu od 2tys do 2,5 zbyt duży skok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napięcia N146 za wysokie (ponad 5,6v- daj max 4,4 przy 4 tys obrotów)

 

Zrobiłem logi i zauważyłem właśnie że i tak max napięcie jakie daje N146 to 4,48V więc faktycznie nie ma sensu dawać większych wartości.

 

ale w SVBL ograniczniku turbo jest 1,15 bar

 

 

Faktycznie, głupi błąd w poprzedniej wersji którą wrzucałem na forum zmieniłem SVBL a tutaj pominąłem...

 

ograniczenie momentu od 2tys do 2,5 zbyt duży skok.

 

Zastanawiałem się nad tym tylko co w takiej sytuacji przesunąć max dawkę na powiedzmy 2700 obrotów czy np. zacząć zwiększać dawkę już od 1750 obrotów tak żeby w przedziale 2000-2500 obrotów był mniejszy skok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko odnoście SOI. W opcji "tuning" w programie wybierając Start of injection wybiera mi mapę dla temperatury -20.

Dlaczego ta a nie inna??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alo, potrzebuję na szybko info na jaki ECU można wymienić 038 906 019BJ żeby dało się go flashowac po kablu... :) z Góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

038 906 019 cj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem, podziękował :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

arsen a ja jeszcze dodam od siebie :

038906019AJ

038906019BK

038906019CD

038906019DM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dodam od siebie

noo no na SMS szkoda 12gr :P wiem wiem :P

 

AJ idzie po kablu?? hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
noo no na SMS szkoda 12gr wiem wiem

 

AJ idzie po kablu?? hmm

 

Za późno zebrałem się na odpowiedź a było koło 1 w nocy więc nie chciałem budzić

 

Owszem idzie tak wyglądający AJ :

 

%24T2eC16J,!)sE9swm(vm4BReRD)(0HQ~~60_35.JPG

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
było koło 1 w nocy

coś wcześnie wracasz z Brand Music Clubu :P

 

Jeszcze jedno pytanie, na CE mogę podmienić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie było mnie tam :P

Tak możesz wrzucić CE :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra jutro przeglądnę monitoring i fotki :P dzięki za odpowiedź :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś zna sposób na wyłączenie przepływki w 1,9 tdi AHF?

jedyny sposób na jaki sam wpadłem to ustawić max dawke w całej mapie ograniczeniu dymienia, a dawką sterować przez mape ograniczenia momentu ( działa w ten sam sposób co trik z opornikiem).

Jednak istnieje drugi sposób zmiana z MAF ( przepływka) na MAP ( map sensor) i jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie bardzo prosze o informacje, ewnetualnie nakieruje na dobrą droge.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności