Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Jażeli pytanie jest do mnie, to tam gdzie dołożyłem koksu a dołożyłem 4mg ,to i w ID wydłużyłem czas o 2*,a SOI o 1*na wszystkich mapach ID,oraz SOI pewnie niepotrzebnie ale jak wspomniałem to mój pierwszy mod .

Po co ruszasz mapy duration skoro pompki masz w nich skalibrowane do 60mg, a w swoim setupie max dawka jaką zadajesz to 52,60mg (jeszcze sporo przycięta przez limiter momentu)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie ,sprawdziłem ten TL i jest skopany.Jestem pewien że ustawiłem na 53a nawet 54,musiałem zle zapisać zmiany.Co do map ID i SOI faktycznie uszło to mojej uwadze ,i niepotrzebnie je ruszałem.Przy TL na 53/54mg nasz program wypluł 120km i około 300 Nm

A mugłbys powiedzieć przy jakich obrotach powinno się uzyskać pełną moc ,bo narazie wychodzi przy 4000obr.

Edytowane przez GUMIS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Faktycznie ,sprawdziłem ten TL i jest skopany.Jestem pewien że ustawiłem na 53a nawet 54,musiałem zle zapisać zmiany.Co do map ID i SOI faktycznie uszło to mojej uwadze ,i niepotrzebnie je ruszałem.Przy TL na 53/54mg nasz program wypluł 120km i około 300 Nm

A mugłbys powiedzieć przy jakich obrotach powinno się uzyskać pełną moc ,bo narazie wychodzi przy 4000obr.

To w takim przypadku znów wyjdzie że TL jest ustawiony wyżej niż smoke limiter i wówczas osiągniesz tylko maksymalną dawkę ze smoke limitera. Zasada jest taka że to TL powinien "przycinać" wartości z pozostałych map (smoke limiter i driver wish). EDC suite wylicza orientacyjną moc na podstawie dawki w TL. Nie rusza go to że np. w smoke są niższe wartości.

Co do map duration, to nie ruszasz ich do momentu kiedy nie korzystasz z wartości wyższych niż zadeklarowane w mapach, będziesz wykorzystywać powyżej 60mg to wówczas ruszasz mapy, teraz do 60mg są wyliczone przez fabrykę, więc przy 100 konnym PD-ku masz wystarczający margines nadwyżki :)

Pełna moc w dieselku to raczej w okolicy 4000rpm.

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ten limiter byłby wyższy od SL o zaledwie 1,5mg i to tylko w kilku pozycjach.Ale zapamientam na przyszłosć. A o ile powinien być ten limiter zaniżony wzglendem SL.

Ps.zawsze mówiłem ,że lepszy jest dobry opie.... niż bylejaka pochwała.

Edytowane przez GUMIS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://w366.wrzuta.pl/obraz/30D1UvLNS0z/soi89

 

Co sądzicie o tym SOI, nie przesadzone za mocno ??

 

 

Poprawiłem obrazek. teraz wystarczy Kliknac w powiekszenie, a pozniej pokaz obrazek prawym :mlask

Edytowane przez motomysz9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślisz że ktoś się dopatrzy cyferek z tego obrazka? :D Lepiej wrzuć wsad który można otworzyć i zerknąć na mapy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wrzuć soft bo na tym obrazku nic a nic nie widać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to chyba jednak trochę przesadziłeś z tym soi, odjąłbym go troche przy 60mg z dołu a reszte zostawił przy 60 ale przy mniejszych dawkach bym powoli zszedł w dół żeby to ładnie wygładzić a ty masz duży przeskok pomiędzy dawkami 25 a 27,5, takie moje zdanie.

Wszystko zależy też od tego jakie masz długości wtrysku żeby EOI nie wyszło ponad 10 najlepiej jak Daron pisał około 7-8

Edytowane przez dzzojek218

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego kombinujesz z SOI,przecież koleżanka Madzia dokładnie napisała ,co i jak zmienić.

Napisała nawet jakie są efekty tych zmian,chyba że chcesz zejsć do 1l/100.

Spalanie w granicach jakie uzyskała Madzia, to naprawdę przyzwoity wynik.

 

 

Mam jeszcze pytanie jak korzystać z damosów ,bo mam same pliki dll.i ols trzeba to gdzies wkleić .

Edytowane przez GUMIS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie interesuje mnie ile można bezpiecznie wydusić z silnika AUY 116 KM seria w galaxy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy w jakim stanie jest silnik,głównym wyznacznikiem są wtryski i turbo.

Nie podlejesz za dużo jesli zabraknie tlenu ,no i sprzęgło musi wytrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie interesuje mnie ile można bezpiecznie wydusić z silnika AUY 116 KM seria w galaxy?

 

Bez wyduszania 150/350 kompletnie bez dymu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darku mam pytanie do ciebie

pompowtryski 073ag nomer bosch końcówka 215 z jakiego wsadu skorzystać żeby zadaptować je do 1.9 atd

podobno ag mają różne wydajności czy to prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompowtryski 073ag nomer bosch końcówka 215 z jakiego wsadu skorzystać żeby zadaptować je do 1.9 atd

 

Np. 03G906016CB sw 371094

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Np. 03G906016CB sw 371094

 

 

 

 

mniemam że to jest wsad z edc16 a ja laik potrzebowałbym jakiś wsad z edc15 co by się do tych pompek nadawał

a jeszcze jedno pytanie mam do ciebie jaką wydajność mają takie pompki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wypowie się ktoś na temat wsadu z postu 1160 ze strony 58??? Wszystko fajnie nawet jedzie tylko spalanie powala bo wychodzi koło 7 l/ 100. powiedzcie co tam mogę poprawić żeby trochę z tego urwać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie, wystarczy wydobyć wszystkie mapy od pompek włącznie z takimi niuansami jak SOI przy rozruchu czy korekta BIP w zależności od SOI i będzie grało :)

Jest ich ~20-30 (jeśli robimy perfekcyjnie) w zależności od sterownika.

 

witam. Jak zlokalizować te mapy o których jest tutaj mowa???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.Jakie max dawki i cisnienie podac w seryjnym AVF zeby uzyskac bezpieczne okolice 170km/380nm ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daron pisał wcześniej ID 32*/4000 1,55b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wypowie się ktoś na temat wsadu z postu 1160 ze strony 58??? Wszystko fajnie nawet jedzie tylko spalanie powala bo wychodzi koło 7 l/ 100. powiedzcie co tam mogę poprawić żeby trochę z tego urwać ?

 

Koleżanka Madzia pisała na początku forum co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności