Skocz do zawartości

GUMIS1505732956

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O GUMIS1505732956

  • Urodziny 19.11.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbigniew
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Strzepcz

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1995
  1. Witam. Mam pytanie koledze zaczeło stukać w silniku jak na zbyt wczesnym zapłonie .Po sprawdzeniu rozrządu wszystko się zgadza z znakami ,sprawdzałem turbo ,przepływkę dawka paliwa wszystko miesci się w normie .Mam tylko problem z kanałem 8 w drugim polu polu położenie pedału gazu dochodzi tylko do 8 ,a w 3cim polu max. do 32mg, a w 4tym polu przy 3000obr.przycina do 27mg,ale w 3cim polu nadal jest większa wartosc czyli 32mg.Czy możliwe jest że padła jakas mapka czy przyczyn należy szukać raczej mechanicznych bo stukanie mogło by wskazywać na panewki.Chodzi o sharana 1,9tdi.pozdrawiam.logi robiłem na biegu jałowym bo bateria niedaje rady żeby zrobić pod obciążeniem.
  2. Nie kolego zmieniasz tylko tam gdzie masz puste pola przy dużej temperaturze i nie żadne 20 ale zacznij od 5 mg.A najlepiej napraw rozrusznik za słabo kręci nie osiąga odpowiednich obrotów silnika a komputer żeby podlać potrzebuje około280 obr.na min.
  3. Przecież napisałem że bez comandera się nie obejdzie ale nie trzeba nic przegrywać wystarczy zmiana pinu.pozdrawiam
  4. A nie wystarczy odczyt kodu pin z starego sterownika i zmienić w nowym i powinno działać.,ale bez komandera się pewnie nie obejdzie. dokładam procedurę. Adaptacja przy wymianie sterownika silnika na używany: 1. Trzeba mieć kod pin swojego sterownika silnika i kod pin tego 'nowego' używanego. 2. Przed wymianą spisać kodowanie aktualnego sterownika silnika. 3. Zamontować sterownik. Dioda immo będzie migać. Wybrać w Vag-comie [01-silnik] - [11-login]-->wpisać kod pin 'nowego' używanego sterownika- [OK]. 4. Wybrać [10-Adaptacja]- kanał 50 -->wpisać kod pin starego sterownika silnika [OK][test][zapisz]. Rozłączamy się. 5. Wyłączyć zapłon, następnie włączyć po ok pół minuty ale nie uruchamiać silnika. Uruchomić silnik po ok dwóch minutach. 6. Sprawdzić kodowanie sterownika silnika, ew. przekodować. W liczniku nic nie grzebiemy. Ten opis dotyczy passatów z immo3 czyli po liftingu.
  5. motomysz 9. SOI zmieniasz początek i koniec wtrysku ale nie jego ilosci bo to okresla ID .Gdyby było tak jak piszesz to ID byłoby niepotrzebne.SOI jest zależne od temperatury silnika a selktor dobiera mapy do obrotów silnika .Ale mogę się mylić ,znajdz selektor i tam masz pokazane jakich map używa i kiedy.pozdrawiam
  6. Zmieniając SOI o kilka stopni przesuwasz całą mapę. Przykładowo ID ustawiasz na 34st. a SOI na 27 st. oznacza to że długosć wtrysku będzie trwać 34st. a rospocznie się ten proces 27 st.przed GMP, czyli wtrysk paliwa skończy się 7st. po GMP.Pamiętaj jednak że nie możesz przekroczyc w SOI 32st.
  7. Witam własnie kupiłem mpps v13 i mam pytanie .Czy po uruchomieniu programu i podłączeniu kabla do kompa powinno się ukazać jakies duże okno programu czy dopiero po podłączeniu do auta ,bo u mnie jest tylko takie male z okienkami START i EXIT po nacisnięciu START wyskakuje okienko z jakims błędem który nic mi nie mówi a instrukcja dołączona do programu jest bardzo skąpa a własciwie żadna.Pozdrawiam
  8. Już poprawiłem przed twoim postem i jest OK.jak długo to się okaże .
  9. Wysiada mi immo w audi a4 95r. można go wyłączyć vagiem czy kupno nowego. Brałem też pod uwagę wykasowanie kluczy w immo ,czyli ustawić ilosć kluczy "0"czy to ma sens .Pozdrawiam.
  10. . Dzięki kolego na pewno skorzystam choć aktualnie nie mają na stanie.
  11. Witam czy może ktos polecić uczciwego sprzedawcę MPPSa v.12 lub v.13 taki żeby działał .A może ktos chce odsprzedać chętnie kupię, jesli ktos jest zainteresowany proszę o info na PW. Pozdrawiam.
  12. Poprawiaj ten rozruch (jedna mapa - pierwsza z kolei, drugiej nie trzeba ruszać). Leciutka zmiana i auto pali z pół obrotu. Rozumiem że podlać tylko dosłownie 2/3 mg. aby wspomuc rozruch aby szybciej osiągnął wymagane obroty. Bo znam takich tunerów którzy dali by sobie rękę uciąć ,twierdząc że tych map się nie rusza bo wina leży po stronie rozrusznika lub aku. A zmiany grożą rozsypaniem się dwumasy.
  13. Przy ciepłym silniku jesli dobrze pamiętam silnik musi osiągnąć 280 obr.żeby komputer podał paliwo, poniżej tych obr.masz dawkę zerową.Główną przyczyną za niskich obr. jest wymęczony rozruch lub aku. Ale zacznij od filtra paliwa i zaworu zwrotnego paliwa może przepuszczać i paliwo się cofa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności