under81 Zgłoś #41 Napisano 23 Października 2010 (edytowane) Stavros, nie lubię elektryki i w domu i w aucie.... po prostu nie chce namieszać.... jaki nie urwiesz żadnego kabla to nic nie namieszasz, wtyczek nie da sie inaczej zamontować, sprawdź samą pompkę, tak jak piszą koledzy wyżej, albo miernikiem a jak nie posiadasz to zwykłą probówką samochodową. Nie rozwalaj narazie obudowy kierownicy bo to mzoe nie być to. Zacznij od 2 strony czyli od pompki. Możesz też podpiąć pod nia zasilanie z akumulatora na chwilkę jak sie odezwie tzn ze coś z wężykiem jest nie tak. Edytowane 23 Października 2010 przez under81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #42 Napisano 25 Października 2010 Już po sprawdzeniu (zapłaciłem 15 PLN-szkoda się brudzić:bezzebow) trafiona jest pompka. Napięcie działa prawidłowo. Także czas na nowy sliniczek-pompkę Dzięki za sugestie i pozdrówka z 3City. :kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #43 Napisano 25 Października 2010 Dzis auto bylo zamarzniete, temp cala noc -3 a rano -1 i spryski zimne Widze ze albo sa niesprawne albo nie dzialaja automatycznie... W weekend zdejme i pod prostownik je podepne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #44 Napisano 27 Października 2010 Koledzy a czy ktoś już sam wymieniał tę pompkę? Może są jakieś focie? Czy muszę podnosić passka w góre czy dam radę zrobić to przy skeconych kołach i "na ziemi"? :fajny Nadkole zdemontuję tylko boję się jak dojść do tej pompki.... żebym tam czegoś nie połamał :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #45 Napisano 27 Października 2010 Zciagnij nadkole-blotnik(jakies 8-10 srobek) posniej orkrec 3 mocowania zbiornika i po problemie. Mysle ze jak nie bedziesz fajek jaral w trakcie to w 30minut sie ogarniesz i jeszcze nowy plyn zalejesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #46 Napisano 27 Października 2010 posniej orkrec 3 mocowania zbiornika i po problemie o czym Ty mówisz?? Stavros, odkręciłem 3 śruby z nadkola i dochodzę tam bez kłopotu. Nie muszę odkręcać mocowana zbiornika. O jakim Ty Passku piszesz? Bo mi chodzi o B5, może się Tobie fora pomyliły? No ale co z tego, że zamontowałem nową.... prysnąłem 1 raz na szybę czołową i ..... skręciłem całość i NIE DZIAŁA ZNOWU :zeco Rozkręciłem znowu.... i doopa..... nowa już nie działa.... :dupablada Czy to może być jakieś przepięcie??!! Teraz to zgłupiałem! :dupablada POMOCY!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #47 Napisano 28 Października 2010 o czym Ty mówisz?? Stavros, odkręciłem 3 śruby z nadkola i dochodzę tam bez kłopotu. Nie muszę odkręcać mocowana zbiornika. O jakim Ty Passku piszesz? Bo mi chodzi o B5, może się Tobie fora pomyliły? No ale co z tego, że zamontowałem nową.... prysnąłem 1 raz na szybę czołową i ..... skręciłem całość i NIE DZIAŁA ZNOWU :zeco Rozkręciłem znowu.... i doopa..... nowa już nie działa.... :dupablada Czy to może być jakieś przepięcie??!! Teraz to zgłupiałem! :dupablada POMOCY!! no ja sciagalem nadkole i blotnik zeby caly zbiornik na stol wywalic bo robilem wezownice do podgrzewania plynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #48 Napisano 28 Października 2010 Dziwna sprawa, bo silniczek działa jednak w obie strony..... sprawdziłem na krótko podłączając go do acu. Bez zarzutu działa w dwie strony... Więc co może być??!! Myślę o stycznikach, czy aby jakiś nie odpowiada za tę usterkę?? Co powiecie? CHyba nic, same MILCZKI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #49 Napisano 29 Października 2010 na chlopski rozum trzeba szukac dalej, skoro pompka dziala, to zaczynaj rozbierac kolumne kierownicy, i do manetki (co tak naprawde lubisz ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #50 Napisano 3 Listopada 2010 (edytowane) Pomijam więc manetke..... Panowie a może o wina modułu wycieraczek który znajduje się pod kolumna kierowniczą w skrzynce przekaźników??!! Po prostu gdzieś mi się masa "chowa"... może więc MODUŁ? Czy one jest rowniez odpowiedzialny za sterowanie silnikiem spryskiwacza? To jest to: http://allegro.pl/vw-golf-passat-audi-przekaznik-modol-wycieraczek-i1303787807.html Edytowane 3 Listopada 2010 przez Grzes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #51 Napisano 5 Listopada 2010 szCZEKAM czy dobrze myślę o tym module? Może "brodzić"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #52 Napisano 5 Listopada 2010 Podlacz miernik albo zarowke do wtyku pompki i pryskaj, nastepnie podlacz do manetki i pryskaj... bedziesz wiedzial czy to kabel czy manetka.Proste i okolo 40 minut dla chcacego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #53 Napisano 7 Listopada 2010 tak jest robione.. :debil Tylko, że napięcie jest.. ale masy nie ma...... coś więc szwankuje..... nie mam masy, gdzieś "ucieka"...... :fajny dlatego pytam czy to ten moduł może mącić?:debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #54 Napisano 8 Listopada 2010 tak jest robione.. :debilTylko, że napięcie jest.. ale masy nie ma...... coś więc szwankuje..... nie mam masy, gdzieś "ucieka"...... :fajny dlatego pytam czy to ten moduł może mącić?:debil no i masy nie bedzie.... W pasku wszystkie sterowania sa masa a 12v jest stale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #55 Napisano 8 Listopada 2010 Kolo zrobil mi na microswitach manetke.. i teraz dziala...... prawdopodobnie cos z manetka badz modulem (jakis zimny lut). Teraz zrobil polaczyl i dziala ---------- Post added at 00:37 ---------- Previous post was at 00:28 ---------- Chyba w ten sposób nie nabruździł mi w instalacji? Ale żeby nie wiedział o tym co piszesz Stavros...... Kurdelebele........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamylek8v Zgłoś #56 Napisano 3 Grudnia 2010 Nigdzie nie mogę znaleść odpowiedzi na mój problem, wiec zapytam tutaj, jeżeli to złe miejsce proszę o przeniesienie... Brak spryskiwaczy - podczas przyciagania manetki nie działa ani pompka ani wycieraczki. Wycieraczki na innych pozycjach działają, pozatym po odłączeniu kostki od silniczka spryskiwaczy wycieraczki działaja nawet podczas przyciągania do siebie. Kupiłem nowy silniczek, podłączyłem go pod kostke i okazało się, że nie działa, sprawdziłem go następnie podłączając pod akumulator i działa. Kostkę również sprawdziłem, żaróweczkę podłączyłem pod styki i podczas przyciagania manetki do siebie żaróweczka się świeciła i wycieraczki tez się załączały. Reasumując: 1. Silniczek jest dobry, 2. Manetka działa (po odłączeniu kostki od silniczka spryskiwaczy), 3. Prąd do silniczka dochodzi (podłączałem żaróweczkę pod tą kostke i świeciała) Podejrzewam jedynie, że prąd który dochodzi do kostki może być za słaby, ale nie wiem jak to sprawdzić, pewnie jakiś przekaźnik ale też nie mam pojęcia który i czy to napewno będzie tego wina. Prosze o jakies radu lub pomoc w tej sprawie, z góry DZIĘKUJE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #57 Napisano 4 Grudnia 2010 tez mi to wyglada na przekaznik pewnie jakiś przekaźnik ale też nie mam pojęcia który i czy to napewno będzie tego wina.moze to pomoze troche: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #58 Napisano 11 Grudnia 2010 Witam. Ja mam podobny problem ze spryskiwaczami przedniej szyby, tzn. prawa strona pryska za wysoko. Chyba gdzieś czytałem że reguluje się śrubokrętem przy spryskiwaczu ale mogę się mylić. Z innej beczki czy ktoś dysponuje instrukcją obsługi do Passata B5 3BG w wersji elektronicznej i mógłby się podzielić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Nobody Zgłoś #59 Napisano 21 Maja 2011 (edytowane) Odgrzebie temat. Nie działają mi spryskiwacze, bezpiecznik numer 24 OK. Nie słychać żeby pompka chodziła Być może wężyki są poluzowane i płyn gdzieś ucieka/nie ma ciśnienia. Dyszę spryskiwacza najlepiej przeczyścić igłą i sprawdzić czy dyszaenie są zapchane. W razie czego to do silniczka/pompki przy zbiorniczku dostaniesz się po odkręceniu przedniej części zakola jest tam bardzo dobry dostęp. a ma ktoś opis tych numerków do schematu który dał boommax nr.6,4 26,28,29 Problem rozwiązany: pompkę wymieniłem koszt 35 zł Edytowane 24 Maja 2011 przez Mr_Nobody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #60 Napisano 21 Maja 2011 U mnie jest problem ze spryskiwaczem prawym przedniej szyby jak i reflektora (mam bi-xenon) nie wysuwa sie w ogole spryskiwacz, model po liftingu. Lewa strona spryskiwacza reflektora dziala normalnie, lecz na szybe dostaje sie zbyt malo plynu i krzywo spryskuje. Nie za bardzo wiem jak wyregulowac spryskiwacz oraz nie wiem w czym lezy problem. Bardzo bym prosil o pomoc. Pozdrawiam :mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach